beste tweakers, ik heb een probleem met mijn crossfire set 4870s, af en toe kan ik gemakkelijk een week zonder problemen gamen en andere keer kan ik nieteens 2 minuten een spel doen ( cod black ops, league of legends ), maar ook soms zonder iets inspannends te doen ( internet ) of soms zelfs na het opstarten al vallen de kaarten uit. De bovenste kaart ( waar ik 2 samsung monitoren in vga heb ingeplugd ) geeft met een led aan dat er een critical temperature error is, ik heb genoeg fans in mijn computer en de kaarten worden nooit warmer dan 80 graden. ( ook niet tijdens het gamen ). Heb zelf geprobeerd in veilige modus op te starten en daar heb ik ook 1x een crash gehad ( wederom het ledje aan ), Als ik eenmaal een crash heb gehad, starten de kaarten na het laden van windows weer met 100% blazen en worden de schermen zwart. Het rare is dat ik soms gewoon wel een week lang geen problemen heb(geen leds of niks) zelfs niet met zwaardere games, en de andere keer zelfs met windows opstarten kuren heb. Heb geprobeerd 1 kaart eruit te halen en hem zo te laten draaien, af en toe krijg ik een piep van het mobo dat er geen gpu in zit, als ik mijn kaarten dan wat omsteek kan hij hem ineens wel weer zien..? Weet iemand misschien hoe dit kan?
Heb hier al eens eerder hierover iets gepost: crossfire at radeon saphire 4870's dood?
mijn specs
p5q3deluxe wifi ap
4780 in crossfire
3x2 gb ocz geheugen
core2quad 2,44 ghz cpu
850 watt corsair voeding
b.v.d.
Heb hier al eens eerder hierover iets gepost: crossfire at radeon saphire 4870's dood?
mijn specs
p5q3deluxe wifi ap
4780 in crossfire
3x2 gb ocz geheugen
core2quad 2,44 ghz cpu
850 watt corsair voeding
b.v.d.