Een stapje hoger dan de Logitech DFGT, is de Fanetec Porsche 911 Carrera Wheel (160 euro):
link
Voordeel van dit stuur is de ondersteuning van het Fanatec team, er komen nog regelmatig firmware en driver updates, dit zie ik bij de Logitech niet terug. Naast de toevoeging van een koppelingspedaal zijn er ook een tal van instelmogelijkheden voor dit stuur, alles kan tot in puntjes worden afgeregeld op het stuur (oa het aantal graden dat het stuur kan draaien, 900 graden is niet altijd alles..:
overview).
De Fanatec voelt in mijn handen kwalitatief wat beter aan en valt ook groter uit dan de DFGT. Over de Force Feedback tussen de stuurtjes heb ik niets te melden, behalve dat bij de Logitech MOMO Racing Force Feedback de Force Feedback een stuk agressiever was.. Volgens mij toch jammer dat de Logitech MOMO niet meer te koop is, was een leuk ding.
't Stuur werkt iig goed voor alle laatste Codemasters series, zoals GRID, F1 2010, DiRT 2, DiRT 3 enz., ondersteuning voor een stuur is vanuit Codemasters goed geregeld.
[Voor 11% gewijzigd door sm1ley op 16-06-2011 22:26]