Beste mede tweakers
Ik ben zomaar opeens begonnen aan een casemod
ik zat al wat langer te kijken naar een case mod die ik erg gaaf vind, toen dacht ik als ik de gelegenheid krijg maak ik er ook een dusja ik kreeg een gelegenheid op me stage
(Vooral de rechtse vind ik mooi zonder zo'n halve cube er nog onder.)
m'n huidige systeem:
Asus: P8 P67-m pro
intel: i5 2500k
vengeance: 1600mhz ddr3 4Gb
gigabyte: 560ti SOC
tekeningen heb ik niet k heb alles van het plaatje gemaakt en wat ik in me hoofd heb lopen brainstormen
wat ik wilde:
buiten cube: 400 x 400mm (mdf 16 mm dik)
binnen cube 300 x 300mm( mdf 16 mm dik)
lamellen 14 x 50 mm (mdf 10 mm dik )
de reden dat ik het met mdf doe is omdat ik de bewerkingen die ik moet uitvoeren eerst wil testen mocht het mdf stevig genoeg zijn gebruik ik dat gewoon als eind product.
'n paar foto's :
work in progress.
eerste plaat af + afgebraamd.
nog even snel voordat het vrijdag 5 uur was aan de volgende plaat begonnen
Zo dat was het maar weer k hoop dinsdag weer door te kunnen dr mee dus dat is erg fijn
k had vrijdag ook nog even de spuiter van m'n stage aangesproken en dus wilde hem wel voor me spuiten dus dat komt ook ff lekker uit!.
k zit alleen nog even te dubben weet iemand of hoog glans mooi is? of gewoon mat?
Ohja en nog een vraagje ik kan me moederbord toch gewoon op een houten plaat mdf monteren ? gewoon zoals die ook in je kast zit ?
Heh k schud ze gewoon uit m'n mouw k heb ook philips AMBX hier staan achter m 'n pc iemand een idee hoe ik dat in bouw in me kast ? dat lijkt me wel vet
het AMBX printplaatje.
Update Zondag avond:
Zo net is even samen met me vader naar school geweest(hij is leraar) en even gekeken of m'n vader ook van dat melkglas had (dan de plastic vorm) aclryaat geloof ik? Nou dat was erg mooi want hij had licht blauw en wit nu zit ik weer te twijfelen welke ik neem. Als ik een optie zie om m'n ambx in te bouwen word het vanzelfsprekend wit. Van origine wilde ik blauw licht inbouwen dus in dat geval word het blauw. hier nog een vraag over wat voor licht gebruik ik hiervoor en waar haal ik het?
Verder ga ik waarschijnlijk nog 2 200mm fans halen voor de algemene airflow.
Morgen add ik even de fans en foto's van het plastic wat ik heb gevonden, want ik zit nu op me mobiel dus dat werkt even niet!
fan 200mm
edit:Ik dacht dat ik maandag weer verder kon maar tis natuurlijk 2de pinkster dag glad vergeten dom
foto's van het plastic komen dus dinsdag.
groetjes daan!
Ik ben zomaar opeens begonnen aan een casemod

(Vooral de rechtse vind ik mooi zonder zo'n halve cube er nog onder.)
m'n huidige systeem:
Asus: P8 P67-m pro
intel: i5 2500k
vengeance: 1600mhz ddr3 4Gb
gigabyte: 560ti SOC
tekeningen heb ik niet k heb alles van het plaatje gemaakt en wat ik in me hoofd heb lopen brainstormen

wat ik wilde:
buiten cube: 400 x 400mm (mdf 16 mm dik)
binnen cube 300 x 300mm( mdf 16 mm dik)
lamellen 14 x 50 mm (mdf 10 mm dik )
de reden dat ik het met mdf doe is omdat ik de bewerkingen die ik moet uitvoeren eerst wil testen mocht het mdf stevig genoeg zijn gebruik ik dat gewoon als eind product.
'n paar foto's :
work in progress.
eerste plaat af + afgebraamd.
nog even snel voordat het vrijdag 5 uur was aan de volgende plaat begonnen

Zo dat was het maar weer k hoop dinsdag weer door te kunnen dr mee dus dat is erg fijn
k had vrijdag ook nog even de spuiter van m'n stage aangesproken en dus wilde hem wel voor me spuiten dus dat komt ook ff lekker uit!.

Ohja en nog een vraagje ik kan me moederbord toch gewoon op een houten plaat mdf monteren ? gewoon zoals die ook in je kast zit ?
Heh k schud ze gewoon uit m'n mouw k heb ook philips AMBX hier staan achter m 'n pc iemand een idee hoe ik dat in bouw in me kast ? dat lijkt me wel vet

het AMBX printplaatje.
Update Zondag avond:
Zo net is even samen met me vader naar school geweest(hij is leraar) en even gekeken of m'n vader ook van dat melkglas had (dan de plastic vorm) aclryaat geloof ik? Nou dat was erg mooi want hij had licht blauw en wit nu zit ik weer te twijfelen welke ik neem. Als ik een optie zie om m'n ambx in te bouwen word het vanzelfsprekend wit. Van origine wilde ik blauw licht inbouwen dus in dat geval word het blauw. hier nog een vraag over wat voor licht gebruik ik hiervoor en waar haal ik het?
Verder ga ik waarschijnlijk nog 2 200mm fans halen voor de algemene airflow.
Morgen add ik even de fans en foto's van het plastic wat ik heb gevonden, want ik zit nu op me mobiel dus dat werkt even niet!
fan 200mm
edit:Ik dacht dat ik maandag weer verder kon maar tis natuurlijk 2de pinkster dag glad vergeten dom

groetjes daan!
[Voor 25% gewijzigd door daantjuh68 op 12-06-2011 21:00]