Ik wil voor mijn game/film kamer een grote (>55") TV of beamer kopen. En ik kan maar niet beslissen wat te doen. Mijn budget is ongeveer 1600 euro. Als ik een plasma TV zou kopen zeggen de verkopers allemaal: Dan moet je Panasonic nemen! Maar die zit dan vaak buiten budget of ik moet voor kleiner gaan, maar 50" vind ik net te klein. Dan zou ik ook voor Samsung kunnen gaan, maar daarvan zeggen ze dat de plasma's niet geweldig zijn. Of dan toch een beamer.. maar welke van de honderd? Zoveel merken, zoveel prijzen, zoveel bijna dezelfde specs.. Oh en ik wil eigenlijk wel 3D voorbereid zijn als ik nu toch geld ga uitgeven.
Dus ik weet het niet meer. Ik heb al best wat rondgesnuffeld op internet en in de winkel, maar ik ben nog niet overtuigd. Heb een Acer beamer gezien bij de Media Markt (geloof de Acer h7531d).
Vragen:
- Iemand ervaring met DLP TV's? En zijn die in nederland te koop? Ik zag bijv. deze TV langskomen: Mitsubishi WD-73638.
- Welke plasma TV zou ik "moeten" kopen? Panasonic's nieuwe lijn: VT/GT/ST30 of de oude modellen VT20? Of is Samsung ook gewoon een prima plasma?
- Welke beamer zou ik "moeten" kopen? Belangrijk is de lichtopbrengst omdat het een redelijk lichte kamer is waar deze komt te hangen.
Wie heeft voor mij de doorslaggevende tip of aanbeveling of ...
Dus ik weet het niet meer. Ik heb al best wat rondgesnuffeld op internet en in de winkel, maar ik ben nog niet overtuigd. Heb een Acer beamer gezien bij de Media Markt (geloof de Acer h7531d).
Vragen:
- Iemand ervaring met DLP TV's? En zijn die in nederland te koop? Ik zag bijv. deze TV langskomen: Mitsubishi WD-73638.
- Welke plasma TV zou ik "moeten" kopen? Panasonic's nieuwe lijn: VT/GT/ST30 of de oude modellen VT20? Of is Samsung ook gewoon een prima plasma?
- Welke beamer zou ik "moeten" kopen? Belangrijk is de lichtopbrengst omdat het een redelijk lichte kamer is waar deze komt te hangen.
Wie heeft voor mij de doorslaggevende tip of aanbeveling of ...