Toon posts:

Hulp bij aanschaf nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

Anoniem: 411937

Topicstarter
Hey tweakers!

Ben al een tijd aan het rondneuzen op de tweakers site/forum, heb me net tog maar even geregistreerd.
Ik heb namelijk een nieuwe laptop nodig, alleen heb ik niet heel veel verstand van pc's en laptops.

Ik wil de laptop gebruiken om te gamen, en voorderest een beetje internetten.
Mijn max budget is 900 Euro.

Ik heb zelf al een beetje zitten zoeken op het internet en ben dit tegengekomen op tweakers:
http://www.4launch.nl/sho...---2630qm--500gb/tweakers

Ik weet niet of dit een goede laptop is om te gamen?

alle hulp/tips zijn welkom! :D

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 10:37
Heb je de BBG's al bekeken? Staat ook altijd wel veel informatie voor je in ;)

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Anoniem: 411937

Topicstarter
Hey dankjewel!
Ik heb ff rongesnuffeld tussen de topics.

Ik zit nu te twijfelen tussen:
pricewatch: Asus N53SV-SZ404V

&

pricewatch: Asus G53SW-SX105V

In mijn ogen lijkt de N53S mij beter kwa specs en hij is een stukje goedkoper,
maar er is mij verteld dat de G53SW een betere laptop is als het over gamen gaat.
En toch wil ik het liefst zo min mogelijk uitgeven eigenlijk.

Welke moet ik nou kiezen? Ik wil erop gamen,internetten en beetje films kijken.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 411937 op 23-06-2011 19:52]

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Toevallig voor school?
Tip: niet doen. Een 17" meeslepen naar school is niet te doen, en dan ook nog eens geen full-hd...
Dat lijkt er al meer op. Maar.. Ik ben niet echt een fan van de G53. Hij is misschien 15 inch, maar je moet je afvragen of je echt iets van 3.8KG en stoeptegel adapter wilt meeslepen. De specs zijn (voor de prijs) ook niet echt geweldig als je het mij vraagt: je betaalt veel te veel voor alleen een betere grafische kaart. En wederom: 768p op zo'n dure bak... Ik zeg het niet graag, maar ik heb het gevoel dat zelfs een alienware meer waar voor je geld geeft...

Let wel op met de N53, er staan tig versies in de pricewatch, sommigen goedkoper dan deze. Let er wel op dat je een versie met het 1080p scherm pakt.

Hoe dan ook. losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan, lees hiervoor het CSL beleid. Ik verwijs je daaroom door naar de [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook april 2011. Dit soort vragen zijn daar wel toegestaan. Dit topic gaat echter op slot.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee