Eerder had ik een bericht geplaatst dat mijn laptop scherm beschadigd was en 2/3e van mijn scherm niet getoond wordt bij het opstarten van mijn PC waar later een minuut of 3 wel weer werkte. Dit kwam omdat ik mijn laptop heb laten vallen.
Oude situatie: Laptop scherm licht defect door een val
Eerst dacht ik dat een kabel los zat, maar dat was niet het geval.
Sindskort werkte het alleen als ik aan de Linkerkant van mijn scherm in druk. Als ik dat inhield, dan deed hij normaal, tot ik mijn vinger los laat met knijpen ligt 2/3 van scherm vast.. en rustig af aan veranderen die pixels naar donkergrijze dode pixels zeg maar. Tot ik dan weer vast kneep, deed alles weer normaal.
En op dit moment werkt het helemaal niet meer. Zelfs niet met knijpen.
Wat ik wil zeggen is:
Kan ik dan concluderen dat mijn scherm defect is en dat het niet aan mijn kabels ligt? (Hoewel volgens de situatie wel ernaar toe leidt, wil ik toch graag een bevestiging)
Zo ja, mijn laptop scherm productcode is: LP171WP4(TL)(B5) van LG.Phillips.
Moet ik dan per se hetzelfde kopen om het weer te laten werken?
Of is een LP171WP(TL)(B1) ook mogelijk? (Zelfde productcode, alleen het is een B1 ipv B5. en wat is het verschil eventueel) of een LP171WP(TL)(03). Omdat ik deze twee goedkoper zie als 2e hands.
Alvast bedankt!
Oude situatie: Laptop scherm licht defect door een val
Eerst dacht ik dat een kabel los zat, maar dat was niet het geval.
Sindskort werkte het alleen als ik aan de Linkerkant van mijn scherm in druk. Als ik dat inhield, dan deed hij normaal, tot ik mijn vinger los laat met knijpen ligt 2/3 van scherm vast.. en rustig af aan veranderen die pixels naar donkergrijze dode pixels zeg maar. Tot ik dan weer vast kneep, deed alles weer normaal.
En op dit moment werkt het helemaal niet meer. Zelfs niet met knijpen.
Wat ik wil zeggen is:
Kan ik dan concluderen dat mijn scherm defect is en dat het niet aan mijn kabels ligt? (Hoewel volgens de situatie wel ernaar toe leidt, wil ik toch graag een bevestiging)
Zo ja, mijn laptop scherm productcode is: LP171WP4(TL)(B5) van LG.Phillips.
Moet ik dan per se hetzelfde kopen om het weer te laten werken?
Of is een LP171WP(TL)(B1) ook mogelijk? (Zelfde productcode, alleen het is een B1 ipv B5. en wat is het verschil eventueel) of een LP171WP(TL)(03). Omdat ik deze twee goedkoper zie als 2e hands.
Alvast bedankt!

[Voor 3% gewijzigd door eXaLy op 09-06-2011 23:26]