Toon posts:

Eyefinity Problemen 6950

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 16:28
Best Tweaker,

Ik heb toch maar besloten (na 3 maanden ) om een eyefinity setup te beginnen.
En ik heb vandaag mijn adaper van Mini-Display naar DVI ontvangen voor mijn 3e scherm.
Als ik mijn 3e scherm aansluit, pakt hij hem niet.
Alleen de andere 2 schermen geven beeld...
Ook in Catalyst Control Centre vind hij de monitor niet.
Eerst even mijn specs;
-Ati Radeon 6950
-P6t-SE Moederbord.
-I7 920
-Corsair Dominator GT 6GB 1866mhz
-Beeldschermen; 3x LG FLATRON WIDE
-Adapter (MD-DVI) : Startech MiniDisplay to DVI

Dingen die ik heb geprobeerd:
-Ander monitor aan de adapter gehangen, ik kwam tot de conclusie dat dus niets mis is met de adapter.
-Andere drivers voor mijn videokaart geinstalleerd, nog steeds de monitor niet gevonden.
-Bij instellingen 'detect displays' geklikt. (Weer geen monitor gevonden)
-Andere DVI kabel geprobeerd (Weer geen monitor gevonden)

Als iemand mij kan helpen, zou ik diegene super dankbaar zijn!!

Laurens

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-06 08:24
Ligt het aan de kabel misschien? Is de kabel full pin? Of slechts gedeeltelijk?

http://axrotterdam.blogspot.nl

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:49
Ik denk dat 1 topic wel genoeg is: Eyefinity 6950 problemen

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• lauyylauyy
@Danger.

Die staat onder het verkeerde kopje.
Ik moet nog even kijken hoe je die weghaalt ;)

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

• lauyylauyy
Dekaasboer schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 02:42:
Ligt het aan de kabel misschien? Is de kabel full pin? Of slechts gedeeltelijk?
Nee de kabel is wel fullpin.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Welke monitoren heb je precies? En kun je nog even reageren op de vraag van -The_Mask- of je adapter passief of actief is?

• lauyylauyy
Nielson schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:33:
Welke monitoren heb je precies? En kun je nog even reageren op de vraag van -The_Mask- of je adapter passief of actief is?
Ik heb 2x LG FLATRON L225WS
en 1x LG FLATRON L226WTQ - SF

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 08:42
En welke adapter heb je voor DisplayPort naar DVI?

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-06 23:50
Ik heb het voor je opgezocht en blijkt dus dat de adaptertje die je hebt een passife is, en je moet een actief adapter hebben. wil je 3 schermen aan kunnen sluiten.

hij gebruikt dus een -Adapter (MD-DVI) : Startech MiniDisplay to DVI

Zelf heb ik dus deze gekocht
pricewatch: XFX MiniDP UPGRADE KIT
je krijg er 3 mini displayports adaptertjes die actief zijn. MD naar DVI/ HDMI / en normale display port
en dat voor net geen 40€ wat al een normale adaptertje 15€ a 20€ kost krijg je er hier 3 voor
hoop dat dit heeft geholpen

[Voor 62% gewijzigd door elmalonl op 11-06-2011 12:13]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
elmalonl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:09:
Ik heb het voor je opgezocht en blijkt dus dat de adaptertje die je hebt een passife is, en je moet een actief adapter hebben. wil je 3 schermen aan kunnen sluiten.
Daar waren we inmiddels idd al achter, zie ook z'n andere topic: lauyylauyy in "Eyefinity 6950 problemen"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 04:43

dusty

Y! Celebrate Life!

Ik heb het een voor je opgezocht in de FAQ en daarin staat nog steeds dat dubbelposten niet mag.

hier verder dus.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee