Toon posts:

Laptop kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Anoniem: 410557

Topicstarter
Yo, ik ben op zoek naar een all round laptop die tussen de 600-750 euro mag kosten. Ik heb enkele vereisten in gedachten zoals o.a. USB 3.0, LED-scherm én voldoende werkgeugen omdat ik vaak meerdere programma's heb openstaan. Na opzoekwerk bleek dus dat Asus en Toshiba de meest vertrouwbare merken blijken te zijn dus ging ik hiermee verder zoeken en kwam uiteindelijk terecht bij deze laptop, deze komt het meest overeen met mijn voorkeuren én heeft full hd. Echter vind ik deze laptop terug in slecht 1 webshop, Komplett. Na een aantal ervaringen hier gelezen te hebben vertrouw ik deze winkel niet echt, of lijkt die jullie wel veilig? Ook qua garantie enz? Waarom is er maar 1 winkels waar ze deze laptop verkopen, waar kan ik hem nog vinden?
Nu de kans groot is dat ik die laptop niet zal kunnen kopen ging ik op zoek naar andere opties en kwam uit op deze vergelijking. Hoe zit het met die MSI laptops, zijn ze te vertrouwen op lange termijn? Zijn drivers makkelijk te vinden? Kortom is het de investering waard? Zijn er overigens grote verschillen tussen de verschillende schermresoluties?
Hebben jullie misschien andere laptops in gedachte die ik over het hoofd zag?

Dank bij voorbaat,
Maximilion! :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://tweakers.net/shopreview/5218/komplett-punt-nl.html
Wat is er niet te vertrouwen aan een berg shopreviews?

Mensen die topics aanmaken over 'leveringsgeschillen', zijn altijd negatief, omdat ze advies nodig hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Het is hier niet de bedoeling dat je losse aankoopadviestopics gaat openen, daarvoor hebben we de BBG. Zie hiervoor het CSL beleid.
Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics. In dit geval raad ik [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook april 2011 aan.

Betreffende je vraag, het heeft niet veel zin om je dood te staren op merken. Ook asus maakt slechte modellen, en ook acer maakt goede laptops. Lees daarom altijd de reviews :)

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee