Leuk zo'n persbericht, maar zitten wel wat rare dingetjes in imho...
Dan komt er dus een verhaaltje over de huidige 1GHz modellen die nu uit zijn, dan de 1,2GHz'ers in oktober:
De ARCHOS G9-tablets met een 1 GHz dual core-processor liggen vanaf 20 september 2011 in de winkels.... De ARCHOS G9-tablets met een 1,2 GHz dual core-processor liggen vanaf oktober 2011 in de winkels...
en dan wordt er nog even snel gezegd dat er ook nog 1,5GHz CPU's uitkomen:
Een nieuwe 1.5 GHz dual core Turbo- processor is verkrijgbaar vanaf januari 2012.
Zeg dan niet in je eerste zin van je persbericht tot 1,5GHz... Ook wordt er nergens gerept over welke versies een 1,5GHz CPU zullen krijgen? Moet ik wachten op een 250GB editie van de 80, of zal die er alleen zijn met een 1,2GHz CPU? Lekker duidelijke Archos! Evenals prijzen van deze 1,5GHz CPU's? Worden die een stuk hoger?
Nóg grensoverschrijdender is de ARCHOS G9 Turbo. Deze tablet is de eerste en enige Android-tablet onder de 400 euro. Dit apparaat is voorzien van een OMAP 4 dual core-processor van 1,5 GHz.
Hier staat weer dat de G9 turbo een 1,5GHz CPU heeft... Uhm de 1,2GHz'ers krijgen ook al een turbo-stempel mee staat in hetzelfde persbericht.. Tevens is dit echt niet de enige tablet onder de 400 euro... mist nog een zinnetje bij... 'De enige tablet onder de 400 euro met... een 250GB HDD' ofzo iets of iets anders... Vaag ook!
Here you are:
Archos Gen9 tablets: Archos 80 /101 - Levertijden en prijzenAnoniem: 22352 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:11:
daar zet ik dan wel weer gelijk mijn vraagtekens bij, de filmpjes die voornamelijk op de IFA zijn opgenomen van de G9's. die tablets waren prototypes, pre-productie modellen (ja of nee, ik weet het niet) met wellicht wel 1gb ram, en overgeklokt op 1,5ghz
Ik heb zelf alleen maar filmpjes gezien met CPU's van 1GHz en dat zag er allemaal zeer nice uit...
Zou niet puik zijn als Archos daar wel 1GB RAM in had gestopt natuurlijk, maar dat hoor / zie je nergens...
Tevens heb ik de TS wat geupdatet qua specs... De 1,2GHz is ingevoerd..
Er zijn kleine sidenotes gemaakt naar het 1GHz model en ook is er vernoemd dat er in januari een 1,5GHz komt.
Tevens heb ik het RAM van 1GB --> 512MB met een vraagteken gemaakt, omdat dat dus nergens duidelijk is.
Ja op een FaceBook-pagina van Archos inderdaad, nou als dat het enige is, ik wil het op hun site zien, in duidelijke reviews of filmpjes zien waarin het wordt uitgelezen met een of ander progje wat vast en zeker wel kan!