Toon posts:

Sleeving 24-pins Molex Van Silverstone Strider Plus

Pagina: 1
Acties:

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Ik ben momenteel mijn 24-pins Molex aan het sleeven.

Deze voeding is full-modulair, wat inhoud dat mijn 24-pins ook een 'losse' kabel is.

Nu zit ik met het probleem dat ik nergens op internet de kabel volgorde kan vinden van de PSU zijde.

Nu heb ik de andere kant al gedaan en dat ziet er als volgt uit :)

Hoop dat iemand het weet :)

Ik heb nu al meerdere malen gezocht, maar ik kan het niet vinden :/

( Silverstone Strider Plus 850 Watt )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04 17:29

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Ik zal zeggen, als je echt niks kan vinden, koop een nieuwe 24-pins kabel, snijd de sleeve open en ga dat bekijken, kan zelf ook zo snel niks bedenken.

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Da's toch precies gespiegeld... In het "mannetje en vrouwtje" komen dezelfde kabels.

Misschien heb je hier wat aan? http://www.playtool.com/pages/psuconnectors/connectors.html

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Dus je hebt zonder je pins na te meten alles los gehaald? Je moet er zeer zeker niet vanuit gaan dat het gespiegeld beeld is.

Ik zou een mailtje naar SilverStone sturen voor een schema of een nieuwe kabel. Ik heb alleen een schema van een Corsair AX850, niet te gebruiken dus ;) En als je voor de 100% op safe wilt gaan, gebruik dan een PSU tester als je klaar bent met je kabel sleeven.

[CiP] Aqueum initium TJ09 [CM] Fortress FT03

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Com. Hunter
Ja ik zal zeker wel ff checken met een PSU tester :)

En ik heb zojuist iets gevonden! Namelijk staat op het forum van MDPC dat ik deze gewoon 1-1 kan sleeven op 2 kabels na :)

Dus dat maar een proberen, morgen maar even testen en zal het laten weten! Bedankt voor de tip van die PSU tester, gelijk even naar gevraagd aan een paar vrienden met succes :)

UPDATE:

Kon het niet laten om het even op een oud setje te testen, maar helaas zonder succes. Morgen nog maar eens naar kijken en een mailtje sturen naar Silverstone :).

UPDATE:

Heb het gefixxed :)
zojuist even de connector aan de PSU zijde omgedraaid even opnieuw alles erin gedaan.
Alle kabels op dezelfde plek als aan de andere kant (1-1 2-2 etc :) )
Toch bedankt voor de hulp en zo maar even de PSU tester erbij halen

[Voor 46% gewijzigd door Com. Hunter op 26-06-2011 10:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Com. Hunter
GNOOM172 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:27:
Da's toch precies gespiegeld... In het "mannetje en vrouwtje" komen dezelfde kabels.

Misschien heb je hier wat aan? http://www.playtool.com/pages/psuconnectors/connectors.html
Ja inderdaad je hebt helemaal gelijk :)
Bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Com. Hunter schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:21:
[...]

Ja inderdaad je hebt helemaal gelijk :)
Bedankt!
Dank je, ik begon, met mijn IQ >:) , al een beetje aan mezelf te twijfelen.

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

je had toch ook de kabeltjes zoals je ze los had gehaald los van elkaar kunnen labelen, met van die kleine stikkertjes? even om de kabel heen vouwen, en voor jezelf even een schema maken welke waar hoort en na het sleeven, weer alles terug plaatsen zoals het gezeten heeft? of denk ik nu te moeilijk(makkelijk)

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-05 13:56
Of gewoon de male en female stekker van het kabeltje in elkaar drukken en dan zorgen dat alle draadjes rondlopen ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Com. Hunter
Ja inderdaad, ik had de kabeltjes ook kunnen labelen of iets dergelijks, maar dat wordt toch wat vervelend met het sleeven.

Ik ben momenteel niet thuis, maar ik ga van de week nog even de kleur volgorde veranderen :), is over een paar dagen tezien hier. Bedankt voor de tips!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-04 20:16

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

waar heb je de informatie gevonden ? ik zit met het zelfde probleem. kunnen ze 1 op 1 over gezet worden?

If water polo was easy, it would be called football

• rallyboy13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10-2018
ik heb mijn kabels zonder plan gesleeved
gewoon kabel per kabel

eerst een kabel uit de connector halen, deze sleeven en dan terug steken
er is niks makkelijker
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee