[EDIT]_NOGMAALS_ MEER FOTOS OP PAGINA 2 !!!!![/EDIT]
[EDIT]MEER FOTOS OP PAGINA 2 !!!!![/EDIT]
Vanaf vandaag is ie dan af ... m'n CASE-MOD
Het is eigenlijk al weer een heletijd geleden dat ik er aan begonnen was, maar toen werd het op eem begeven moment te koud, en kan ik niet meer verven
.. anders zou het een zooitje worden
Omdat ik niet veel geld had/heb voor de mod heb ik maar een oude AT Big-tower gepakt, en die omgebouwd zodat m'n mobo en alles er toch inpaste ...
Ik heb er 2 "kijk-jaampjes" in gemaakt, en voorin een vette blow-hole .. verder heb ik de kast gespoten, mat zwart en lemoen groen, wat meer op geel lijkt
(bijde HEMA Spuit-Poep). Verder heb ik voor aansluitingen gemaakt voor m'n headset, en 2 schakelaar voor de fan's
Ik heb ook alle kabels "geround". Verder heb ik het LEDje van m'n netwerk-kaart doorgetrokken naar de voorkant ....

Nu vraag iedereen zich natuurlijk af: WAAR IS JE NEON ???.. dat hoort er bij !!
Nou jongens en meisjes ... dies KAPOT
..kijk maar hier
Er zijn nog veeel meer fotos ..
en je kan er hier de meeste zien mafiososcasemod.cjb.net
Vanaf vandaag is ie dan af ... m'n CASE-MOD
Het is eigenlijk al weer een heletijd geleden dat ik er aan begonnen was, maar toen werd het op eem begeven moment te koud, en kan ik niet meer verven
Omdat ik niet veel geld had/heb voor de mod heb ik maar een oude AT Big-tower gepakt, en die omgebouwd zodat m'n mobo en alles er toch inpaste ...
Ik heb er 2 "kijk-jaampjes" in gemaakt, en voorin een vette blow-hole .. verder heb ik de kast gespoten, mat zwart en lemoen groen, wat meer op geel lijkt
Ik heb ook alle kabels "geround". Verder heb ik het LEDje van m'n netwerk-kaart doorgetrokken naar de voorkant ....

Nu vraag iedereen zich natuurlijk af: WAAR IS JE NEON ???.. dat hoort er bij !!
Nou jongens en meisjes ... dies KAPOT
Er zijn nog veeel meer fotos ..