Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Hey iedereen!

Ik zie jullie alweer denken "weer een 'welke TV moet ik kopen' topic", maar ik probeer mijn eisen zo goed mogelijk vast te stellen zoals aangegeven in dit topic. :)

Budget
Het budget is behoorlijk ruim maar ik wil graag tot maximaal 1500 euro blijven. Het liefst is dat inclusief muurbeugel die naar links en rechts kan (en dus naar voren), en een beetje omhoog of omlaag. HDMI kabels en een blu-ray speler (PS3) heb ik al.

Het merk
Ik heb mijn keuze vastgezet op drie merken: Sony vanwege het design en de vaak goede comptabiliteit met bijvoorbeeld spelcomputers als de PS3. Samsung wederom vanwege het design en de mooie internet functionaliteiten een tot slot Panasonic omdat deze schijnbaar één van de beste zijn qua beeldkwaliteit. De TV moet tussen de 42-52 inch zijn, en moet een erg grote kijkhoek hebben. Snelle reactietijd voor gaming (denk aan shooters!)

Alle eisen
- Samsung, Panasonic of Sony
- Time Shifting (live TV pauzeren, terugspoelen en vooruit)
- USB recording (en dus minstens één USB poort)
- Full HD, 1080p (en dus minimaal 2 HDMI poorten
- Zo groot mogelijke kijkhoek
- Audio out (voor Z-5500).
- Werkt met digitenne!
- Snelle beeldverwerking en reactietijd (moet goed zijn voor gaming (shooters))
- 3D ondersteuning
- Web browser mét flash voor internetten en films kijken

De Samsung televisies lijken voor mij het beste. Het biedt de meeste functionaliteit en heeft een aardig goede prijs-kwaliteit verhouding. Nadeel is dan wel weer dat de LED series ongelooflijk veel lag hebben. Dan lijkt bijvoorbeeld Panasonic weer erg goed met de VT30, maar is de functionaliteit weer wat minder vooral als je kijkt naar de internetdiensten.

Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit topic komt in de buurt, maaaar....

Welke modellen heb je zelf al gevonden? Plus- en minpunten daarvan?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
teacher schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:54:
Dit topic komt in de buurt, maaaar....

Welke modellen heb je zelf al gevonden? Plus- en minpunten daarvan?
Uiteraard heb ik al wat gezocht. Ik moet erbij zeggen dat ik ze nog niet (allemaal) in het 'echt' heb gezien, maar ik wil eerst een lijstje hebben uit de TV's die ik ga kiezen en die ga ik dan bekijken.

De Panasonic VT30
De Panasonic VT30 heeft een erg snelle responsetijd en input lag van 20 ms. Volgens de reviews is deze dan ook erg geschikt voor gamen. Één van de nadelen is dat je een USB wi-fi dongel moet gebruiken voor Wi-Fi. Deze wordt wel meegeleverd. Verder zitten er twee 3D brillen bij, wat erg fijn is omdat die nog steeds duur zijn. Verder kan het opnemen op USB en SD kaart. Ik kan echter geen info vinden over time shifting ('interactieve TV') en de internet browser. De 42 inch kost net wat minder dan 1500 euro.

Samsung D7000 (D8000) LED
Dit vind ik een erg mooie TV en heeft veel online functionaliteit. Helaas is het erg sloom voor games, zelfs in game mode (rond de 50 ms) wat ik een enorm nadeel vind. Verder is de prijs wat hoog waardoor je een serie lager moet zitten. Verder is de kijkhoek niet groot.

PS51D8000 (dit is de Plasma)
Deze heeft een aardig dunne bezel (maar niet zo dun als bij de D8000). De prijs zit momenteel driehonderd euro boven budget, maar de TV koop ik mogelijk pas na de zomer. Prijzen kunnen zakken, en er is altijd ruimte voor onderhandeling. Ik wil niet één stap omlaag (naar de 6-serie), omdat deze niet het Real Black Filter heeft, en omdat ik maar eens in de - laten we zeggen minimaal 4 jaar - een nieuwe TV koop wil ik het wel meteen goed doen. Nadeel is dat er geen anti-reflectie op zit. Er zal zelden direct zon op schijnen, maar ik had liever wel iets gezien van anti-reflectie.

Er zit timeshift op en PVR wat een mooi pluspunt is. Wi-Fi is ingebouwd, maar helaas zit er geen 3D bril bij. Er zit een web browser op, maar het is voor mij onduidelijk of flash is ondersteund. Verder heeft het DVB-T voor digitenne.

Echter weet ik niet goed of er problemen zijn (floating blacks?) (buzz?). Een ander groot nadeel is, dat er een lag van 40 ms bij gaming is. Nogal aan de hoge kant dus.

Sony TV's
Over de Sony TV's ben ik nog niet uit. De HX820 en NX720 zijn mooie modellen (monolithic design), maar nog niet goed beschikbaar en prijzen veranderen regelmatig.

Samsung lijkt mij dus erg goed. Veel functies, ondersteunt de meeste video formats én time shifting! Maar 40 ms lag... nou...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 20:05

mr.paaJ

generatie cmd+z

Kijk voor mediafuncties naar een losse speler en beperk de keuze van de TV tot belangrijke zaken (maat, beeld, vormgeving, lag etc). Ongetwijfeld dat je met je TV tegen dingen aanloopt (beperkte bestandsondersteuning, volgend jaar 'verouderd') waar je veel eerder een mediaspeler zal vervangen dan een TV.

[Voor 6% gewijzigd door mr.paaJ op 19-06-2011 21:39]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
mr.paaJ schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:36:
Kijk voor mediafuncties naar een losse speler en beperk de keuze van de TV tot belangrijke zaken (maat, beeld, vormgeving, lag etc). Ongetwijfeld dat je met je TV tegen dingen aanloopt (beperkte bestandsondersteuning, volgend jaar 'verouderd') waar je veel eerder een mediaspeler zal vervangen dan een TV.
Daarvoor gebruik ik m'n PS3. Het is gewoon fijn dat ik die dingen ook direct op mijn TV heb zitten. Vooral time shifting en live pauzeren wil ik niet via een apare mediaplayer ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
bumpje maar.

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Wat zoek je nog meer dan?

Je hebt een aantal zeer mooie modellen gekozen, die (behalve in prijs) prima aan je eisen voldoen. Wat kijkhoek en snelheid (en beeldkwaliteit, zeker in de grotere maten) betreft kom je al snel bij plasma uit, en dan heb je de twee mooiste er al bij zitten.
De 50VT20 valt wel binnen je budget (misschien zelfs net met beugel), belangrijkste nadeel ten opzichte van de VT30 (naast vormgeving) is gebrek aan 3D THX stand en 3D kalibratie mogelijkheden.

Probeer ze voor een echte beslissing ook in het echt te bekijken, daarmee leer je in ieder geval veel meer over de uitstraling.

--
missende VT30 info uit je zoektocht:
Door een externe USB harddisk drive op de tv aan te sluiten kunt u ook gebruik maken van de functie Pause Live TV. Hiermee kunt u uw favoriete tv-programma op pauze zetten en zelfs terugspoelen terwijl u aan het kijken bent zodat u geen moment hoeft te missen!

[Voor 25% gewijzigd door mr.paaJ op 06-07-2011 23:04]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Bedankt voor de info mr.paaJ! :)

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Een 46D6530 i.c.m. een muursteun, 2 brillen en 50 euro huurtegoed: In totaal 1500 euro ongeveer maar dan heb je wel wat je wilt. En met mijn 6530 in gamemode heb ik dus echt geen 50ms responsetijd.. heb het getest en er kwam steeds 29 of 30ms uit. Erg goed voor een LCD/LED. Je merkt het ook niet echt tijdens het gamen.

Gulfstream G650

Anoniem: 413012

Uniciteit schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:30:
[...]

Uiteraard heb ik al wat gezocht. Ik moet erbij zeggen dat ik ze nog niet (allemaal) in het 'echt' heb gezien, maar ik wil eerst een lijstje hebben uit de TV's die ik ga kiezen en die ga ik dan bekijken.

De Panasonic VT30
De Panasonic VT30 heeft een erg snelle responsetijd en input lag van 20 ms. Volgens de reviews is deze dan ook erg geschikt voor gamen. Één van de nadelen is dat je een USB wi-fi dongel moet gebruiken voor Wi-Fi. Deze wordt wel meegeleverd. Verder zitten er twee 3D brillen bij, wat erg fijn is omdat die nog steeds duur zijn. Verder kan het opnemen op USB en SD kaart. Ik kan echter geen info vinden over time shifting ('interactieve TV') en de internet browser. De 42 inch kost net wat minder dan 1500 euro.

Samsung D7000 (D8000) LED
Dit vind ik een erg mooie TV en heeft veel online functionaliteit. Helaas is het erg sloom voor games, zelfs in game mode (rond de 50 ms) wat ik een enorm nadeel vind. Verder is de prijs wat hoog waardoor je een serie lager moet zitten. Verder is de kijkhoek niet groot.

PS51D8000 (dit is de Plasma)
Deze heeft een aardig dunne bezel (maar niet zo dun als bij de D8000). De prijs zit momenteel driehonderd euro boven budget, maar de TV koop ik mogelijk pas na de zomer. Prijzen kunnen zakken, en er is altijd ruimte voor onderhandeling. Ik wil niet één stap omlaag (naar de 6-serie), omdat deze niet het Real Black Filter heeft, en omdat ik maar eens in de - laten we zeggen minimaal 4 jaar - een nieuwe TV koop wil ik het wel meteen goed doen. Nadeel is dat er geen anti-reflectie op zit. Er zal zelden direct zon op schijnen, maar ik had liever wel iets gezien van anti-reflectie.

Er zit timeshift op en PVR wat een mooi pluspunt is. Wi-Fi is ingebouwd, maar helaas zit er geen 3D bril bij. Er zit een web browser op, maar het is voor mij onduidelijk of flash is ondersteund. Verder heeft het DVB-T voor digitenne.

Echter weet ik niet goed of er problemen zijn (floating blacks?) (buzz?). Een ander groot nadeel is, dat er een lag van 40 ms bij gaming is. Nogal aan de hoge kant dus.

Sony TV's
Over de Sony TV's ben ik nog niet uit. De HX820 en NX720 zijn mooie modellen (monolithic design), maar nog niet goed beschikbaar en prijzen veranderen regelmatig.

Samsung lijkt mij dus erg goed. Veel functies, ondersteunt de meeste video formats én time shifting! Maar 40 ms lag... nou...
Welke TV je wilt ligt aan jezelf. Wil je goede beeld kwaliteit en mooie design zou ik voor de D7000 of D8000 gaan deze zijn echter wel prijzig. Welke maat wil je dat is ook zeer afhankelijk!

Ik heb zelf sinds 3weken de UE55D7000 SUPER TV met een Thin 345 wandbeugel van Vogel's (deze heeft de meeste graden om te draaien).
Ik speel CoD BO, battlefield en GT5 en ben zeer tevreden over de compatibility. Tevens BR en BR 3d bekeken via PS3 ook super de luxe!

Het geluid is opzich niet belangrijk maar ik moet zeggen dat ik zeer verbaast was over de kwaliteit van het geluid. De tv is ultra dun maar het geluid is goed. Films en evt gaming doie je toch via je home cinema.

Qua prijs voor een 46 inch moet je ongeveer wel op jou budget kunnen komen met een leuke beugel.

Succes met je aankoop

Mvg Moulin30 de zeer tevreden UE55D7000 eigenaar! hahaa

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Panasonic P42G20 en die kan timeshiften. Tenminste, daarmee bedoel je toch opnemen en afspelen tegelijk, zodat je kunt vooruitspoelen door de reclame, bijvoorbeeld, of even de deur open doen als je de bel hoort? Hij neemt niet standaard altijd op, maar je kunt wel snel op "rec" drukken als je de bel hoort of als de telefoon gaat natuurlijk :)

Kan me niet voorstellen dat het topmodel van een jaar later dat ineens niet meer zou kunnen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Anoniem: 413012 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:09:
[...]

Welke TV je wilt ligt aan jezelf. Wil je goede beeld kwaliteit en mooie design zou ik voor de D7000 of D8000 gaan deze zijn echter wel prijzig. Welke maat wil je dat is ook zeer afhankelijk!

Ik heb zelf sinds 3weken de UE55D7000 SUPER TV met een Thin 345 wandbeugel van Vogel's (deze heeft de meeste graden om te draaien).
Ik speel CoD BO, battlefield en GT5 en ben zeer tevreden over de compatibility. Tevens BR en BR 3d bekeken via PS3 ook super de luxe!

Het geluid is opzich niet belangrijk maar ik moet zeggen dat ik zeer verbaast was over de kwaliteit van het geluid. De tv is ultra dun maar het geluid is goed. Films en evt gaming doie je toch via je home cinema.

Qua prijs voor een 46 inch moet je ongeveer wel op jou budget kunnen komen met een leuke beugel.

Succes met je aankoop

Mvg Moulin30 de zeer tevreden UE55D7000 eigenaar! hahaa
Ja, van wat ik ervan heb begrepen is de D7/8000 een pracht TV maar ik zal er ook wel veel op gamen, en ik kom nu van een ouder Samsung model af met een stuk minder lag en dat kan mij storen denk ik.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:36
Uniciteit schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:35:
[...]

Ja, van wat ik ervan heb begrepen is de D7/8000 een pracht TV maar ik zal er ook wel veel op gamen, en ik kom nu van een ouder Samsung model af met een stuk minder lag en dat kan mij storen denk ik.
dacht dat er juist met de d8000 zo veel problemen mee waren. backlightbleeding en clouding.

en dan de prijs ervan als je die vergelijkt met de vt30.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:36
[...]

dan is de reactietijd dus toch de doorslaggevende factor

Anoniem: 413012

[...]

Qua gamen heb ik nergens problemen mee geen lag ofzo..... Wat wel belangrijk is dat je je motion plus uit moet zetten dat vertraagd namelijk het beeld wel. Nu ik deze uit heb kan ik COD super spelen alles is zeer duidelijk en snel! En COD 3d kerels wat is dat ziek he! Echt lachen maar het is wel een stuk moeilijker.
matty___ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:42:
[...]

dacht dat er juist met de d8000 zo veel problemen mee waren. backlightbleeding en clouding.

en dan de prijs ervan als je die vergelijkt met de vt30.
Als de D8000 dat heeft moet de D7000 dit ook hebben! Enige verschil tussen de D7000 en D8000:

Bezel D7000 is doorzichtig en WIFI is langzamer D8000 maar dat maakt niet uit voor mij ik heb hem bedraad
Bezel D8000 is mat silver dacht ik

Owja bijna vergeten de prijs is anders! Maarja ik betaal geen € 300 meer voor een snelle wifi die ik niet gebruik en voor wat meer mat silver. Advies prijs is € 2699 d7000 maar als je een beetje brutaal bent kan je hem voor ongeveer 2100 misschien voor 2000 krijgen (55inch)

Ik heb geen last van Bleeding! soms wel van Clouding maar dat is te verhelpen door hem goed te calibreren.

Ik heb mijn 55D7000 na zichtbaar clouding gecalibreerd en nu heb ik er dus geen last meer van!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Anoniem: 413012 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:55:
[...]

Qua gamen heb ik nergens problemen mee geen lag ofzo..... Wat wel belangrijk is dat je je motion plus uit moet zetten dat vertraagd namelijk het beeld wel. Nu ik deze uit heb kan ik COD super spelen alles is zeer duidelijk en snel! En COD 3d kerels wat is dat ziek he! Echt lachen maar het is wel een stuk moeilijker.
Maar toch, wat je niet hebt (gehad) kan je niet missen. Iemand die een zwart-wit TV heeft, zal kleur niet echt missen. Iemand die van kleuren TV naar zwart-wit TV gaat zal het wel ontzettend missen. Als ik er dus op achteruit ga merk ik dat ook :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Update dan maar. Sony wordt het zeer waarschijnlijk niet: qua prijs/kwaliteitverhouding toch net wat te duur. Ik heb ook besloten dat ik 46 tot 51 inch wil vanwege 3D (en die schijnt het beste te zijn vanaf 50 inch).

Panasonic is hier heel goed in, maar het is beperkt qua multimedia en je hebt ook nog een aparte dongel nodig. Daarom ga ik denk ik toch voor de Samsung, echter één stap omlaag. Naar de 6-serie: D6900. Het heeft geen Real Black Filter en daarnaast geen webbrowser. Het heeft echter wel apps, en zwart level is nog altijd beter dan op LCD TV's. De D6900 is een stuk betaalbaarder en lijkt mij dus een betere keuze.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, want dit is nog mijn voorlopige besluit.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Yep, heb besloten voor de plasma D6900 te gaan later dit jaar. Kijk nog even wat de prijzen doen, want in de zomer kijk je toch minder TV dan in de winter :9

Geen webbrowser is dan helaas maar zo. Met plasma zijn de prijzen lager en krijg je grotere maten, dus vandaar plasma.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Wéér van gedachte veranderd. Ik heb besloten toch niet voor plasma te gaan, aangezien die toch nog nadelen hebben waar ik mezelf niet overheen kan zetten.

Ik heb besloten verder direct mijn eisen aan te passen, waardoor ik direct veel lager dan mijn oorspronkelijke budget zit.

Het wordt waarschijnlijk, ik moet de TV eerst nog in de winkel bekijken, de LG LW4500. Dit is een Full HD TV zónder Smart TV maar mét Cinema 3D.

Ik heb besloten om geen Smart TV te nemen, omdat ik daarvoor beter bijvoorbeeld mijn laptop kan gebruiken en aansluiten. Het is cinema 3D geworden omdat, ondanks de lagere resolutie, cinema 3D mij toch fijner lijkt: lichtere brillen, geen batterijen, laten meer licht door, geen crosstalk, goede kijkhoek, etc.

De LW4500 heeft als het goed is een IPS paneel en dus een erg brede kijkhoek. Gaming lijkt in game mode en 'gewone modus' slecht (hoge input lag), maar van wat ik heb gelezen heb je amper input lag zodra je de TV input op "PC" zet.

Het enige wat ik nog niet weet is of het Time Shifting en USB recording ondersteunt.

Ik heb dus besloten om niet voor een high-end model te gaan, omdat deze vaak snel in waarde dalen. Zo zijn TV's die begin dit jaar nog 1200 euro kostten, nu te koop voor 700 of 800 euro. Daarnaast ga ik zo al een stap omhoog: ik heb een 2008 Samsung model uit de 3-serie (erg lage serie), die niet eens Full HD was. Ik ga dus zoiezo een flinke stap vooruit.

De 42 inch LW4500 ga ik deze week in de winkel bekijken, en dan zullen we wel zien of ik 'm koop.

Één ding is zeker: als je een beetje flexibel bent, valt de prijs veel lager uit. Smart TV was bijvoorbeeld één van mijn eisen, maar door die eis te laten vallen kom je al gelijk uit bij TV's met dezelfde beeldkwaliteit maar met een veel lagere prijs!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dan zou ik eerder naar de Philips 76x6 kijken eigenlijk, betere kijkhoek en contrast en niet eens zoveel duurder. Wel slechts twee brilletjes ipv zeven.
Of van LG bijvoorbeeld een LW5 model, die is ongeveer gelijkwaardig aan de Philips en komt ook met de zeven brillen.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:06
Uniciteit, waarom kijk je bijvoorbeeld niet naar de Sony 46HX920? Is die te duur?

Ik ben namelijk door jou overtuigd om deze TV te overwegen ipv de Samsung UE46D8000. Mijn vader neigt naar die laatste maar ik lees in het Samsung 2011 TV's topic veel problemen mbt bleeding en clouding. En de Sony is Full Led.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
mr.paaJ schreef op maandag 26 september 2011 @ 02:01:
Dan zou ik eerder naar de Philips 76x6 kijken eigenlijk, betere kijkhoek en contrast en niet eens zoveel duurder. Wel slechts twee brilletjes ipv zeven.
Of van LG bijvoorbeeld een LW5 model, die is ongeveer gelijkwaardig aan de Philips en komt ook met de zeven brillen.
De LW5500 hoort identiek te zijn aan de LW4500, met uitzondering van Smart TV. Ik heb besloten mijn Smart TV eis te laten vallen, omdat dit veel extra kosten toevoegt terwijl een laptop aansluiten via HDMI net zo goed hoort te werken.
turkeyhakan schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:44:
Uniciteit, waarom kijk je bijvoorbeeld niet naar de Sony 46HX920? Is die te duur?

Ik ben namelijk door jou overtuigd om deze TV te overwegen ipv de Samsung UE46D8000. Mijn vader neigt naar die laatste maar ik lees in het Samsung 2011 TV's topic veel problemen mbt bleeding en clouding. En de Sony is Full Led.
Die valt buiten mijn budget, ja. De HX920 heeft geen last van clouding en zelden last van backlight bleeding, ja.

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Hoort het te zijn, maar is dat van wat ik gezien heb niet. Beiden in dynamische setting, maar zeker verschil in kijkhoek. De LW4500 kleurt een stuk blauwer van opzij. Iets ander paneel zou zomaar kunnen: 2.6ms tegen 2.4ms responstijd voor de LW5.
De LW650 is op papier ook heel erg gelijk (los van 200hz) maar is toch ook weer net wat mooier met dieper contrast.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
mr.paaJ schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:46:
Hoort het te zijn, maar is dat van wat ik gezien heb niet. Beiden in dynamische setting, maar zeker verschil in kijkhoek. De LW4500 kleurt een stuk blauwer van opzij. Iets ander paneel zou zomaar kunnen: 2.6ms tegen 2.4ms responstijd voor de LW5.
De LW650 is op papier ook heel erg gelijk (los van 200hz) maar is toch ook weer net wat mooier met dieper contrast.
Ik heb ze nog niet in de winkel gezien, we zullen zien. :)

[Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 26-09-2011 10:48]

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Hey Uniciteit, ik ben heel benieuwd naar je bevindingen over deze tv en hoop dat je me op de hoogte houd hier!
Hoe denk je eigenlijk over de passieve 3d dus zonder flikkerbril? Beter? slechter?
En gamen op deze tv?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:36:
Hey Uniciteit, ik ben heel benieuwd naar je bevindingen over deze tv en hoop dat je me op de hoogte houd hier!
Hoe denk je eigenlijk over de passieve 3d dus zonder flikkerbril? Beter? slechter?
En gamen op deze tv?
Ik heb de TV nog niet (ze hadden 'm niet op voorraad). Ze verwachten 'm vóór het weekend, dus dan heb ik 'm binnen.

Ik zal ook een vergelijking maken tussen passief en actief 3D (ik heb namelijk een laptop met actief 3D, en deze week dus een TV met passief 3D). Eerste ervaring met passief 3D was positief verrassend! :)

Hoe het gamen gaat zal ik je ook nog laten horen... (Gran Turismo 5, WipEout HD, Killzone 3 en Black Ops liggen al klaar voor 3D gaming!).

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik word net gebeld en de TV is binnen. Morgen maar 's ophalen dan (heb nu nog maar 'n half uur, net iets aan een te krappe kant).

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:06
Welke tv is het nu geworden?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
42LW4500 van LG (ondanks dat ik altijd toch een beetje huiverig ben voor LG :9).

• Betthen
Hey Uniciteit, hoe zit het eigenlijk met 100mhz ? Ben je niet bang voor trager beeld? Ik zit er nu aan te twijfelen of ik misschien moet kiezen voor een 200mhz of 400mhz...

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:20:
Hey Uniciteit, hoe zit het eigenlijk met 100mhz ? Ben je niet bang voor trager beeld? Ik zit er nu aan te twijfelen of ik misschien moet kiezen voor een 200mhz of 400mhz...
Mhz hebben TV's niet. Hz, da's de frequentie. Het verschil is dat 200 Hz en 400 Hz TV's misschien meer beelden tussendoor kunnen laten zien, maar dat zijn vaak verzonnen beelden met fouten. LG's 100 Hz TruMotion is prima. Daarnaast betwijfel ik het of jij verschil zal zijn tussen een 400 Hz en 200 Hz TV (er bestaan niet eens 400 Hz TV's (da's marketing)!).

Alleen als je echter verschil ziet moet je daarvoor gaan, anders niet.

[Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 27-09-2011 18:38]

• Betthen
Uniciteit schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:38:
[...]

Mhz hebben TV's niet. Hz, da's de frequentie. Het verschil is dat 200 Hz en 400 Hz TV's misschien meer beelden tussendoor kunnen laten zien, maar dat zijn vaak verzonnen beelden met fouten. LG's 100 Hz TruMotion is prima. Daarnaast betwijfel ik het of jij verschil zal zijn tussen een 400 Hz en 200 Hz TV (er bestaan niet eens 400 Hz TV's (da's marketing)!).

Alleen als je echter verschil ziet moet je daarvoor gaan, anders niet.
Ja ik bedoelde hz, maar volgens jou hoef ik dus niet bang te zijn dat 100hz te weinig is en het beeld gaat schokken? en op je andere post, ben heel benieuwd wat je van het verschil vind van passief/actief 3d en je eerste bevindingen van de tv, dus kga wel tot het weekend/na het weekend wachten met een eventuele aanschaf. bedankt dat je me (ons) een beetje op de hoogte wil houden _/-\o_

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:41:
[...]

Ja ik bedoelde hz, maar volgens jou hoef ik dus niet bang te zijn dat 100hz te weinig is en het beeld gaat schokken? en op je andere post, ben heel benieuwd wat je van het verschil vind van passief/actief 3d en je eerste bevindingen van de tv, dus kga wel tot het weekend/na het weekend wachten met een eventuele aanschaf. bedankt dat je me (ons) een beetje op de hoogte wil houden _/-\o_
Het is natuurlijk erg afhankelijk van de TV. Zo hing er een Panasonic plasma TV boven, en alhoewel het beeld er prima uitzag 'stotterde' deze enorm zodra de camera begon te bewegen. De LG had daar, in ieder geval toen ik het zo bekeek, geen last van. En dat terwijl plasma TV's 600 Hz zijn!

Het is dus ook erg TV afhankelijk. Zoiezo gewoon eerst de TV in de winkel bekijken: als je het beeld vind stotteren koop je 'm niet, vind je 'm lekker soepel lopen dan is het misschien wel een goede keuze.

Ben jij ook geinteresseerd in de 42" LW4500? In ieder geval, ik hem 'm morgen dus dan zal ik je mijn eerste indruk ervan laten weten. Ik hoop dat ik er 7 brilletjes bijkrijg in plaats van 2 (in de nieuwe batch zitten 7 brilletjes, in de oude 2).

• Betthen
Yeah, ik ben er zelfs erg in geinteresseerd die lw4500, alleen ga ik hem 75% gebriuken voor de p3 en maar 25% voor de tv ansich dus vandaar mijn vraag van die hz... wil geen stotterend beeld als ik een potje fifa doe.
ben zeker zeer benieuwd naar je indruk, en hoop voor je 7brillen idd

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:24:
Yeah, ik ben er zelfs erg in geinteresseerd die lw4500, alleen ga ik hem 75% gebriuken voor de p3 en maar 25% voor de tv ansich dus vandaar mijn vraag van die hz... wil geen stotterend beeld als ik een potje fifa doe.
ben zeker zeer benieuwd naar je indruk, en hoop voor je 7brillen idd
Zoiezo wil je juist al die motion processing uit bij gaming :9

• Betthen
Uniciteit schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:31:
[...]

