Yo, ik ben op zoek naar een all round laptop die tussen de 600-750 euro mag kosten. Ik heb enkele vereisten in gedachten zoals o.a. USB 3.0, LED-scherm én voldoende werkgeugen omdat ik vaak meerdere programma's heb openstaan. Na opzoekwerk bleek dus dat Asus en Toshiba de meest vertrouwbare merken blijken te zijn dus ging ik hiermee verder zoeken en kwam uiteindelijk terecht bij deze laptop, deze komt het meest overeen met mijn voorkeuren én heeft full hd. Echter vind ik deze laptop terug in slecht 1 webshop, Komplett. Na een aantal ervaringen hier gelezen te hebben vertrouw ik deze winkel niet echt, of lijkt die jullie wel veilig? Ook qua garantie enz? Waarom is er maar 1 winkels waar ze deze laptop verkopen, waar kan ik hem nog vinden?
Nu de kans groot is dat ik die laptop niet zal kunnen kopen ging ik op zoek naar andere opties en kwam uit op deze vergelijking. Hoe zit het met die MSI laptops, zijn ze te vertrouwen op lange termijn? Zijn drivers makkelijk te vinden? Kortom is het de investering waard? Zijn er overigens grote verschillen tussen de verschillende schermresoluties?
Hebben jullie misschien andere laptops in gedachte die ik over het hoofd zag?
Dank bij voorbaat,
Maximilion!
Nu de kans groot is dat ik die laptop niet zal kunnen kopen ging ik op zoek naar andere opties en kwam uit op deze vergelijking. Hoe zit het met die MSI laptops, zijn ze te vertrouwen op lange termijn? Zijn drivers makkelijk te vinden? Kortom is het de investering waard? Zijn er overigens grote verschillen tussen de verschillende schermresoluties?
Hebben jullie misschien andere laptops in gedachte die ik over het hoofd zag?
Dank bij voorbaat,
Maximilion!