Zoals ik in dit topic al aangaf, lijkt het erop dat Hi WhatsApp gedeeltelijk blokkeert. Alles behalve tekst kan niet meer worden ontvangen door mij of mijn vriendin (beiden Hi) en zoals te lezen in het topic hebben meer mensen hier last van. Om nou niet gelijk Hi te veroordelen wil ik eens kijken of er meer mensen zijn die hier last van hebben. Het probleem treedt bij mij en mijn vriendin alleen op als er gebruik wordt gemaakt van het netwerk van Hi, dus via WiFi werkt het wel.
Mijn vragen:
1. Hebben meer mensen hier last van en dan ook op welk netwerk?
2. Gebruikt WhatsApp een andere poort voor het ontvangen van plaatjes e.d.?
3. Als dit niet zo is, dan lijkt het mij een vorm van DPI, of niet?
4. Als Hi dit idd doet, is het dan contractbreuk? Ik wil n.l. graag wel de fotootjes kunnen ontvangen en heb geen zin in dubbele netwerkkosten mocht ik overstappen.
Thanks voor het antwoord alvast!
Edit: Probleem opgelost (door BastiaanN)! Verander de APN settings van portalmmm.nl naar internet en zet de proxy uit!
Mijn vragen:
1. Hebben meer mensen hier last van en dan ook op welk netwerk?
2. Gebruikt WhatsApp een andere poort voor het ontvangen van plaatjes e.d.?
3. Als dit niet zo is, dan lijkt het mij een vorm van DPI, of niet?
4. Als Hi dit idd doet, is het dan contractbreuk? Ik wil n.l. graag wel de fotootjes kunnen ontvangen en heb geen zin in dubbele netwerkkosten mocht ik overstappen.
Thanks voor het antwoord alvast!
Edit: Probleem opgelost (door BastiaanN)! Verander de APN settings van portalmmm.nl naar internet en zet de proxy uit!
[Voor 5% gewijzigd door dfader op 14-06-2011 12:24. Reden: Oplossing]