Anoniem: 411232

Topicstarter
Hallo,
ik zou graag een tablet kopen,
mijn oog viel op een flytouch 3 of een herotablet
het moet vooral dienen om te internetten en te skypen(webcam en microfoon) en af en toe is een spel of filmpje kijken.
de overbodige stuffs als gps heb ik niet persee nodig.
de grootte maakt nie uit 7 inch is ook al goed, tenzij iemand mij aanraad om een 9 of 10 inch te kopen ?
een graag niet te traag tablet, en goede kwaliteit natuurlijk, en een redelijke prijs tss 100-150 euro of 200 dollar
ik ben ook aant rondkijken waar ik die kan kopen,
aliexpress ? of merimobiles?
of zijn er nog andere ?
wat zijn jullie ervaringen ermee ?

alvast bedankt

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Het Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 tablet topic
degelijk,snel en goed (vergelijkbaar met de galaxy tab 7 inch)... en ik vind 7 inch prettiger.. maar das een kwestie van smaak. Voor 135 thuisgebracht

Anoniem: 411337

dropad d10 upgraded android 2.3 ?
denk dat dit ook een leuk toestel is voor mooie prijs op
www.lowbuying.com
heb er zelf nog geen ervaring mee, alle reacties welkom dus

Topicstarter
oké, alvast bedankt voor jullie snelle reacties,
is idd jammer dat het niet kan, maar oké, geen ramp natuurlijk :)

JACK: die dropad d10, heb je die zelf al eens gehad ?
HENKLEERSSEN: waar kun je die het best bestellen ?

groetjes

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Anoniem: 411232 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:14:
oké, alvast bedankt voor jullie snelle reacties,
is idd jammer dat het niet kan, maar oké, geen ramp natuurlijk :)

JACK: die dropad d10, heb je die zelf al eens gehad ?
HENKLEERSSEN: waar kun je die het best bestellen ?

groetjes
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

nee, maar zou deze eigenlijk wel graag willen
hopelijk reageert er iemand die er zo één heeft
bij lowbuying.com aan ong 160euro incl zending

dit is NIET de dropad10 upgraded !!

de dropad10 upgraded is een 10.1inch !

Topicstarter
hey
bij www.lowbuying.com betaal je wel veel verzendingskosten (40 dollar) en dan moet je met dhl verzenden, dus kost ook nog eens 30 euro aan je deur ?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Anoniem: 411337 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:10:

dit is NIET de dropad10 upgraded !!

de dropad10 upgraded is een 10.1inch !
ja dat klopt...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee