Net gespot in de pricewatch, de Radeon VE 250,-
Geil kaartje, echt iets voor m'n toekomstige divx/mp3 b0x. Weet iemand of de TV-out goede kwaliteit is? Wilde eerst speciaal een matrox G400 kopen, maar die schijnt probs te hebben met het weergeven van divx die een horizontale resolutie hebben die niet door 32 gedeeld kan worden of zoiets. Kan hem ook vergelijken met een Radeon SDR 32mb, maar die heeft een optische uitgang ipv een S-video, scheelt dat ook nog? De 64Mb ViVo is al gauw 2x zo duur, lijkt me sterk dat die betere kwaliteit tv-out zal hebben.
Machientje wordt overigens:
- IN-WIN H500
Die ga ik ff mooi zwart spuiten zodat hij beter bij de rest van de apparatuur past
- MSI K7T Pro2A
Lekker stabiel bordje met overklok mogelijkheden
- AMD Duron700 (als hij nog te krijgen is)
Thunderbird is me net ff te duur, dat verschil in onboard cache merk je toch niet zo 1, 2, 3.
- CPU koeler
Nog onbekend.. moet gewoon superstil zijn in ieder geval en waterkoeling lijkt me wat te ver gegrepen in zo'n relatief kleine desktop kast. Zat te denken aan o.a. deze Alpha Universal PAL6035 w/ Sanyo Denki Fan
- Terratec SoundSystem DMX - XFire 1024
Gewoon een goed kaartje lijkt me
- Ongeveer 80 ram wat ik over heb, misschien nog een extra reepje 128mb
Spreekt voor zich
- Fujitsu HD (stilste HD's op aard)
Size nog onbekend aangezien ik zal moeten gaan informeren over de prijzen bij de locale computerboer die ze toevallig verkoopt. Nix over te bekennen op pricewatch
- Radeon VE ? / Radeon 64Mb ViVo ? / Radeon SDR tvout ? / Matrox G400/450 ?
Matrox? Schijnt probs te hebben..? Zie bovenin.
Radeon VE/ViVo/SDR? Welke beste TV-out kwaliteit? Er zit ook nog kwaliteitsverschil in optisch, s-video en composiet aansluitingen als ik me niet vergis...
Any thoughts?
Geil kaartje, echt iets voor m'n toekomstige divx/mp3 b0x. Weet iemand of de TV-out goede kwaliteit is? Wilde eerst speciaal een matrox G400 kopen, maar die schijnt probs te hebben met het weergeven van divx die een horizontale resolutie hebben die niet door 32 gedeeld kan worden of zoiets. Kan hem ook vergelijken met een Radeon SDR 32mb, maar die heeft een optische uitgang ipv een S-video, scheelt dat ook nog? De 64Mb ViVo is al gauw 2x zo duur, lijkt me sterk dat die betere kwaliteit tv-out zal hebben.
Machientje wordt overigens:
- IN-WIN H500
Die ga ik ff mooi zwart spuiten zodat hij beter bij de rest van de apparatuur past
- MSI K7T Pro2A
Lekker stabiel bordje met overklok mogelijkheden
- AMD Duron700 (als hij nog te krijgen is)
Thunderbird is me net ff te duur, dat verschil in onboard cache merk je toch niet zo 1, 2, 3.
- CPU koeler
Nog onbekend.. moet gewoon superstil zijn in ieder geval en waterkoeling lijkt me wat te ver gegrepen in zo'n relatief kleine desktop kast. Zat te denken aan o.a. deze Alpha Universal PAL6035 w/ Sanyo Denki Fan
- Terratec SoundSystem DMX - XFire 1024
Gewoon een goed kaartje lijkt me
- Ongeveer 80 ram wat ik over heb, misschien nog een extra reepje 128mb
Spreekt voor zich
- Fujitsu HD (stilste HD's op aard)
Size nog onbekend aangezien ik zal moeten gaan informeren over de prijzen bij de locale computerboer die ze toevallig verkoopt. Nix over te bekennen op pricewatch
- Radeon VE ? / Radeon 64Mb ViVo ? / Radeon SDR tvout ? / Matrox G400/450 ?
Matrox? Schijnt probs te hebben..? Zie bovenin.
Radeon VE/ViVo/SDR? Welke beste TV-out kwaliteit? Er zit ook nog kwaliteitsverschil in optisch, s-video en composiet aansluitingen als ik me niet vergis...
Any thoughts?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."