Toon posts:

Laptop voor (zeer) weinig gamen gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• headshotcatcher
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-01 14:54
Hoi tweakers! Ik ga volgend jaar doorbrengen in Amerika (een High school jaar) en heb dan ook een laptop nodig. Ik game nu best wel veel maar ben van plan dat volgend jaar vrijwel niet te doen, dus de laptop hoeft niet zo super krachtig te zijn.
Als ik game speel ik voornamelijk Valve (Halflife 2/Team fortress 2, duh:P) spellen en Paradox Interactive (Europa Universalis 3, Victoria 2) spellen, en dus vrijwel geen nieuwe, danwel zware spellen.
Het enige 'zware' spel wat ik recentelijk gespeeld heb is Metro 2033, maar een spel niet kunnen spelen is niet zo erg.

Ik las in de mediamarkt een aanbieding, deze laptop met een printer erbij (die er niet echt toe doet) voor 500 euro. Met een i5 processor en een mobility 5470 lijkt dit een hele goedkope en hele geschikte computer, maar zal ik dit ook zo ondervinden?
En zijn er andere (geschiktere) keuzes voor mij?

Alvast bedankt (en sorry voor de warrige post :P)

• Anoniem: 80673
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ik zou niet iets nemen waar je bij voorbaat al weet dat je je garantie aan moet spreken

• MrWouter
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-08-2022
Wat is je budget?

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:25
Ik zou even wachten op wat goed geprijsde Llano notebooks, er worden er steeds meer aangekondigd en met hybrid crossfire moet gamen zeker goed gaan komen.

• sportlover
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-06 18:00
Als je volgend jaar naar Amerika gaat en je dan een laptop nodig hebt.
Waarom wil je hem dan nu al kopen? In mijn ogen kan je dan beter nog even wachten.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Anoniem: 80673 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:58:
ik zou niet iets nemen waar je bij voorbaat al weet dat je je garantie aan moet spreken
Wat is dat nu weer voor reactie? HP is echt geen slecht merk met dit budget...

Maareu, volgens mij ben je vergeten het CSL beleid door te lezen. Daar staar duidelijk in dat losse aankoopadviestopics niet zijn toegestaan. Daarvoor hebben we de centrale NBBG topics die hier worden genoemd: Best Buy Guide overzichtstopic
In dit geval is [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011 de beste keuze.

Let er bij het kiezen op dat je een merk neemt met internationale garantie. Onder andere dell en lenovo bieden dit zeker weten aan. De rest van de merken weet ik niet zeker.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee