Toon posts:

Voeding met lange kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Onderwerpen

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 21:59
Ik heb een nieuwe kast gekocht, de Fractal Design Define XL Black, echter zijn mijn voedings kabels te kort. 8pins kabel naar de cpu haalt het niet achterlangs, en de PCI-E kabels halen het ook niet via de achterkant...

De voeding die ik op dit moment heb is de Cooler Master Silent Pro M700.

Ik zoek een voeding van rond de 850/1000 watt, die genoeg aansluitingen heeft om SLI te draaien (8pins pci-e) en lange kabels heeft.

Wie-o-wie kan mij een goede voeding aanraden? :)

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 01:54
Bijna alle voedingen hebben ongeveer dezelfde lengte kabels (verschil van cm of 5), maar er zijn ook gewoon verlengkabels te verkrijgen, kijk eens bij highflow ;)

[Voor 15% gewijzigd door navlim op 16-06-2011 23:13]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• hostler
Jap, ik ken ze. Maar ik vind dat niet mooi (en ik kan zelf niet sleeven). Ik zoek echt een voeding die dat gewoon haalt, ik weet dat ze er zijn...

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Een paar topics onder die van jouw staat [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27 daar hoort je vraag in principe. Maar als je het dan plaatst zeg dan wel wat er allemaal op moet draaien en wat je eisen zijn aan de voeding. Lange kabels dus, maar hoe zit het met rendement, modulair, geluid, enz.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• hostler
MIjn eisen...

Modulair, stil, zwart, geen gekleurde kabeltjes.

Cooler master, corsair of seasonic.

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 01:54
hostler schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:15:
Jap, ik ken ze. Maar ik vind dat niet mooi (en ik kan zelf niet sleeven). Ik zoek echt een voeding die dat gewoon haalt, ik weet dat ze er zijn...
Ok, er zijn ook voorgesleevede (of hoe je het ook noemt) te koop, maar ik kan je standpunt wel begrijpen.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• hostler
Heeft iemand ervaring met een corsair tx 850 v2 ? Corsair heeft geloof ik wel langere kabels?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De TX serie is niet modulair. Maar als je de huidige PC niet benoemd zul je nooit een zinnig advies krijgen. En de vraag hoort dus in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• hostler
MIjn configuratie is gewoon in mijn inventaris te vinden. inventaris: Onderdelen

het plan is dus wel om SLI te gaan draaien en dat er toch wel redelijk veel harde schijven in komen. Vandaar 850/1000watt

[Voor 28% gewijzigd door hostler op 16-06-2011 23:38]

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 10:30

Ed_L

Crew Council
-The_Mask- schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:31:
De TX serie is niet modulair. Maar als je de huidige PC niet benoemd zul je nooit een zinnig advies krijgen. En de vraag hoort dus in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27
Dit.

En dus gaat dit topic dicht. Verder in het BBG topic! :)

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 10:30

Ed_L

Crew Council
En nog een kleine aanvulling: Je mobo ondersteunt geen SLi. Een extra GTX480 gaat dus niet werken bij jou...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee