And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Google eens op CPU lapping.Anoniem: 416184 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 03:57:
Erg mooi die CPU maar waarom?
Zet je er geen koeling op?
Of is het een pc die niet aangaat?
5 tot 10 graden geloof ik. Hangt ook een beetje vanaf hoe vlak je 'm krijgt en hoe vlak je koeler is. Heb een keer een processorkoeler gehad die gewoon bol stond, dan helpt het lappen van je CPU niet natuurlijkAnoniem: 356260 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 05:41:
Hoeveel graden scheelt het gemiddeld tussen gelapte en een niet gelapte CPU ?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
processor koeler met een groot koper koelblok? of ook goed te lappen, schuurband ofzo.Pixeltje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:15:
[...]
5 tot 10 graden geloof ik. Hangt ook een beetje vanaf hoe vlak je 'm krijgt en hoe vlak je koeler is. Heb een keer een processorkoeler gehad die gewoon bol stond, dan helpt het lappen van je CPU niet natuurlijk
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Dank je, het wordt echt tijd voor een spiegelreflexHaribo112 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 02:08:
hmmm lekker glad cpu'tje... mooie foto's ook met die gele bloemen!
"CPU Lapping:Anoniem: 416184 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 03:57:
Erg mooi die CPU maar waarom?
Zet je er geen koeling op?
Of is het een pc die niet aangaat?
Het vlak schuren van de heatspreader van een CPU.
Waarom?
De heatspreader is standaard niet vlak afgeleverd door de fabrikant,
Daarom bestaat er geen optimale contact tussen CPU en Heatsink van de CPU Cooler.
Hierdoor gaat er koelvermogen verloren...
Wanneer we de heatspreader helemaal vlak schuren, ontstaat er wel de optimale contact tussen CPU en Heatsink.
Hierdoor wordt de hitte van de CPU beter/optimaal afgegeven aan de Heatsink, zodat de Heatsink+Fan de hitte weer sneller kan afgeven aan de omgeving.
Uw CPU wordt dus koeler!
Een gelapte CPU kan wel 10 celcius graden koeler zijn dan een niet gelapte CPU!
Dat betekent dat u dus verder kan overclocken"
De i7 940 en i7 950 die ik gelapped heb haalde ik een verschil van 3-5 graden.Anoniem: 356260 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 05:41:
Hoeveel graden scheelt het gemiddeld tussen gelapte en een niet gelapte CPU ?
De i7 980x haalde ik een verschil van 5-11 graden op de cores!
Deze 2600K geen idee, ik geloof het wel, het was voor mij een bezigheids-therapie
De EK Supreme HF is erg recht, deze ga ik niet lappen.Pixeltje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 07:25:
Zo, das nog eens een mooi vlakke CPU. Koeling ook lappen dan?
Sommige koelers en koelblokken (Watercool Heatkiller) staan bol omdat deze pas recht gaan staan als ze gemonteerd zijn.Pixeltje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:15:
[...]
5 tot 10 graden geloof ik. Hangt ook een beetje vanaf hoe vlak je 'm krijgt en hoe vlak je koeler is. Heb een keer een processorkoeler gehad die gewoon bol stond, dan helpt het lappen van je CPU niet natuurlijk
Erg mee oppassen dus!
ZEKER GEEN schuurband gebruiken!!!Sandertje03 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:46:
[...]
processor koeler met een groot koper koelblok? of ook goed te lappen, schuurband ofzo.
Je gaat ongemerkt je koelblok/cpu juist bol maken. Door de druk duw je het schuurpapier hol en ga je dus je randen van de cpu/blok schuren.
Gewoon een heel vlakkke ondergrond nemen (Marmeren plaat, glasplaat, spiegel) en gewoon dun schuurpapier.
IHSl3p schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 02:04:
Je kan zien dat de HS nu volledig koperkleurig is.
by the way in vorige casemod gebruikte je inox ? Kan goed zijn dat het van ons hier in belgie komt vandaag weer veel verpakingen moeten in elkaar schieten voor naar nederland te verschepen
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Anoniem: 416184
Wist dus niet dat het zo veel kon schelen doormiddel van te schuren
Daar zou ik nog maar eens naar kijken ze lijken namelijk recht omdat ze ongemonteerd gelapt worden vervolgens gaat het plaatje met o-ring erin en de schroeven en dan is hij niet zo recht meer.l3p schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:16:
De EK Supreme HF is erg recht, deze ga ik niet lappen.
Dank je!yzx schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:37:
Yeuy update en lekker mooi manKeep up the work
by the way in vorige casemod gebruikte je inox ? Kan goed zijn dat het van ons hier in belgie komt vandaag weer veel verpakingen moeten in elkaar schieten voor naar nederland te verschepen![]()
Welk "inox" bedoel je precies? Het aluminium dat ik gebruikt heb?
No problemAnoniem: 416184 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:32:
Dank je voor je antwoord.
Wist dus niet dat het zo veel kon schelen doormiddel van te schuren
Grootste verschil dat ik gemeten heb was 11 graden op 1 van de cores.
Toch haal ik met de Supreme HF de allerbeste temperaturen, misschien dat het blok juist weer recht "trekt" als je hem stevig op je cpu bevestigd.Quepee schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Daar zou ik nog maar eens naar kijken ze lijken namelijk recht omdat ze ongemonteerd gelapt worden vervolgens gaat het plaatje met o-ring erin en de schroeven en dan is hij niet zo recht meer.
De watercool heatkiller is bijv expres bol gemaakt, deze trekt ook recht bij het monteren.
Kan zijn dat ik een maandagmorgen model had natuurlijk
Inox/staal/alu verschepen we allemaal jal3p schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:19:
[...]
Dank je!
Welk "inox" bedoel je precies? Het aluminium dat ik gebruikt heb?

@L3p dat ga ik morgen eens opzoeken als we daar leveren of niet meestal gaat het naar grote bedrijven die het verdelen daar
Vorige week een nieuwe veiligheidsbril besteld, deze kwam vandaag goed van pas
Gaatjes voor de knopjes in het plexi maken.
Even vastplakken zodat het niet verschuift.
En de gaatjes erin.
Het past ook nog
Frame geschuurd om te kunnen spuiten/verven.
Randje waar het plexi in komt moet ook nog geverfd worden.
Gelijk het plexi vast gekit.
De Bitspower fanguards er weer in gezet nadat de randen geverfd zijn.
En ook vastkitten.
Met een natte vinger erbij langs zodat het wat vlakker wordt.
En geloof me, het gaat niet zomaar los
Volgende probleem, wat moet ik hiermee..
We zien wel wat het wordt
Hmm... nog maar wat eraf.
Scherpe randjes eraf en rondingen bij de hoeken.
En spuiten.
Frame voor Koolance controller ook maar vast gekit.
Het 2e deel van het ex-5.25" slot.
Ook de Dremel er maar in.
Lastig trouwens, Dremel in de ene hand, fototoestel in de andere.
En weer vijlen.
Even ruw maken om te kunnen spuiten.
Eerst nog even passen.
Gespoten.
Het was best veel werk voor iets wat je amper terug ziet, maar ik ben er tevreden over.
En nu is het tijd voor BBQ, regen of geen regen
Verder, gelikte casemod! KUTGW =D
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Dat vind ik dan iets minder... Zo'n smaak van hardwareBlackthunderAwf schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:08:
Wel heineken (Y)

BlackthunderAwf schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:08:
Om 23u nog beginnen te bbq'en? (A) Wel heineken (Y)
Verder, gelikte casemod! KUTGW =D
ThanksBlue-Tiger schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:05:
[...]
Dat vind ik dan iets minder... Zo'n smaak van hardwareen zulke kwaliteit mods, en dan Heineken...
Ik ben om 8 uur begonnen met BBQ-en, daarna kon ik deze update natuurlijk pas doen
Eigenlijk drink ik alles, de Heineken was voor de vrouw, de Corona voor mij
Sorry, komt door die Engelse fora, zag het dat ik klaar was met posten
Dank je GNOOM172!GNOOM172 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:58:
Mooi verslag weer met goede uitleg! Strakke kast aan het worden, mooi hoor!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
P.S. welke kit gebruik jij?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dank je!Joopieboy schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:39:
Zo zeg, goed bezig ziet er weer super strak uit!
Thanks!
Deze keer heb ik zwarte kit van Innotec gebruikt, normaal gebruik ik altijd zwarte sikaflex, maar dat is helemaal niet los te krijgen
EB cardetailing tot aan uw huis
Anoniem: 326972
Sikaflex... De ervaring leert dat veel mensen (lees: klanten via mijn tweede werk) na één maal ZETTEX te hebben gebruikt, Sikaflex vervloeken... Eigen ervaring leert ook het verschil tussen beiden. Sikaflex is echter wat regulierder te verkrijgen dan Zettex.l3p schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:41:
[...]
Dank je!
[...]
Thanks!
Deze keer heb ik zwarte kit van Innotec gebruikt, normaal gebruik ik altijd zwarte sikaflex, maar dat is helemaal niet los te krijgen
doet maar. Let ook vooral op houdbaarheidsdata bij kit, kit dat over datum is noemen we k*t... ;-)
-
edit: ik bedoelde deze kit, echter, ik had van deze nog nooit gehoord... Misschien ook goed.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 326972 op 22-08-2011 00:41 . Reden: zet 'r wel even een asterisk neer ;-) ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
En hij is niet alleen, ook mijn Chrome klaagtBrammT schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:51:
l3p, mijn browser (google chrome) geeft aan dat je site malware verspreidt!
quote: urlSafe Browsing
Diagnostische pagina voor l3p.nl
Wat is de huidige vermeldingsstatus voor l3p.nl?
Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.
Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?
Van de 4 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 0 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2011-08-20 en in de afgelopen 90 dagen is nooit verdachte inhoud aangetroffen op deze site.
Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS16265 (LEASEWEB).
Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?
In de afgelopen 90 dagen leek l3p.nl niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.
Volgende stappen:
Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
misschien ff naar google.com om blokkade op te heffen?
ora et labora
Met een virusscanner de inhoud van je website te scannen (alle files downloaden van server, deze bestanden scannen) wil ook wel eens helpen. Maar soms doet Google ook spastisch over onzichtbare iFrames, mailen kan altijd ;-)
Van de 4 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 0 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker.
.....
en in de afgelopen 90 dagen is nooit verdachte inhoud aangetroffen op deze site.
.....
In de afgelopen 90 dagen leek l3p.nl niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.
.....
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Eigenlijk slaat de melding dus helemaal nergens op
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Safe Browsing Diagnostische pagina voor l3p.nl Wat is de huidige vermeldingsstatus voor l3p.nl? Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken. Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 4 keer vermeld op basis van verdachte activiteit. Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht? Van de 8 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 7 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2011-08-22 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2011-08-22. Schadelijke software wordt gehost op 1 domein(en), waaronder counter-wordpress.com/. Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS16265 (LEASEWEB). Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware? In de afgelopen 90 dagen leek l3p.nl niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites. Heeft deze site malware gehost? Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost. Hoe is dit gebeurd? In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven. Volgende stappen: Ga terug naar de vorige pagina. Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google. |
mijn melding raakt beter de plank denk ik
ze zijn gewoon allemaal jaloers
[ Voor 28% gewijzigd door GNOOM172 op 23-08-2011 01:29 ]
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Weer iets geleerd
Google heeft schadelijke code op uw site gevonden.
Problematische URL's op http://www.l3p.nl/wp-includes/js/l10n.js?ver=20101110
Deze site is opnieuw gecontroleerd.
De site is goedgekeurd.
De badwarewaarschuwingen in de webzoekfunctie worden verwijderd.
Het kan even duren voordat deze wijziging is doorgevoerd.
Hoe dit heeft kunnen gebeuren...geen idee.
[ Voor 5% gewijzigd door l3p op 23-08-2011 06:34 ]
Je schiet al lekker op! GAat goed zo (wanneer weer oepdate ^^)
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Anoniem: 392481
Ga zo door
als je de druk kan regelen is het de water koelings set

ik weet niet waar je huis woont.
Dat zeg ik,een echte doe het zelver kan niet zonder dreft.
Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

En die Matrix's waarom komen die uit China, het model wat aan dit topic is gekoppeld is hier toch gewoon in NL verkrijgbaar??
Kan zijn dat ik gewoon domme vragen stel en niet verder kijk dan m'n neus lang is, maar toch wil ik het wel weten, (altijd al nieuwsgierig geweest
We wachten met smart
Was nog best veel werk ivm het lcd scherm.
Daarna dus begonnen met alvast 1 radiator met klittenband te bevestigen.
Dat valt me helemaal niet tegen, ik denk dat ik er bijna aan kan hangen.
Het lostrekken viel nog best tegen
De rest ook weer wat op zijn plek gezet.
Ik wil niet te veel licht aan de buitenkanten, vind het prima zo.
Heel misschien nog een rode gloed onder de case vandaan.
Ook wordt de top misschien van bloed rood plexi.
Hier een filmpje met een airflowtest.

Ik ben wel verrast door je alternatieve bevestigingsmethodes na al dat metaalwerk
het word geen htpctje zoals hij in het begin heeft vermeld. dit word een game pc.Pixeltje schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:06:
Jammer van de rook, maar laat wel goed zien dat er een stevige wind waait door je kamerMaakt 't ding voor een htpc dan ook niet vrij veel lawaai?
ik weet niet waar je huis woont.
vind het echt een tof ding
ja, daag.
Ben ik de enige die lan doosje dubbelzinnig vind? Insteken en gamen!FiXeL schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 04:49:
Mooie kast... vooral hoe dat front eruit komt is erg nice... Magoed deze was ook niet goedkoopDit gaat een heel erg leuk lan doosje worden gok ik zo...
Hij is juist gemaakt voor lan parties.... zijn main rig is wat lastig te vervoeren.Anoniem: 326972 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:56:
[...]
Ben ik de enige die lan doosje dubbelzinnig vind? Insteken en gamen!
Zwaktebod! Uitklapbare wieltjes eronder en een flinke accu; kun je zelfs gamen op weg naar je lanparty!FiXeL schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:02:
[...]
Hij is juist gemaakt voor lan parties.... zijn main rig is wat lastig te vervoeren.
Ik doelde op de term zelf...FiXeL schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:02:
[...]
Hij is juist gemaakt voor lan parties.... zijn main rig is wat lastig te vervoeren.
Idee! L3p, bouw een pc die je simpelweg een lanparty naar binnen kan rijden, golfkarretje of zo.Pixeltje schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:06:
[...]
Zwaktebod! Uitklapbare wieltjes eronder en een flinke accu; kun je zelfs gamen op weg naar je lanparty!
Dank je!JapyDooge schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:43:
Alweer goed bezig man, gaat er echt tof uit zien
Ik ben wel verrast door je alternatieve bevestigingsmethodes na al dat metaalwerkrads met klittenband, kit, enz
Ik zag geen makkelijke manier om de rads met bouten te bevestigen en toch ook makkelijk te demonteren.
Vandaar de klittenband methode. In feite is het klittenband alleen om hem goed op zijn plek te houden voor de fanholes, niet voor het gewicht ervan. Het rad zelf komt op rubber te staan.
Zoals Steareth al zei, dit wordt geen echte HTPC, meer een wolf in schaapsklerenPixeltje schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:06:
Jammer van de rook, maar laat wel goed zien dat er een stevige wind waait door je kamerMaakt 't ding voor een htpc dan ook niet vrij veel lawaai?
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar de top heeft straks een donkerrode plexi casewindow, deze zal al veel van het licht wegnemen. Ik wil wel zoveel mogelijk airflow behouden.PilatuS schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:03:
Ik denk dat het mooi zal zijn als je aan de voorkant van de fans nog wat donker plexi zou plaatsen zodat je niet direct de leds kan zien. De fans zien er dan denk ik een stuk beter uit.
Dank jeRemmes_NT schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:58:
wat denk je, ik zet maar gelijk ee leuk deuntje op, dan hoef dat ook niet mee te editten? XD
vind het echt een tof ding
Ik heb bijna altijd een muziekje aan staan, makkelijk voor het filmpje, lastig ivm rechten op Youtube
Ik hoop het echtFiXeL schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 04:49:
Mooie kast... vooral hoe dat front eruit komt is erg nice... Magoed deze was ook niet goedkoopDit gaat een heel erg leuk lan doosje worden gok ik zo...
FiXeL schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:02:
[...]
Pixeltje schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:06:
[...]
Zwaktebod! Uitklapbare wieltjes eronder en een flinke accu; kun je zelfs gamen op weg naar je lanparty!
Dat ik met de muurbeugel voor "L3p d3sk" bezig was dacht ik daar al over na .L702 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:03:
[...]
Idee! L3p, bouw een pc die je simpelweg een lanparty naar binnen kan rijden, golfkarretje of zo.
Ik wil hem toch nog eens meenemen naar een lanparty, maar dan moeten er eerst tijd en centen voor zijn.
Dank je!
Ik bedoel dat je nu direct de leds kan zien. De leds zijn behoorlijk fel waardoor de stralen van de leds in de fan minder opvallen, terwijl dit nou juist het mooie deel is. Als je iets voor de fans zou plaatsen met een klein randje kan je er voor zorgen dat de leds zelf niet meer zichtbaar zijn maar alleen de lichtstralen die ze geven. Dit zorgt ervoor dat het geheel wat rustiger is en je niet direct felle leds kan zien.l3p schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:51:
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar de top heeft straks een donkerrode plexi casewindow, deze zal al veel van het licht wegnemen. Ik wil wel zoveel mogelijk airflow behouden.
Opzich lijkt het mij vrij simpel als het inderdaad zou passen. Pak een stuk donker plexiglas of iets anders wat geen of weinig licht doorlaat. Maakt er 120x120mm platen van, met daarin een 100mm gat (Of groter/kleiner dan dat) Dat kost je wel wat airflow maar ik denk dat het ervoor zorgt dat het geheel een stuk strakker is.l3p schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:17:
Ahh ik begrijp wat je bedoeld
Misschien is dit te doen, alleen dan moet ik eerst kijken hoe ik uitkom als straks de hardware erin zit.
Erg goed idee trouwens om de rad met klittenband vast te zetten. Met een beetje oppervlakte gaat die rad nergens heen en het scheelt weer flink wat gaten boren.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 28-08-2011 15:22 ]
+ de netheid aan de achterkant.PilatuS schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:21:
[...]
Opzich lijkt het mij vrij simpel als het inderdaad zou passen. Pak een stuk donker plexiglas of iets anders wat geen of weinig licht doorlaat. Maakt er 120x120mm platen van, met daarin een 100mm gat (Of groter/kleiner dan dat) Dat kost je wel wat airflow maar ik denk dat het ervoor zorgt dat het geheel een stuk strakker is.
Erg goed idee trouwens om de rad met klittenband vast te zetten. Met een beetje oppervlakte gaat die rad nergens heen en het scheelt weer flink wat gaten boren.
tijd zal het leren of het een goede oplossing is. kwa design is het een perfecte oplossing. ook kwa schoonmaak. maar kwa stevigheid?
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Als je goed klittenband gebruikt blijft het echt wel zitten. Klittenband van goede kwaliteit is bijna niet los te krijgen. Op mijn motorbroek zit de kneeslider met klittenband vast. Een tijdje terug dat ding eraf gehaalt om het iets te verplaatsen. Dat loshalen ben ik 5 min mee bezig geweest. Het zat zo enorm goed vast dat het bijna niet los te krijgen was. Alleen met heel veel moeite is het gelukt.Sandertje03 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:24:
[...]
+ de netheid aan de achterkant.
tijd zal het leren of het een goede oplossing is. kwa design is het een perfecte oplossing. ook kwa schoonmaak. maar kwa stevigheid?
Hij kan sowieso niet naar beneden zakken ivm de rubbers waar hij op staat, al was de radiator 20Kg dan kan er nog niets gebeuren.
Het klittenband is er dus alleen om hem op zijn plek te houden qua voor, achter en opzij schuiven.
Met de 6 punten klittenband die ik nu gebruikt heb denk ik dat er wel een kilo of 3 aan kan hangen voordat er wat gebeurt.
Ik weet zelf ook dat klittenband na verloop iets week wordt, maar omdat er geen spanning opstaat moet dat goed komen. (En anders vernieuw ik het wel om het anderhalf jaar
Ook wordt de radiator iets op zijn plek gehouden door de 2 plexi pijpjes van de waterkoeling.
En stel dat het klittenband losgaat en de pijpjes los...... (Weg alle hardware ivm water over gpu's en mainboard
Ahá, klantenwerving begint stééds vroeger ;-) En die sticker maakt het natuurlijk af ;-)l3p schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:15:
Deze week een erg drukke week gehad en moet morgen ook werken met dit lekkere weer![]()
Het gaat geweldig met haar!
Deze week verkocht ik wat hardware aan een member van Highflow, hij was zo blij dat Mardien een cadeautje kreeg
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 02-09-2011 23:59 ]
ora et labora
ja, daag.
Roken is slecht voor je, en het is super ranzig als die lucht in je pc blijft hangen.
2 jaar geleden een voeding van een mede tweaker overgekocht, die ook altijd rookte bij de computer, nu, 2 jaar later, hangt de nicotine lucht van die voeding hier nog steeds
Maar verder, ga vooral zo door !
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 04-09-2011 13:47 ]
Als roker kan ik dit beamen.FastFred schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:47:
[...]
Roken is slecht voor je, en het is super ranzig als die lucht in je pc blijft hangen.
2 jaar geleden een voeding van een mede tweaker overgekocht, die ook altijd rookte bij de computer, nu, 2 jaar later, hangt de nicotine lucht van die voeding hier nog steeds
Maar verder, ga vooral zo door !
Je moet d'r gewoon niet verslaafd aan raken

* Controle is het key-word
heb je overigens nog problemen gehad met de site?
Sorry, ik besteed erg veel tijd aan de kleine en de laatste tijd erg druk op het werk.harmen[L]romy schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:02:
Het is al weer lang stil hier zeg!!
Ook ben ik nu nog steeds bezig met veel mailverkeer rondom mijn vorige project.
(Hoop daar ooit iets leuks over te kunnen zeggen
Ook voor dit project was er nog veel te regelen.
Deze week is Rogier van Asus langs geweest om eens een kijkje te nemen.
We hebben 2 uur gebabbeld over alles en nog wat, echt een top gozer!
En ... hij had een mooi cadeautje bij zich
Deze week zal ik nog wat foto's maken en uploaden!
Ook zal er een verandering plaatsvinden van sponsor qua werkgeheugen en opslag.
Daar later ook meer over.
Dubbel bedankt Daan
Dank je!dezejongeman schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:51:
ik volg dit topic nu ook al een tijdje en het is weer om je vingers bij af te likken. wat die l3p kan is echt onvoorstelbaar maar het wordt nu wel weer eens tijd voor een status update. want ik en denk ik menigeen met mij kunnen niet wachten om meer te zien van deze build.
heb je overigens nog problemen gehad met de site?
Zoals ik hierboven al vertelde, soon!
Nee tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met de site.
Qua dataverkeer sowieso niet, zit nu op een 200-300 Gb per maand van de 1Tb die ik beschikbaar heb.
Later bleek er ineens een virus in 2 scripts te zitten, deze heb ik verwijderd en lijkt alsof het nu weer goed is.
Deze week een heerlijk bakje koffie gedronken met Asus Benelux.
Het was een top middag Rogier!!
Hij ook wat heel moois bij zich
Finally!
En een nieuw tafelkleed waar mijn vrouw super blij mee is!
En wat pics van de Asus Maximus IV Gene-Z
Vind het echt een geweldig mooi bordje!
En de eerste vlag.
Samen met mijn oude dierbare P6T6 WS Revo.
En mijn mijn stelling met een nieuwe look, het is dus toch geen tafelkleed geworden
Bedankt Asus Benelux en graag tot een volgende keer!
Oh.. En nog een kleine test met een 75-slot Bitspower Crystal link
Deze week meer nieuws over Exceleram

Anoniem: 403455
Ziet er weer leuk uit
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
http://izismile.com/2011/...ter_desk_mod_68_pics.html
izismile.com is een website waar elke dag verschillende picdumps worden "gedumpt". Kwam jouw mod tegen!