Toon posts:

opzoek naar een nieuw monitor, is dit een goeie?

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Onderwerpen

• Slidemaster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-02 11:00
yoo tweakerss,

even een vraagje. Ik wilde al een tijdje een nieuwe monitor gaan kopen. Ik heb rond gekeken en eentje sprong uit.

Samsung Syncmaster S27A350H
pricewatch: Samsung Syncmaster S27A350H

ik wil al een tijdje iets groter dan 22'' monitor. Een 24'' geeft mij niet echt een gevoel dat ik een nieuwe monitor heb, dus nou 27'' prima. Verder wil ik HD ofcouse en LED backlight (save the planet , green power). Voor gaming is volgens mij het belangrijk dat de monitor niet gaat gohsting. klopt dat?

Op dit moment ben ik in bezit van een 22'' Samsung T220. Heerlijk ding, zij heeft een beetje backlight bleeding maar het stoort me niet echt. Ik gebruikt mijn monitor als alles. uh... ik bedoel ik kijk gewoon film, speel games en film editing. Maar vooral games.

Is dit een good choice als vervanging of zeggen jullie van neeh niet doen?

• larsiano
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08-2013

larsiano

-=XTRA=-

Groter is zeker voor games niet altijd beter tenzij je alleen voetbal en NFS speelt bv het verschil tussen 22"en 24" is groter als je denkt! .. Toen ik van een 24"Iiyama highend scherm naar een Samsung 226BW (was hot op tweakers) over ben gegaan toen de Iiyama stuk was had ik toch wel spijt van mijn aankoop omdat de pixels gewoon niet super helder overkomen. Persoonlijk vind ik TN panelen niks, dan kijk ik weer liever uit naar IPS of PVA panelen. Deze zijn een stuk duurder maar daar krijg je dan ook wel een goeden kwaliteit voor terug. En als je groter wil kan dat maar zal je nu rond de 600 euro kwijt zijn. Echter de keuze voor een scherm blijft toch persoonlijk en budget gebonden kwestie.

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Heb je 175 euro extra over voor IPS, full-LED, 2560x1440, 27", nauwelijks input lag, geen ghosting?

http://www.overclockers.c...pid=17&catid=1120&subcat=

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Voor dit soort vragen hebben we [BBG aanschaf] Monitoren. Losse topics zijn hiervoor niet meer toegestaan.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee