Hallo ik heb een vraag. Ik heb net heeeeel stom mijn volledigge serie map verwijderd. In eerste instantie dacht ik dat ik een anderre map had weggegooid maar dat was dus niet zo en omdat de serie map 600 gb is werd hij volledig weggegooid. Nu ben ik meteen Recuva aan het laten terugzetten zonder ook maar een anderre actie te ondernemen op de schijf waar de serie stond. Dit werkt hij vind de bestanden en zet ze terug maar nu kikte ik er eens eentje aan en nu speelt hij hem niet meer of (er staat een veel te lange volledige tijd van het avi bestand dan dat hij behoord te duren) in VLC. Dit kan komen omdat hij nog bedig is met het terugzetten van anderre bestanden maar dat lijkt me sterk.
Nu is mijn vraag wat kan ik doen als hij klaar is met het terugzetten van alle bestenden en de bestanden worden nog steeds niet afgespeeld?
Ik had geen vorige versies van de programma's dit dat geen zin omdat de map series alleen al 50+ % van de gehele schijf in beslag neemt en ik heb de schijf voor 90% al vol staan. En aub ook geen lolligge opmerkingen als advies geven want ik weet dat het stom is maar wat gedaan is is gedaan.
Nu is mijn vraag wat kan ik doen als hij klaar is met het terugzetten van alle bestenden en de bestanden worden nog steeds niet afgespeeld?
Ik had geen vorige versies van de programma's dit dat geen zin omdat de map series alleen al 50+ % van de gehele schijf in beslag neemt en ik heb de schijf voor 90% al vol staan. En aub ook geen lolligge opmerkingen als advies geven want ik weet dat het stom is maar wat gedaan is is gedaan.