Zoiezo wil je juist al die motion processing uit bij gaming :9
ow... 8)7 blah, jij had toch een ps3 wat ik las? of haal ik nou verhalen door elkaar? Als je hem heb, kan je dat dan ook even testen/laten weten aub O+

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:43:
[...]

ow... 8)7 blah, jij had toch een ps3 wat ik las? of haal ik nou verhalen door elkaar? Als je hem heb, kan je dat dan ook even testen/laten weten aub O+
Ja, PS3 en uiteraard ga ik 'm testen (met 3D games :9). Dat motion spul is soms alleen fijn voor TV en films, maar bij games wil je het niet: dan krijg je een net wat ander beeld te zien dan oorspronkelijk de bedoeling was van de ontwikkelaar, en er zit vertraging in het beeld omdat het beeld verwerken moet worden (wat slecht is voor shooters > de vijand ziet jou dan eerder, dan jij hem).

• Betthen
Uniciteit schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:51:
[...]

Ja, PS3 en uiteraard ga ik 'm testen (met 3D games :9). Dat motion spul is soms alleen fijn voor TV en films, maar bij games wil je het niet: dan krijg je een net wat ander beeld te zien dan oorspronkelijk de bedoeling was van de ontwikkelaar, en er zit vertraging in het beeld omdat het beeld verwerken moet worden (wat slecht is voor shooters > de vijand ziet jou dan eerder, dan jij hem).
*O* *O* *O*
Super, ben erg benieuwd naar je bevindingen! Oe, kan zo'n super weekend worden, lang weekend, fifa 12 en de lw4500 als jou eerste indrukken goed zijn *O*

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:07:
[...]

*O* *O* *O*
Super, ben erg benieuwd naar je bevindingen! Oe, kan zo'n super weekend worden, lang weekend, fifa 12 en de lw4500 als jou eerste indrukken goed zijn *O*
Haha, FIFA 12 heb ik niet besteld (het wordt zo wel heel duur, als je bedenkt dat ik pas ook nog BF3 heb ge-pre-ordered :9).

Maar uh, zelfs als ze erg positief zijn: toch nog zeker in de winkel bekijken! Je weet pas echt of het wat is totdat je 'm zelf even hebt aangekeken.

Oh, nog één ding: mocht je 'm in de winkel zien, ga niet veel naar fouten zoeken! Je moet er natuurlijk wel opletten, maar neem als voorbeeld de iPad 2. Daar was veel gedoe rondom, vanwege dat backlight bleeding. Het viel de meeste mensen echter pas op toen ze er naar gingen zoeken, dus tja :9 (dat soort 'naar fouten zoeken' bedoel ik).

Van avforums.com, waar ook een topic loopt overr de Amerikaanse LW450U serie (grotendeels hetzelfde als de LW4500 van wat ik heb begrepen). Vandaag gepost:
It gives out a cracking 2d picture was watching corry last night and could see every detail in there faces my jaw dropped and no lag here with it set to pc im a big gamer if there was a problem it would of gone straight back
Wat hij zegt is dat hij de 2D kwaliteit geweldig vind en elk detail kan zien, en dat gamen geen vertraging o.i.d. heeft (hij is een 'grote gamer' en zou het zo terugbrengen als hij vond dat er een probleem mee was).

Weekje geleden gepost:
I got my 42LW450U yesterday and what can I say... it's fantastic! I was worried about banding and haven't found any so far. The picture is amazing, far superior to my 2 year old Samsung LCD 1080p. The passive 3D is also brilliant - it depends heavily on the content you're watching but a couple of free shows on Virgin look brilliant, and Black Ops in 3D - unreal. For £656 from Pixmania (look out for a 10% off voucher in the voucher code sites) I think this is an absolute bargain. Thanks to everyone in this thread, I've read every post and it made up my mind to buy this TV.
Hij was bang voor 'banding' (wat soms bij LCD TV's (alle merken) voorkomt), maar kan dat (nog) niet vinden! Hij vindt het beeldkwaliteit geweldig en zegt dat het superieur is ten opzichte van zijn 2 jaar oude Samsung Full HD TV. Hij vindt de passieve 3D technologie 'briljant'. Voor 656 pond vindt hij deze TV echt een koopje en bedankt ten slotte iedereen die in die thread heeft gepost.

656 pond is 756 euro (dat was zonder garantie!). Als je bedenkt dat ik 'm dan kon meekrijgen voor 625 (en ik heb 'm meegenomen voor 715 mét 5 jaar garantie), dan vind ik de mijne nog meer een koopje. Ik ben in ieder geval benieuwd morgen!

Edit en ik ben verder benieuwd hoe snel ik wen. Ik heb nu een 32 inch TV, en ga dus naar 42 inch (wou eerst 40 inch, toen dacht ik "nee, 46 inch" en toen toch maar er tussen in :9). Daarnaast verbruikt-ie veel minder energie dan mijn oude Samsung en is deze well Full HD (de Samsung is 720p). :)

[Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 27-09-2011 21:45]

• Betthen
Oe, da klinkt allemaal wel goed. Ik heb vandaag het passieve 3d bij de bcc gezien op een LG, en ziet er goed uit, maar heb geen vergelijking met de actieve 3d dus mja... :) daarna even naar de mediamarkt gegaan om de tv te zien staan (42lw4500) en ziet er goed uit..
Toen riep ik echter zo'n medewerker om te vragen waarom 2d/3d en 2d>3d aangevinkt stonden en 3d-ready niet en maar hij kon me dit niet vertellen en moest dit vragen.. toen zag ik die 100hz staan en vroeg daar ook gelijk om en hij zei dat 100hz laag is om te gamen en ik beter naar een 200/400hz kon kijken....

Nu twijfel ik of hij er verstand van had, omdat hij jong was en dat van 3d-ready ook moest vragen maar toen sloeg de twijfel in en ben ik maar met lege handen naar huis gegaan, anders had ik hem misschien al wel gehad..

Nu ga ik nog even wat google van de week en jou reactie afwachten, en dan is bij BCC kijken of ik ook zo'n mooie deal kan maken als jij gemaakt heb... Fifa 12 kost maar 35eu want ik lever Red dead redemeption en fifa 11 in voor korting (actie bij de game mania)

Alvast en nog steeds erg bedankt voor je reacties!

edit: ps, ik heb nu een 26inch samsung, pricewatch: Samsung LE-26R81B , dus denk da ik het verschil wel zal gaan merken hihi

[Voor 8% gewijzigd door Betthen op 27-09-2011 22:03]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:01:
Oe, da klinkt allemaal wel goed. Ik heb vandaag het passieve 3d bij de bcc gezien op een LG, en ziet er goed uit, maar heb geen vergelijking met de actieve 3d dus mja... :) daarna even naar de mediamarkt gegaan om de tv te zien staan (42lw4500) en ziet er goed uit..
Toen riep ik echter zo'n medewerker om te vragen waarom 2d/3d en 2d>3d aangevinkt stonden en 3d-ready niet en maar hij kon me dit niet vertellen en moest dit vragen.. toen zag ik die 100hz staan en vroeg daar ook gelijk om en hij zei dat 100hz laag is om te gamen en ik beter naar een 200/400hz kon kijken....

Nu twijfel ik of hij er verstand van had, omdat hij jong was en dat van 3d-ready ook moest vragen maar toen sloeg de twijfel in en ben ik maar met lege handen naar huis gegaan, anders had ik hem misschien al wel gehad..

Nu ga ik nog even wat google van de week en jou reactie afwachten, en dan is bij BCC kijken of ik ook zo'n mooie deal kan maken als jij gemaakt heb... Fifa 12 kost maar 35eu want ik lever Red dead redemeption en fifa 11 in voor korting (actie bij de game mania)

Alvast en nog steeds erg bedankt voor je reacties!

edit: ps, ik heb nu een 26inch samsung, pricewatch: Samsung LE-26R81B , dus denk da ik het verschil wel zal gaan merken hihi
Dat zal zeker wel een verschil zijn! En lijkt me ook dat hij er geen verstand van had. Die "200 Hz", "400 Hz" en "800 Hz" technieken zijn vaak alleen maar slecht voor gamen!

3D Ready was vorig jaar op het begin dat je nog een speciale module nodig had voor 3D, en toen dat er geen 3D bril bij zat. Bij LG heb je geen speciale module nodig, en zitten er al brilletjes in de doos. Daarom stond 3D ready niet aangevinkt (want het is al 3D).

2D > 3D is de converter (dan kan je 2D beeld omzetten naar 3D). Verwacht daar niet teveel van hoor ik van iedereen, maar toch fijn om te hebben. :)

Dat met 200 Hz en 400 Hz is waarschijnlijk gewoon een verkoop praatje: die TV's zijn vaak duurder, en tja, hoe meer ze verkopen (en hoe duurder), hoe meer bonussen zij krijgen :9

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik heb 'm sinds vandaag, en wow, mooie TV! Het is nog even wennen om te navigeren door het LG menu, en ik heb nog geen insteekkaart voor digitale TV (moet ik deze week of volgende week halen).

HD ziet er érg mooi uit. 3D ziet er ook goed uit, en spellen zoals Gran Turismo 5 zijn mooi. De input lag is standaard erg hoog, maar als je 'm op "PC" zet wordt het al wel een stuk lager. Nog steeds wat aan de hoge kant denk ik, maar het lukt mij om er goed Battlefield 3 (beta) mee te spelen. :)

Verder zaten er 7 3D brillen bij (2 zwarte, plus nog een party pack met 5 verschillend gekleurde brilletjes).

Passief 3D ziet er goed uit, en ik vind het veel fijner dan actief 3D. Het laat écht veel meer licht door dan actief 3D en is erg rustig voor je ogen. 2D naar 3D conversie is verrassend goed. Zo heb ik FIFA al in 3D gespeeld (2D naar 3D conversie) en het voegt echt extra diepte toe!

Ik zal morgenavond of vrijdagmiddag veel meer over de TV posten zodra ik er wat meer ervaring mee heb, maar eerste indruk: érg goed! TV is ook fijn groot.

Kijkhoek valt niet tegen: kleuren verschuiven amper als je vanuit een ruime hoek kijkt. Erg fijn dus! De TV is verder erg dun.

Géén clouding en alleen linksboven héél lichtjes backlight bleeiding (alleen te zien bij zwart scherm). En dan een lichte variant ervan: veel beter dus dan bij de meeste andere LED TV's!! :D

Dus zoals ik al zei: eerste indruk is zeer goed. Ik hoop binnenkort nog een mooie muurbeugel te halen en dan insteekkaart zodat het digitale kastje eronder weg gaat.

Het heeft trouwens local dimming wat je toch wel merkt (in positieve zin). Zwart is nu in een donkere camera niet superzwart, maar ook niet grijs. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe hoog je helderheid staat. Voor mij is het zwart prima. Overdag lijkt het zwart natuurlijk wel echt zwart vanwege het omgevingslicht.

Het is trouwens een mat scherm. Ik dacht dat er glas voor zat, maar dat is dus niet. Aangenaam verrast daardoor, omdat ik een mat scherm wel fijn vind.

• Betthen
Uniciteit schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:37:
Ik heb 'm sinds vandaag, en wow, mooie TV!

HD ziet er érg mooi uit. 3D ziet er ook goed uit, en spellen zoals Gran Turismo 5 zijn mooi. De input lag is standaard erg hoog, maar als je 'm op "PC" zet wordt het al wel een stuk lager. Nog steeds wat aan de hoge kant denk ik, maar het lukt mij om er goed Battlefield 3 (beta) mee te spelen. :)
Hmm, is het erg merkbaar dus ja?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Betthen schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:23:
[...]

