Toon posts:

Welke van deze 5 kaarte is een waardige opvolger van me 4870

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Anoniem: 411406

Topicstarter
Welke van deze 5 kaarten is een waardige opvolger van me huidige videokaart

Club3D Radeon HD 4870X2 met 2GB DDR5 voor 110 euro
Msi ati Radeon R 5850 Twin Frozr ii 1gb ddr5 voor 150 euro
Xfx AMD Radeon hd6850 1gb voor 125 euro
Sapphire Radeon HD 6850 Toxic 1GB GDDR5 voor 140 euro
club 3d hd5870 voor 110 euro

Welke zouden jullie kiezen op basis van mij moederbord en chip en werkgeheugen

Of hebben jullie een ander kaartje in jullie gedachten
Wil tussen de 100 en en 150 € blijven

Me systeem()
moederbord MSI GF615M-P33, vrij simpel bordje
Processor AMD Athlon II X3 435 @ 3600MHz
werkgeheugen 4096MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )
huidige gpu ATI Radeon HD 4870 1gb

Mvg mike

• KeDeShCh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
Als ik jou was, zou ik eens reviews gaan lezen. Dit soort helpdeskvragen beantwoord ik niet, aangezien het hier een forum is.

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08-2020
Zou een Voodoo 2 niet wat zijn?

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
De 1GB 6850. Ik weet je voeding niet, maar de 6850 verbruikt lang niet zo veel als een 5870, en volgens mij ook minder dan de 4870. Verder is dit geen helpdesk, en hebben we voor jouw vraag een topic.:

[BBG aanschaf] Videokaarten

Lees daarvan ook eerst ff de startpost door aub.

Anoniem: 155599

me=mijn

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
en dan nadat je weet wat je moet vragen
[BBG aanschaf] Videokaarten

Verder graag vriendelijk en behulpzaam antwoorden of niet antwoorden. Als een topicstart niet voldoet aan het beleid, hou het bij een topicreport :o

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee