Ik heb een standaard 18-55MM lens van mijn Canon 550D, maar zit nu met een 'raar' probleem.
Het zit namelijk zo: Als ik een foto maak zit er links een klein velkje, maar bij het filmen wordt het groter en scherper. Ik heb alle scherpte en inzoom opties geprobeerd, maar op een of andere manier is het scherper tijdens het filmen.
Ik heb mijn lens er even af gehaald, maar kon geen barsten, vlekken enz vinden.
Ik heb hem uiteraard wel even schoon gemaakt maar dat zonder succes.
Dit is de vlek tijdens het fotograferen. Niet irritant, maar voor een net nieuwe, 1 maand oude camera, ja daar verwacht je het niet bij...
En deze vlek krijg ik tijdens het filmen. En dat is, voor een bedrag van 630 euro erg jammer.
Weet iemand hoe ik kan oplossen?
Alvast zeer bedankt!
Het zit namelijk zo: Als ik een foto maak zit er links een klein velkje, maar bij het filmen wordt het groter en scherper. Ik heb alle scherpte en inzoom opties geprobeerd, maar op een of andere manier is het scherper tijdens het filmen.
Ik heb mijn lens er even af gehaald, maar kon geen barsten, vlekken enz vinden.
Ik heb hem uiteraard wel even schoon gemaakt maar dat zonder succes.
Dit is de vlek tijdens het fotograferen. Niet irritant, maar voor een net nieuwe, 1 maand oude camera, ja daar verwacht je het niet bij...
En deze vlek krijg ik tijdens het filmen. En dat is, voor een bedrag van 630 euro erg jammer.
Weet iemand hoe ik kan oplossen?
Alvast zeer bedankt!

An a day keeps the doctor away.