ik heb dus een sharp portable md, als ik mp3's wil opnemen doe ik dat met een kabeltje van mn speakersuitgang naar mn md, dat is dus wel gaar geluid. Er zit op mn geluidskaart ook een digital out, wat is dat precies en wat kan ik ermee? met een gewoon analoog stereo kabeltje lukt het niet
Dit klinkt alsof je je geluid gewoon "overstuurt". Dat het signaal dat uit de geluidskaart komt dus gewoon te hard is. "Speaker out" is dat misschien niet voor passieve speakertjes?? Dus versterkt signaal?
Probeer het eerst eens via de line-out. En als dat hetzelfde oplevert, verzwak het signaal dan eens.
Digitaal is natuurlijk altijd goed (geen gezeik met opname niveau's). Maar het is dan wel handig om te weten welke geluidskaart je hebt. Als je een SB-Live hebt, moet je maar eens wat topics naar beneden kijken of even searchen daarnaar.
Probeer het eerst eens via de line-out. En als dat hetzelfde oplevert, verzwak het signaal dan eens.
Digitaal is natuurlijk altijd goed (geen gezeik met opname niveau's). Maar het is dan wel handig om te weten welke geluidskaart je hebt. Als je een SB-Live hebt, moet je maar eens wat topics naar beneden kijken of even searchen daarnaar.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
wanneer er een optische uitgang op je geluidskaart zit moet je er een optische kabel tussen leggen, van je md anar je geluidskaart... dan kun je digitaal opnemen..
correct me if i'm wrong
correct me if i'm wrong
ik heb een sbl geluidskaart met 2 speakers en subw
maar wat voor kabel moet er in die digital out?
maar wat voor kabel moet er in die digital out?
tja, optisch uit... Dat heb ik. maar een geluidskaart met een "Spk-out" klinkt niet echt recent, dus geen terratec (heb ik wel trouwens).
Nou weet ik nog niets over je geluidskaart. Dat schiet dus niet op. Wat voor een is het er? Welk type dus? Hoe ziet die uitgang er uit? is het een "hoofdtelefoonplugje" of is het een zogenaamd "cinch" plugje (zo'n standaard stereotoren plugje). Is het iets waar wat roods uitschijnt? (ik hou het maar een beetje basic
).
Nou weet ik nog niets over je geluidskaart. Dat schiet dus niet op. Wat voor een is het er? Welk type dus? Hoe ziet die uitgang er uit? is het een "hoofdtelefoonplugje" of is het een zogenaamd "cinch" plugje (zo'n standaard stereotoren plugje). Is het iets waar wat roods uitschijnt? (ik hou het maar een beetje basic
ik zie hier op de kassabon staan: Creative SB live V4.
er staat ook nog bij: Altec Lansing ACS495 dat is volgens mij de software.
er zit geen optische uitgang op want ik zie nix rood branden zoals bij mn stereo
het is gewoon zo'n ding waar een koptelefoon op kan (wel een goedkopen met een klein plugje)
er staat ook nog bij: Altec Lansing ACS495 dat is volgens mij de software.
er zit geen optische uitgang op want ik zie nix rood branden zoals bij mn stereo
het is gewoon zo'n ding waar een koptelefoon op kan (wel een goedkopen met een klein plugje)
dat wordt dan lekker solderen voor je
. Volgens mij heb je daar geen zin in.
Lees hier maar eens verder. Hiervan zijn al wat topics de revue gepasseerd, dus dat ga'k niet overnieuw tikken
.
Heb je al geprobeerd het volume wat lager te zetten, danwel je record-level van je md-speler wat lager te zetten?? Die analoge uitgang moet het ook gewoon goed doen hoor...
Lees hier maar eens verder. Hiervan zijn al wat topics de revue gepasseerd, dus dat ga'k niet overnieuw tikken
Heb je al geprobeerd het volume wat lager te zetten, danwel je record-level van je md-speler wat lager te zetten?? Die analoge uitgang moet het ook gewoon goed doen hoor...
Pagina: 1