Toon posts:

Eyefinity 6950 problemen

Pagina: 1
Acties:

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-02 18:10
Best Tweaker,

Ik heb toch maar besloten (na 3 maanden :p ) om een eyefinity setup te beginnen.
En ik heb vandaag mijn adaper van Mini-Display naar DVI ontvangen voor mijn 3e scherm.
Als ik mijn 3e scherm aansluit, pakt hij hem niet.
Alleen de andere 2 schermen geven beeld...
Ook in Catalyst Control Centre vind hij de monitor niet.
Eerst even mijn specs;
-Ati Radeon 6950
-P6t-SE Moederbord.
-I7 920
-Corsair Dominator GT 6GB 1866mhz
-Beeldschermen; 3x LG FLATRON WIDE
-Adapter (MD-DVI) : Startech MiniDisplay to DVI
& XFX Active MD - DVI

Dingen die ik heb geprobeerd:
-Ander monitor aan de adapter gehangen, ik kwam tot de conclusie dat dus niets mis is met de adapter.
-Andere drivers voor mijn videokaart geinstalleerd, nog steeds de monitor niet gevonden.
-Bij instellingen 'detect displays' geklikt. (Weer geen monitor gevonden)
-Andere DVI kabel geprobeerd (Weer geen monitor gevonden)

Als iemand mij kan helpen, zou ik diegene super dankbaar zijn!!

Laurens

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

• lauyylauyy
Damn onder het verkeerde kopje geplaatst.
Kan iemand hem verplaatsten please (a)?

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

• lauyylauyy
Met de monitor is niets mis, heb ik al geprobeerd (:
En de adapter actief? Wat bedoel je daar precies mee? :)

• lauyylauyy
-The_Mask- schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:34:
Twee vragen. :)

Is de monitor wel goed?
Is de adapter actief?
De adapter is passief.
Maar verder pakt hij hem wel, want als ik een scherm op de DVI aansluit, en de andere op MiniDisplay, krijgt hij hem wel en geven allebij de monitoren beeld. Als ik dan het 3e scherm aan de DVI plug, pakt hij dat scherm weer niet!
Dan heb ik dus wel beeld via de adapter & via één DVI-poort.
En dus geen beeld op het scherm die aan de andere DVI-poort zit ;(

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:30
Klopt, een videokaart kan standaard maar twee displays aansturen, wil je een derde via DVI zul je (en waar -The_Mask- dus naar hintte) een actieve adapter moeten gebruiken, Zie ook dit schema. Actieve adapters waren tot voor kort een stuk duurder maar er zijn inmiddels ook heel betaalbare, bv:
pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
pricewatch: XFX Standard DP-to-DVI KIT
pricewatch: XFX Active MiniDP to DVI Adapter

[Voor 23% gewijzigd door Nielson op 11-06-2011 11:22]

• lauyylauyy
Ik denk dat ik noet zo goed begrijp wat noi passief en actief inhoud:
Ik heb deze : http://azerty.nl/0-760-28...om-mini-displayport-.html

Zo te zien actief??

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-05 17:20
Ik zou voor deze gaan:
pricewatch: XFX MiniDP UPGRADE KIT
krijg je 3 adapter bij Mini display naar / HDMI/DVI/ normale display, kan je dus alle kanten op
en dat voor net geen 40€ met verzendkosten ik zeg doen :)

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-05 01:02
Op de specificaties pagina van de fabrikant staat dat deze passief is. Dit gaat in jouw geval dus niet werken omdat je videokaart maar 2 DVI signalen kan uitsturen. Bijvoorbeeld deze is wel actief en gaat dus wel werken.

• lauyylauyy
damn it :p
Vanmiddag maar is naar de winkel dan!
Ik laat even weten of het gelukt is!

• lauyylauyy
De plaatselijke computerboer had er geen,

Iemand een voorstel werke ik het best kan bestellen op internet?

• lauyylauyy
Topper!

Ik ga m direct bestellen (:
Ik laat nog even weten of alles werkt!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 17:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Nielson schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:13:
Klopt, een videokaart kan standaard maar twee displays aansturen, wil je een derde via DVI zul je (en waar -The_Mask- dus naar hintte) een actieve adapter moeten gebruiken, Zie ook dit schema. Actieve adapters waren tot voor kort een stuk duurder maar er zijn inmiddels ook heel betaalbare, bv:
pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
pricewatch: XFX Standard DP-to-DVI KIT
pricewatch: XFX Active MiniDP to DVI Adapter
Enig idee waarom deze adapters geen losse USB aansluiting meer hebben etc?
Pakken ze nu ook spanning van de DP ofzo?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lauyylauyy
Da_maniaC schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:02:
[...]

Goede vraag ;p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
Da_maniaC schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:02:
[...]

Ik denk het. Op de XFX site staat mbt dat bij eigenschappen alleen:
•No USB connection needed
•Draws less power
Schijnbaar hebben ze de schakeling zo efficient kunnen maken dat ze de max 5V/500mA van een USB poort niet meer nodig hebben en toe kunnen met de (volgens wiki) 3.3V/500mA die een DP connector via pin 20 zelf kan leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lauyylauyy
Nielson schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:59:
[...]
Ik denk het. Op de XFX site staat mbt dat bij eigenschappen alleen:
[...]

Schijnbaar hebben ze de schakeling zo efficient kunnen maken dat ze de max 5V/500mA van een USB poort niet meer nodig hebben en toe kunnen met de (volgens wiki) 3.3V/500mA die een DP connector via pin 20 zelf kan leveren.
Dat is wel beter, want ie zijn rond de 80 euro ofzo toch ? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 20:37

dusty

Y! Celebrate Life!

Topic is in de verkeerde subforum, terwijl je dubbele topic dus wel in de juiste forum stond.

Topic Move: PMG -> V&B

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lauyylauyy
Had ik al aangegeven dacht ik?
Maar mensen reageren hier meer :0
Sorry voor dubblepost

• lauyylauyy
MENSEN!!

ik heb vandaag mijn xfx adapter binnen gekregen!
Hij vind de monitor nu wel, alleen geeft hij geen beeld!
Wat nu? :S

• Nielson
Schijnbaar hebben twee van je monitoren een vga-aansluiting. Als je een DVI --> VGA verloopje hiervoor wilt gebruiken heb je een DVI-I poort nodig. Je 6950 heeft als ik het goed heb één DVI-D en één DVI-I poort. Aangezien je je op die fijne XFX site moet registeren voor ondersteuning kan ik zo niet vinden wat op de Displayport adapter voor een poort zit, maar als dat ook DVI-D is kan het kloppen dat je het niet aan de praat krijgt. Verklaart niet waarom 'ie ze alledrie wel kan zien. Wat je nog kan proberen is één vga monitor met een verloopje op de Displayport adapter in de hoop dat deze idd DVI-I is, een vga monitor op de DVI-I aansluiting van je 6950 en de DVI monitor op de DVI-D aansluiting van je 6950 (welke van de twee DVI-I en DVI-D is moet je misschien even uitproberen). Achteraf gezien was je ws beter af geweest met een rechtstreekse Displayport --> VGA adapter maar dan had je de specs van je monitoren er even bij moeten zetten.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als je alleen de monitor via het verloopje aansluit heb je dan wel beeld?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• lauyylauyy
Nielson schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:43:
Schijnbaar hebben twee van je monitoren een vga-aansluiting. Als je een DVI --> VGA verloopje hiervoor wilt gebruiken heb je een DVI-I poort nodig. Je 6950 heeft als ik het goed heb één DVI-D en één DVI-I poort. Aangezien je je op die fijne XFX site moet registeren voor ondersteuning kan ik zo niet vinden wat op de Displayport adapter voor een poort zit, maar als dat ook DVI-D is kan het kloppen dat je het niet aan de praat krijgt. Verklaart niet waarom 'ie ze alledrie wel kan zien. Wat je nog kan proberen is één vga monitor met een verloopje op de Displayport adapter in de hoop dat deze idd DVI-I is, een vga monitor op de DVI-I aansluiting van je 6950 en de DVI monitor op de DVI-D aansluiting van je 6950 (welke van de twee DVI-I en DVI-D is moet je misschien even uitproberen). Achteraf gezien was je ws beter af geweest met een rechtstreekse Displayport --> VGA adapter maar dan had je de specs van je monitoren er even bij moeten zetten.
Ik heb het geprobeerd, maar helaas...
Geen beeld ;(
Dit word dus weer een andere adapter kopen?
Ik hoop dat ik deze misschien nog retour kan sturen...

• lauyylauyy
-The_Mask- schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:15:
Als je alleen de monitor via het verloopje aansluit heb je dan wel beeld?
ja ;s heel raar allemaal.

• -The_Mask-
  • Niet online
lauyylauyy schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:32:
[...]
Dit word dus weer een andere adapter kopen?
Dit moest een actieve adapter zijn, staat dit ook op het doosje?
Als het namelijk een actieve adapter is zou een andere ook niks uitmaken.

Maar vertel anders eens iets over de monitoren en hoe je het hebt aangesloten (gebruikte aansluiting en kabel) eventueel met prachtige tekening in bijv. paint. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

• Nielson
Hij heeft volgens z'n andere topic:

2x LG FLATRON L225WS (D-SUB)
1x LG FLATRON L226WTQ-SF (D-SUB & DVI-D)

Die eerste twee heeft 'ie dus via een DVI --> VGA adapter aangesloten. Dit is een screenshot en foto die 'ie op verzoek eerder via dm had gestuurd:

@TS: Let even op dat je alle drie monitors ook op de juiste mnanier volgens eerder aangehaalde handleiding aan de Eyefinity groep hebt toegevoegd. Als je het helemaal niet voor elkaar krijgt misschien toch even testen met een DVI monitor erbij als je die misschien ergns kan lenen (mogelijk moet je wel dezelfde resolutie hebben, niet zeker).

• -The_Mask-
  • Niet online
Beeldschermen; 3x LG FLATRON WIDE
Hierdoor dacht ik dat die drie keer dezelfde monitor had en dus drie keer DVI gebruikte. Bij twee keer VGA vraag zou ik niet weten of het wel kan.

AMD Nieuwsdiscussie

• lauyylauyy
-The_Mask- schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:28:
[...]

Dit moest een actieve adapter zijn, staat dit ook op het doosje?
Als het namelijk een actieve adapter is zou een andere ook niks uitmaken.

Maar vertel anders eens iets over de monitoren en hoe je het hebt aangesloten (gebruikte aansluiting en kabel) eventueel met prachtige tekening in bijv. paint. ;)
Heb hem nu zo aangesloten: http://www.gamefront.com/files/20450658/Untitled.jpg :P
Zwaar balen dat het niet werkt, maar ik heb op youtube een filmpje gezien dat een gozer met 3 van die hele oude CRT monitoren ook eyefinity draaide... Dus het moet werken met VGA

• lauyylauyy
Nielson schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:51:
Hij heeft volgens z'n andere topic:

2x LG FLATRON L225WS (D-SUB)
1x LG FLATRON L226WTQ-SF (D-SUB & DVI-D)

Die eerste twee heeft 'ie dus via een DVI --> VGA adapter aangesloten. Dit is een screenshot en foto die 'ie op verzoek eerder via dm had gestuurd:

[afbeelding]

@TS: Let even op dat je alle drie monitors ook op de juiste mnanier volgens eerder aangehaalde handleiding aan de Eyefinity groep hebt toegevoegd. Als je het helemaal niet voor elkaar krijgt misschien toch even testen met een DVI monitor erbij als je die misschien ergns kan lenen (mogelijk moet je wel dezelfde resolutie hebben, niet zeker).
Ik heb een groep van 3 schermen gemaakt.
Hij pakt hem ook wel gewoon, want als ik met mijn muis naar het 3e scherm wil gaan, verdwijnt hij in het zwarte beeld. (zoals je op het screenshot kan zien, mijn 3e monitor geeft dus geen beeld) Hij pakt de monitor dus wel, en hij zegt ook dat hij aangesloten is, alleen er valt geen beeld op te krijgen |:(

• -The_Mask-
  • Niet online
lauyylauyy schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:21:
[...]

Hij pakt de monitor dus wel, en hij zegt ook dat hij aangesloten is, alleen er valt geen beeld op te krijgen |:(
En als je dan 1 VGA monitor los haalt dan sprinkt er direct beeld op de DisplayPort monitor?

Als je trouwens een HDMI DVI kabel hebt liggen zou ik die gebruiken, misschien werkt het dan wel, maar het geeft sowieso beter beeld.

[Voor 17% gewijzigd door -The_Mask- op 17-06-2011 21:27]

AMD Nieuwsdiscussie

• lauyylauyy
-The_Mask- schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:26:
[...]

En als je dan 1 VGA monitor los haalt dan sprinkt er direct beeld op de DisplayPort monitor?

Als je trouwens een HDMI DVI kabel hebt liggen zou ik die gebruiken, misschien werkt het dan wel, maar het geeft sowieso beter beeld.
Nee dat niet.

En nee, die kabel heb ik ook niet :S damn

• -The_Mask-
  • Niet online
Wanneer wel dan? Als je reboot? Als je de andere er ook nog uittrekt? Of iets anders?

AMD Nieuwsdiscussie

• Nielson
lauyylauyy schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:17:
[...]
Heb hem nu zo aangesloten: http://www.gamefront.com/files/20450658/Untitled.jpg :P
Zwaar balen dat het niet werkt, maar ik heb op youtube een filmpje gezien dat een gozer met 3 van die hele oude CRT monitoren ook eyefinity draaide... Dus het moet werken met VGA
Het kan ook wel werken met vga, maar dan heb je bv 2x DVI-I en 1x Actieve DP-VGA nodig.

• lauyylauyy
-The_Mask- schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:26:
[...]

Er komt al beeld vanaf de DisplayPort monitor. Die monitor van de Displayport doet het gewoon.
Vergeet alsjeblieft de tekening in paint, want die is verkeerd.
Let op de foto die Nielson heeft geplaatst. Daar kun je precies zien hoe ik de monitoren heb aangesloten.
Ohja, kijk: Hij zegt dat ik de monitor heb aangesloten, en de computer pakt hem ook ( heb op printscreen gedrukt)

Wat ik zwart heb gekrast zie ik gewoon niet:

• lauyylauyy
Nielson schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:47:
[...]
Het kan ook wel werken met vga, maar dan heb je bv 2x DVI-I en 1x Actieve DP-VGA nodig.
Bestaan er active MD to VGA dan?

• lauyylauyy
Jongens, zit er verschil in deze verloopstukjes?

• Nielson
Dual vs Single-Link DVI. Maar is niet van belang want het vga-signaal gaat via de 4 pinnetjes rond die platte pen bovenin.

• lauyylauyy
Nielson schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:27:
Dual vs Single-Link DVI. Maar is niet van belang want het vga-signaal gaat via de 4 pinnetjes rond die platte pen bovenin.
Oke dat is het dus ook niet :(

• lauyylauyy
Nog suggesties?
Of word het dan toch een (andere) nieuwe adapter kopen?

• Nielson
Bij de DP-VGA adapters die ik zo kan vinden kan ik niet duidelijk zien of deze actief of passief zijn. Tevens ben je dan vaak ook nog een MiniDP-DP verloopje nodig. 'k Zou zelf eerder V&A in de gaten houden voor een 22"1680x1050 monitor met DVI. Als je pech hebt staan er straks 3 verschillende monitor types op je bureau, maar misschien vind je ook nog wel een bijpassende LG. Niet helemaal hetzelfde type maar er staat bv momenteel een L226WT-SF op.

• lauyylauyy
Nielson schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:57:
Bij de DP-VGA adapters die ik zo kan vinden kan ik niet duidelijk zien of deze actief of passief zijn. Tevens ben je dan vaak ook nog een MiniDP-DP verloopje nodig. 'k Zou zelf eerder V&A in de gaten houden voor een 22"1680x1050 monitor met DVI. Als je pech hebt staan er straks 3 verschillende monitor types op je bureau, maar misschien vind je ook nog wel een bijpassende LG. Niet helemaal hetzelfde type maar er staat bv momenteel een L226WT-SF op.
Ik heb contact met hem opgenomen, hepelijk reageerd hij snel terug.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Iedere (mini)display to VGA adapter is min of meer actief omdat het analoog naar digitaal omzet.

Ook kosten die adapters geen drol itt de actieve DVI adapters, ik heb al weet ik niet hoeveel topics voorbij zien komen waarin problemen als hierboven beschreven worden. Ik heb voor 15e incl verzenden ooit hier op V&A een DP to VGA dongle gekocht en dat werkt perfect, en doordat het allemaal zo snel gaat en je je toch focust op het middenscherm maakt dat verschil tussen DVI en VGA geen drol uit, het altijd en direct werken zonder rare fratsen van deze adapters is veel meer waard dan 3x een adapter te hebben aangeschaft, zelfs vervangende schermen en nog werkt het niet, dan wil je Eyefinity niet eens meer ervaren na dergelijk gekloot...

Maak het je zelf niet te moeilijk en scoor je een DP to VGA dongle voor wta kleingeld, ben je zo een purist en wil je via dvi dan kan je altijd nog later een adapter zoeken die al getest is en op V&A staat.

Het is erg tof om mee te spelen, maar ik kan me voorstellen dat je er nog geen zin meer in hebt, door al de aanloop troubles.

check my ads voor een kant en klare Eyefinity-setup mét werkende adapter die werkt als een speer ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• lauyylauyy
sain onez schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:29:
Iedere (mini)display to VGA adapter is min of meer actief omdat het analoog naar digitaal omzet.

Ook kosten die adapters geen drol itt de actieve DVI adapters, ik heb al weet ik niet hoeveel topics voorbij zien komen waarin problemen als hierboven beschreven worden. Ik heb voor 15e incl verzenden ooit hier op V&A een DP to VGA dongle gekocht en dat werkt perfect, en doordat het allemaal zo snel gaat en je je toch focust op het middenscherm maakt dat verschil tussen DVI en VGA geen drol uit, het altijd en direct werken zonder rare fratsen van deze adapters is veel meer waard dan 3x een adapter te hebben aangeschaft, zelfs vervangende schermen en nog werkt het niet, dan wil je Eyefinity niet eens meer ervaren na dergelijk gekloot...

Maak het je zelf niet te moeilijk en scoor je een DP to VGA dongle voor wta kleingeld, ben je zo een purist en wil je via dvi dan kan je altijd nog later een adapter zoeken die al getest is en op V&A staat.

Het is erg tof om mee te spelen, maar ik kan me voorstellen dat je er nog geen zin meer in hebt, door al de aanloop troubles.

check my ads voor een kant en klare Eyefinity-setup mét werkende adapter die werkt als een speer ;)
Bedankt voor je reachtie Dit word dus mn 3e adapter die ik heb besteld haha (:
Welke adapter gebruik jij? :P

• martijnnos
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
elmalonl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:17:
Ik zou voor deze gaan:
pricewatch: XFX MiniDP UPGRADE KIT
krijg je 3 adapter bij Mini display naar / HDMI/DVI/ normale display, kan je dus alle kanten op
en dat voor net geen 40€ met verzendkosten ik zeg doen :)
Dat pakket had ik ook gekocht maar daar zit alleen een active miniDP naar DVI in de rest is passief.
Je kan de beter gewoon een miniDP naar dvi kopen ik heb er 3 van xfx ook 1 uit dat pakket en dat werkt geoon goed.

• -The_Mask-
  • Niet online
lauyylauyy schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:37:
[...]

Bedankt voor je reachtie Dit word dus mn 3e adapter die ik heb besteld haha (:
Welke adapter gebruik jij? :P
De huidige adapter is prima en ik denk niet dat die gaat werken, denk niet dat de videokaart drie analoge signalen kan geven.

AMD Nieuwsdiscussie

• lauyylauyy
-The_Mask- schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:32:
[...]

De huidige adapter is prima en ik denk niet dat die gaat werken, denk niet dat de videokaart drie analoge signalen kan geven.
mijn videokaart geeft van 2 analoge signalen door toch?
Een monitor zit dan gewoon in mijn DVI poort, en andere zit dan aan de MD poort, en de andere via een blokje van DVI - VGA aan mijn andere DVI poort..

• lauyylauyy
het lijkt me verstandig dat ik even een MD - VGA ga kopen?

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee