Goedenavond mensen, allereerst ben ik nieuw hier, en ik zat met een vraagje waar je eigenlijk weinig over kan vinden.
ik ben sinds 3jaar eigenaar van een fujitsu siemens amilo pi 1536.
deze laptop heb ik een jaar geleden ge-upgrade met een 7200rpm schijfje en 2GB geheugen.
maar nu wou ik eigenlijk de grafische kaart upgraden die toch wel een bottleneck is.
er zit nu een ati radeon x1400 in (128MB met hypermemory) deze kan geen 1080p afspelen en kan games amper op low spelen.
nu kan ik voor een goede prijs een ati radeon 3650 krijgen mxm II en mijn laptop heeft ook mxm(2 of 3).
nu was mijn vraag past deze kaart in mijn laptop? allereerst het slot op internet staat dat ik een mxm 3 slot heb klopt dat? en past daar een 2 in?
en weet iemand verder of het ook past met koelblok en hardware erom heen?
en als het zou passen pakt mijn moederboard het dan ook?
mijn dank zou zeer groot zijn
ik ben sinds 3jaar eigenaar van een fujitsu siemens amilo pi 1536.
deze laptop heb ik een jaar geleden ge-upgrade met een 7200rpm schijfje en 2GB geheugen.
maar nu wou ik eigenlijk de grafische kaart upgraden die toch wel een bottleneck is.
er zit nu een ati radeon x1400 in (128MB met hypermemory) deze kan geen 1080p afspelen en kan games amper op low spelen.
nu kan ik voor een goede prijs een ati radeon 3650 krijgen mxm II en mijn laptop heeft ook mxm(2 of 3).
nu was mijn vraag past deze kaart in mijn laptop? allereerst het slot op internet staat dat ik een mxm 3 slot heb klopt dat? en past daar een 2 in?
en weet iemand verder of het ook past met koelblok en hardware erom heen?
en als het zou passen pakt mijn moederboard het dan ook?
mijn dank zou zeer groot zijn