Hmm, is het erg merkbaar dus ja?
Als je 'm niet op de goede instelling zet, ja. Zodra je aangeeft dat de HDMI input van een PC is (ook al is het van bijvoorbeeld je PS3), dan valt het erg mee! Ik kon in ieder geval goed de BF3 beta spelen. Geen idee of dat komt omdat ik mogelijk goed ben, of omdat de input lag dan heel laag was. Ik kan het natuurlijk niet echt meten.

Het is niet alsof je er niet op kan spelen. FIFA gaat bijvoorbeeld gewoon goed (want daar doet input lag er veel minder toe). En zoals ik al zei, BF3 beta gaat ook goed.

Dus de HDMI ingang op "PC" zetten en de modus op "game" en het is prima te doen. Dus: 'standaard' slecht. Wijzig je twee instellingen voor één ingang, dan prima (naar mijn mening). ;)

Ben er tot nu toe erg tevreden mee. :)

Edit om maar een voorbeeld te geven. Ik heb net de BF3 beta gespeeld op de PS3, en ik had daar een perfecte kill/death ratio van 1.00. Ik joinde pas halverwege het potje, en stond vierde in mijn team op het eind.

Zeker die k/d ratio is voor Battlefield termen heel goed: het is eerder regel dan uitzondering dat een goede Battlefield speler een k/d ratio van boven 0.75 en lager dan 1.00. ;)

[Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 28-09-2011 23:04]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik ben dus erg tevreden met de TV. 2D beeldkwaliteit ziet er top uit, en 3D is erg fijn om te gebruiken. Ik ben dan ook helemaal om: passieve 3D is voor mij de beste 3D technologie (en actief 3D dus niet, die ik op de laptop heb).

Gamen gaat trouwens prima. Om nog maar aan te geven hoe het bij mij gaat als ik de HDMI input op "PC" heb (speel met PS3): ik had net bij de BF3 beta een k/d ratio van 2.88. ;)

Zijn er nog speciale verzoekjes waar iemand meer over wilt weten (wat betreft deze TV, de 42LW4500? Dan zal ik eens kijken wat ik er over kan zeggen.

• Betthen
Uniciteit, bedankt nog voor alle informatie!
Ben uiteindelijk toch maar tot het besluit te komen om niet voor deze tv te gaan omdat ik toch bang was voor die input lag, dus ben uiteindeljk voor de plasma p42st30 gegaan van panasonic. Ik wens je nog veel succes met je aankoop verder, en geniet van je weekend!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Oke, input lag is trouwens geen probleem (zoals ik al heb laten zien met mijn k/d ratio :9). Als je veel gaat gamen op die plasma, let er dan op dat niks inbrandt! Zou zonde zijn.

• Betthen
Uniciteit schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:14:
Oke, input lag is trouwens geen probleem (zoals ik al heb laten zien met mijn k/d ratio :9). Als je veel gaat gamen op die plasma, let er dan op dat niks inbrandt! Zou zonde zijn.
:) Khad toch twijfel, aangezien jou skills ook voor die k/d konden zorgen en ging daar vanuit ;)
Plasma is tegenwoordig ook een stuk minder gevoelig voor inbranden, maar ik doe ervoor oppassen, bedankt voor het advies!

• Dutch Nukem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05-2022
Uniciteit, geweldig, je vele info over de tv. Ik zit er over te denken om deze week dezelfde te kopen maar durf het nog niet echt aan ivm input lag. Ik geloof dat het niet extreem is maar ik vind het toch al snel te veel.

Misschien dat je de volgende vragen wil beantwoorden:

1. Zou je zeggen dat je meer, minder of evenveel lag hebt als de persoon in het volgende filmpje. YouTube: Input lag LG-LW650S game mode HDMI 1 renamed to PC.

2. Heb je ook een shooter in 3d gespeeld? En zo ja, was de input lag toen hoger? (omdat de side by side beelden moeten worden samengevoegd en dat kan vertraging opleveren)

Hartstikke bedankt als je dat wil beantwoorden.

• Dutch Nukem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05-2022
Heb 'm inmiddels gekocht maar breng 'm maandag weer terug. Voor alle mensen die in hoge snelheid shooters spelen, koop deze tv NIET. Het heeft gewoon teveel vertraging.

Het is inderdaad best speelbaar in pc mode en met laatste firmware in gamemode, maar verwacht niet dat je de knife partijen in Black Ops nog wint. Verwacht in spelletjes ook regelmatig tegen een muur aan te lopen nadat je snel draait. Voor casual gamers is 't ongetwijfeld prima maar wie echt snel speelt zal zich gaan ergeren.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Dutch Nukem schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:06:
Heb 'm inmiddels gekocht maar breng 'm maandag weer terug. Voor alle mensen die in hoge snelheid shooters spelen, koop deze tv NIET. Het heeft gewoon teveel vertraging.

Het is inderdaad best speelbaar in pc mode en met laatste firmware in gamemode, maar verwacht niet dat je de knife partijen in Black Ops nog wint. Verwacht in spelletjes ook regelmatig tegen een muur aan te lopen nadat je snel draait. Voor casual gamers is 't ongetwijfeld prima maar wie echt snel speelt zal zich gaan ergeren.
Ik vraag me toch echt af of je niet iets fout hebt ingesteld, want ik speel zelden Call of Duty maar knifen gaat makkelijk en win vaak genoeg. Ik ervaar die problemen van jou niet. Laatst nog met een paar anderen Black Ops gespeeld (niet de beste spelers) en allemaal een top k/d ratio en zij hadden ook nergens last van.

In PC mode toch nog beeldverwerking aangelaten?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee