Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firefox 5.0 niet compatibel

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik Firefox ge upgrade naar 5.0. Krijg ik de melding dat Add-ons Browser protection uitgeschakeld is, en niet compatibel is met Firofox 5.0.

ik kon geen geen topic vinden met browser problemen, dus denk dat ik wel goed zit.:D
iemand een oplossing hiervoor?
:w

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ja, vraag het aan de maker van de add-on voor een nieuwe versie voor Firefox 5.

Of opzoek naar een andere add-on die het zelfde doet die wel werkt.

Ey!! Macarena \o/

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:59
De maker van de add-on mailen en lief vragen of hij hem wil aanpassen van voor FF5? Of een andere addon downloaden die de compatibiliteitscheck uitzet (of zelf doen via about:config, te vinden met de seach).

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Verwijderd

Topicstarter
http://classictutorials.c...irefox-5-the-easiest-way/
Ik heb deze add-on gevonden. heeft iemand een idee of dit wel zal werken.

ik heb trouwens f-secuur als virusscanner, en die word ook toegepast in de browser als add-on

Verwijderd

Komkom, hoeveel moeite is het om te proberen of het werkt? Niemand hier gebruikt browser protection in combinatie met FF5, daar kunnen we dus ook niets over zeggen...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:46:
http://classictutorials.c...irefox-5-the-easiest-way/
Ik heb deze add-on gevonden. heeft iemand een idee of dit wel zal werken.
Voor 25 euro wil ik dat best voor je checken hoor.
ik heb trouwens f-secuur als virusscanner, en die word ook toegepast in de browser als add-on
Cool, maar wat wil je daarmee zeggen.

Punt is, die browser is gisteren officieel gereleased. Dus geef de add-on bouwers de tijd om hun add-ons bij te werken, of maak ze zelf.

Je moet ook niet met alles haantje de voorste willen zijn, want dan kom je simpelweg de kinderziektes tegen. En dan moet je ook niet klagen.

Als je die add-ons zo belangrijk vind, moet je maar downgraden naar firefox 4, en de add-ons in de gaten houden. Dat is voor mij ook een reden om niet direct maar alles 0-day te moeten hebben. Elke nieuwe versie moet zichzelf eigenlijk ook weer opnieuw bewijzen. Daar heb je misschien nu niks aan, maar is iets wat je in je achterhoofd kan houden voor de toekomst ;)

Ey!! Macarena \o/

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien

Daar kunnen ze je vast beter helpen :)

[ Voor 28% gewijzigd door iisschots op 24-06-2011 07:15 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.