hostname...

Pagina: 1
Acties:

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik kijk niet vaak in de shopsurvey. maar nu kijk ik een keer en zie ik bij elke poster de hostname volledig vermeld. dat lijkt me niet echt kunnen.

Advanced sheep-counting strategies

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55

Jaymz

Keep on moving !

This belongs to LA.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat doen we juist bewust zodat snel te zien is of iemand er misbruik van maakt.

Als verschillende users met dezelfde hostname achter elkaar steeds opvallend goede of slechte beoordelingen geven kun je er wel vanuit gaan dat het niet in de haak is

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Ik vind dat ook niet kunnen. Log die hostname en zorg dat admins 'm kunnen achterhalen in geval van misbruik, maar ga niet bij voorbaat al op deze manier ieders privacy compleet om zeep helpen...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het geeft bezoekers een middel om te beoordelen of een posting betrouwbaar is en tegelijkertijd worden de malafide posters gedemotiveerd om scores van bedrijven omhoog of omlaag te halen. Het is al nauwelijks mogelijk om als buitenstaander te beoordelen of een shop survey posting betrouwbaar is.

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Maar met de hostname er bij is het nog steeds niet duidelijk of een posting betrouwbaar is of niet, en je hebt er wel een stuk minder privacy door.
Ik denk dat je er mensen mee afschrikt, die wel een betrouwbare en serieuze reactie zouden willen geven, maar niettemin op hun privacy gesteld zijn. (imho zijn dat er nogal wat)

Verwijderd

/me 82 tm zit er niet zo mee, maar je zou een gedeelte van de hostname kunnen afkappen. mijn hostname is node15411.a2000.nl, daar kun je node15411.*.nl van maken ofzo.

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 12:51 schreef Tassadar het volgende:
Ik denk dat je er mensen mee afschrikt, die wel een betrouwbare en serieuze reactie zouden willen geven, maar niettemin op hun privacy gesteld zijn. (imho zijn dat er nogal wat)
dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden.
Want die kunnen het heel goed verpesten.
Op maandag 19 maart 2001 17:54 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
mijn hostname is node15411.a2000.nl, daar kun je node15411.*.nl van maken ofzo.
En dan kan iedereen de a2000 er zelf bijverzinnen :D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 19 maart 2001 20:34 schreef johnny appleseed het volgende:
En dan kan iedereen de a2000 er zelf bijverzinnen :D
Hoe zielig ben je als je helemaal speciaal naar de shopsurvey gaat om hostnames te achterhalen van willekeurige personen en die nog gaat aanvullen met bijv. provider? ;)

Verwijderd

bedoelde natuurlijk dat iedereen bij zo'n adres nodeblabla.*.nl weet dat het een a2000 is.
Tuurlijk is dat zielig, maar er zijn nou eenmaal zielige personen :P
[edit]ik kan echt niet fatsoenlijk typen :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op maandag 19 maart 2001 17:54 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
/me 82 tm zit er niet zo mee, maar je zou een gedeelte van de hostname kunnen afkappen. mijn hostname is node15411.a2000.nl, daar kun je node15411.*.nl van maken ofzo.
Bij dialups is dat ("node15411") juist het gedeelte wat verandert, en dat ("a2000") het enige wat altijd hetzelfde is.. :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

anders misschien de helft van de eerste naam eraf?
das wel goed denk ik.
dus: *5411.a2000.nl of iets dergelijks

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Wat een gedoe om zo'n hostname zeg. Mijn hostname is c99237.upc-c.chello.nl
En dan? Lekker belangrijk.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op maandag 19 maart 2001 23:24 schreef Jotti het volgende:
Wat een gedoe om zo'n hostname zeg. Mijn hostname is c99237.upc-c.chello.nl
En dan? Lekker belangrijk.
Ja mijn idee. Maar ook in die 'Active Users' topic hier in LA kwam al naar voren dat mensen nogal paranoide kunnen zijn.

Want hackers, ze liggen overal op de loer :+

Ik zit er ook niet mee, maar vind het idee van Sinterklaas (maar dan done the right way :)) zeer goed.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mr. B.
  • Niet online
Want hackers, ze liggen overal op de loer :+
Tja, een beetje tweaker heeft natuurlijk wel een fatsoenlijke firewall draaien :+
Ikzelf draai ZA Pro, een collega van me heeft me laatst grondig gescand vanaf een linux bak, en hij kwam nergens doorheen :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Mr. B.
  • Niet online
Ohja; mijn hostname is cp41507-a.ndwrt1.lb.nl.home.com voor degenen die het interesseert... try me >:)
;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm gaat lekker hacken met de hier aanwezige hostnames en netbus :D
Pagina: 1