Ook mijn CASE-MOD is af (zo goed als)...

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 08:32
[EDIT]_NOGMAALS_ MEER FOTOS OP PAGINA 2 !!!!![/EDIT]
[EDIT]MEER FOTOS OP PAGINA 2 !!!!![/EDIT]

Vanaf vandaag is ie dan af ... m'n CASE-MOD :)
Het is eigenlijk al weer een heletijd geleden dat ik er aan begonnen was, maar toen werd het op eem begeven moment te koud, en kan ik niet meer verven :( .. anders zou het een zooitje worden

Omdat ik niet veel geld had/heb voor de mod heb ik maar een oude AT Big-tower gepakt, en die omgebouwd zodat m'n mobo en alles er toch inpaste ...
Ik heb er 2 "kijk-jaampjes" in gemaakt, en voorin een vette blow-hole .. verder heb ik de kast gespoten, mat zwart en lemoen groen, wat meer op geel lijkt :( :( (bijde HEMA Spuit-Poep). Verder heb ik voor aansluitingen gemaakt voor m'n headset, en 2 schakelaar voor de fan's
Ik heb ook alle kabels "geround". Verder heb ik het LEDje van m'n netwerk-kaart doorgetrokken naar de voorkant ....

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/klaar/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/klaar/02.jpg

Nu vraag iedereen zich natuurlijk af: WAAR IS JE NEON ???.. dat hoort er bij !!
Nou jongens en meisjes ... dies KAPOT :( :( ..kijk maar hier

Er zijn nog veeel meer fotos .. :) en je kan er hier de meeste zien mafiososcasemod.cjb.net

[EDIT]_NOGMAALS_ MEER FOTOS OP PAGINA 2 !!!!![/EDIT]
[EDIT]MEER FOTOS OP PAGINA 2 !!!!![/EDIT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er mooi uit

maar doe wat aan dat groen,. doet pijn aan me ogen man 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIGANTISCHHHH cewl man
maar eh maar van mij heeft kast ook gespoten maar dat bladerd af na een tijdje ( we gaan nogal is naar lanparty's ) heb jij daar geen last van ? en hoe heb je dat gat voorin gemaakt ? en afgewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op zondag 18 maart 2001 22:10 schreef R0decker het volgende:
Ziet er mooi uit

maar doe wat aan dat groen,. doet pijn aan me ogen man 8-)
Hmm in het echt valt het wel mee :) ... ligt zwaar aan die camera

ps hier is nog een foto van de neon (ff in m;n oude kast geprobeerd toen ik hem kreeg) ...HIER...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Kewle mod vooral die blowhole is very kewl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 10:53

mr_fragle

Don't forget the guide

Kicke kastje, maar ik ben benieuwd naar je gat voorin. Hoe gedaan :?

Nice job

(waar is je neon? dat hoort erbij :P)

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was dat voor een merk kast ? wat kost die kast en wat kost zo'n neon lamp ?

zag net op die fotogalery ( heel er cewl en mooi gemaakt ) dat dat gat er al inzat voor de fan onderin

en hoe heb je je netwerkkaart led doorverbonden (gewoon op de netwerkkaart gesoldeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op zondag 18 maart 2001 22:11 schreef shithead het volgende:
GIGANTISCHHHH cewl man
maar eh maar van mij heeft kast ook gespoten maar dat bladerd af na een tijdje ( we gaan nogal is naar lanparty's ) heb jij daar geen last van ? en hoe heb je dat gat voorin gemaakt ? en afgewerkt ?
THX !!

De verf zit er nog niet zo lang op ... dus ik kan je nog nix zeggen over of het er af zal vallen .. (hoop het niet ..natuurlijk) ...

Dat gat voorin heb (hmm eigelijk me pa :)) met een decoupeerzaag uitgezaagt ... en daar heb ik een beetje getweakte :) bloempot door gedaan

Ik zal binnenkort wat fotos maken over hoe alles in elkaar zit enzo .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
dat van at naar atx is veel netter dan die van mij :) wel vette casemod. ik heb mijn kast helemaal limoengroen gespoten, vooral leuk als je er ergens mee naar toe gaat, hij is ziek geworden van de reis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

heb hier eens wat gelezen over een huzaren-salade bakje (maar ik weet niet meer waarvoor), is dat hoe je dat met dat blowhole hebt gedaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
was dat voor een merk kast ? wat kost die kast en wat kost zo'n neon lamp ?
Nou geen flauw id wat voor'n merk dat is ..MERKLOOZ denk ik :P .... hij al wel 10 jaar oud ofzo :) Je zal zoiets wel bij het grof-vuil kunnen vinden, of voor een 10tje bij de oud-ijzer handel :)
zag net op die fotogalery ( heel er cewl en mooi gemaakt ) dat dat gat er al inzat voor de fan onderin
Hmm eigenlijk niet helemaal .. (ik ben pas later wat fotos gaan nemen :))... maar er was idd al een beetje een soort van gat ..
en hoe heb je je netwerkkaart led doorverbonden (gewoon op de netwerkkaart gesoldeerd ?
Ik heb idd het LEDje van m'n netwerkkaart afgeknipt, en daar paste mooi zo'n connectortje (<-- zoals van de reset knop ed) op .. die heb ik wat langer gemaakt, en aan het einde een LEDje r aan gesoldeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzzz denk dat ik binnenkort ook maar is op papier zet wat ik ga doen met mijn kast

dan if ff gaan rondneuzen wat dat plexieglas en goed isolatiemateriaal kost en wat ledjes natuurlijk en schakelaren hmmzz neonlampje erbij dan is deze shithead ook weer blij :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
heb hier eens wat gelezen over een huzaren-salade bakje (maar ik weet niet meer waarvoor), is dat hoe je dat met dat blowhole hebt gedaan :?
Ja zo iets ja :) .. ik heb dus eerst een rond gat getekend op de voorkant, dat r uit gezaagd, en toen heb ik dus zo'n bloempotje gepakt war r mooi inpaste (eerst geprobeerd natuurlijk :)). Van dat ploempotje heb ik een stuk van de onderkant af geknipt.. (hij was van plastic..) en dat r dus door geschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeel mooi ruudjuh =))
alleen wel jammer van dat geel/groen gedoe =)

Maar verder heeel netjes gedaan hoor =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zondag 18 maart 2001 22:34 schreef Mafioso het volgende:

[..]

Ja zo iets ja :) .. ik heb dus eerst een rond gat getekend op de voorkant, dat r uit gezaagd, en toen heb ik dus zo'n bloempotje gepakt war r mooi inpaste (eerst geprobeerd natuurlijk :)). Van dat ploempotje heb ik een stuk van de onderkant af geknipt.. (hij was van plastic..) en dat r dus door geschoven
Zat ik nog niet zover van af.

Nu ff een vraagje. Ik ga een nieuwe PC kopen. Ben nog vrij een newbie. Maar ik kan van veel mensen hulp krijgen. Sommigen willen zelfs een dagje langskomen om te helpen. Wat raden jullie mij aan: de kast dan eerder kopen en dan modden en dan zorgen dat ie klaar is als de rest er is (geld), of, eerst bouwen (werkt het) dan modden. Graag wat hulp, want ik vind het echt heel mooi. Zit ook al een tijdje rond te neuzen voor ideeen. :)

edit:

Ben dus een newbie in het zelf-bouwen, dat modden lukt wel (heel rustig en kalm aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Hmm hier is trouwens nog wat aanvullende informatie mbt de kosten : :)

fl 35,00 NEON-lamp + omvormer + verzendkosten
fl 0,55 groen ledje 5mm
fl 0,55 groen ledje 5mm
fl 0,55 groen ledje 5mm
fl 0,55 groen ledje 3mm
fl 0,55 groen ledje 3mm
fl 1,85 Schakelaartje (2 standen + 1 uit)
fl 2,90 Aanlsuiting 3mm head/mic
fl 9,25 HEMA Spuitverf lemoen
fl 10,95 HEMA Spuitverf zwart
fl 8,50 Acrylaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zondag 18 maart 2001 22:42 schreef Mafioso het volgende:
Hmm hier is trouwens nog wat aanvullende informatie mbt de kosten : :)

fl 0,55 groen ledje 5mm
fl 0,55 groen ledje 5mm
fl 0,55 groen ledje 5mm
fl 0,55 groen ledje 3mm
fl 0,55 groen ledje 3mm
fl 9,25 HEMA Spuitverf lemoen
fl 10,95 HEMA Spuitverf zwart
fl 8,50 Acrylaat

krijg steeds meer zin. Wie wil ff antwoorden op mijn vraagje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ligt eraan waar je woont ik woon in de buurt van hengelo en enschede ( ja bij de vuurwerk ramp in de buurt ja :) ) ( helpen wil ik wel kan ik die manier van modden van jou is zien :) )

maar eh zou pas beginne met modden als ik alles had ( kan je gelijk zien hoe je alles wilt doen )

bij voorbeeld cooler ( kan dat uit met moederbord cpu en als je bijv: weer de zijkanten doorzichtig maakt met plexieglas dan moet je wel alles kunne zien ( dat hangt dan ook weer van mobo af )

en neem dan een silverado cpu cooler ( heb hem ok en ga hem denk ik ook verfraaien als ik de zijkanten doorzichtig maak ) wil nl een neonlamp in de kast hebben en ga dan de fans van de cooler bewerken met een soort licht gevend fluor :)

maar voor meer advies of andersom shithead@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken niet anders zeggen dan heeel strak.:)
Mooi gedaan. I like the color.

Domme vraag misschien maar wat is dat nou dat achter je CPU verdwijt voor kabel.:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coole mod man.

Maar ff over zo'n neon lampje, wordt dat niet erg warm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n neon word bijna niet warm heb ik gehoord, ennuh dat kabeltjuh is volgens mij een IDE kabel :?

GreetzZ MaSsiE's AsS =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Op maandag 19 maart 2001 00:22 schreef shithead het volgende:
nou ligt eraan waar je woont ik woon in de buurt van hengelo en enschede ( ja bij de vuurwerk ramp in de buurt ja :) ) ( helpen wil ik wel kan ik die manier van modden van jou is zien :) )

maar eh zou pas beginne met modden als ik alles had ( kan je gelijk zien hoe je alles wilt doen )

bij voorbeeld cooler ( kan dat uit met moederbord cpu en als je bijv: weer de zijkanten doorzichtig maakt met plexieglas dan moet je wel alles kunne zien ( dat hangt dan ook weer van mobo af )

en neem dan een silverado cpu cooler ( heb hem ok en ga hem denk ik ook verfraaien als ik de zijkanten doorzichtig maak ) wil nl een neonlamp in de kast hebben en ga dan de fans van de cooler bewerken met een soort licht gevend fluor :)

maar voor meer advies of andersom shithead@home.nl
Hmm duurt nog wel ff voordat ik het geld heb voor een nieuwe bak, maar als het er is, zal je ongetwijfeld wat vragen krijgen :). Iig vast bedankt voor het aanbod. Ik was van plan om iets met zwart en oranje te doen.:) Maar ja dat zie ik dan wel,
je hoort van me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Trouwens, waarom maak je ook je floppy, cd-r en cd-rw groen? Lijkt me ook wel gaaf. Kast ook mooi van binnen man. Toch een van de mooiere die ik gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Die kabel achter/naast m'n CPU is de kabel van m'n diskettestation ... (geround)..

En zoals Harry ( = MaSsiE:)) zei, zo'n neon wordt idd niet warm :)

Ik zal proberen zodra ik thuis ben (zit nu op school :() wat fotos te maken van de binnenkant zodat iedereen een beetje kan zien hoe ik bv me kabels heb geround ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Graag, kan ik vandaag toch nog iets leren, school helpt niet echt :). Dit is eigenlijk de eerste kast waarin ik een "kijkraampje" mooi vindt staan. Heel vaak is het een grote zooi daarachter, maar dit is netjes. Ben ook benieuwd naar je neon, normaal gesproken vind ik dat niet echt mooi, maar ik denk dat het in deze kast wel mooi is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
[b]
waar ??? Ik ben in mijn woonplaats al her en der weze kijken maar niet gevonden, waar heb je het besteld ?

thx,
Stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op maandag 19 maart 2001 11:30 schreef mr_fragle het volgende:
Trouwens, waarom maak je ook je floppy, cd-r en cd-rw groen? Lijkt me ook wel gaaf. Kast ook mooi van binnen man. Toch een van de mooiere die ik gezien heb :)
Tsja.... dat zou ik ook heel erg graag willen !!! :) .. maar het probleem is dat de meeste HardWare die r in zit van m'n pa is :( ... ik ben al wel aan het sparen voor nieuwe (eigen) HardWare, maar dat kan nog wel ff duren voordat ik daar genoeg geld voor heb |:(. En me pa wou niet dat ik die dingen ging verven die ik later aan hem terug zou geven, want dan zit hij met van die zwart/groene cd-rom speler in een grijze kast ... en dat vindt hij toch iets minder ;(
(wel begrijpenlijk hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Op maandag 19 maart 2001 11:44 schreef Mafioso het volgende:

[..]

Tsja.... dat zou ik ook heel erg graag willen !!! :) .. maar het probleem is dat de meeste HardWare die r in zit van m'n pa is :( ... ik ben al wel aan het sparen voor nieuwe (eigen) HardWare, maar dat kan nog wel ff duren voordat ik daar genoeg geld voor heb |:(. En me pa wou niet dat ik die dingen ging verven die ik later aan hem terug zou geven, want dan zit hij met van die zwart/groene cd-rom speler in een grijze kast ... en dat vindt hij toch iets minder ;(
(wel begrijpenlijk hoor)
Ja dat is idd best wel logisch. Jammer, maar ja. Maar dat ga je dus wel doen als je je eigen zooi hebt :? Ben benieuwd hoe je dat dan allemaal mooi geverfd krijgt (heb er nog niet naar gezocht, als vast wel ergens staan).
LTRzzzz (ff naar school :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op maandag 19 maart 2001 11:42 schreef Stealth2000 het volgende:

[..]

waar ??? Ik ben in mijn woonplaats al her en der weze kijken maar niet gevonden, waar heb je het besteld ?

thx,
Stealth
Search and you will find !! :)

... ik heb hem dus besteld bij stuut&bruin

Maar ik had hem dus ook kunnen kopen bij Technica (Nijmegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja je kan je cdroms en floppy's wel meekleuren maar ja GARANTIE

weet nie precies hoe dat werkt maar denk ook nie dat ik die dingen ga verfen

o ja dat wou ik nog weten
heb jij geen enkele ide kabel vernaggeld met dat splitten ?? ( en het gaat denk ik nie met udma 100 kabels )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HE Dat bloempotje is een Grandioos idee....maar dan niet alleen voor de voorkant!!

Wat dacht je van een Bloempotje op je heatsink en dan een stille 90-100cfm 120mm cooler erop!!!

Thanx for the idea man!!!

Kewle mod trouwens....vakwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op maandag 19 maart 2001 11:51 schreef shithead het volgende:

[..]

o ja dat wou ik nog weten
heb jij geen enkele ide kabel vernaggeld met dat splitten ?? ( en het gaat denk ik nie met udma 100 kabels )
Nee het ging allemaal prima :) ... van de eerste kabel het ik alle "draadjes" gesplits, maar bij de 2e per 2 draadjes .. scheelde wat in tijd :).. en werkt net zo goed

Ik heb helaas geen UDMA 100 :( :( .. maar dat moet ook gewoon lukken volgens mij.. (en volgens VirutalHideout >:)) ...zie dit artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice blowholejob

zuigen of blazen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 08-09 19:57

jep

Dat zwarte gat is je /dev/null? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice case ya got there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op maandag 19 maart 2001 15:03 schreef dataman het volgende:
Nice blowholejob

zuigen of blazen ?
blowhole >:) ... anders heet het wel een SUCK-hole >:):P ... de lucht word daar dus naar BINNEN geblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Hmm ik heb nog wat fotos gemaakt (zoals ik had gezegt :))...

Nou hier zijn ze dan:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/klaar/front2.jpg
Nou deze lijkt me duidelijk :) ... ff wat uitleg van de dingetjes voorop

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/klaar/kabeltjes.jpg
Dit zijn de kabeltjes die naar de voorkant gaan via een slangetje (reset, power, leds ed)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/klaar/bakje.jpg
Op deze foto is oa het "bakje: te zien waar de draden van de schakelaars ed bij elkaar komen.

Er zijn nog 2 nieuwe fotos ... maar die zijn wat te groot >:) .. daarom link ik ze maar ff:
Een fototje van de binnenkant .. en 1tje van de IDE en diskette kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 19 maart 2001 14:13 schreef Mafioso het volgende:

[..]

Nee het ging allemaal prima :) ... van de eerste kabel het ik alle "draadjes" gesplits, maar bij de 2e per 2 draadjes .. scheelde wat in tijd :).. en werkt net zo goed

Ik heb helaas geen UDMA 100 :( :( .. maar dat moet ook gewoon lukken volgens mij.. (en volgens VirutalHideout >:)) ...zie dit artikel
ik heb die dingen gewoon gevouwen, en toen van dat spiral wrap omheen gestouwd, zo'n ata66 kabel is een stukje flexibeler door de kleinere draden

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een geluidskaart heb je en hoe krijg je die aansluiting voor je headset aan de voorkant.Kicke man dat wil ik ook.:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes die kast
Vooral die kabetjes... Hoe krijg je die IDE (gerounde) gevallen nu in die slangetjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op maandag 19 maart 2001 19:55 schreef Sn@ke het volgende:
Netjes die kast
Vooral die kabetjes... Hoe krijg je die IDE (gerounde) gevallen nu in die slangetjes???
Het is een beetje lastig te zien op de fotos, maar er zit een soort spiraal van hard plastic in dat slangetje (komt uit het ziekenhuis ..iets van een beademings-ding ofzo >:)).. het plastic wat r tussen zit is zacht ... dus daat heb ik helemaal (als een spiraal dus) doorheen geknipt zodat je zoiets krijgt als vaak word gebruikt (weet ff de naam niet) .. en kan je zo die kabel r doorheen "draaien" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op maandag 19 maart 2001 19:28 schreef Interceptor het volgende:
Wat voor een geluidskaart heb je en hoe krijg je die aansluiting voor je headset aan de voorkant.Kicke man dat wil ik ook.:9~
Hmm om heel eerlijk te zijn is dat nog niet helemaal af :) .. maaar dat zal wel lukken deze week :) ... dan zal ik verder ook wel ff zeggen hoe ik dat gedaan heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
ik wil de sound-out voor mn headset in mn toetsenplank gaan inbrengen.....das pas cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Op woensdag 21 maart 2001 08:20 schreef marble het volgende:
ik wil de sound-out voor mn headset in mn toetsenplank gaan inbrengen.....das pas cool!
IDD das cool !! nog nooit aan gedacht :) ... ben benieuwd naar het resultaat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
Ik heb gister ff een nieuwe neon-lamp gehaald 8-)

Hier dus ff een pic ... klik r op om hem te vergroten :):
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/klaar/metneon_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er sweeet uit met die neon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Heo kom je aan die buis (blowhole) kan je dat zo kopen ofzo? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Op maandag 19 maart 2001 11:44 schreef Mafioso het volgende:

[..]

(wel begrijpenlijk hoor)
kijk je uit met verven je spuit zo met die poepverf je cdrom speler dicht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
dan sloop je toch eerst die frontjes er ff af voordat je die spuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 18 maart 2001 22:11 schreef shithead het volgende:
GIGANTISCHHHH cewl man
probeer maar een basreflex buis werkt goed :) eneje htb ze bij diam 8cm

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gat is zoooo mooi gemaakt! echt klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KWIJL :9~

Strakke kast! Groen is echt wel DE kleur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Op zondag 18 maart 2001 22:41 schreef mr_fragle het volgende:

[..]

Zat ik nog niet zover van af.

Nu ff een vraagje. Ik ga een nieuwe PC kopen. Ben nog vrij een newbie. Maar ik kan van veel mensen hulp krijgen. Sommigen willen zelfs een dagje langskomen om te helpen. Wat raden jullie mij aan: de kast dan eerder kopen en dan modden en dan zorgen dat ie klaar is als de rest er is (geld), of, eerst bouwen (werkt het) dan modden. Graag wat hulp, want ik vind het echt heel mooi. Zit ook al een tijdje rond te neuzen voor ideeen. :)

edit:

Ben dus een newbie in het zelf-bouwen, dat modden lukt wel (heel rustig en kalm aan)
eerst maar een werkend systeem bouwen kan je later altijd nog je kast mollen/moden

aan mister Mafioso
mega netjes man :9~ :Y)

ik ga morgen bij de aldie gauw zo'n nep dremel kopen :) is een topic over ( dus search: aldi >:)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 14:42 schreef 001Michael het volgende:

[..]

kijk je uit met verven je spuit zo met die poepverf je cdrom speler dicht !
:D

Maarre, ziet er erg mooi uit!
Ik ben niet zo'n fan van windows, maar met zo'n gifgroen neonlichtje en met een hele kast in die stijl moet ik toegeven dat het er toch wel heel kick-ass uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn is het weer haal-oude-topics-uit-de-kast week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 00:48 schreef tva_goku het volgende:
:(

Nu zie ik het ook |:(
Bedankt, Ernst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 25 juli 2001 00:48 schreef tva_goku het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg.. Ik vind dit een steengoeie kast... Laat mij nog lekker genieten

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
.. dan doe ik r nog een schepje bovenop ... :P >:)

Ik was toevallig nog eens deze draad aan het doorlezen .. omdat ik weer een beetje verder ben gegaan met modden ...

zeer binnenkort pics .. zal wel NA CampZone worden .. want daarvoor is geen tijd meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hij ziet er 8-) uit

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wowwwwww

nice job dude !!!

echt wel proper afgewerkt, en moot gedaan :)
voor die fanduckt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Ik wil ook zo'n kast :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Pagina: 1