Toon posts:

Heb ik een NL itunes acc?

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

• Anoniem: 409214
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hey tweakers
Ik heb een itunes acc aangemaakt een week geleden.
Maar nu weet ik niet of het een NL of US acc is...
Ik heb hem in nederland aangemaakt op een ipad 2.

Hoe kan ik dit zien?
Ik heb al op google gezocht maar daar vind ik niks.

Alvast bedankt

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Als de vragen en pagina waar je alles hebt ingevuld in Nederlands was heb je een Nederlands account en visa versa.

Si vis pacem, para bellum

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:01

Mystikal

It never hurts to help

Als je iets koopt in de itunes store, staan er USD of EUR? Wellicht dat dat je vertelt wat voor account je hebt?

en met ^^

[Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 09-06-2011 17:26]

Basement Bios ---- Exo-S

• Niet online
Ja volgens mij was dat wel nederlands :)
Maar de handlijding is spaans

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ook als je in de iTunes store geen Movies of TV Series ziet kan je er van uit gaan dat je geen US account hebt.

• Niet online
Ik vindwel de apps als hyves etc
De nederlandse apps
Is hij dan nederlands?

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:01

Mystikal

It never hurts to help

Anoniem: 409214 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:27:
Ik vindwel de apps als hyves etc
De nederlandse apps
Is hij dan nederlands?
Dan gok ik dat het Nederlands is. Maar waarom is dit van belang?

En gebruik aub wat leestekens. Je spreekt niet goed Engels, maar je Nederlands is al niet veel beter...
Gezien de geschiedenis van je topics van de afgelopen dagen, zou ik echt iets meer aandacht en zelf inzet tonen.

Van de 9 topics zijn er al 5 gesloten... :X Niet zo'n goede start op een voor jou nieuw forum...

[Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 09-06-2011 17:29]

Basement Bios ---- Exo-S

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

^ ^ Maak aub een TR aan ipv in 't topic zelf te reageren ;)

Is dat niet te achterhalen door naar STORE | View Account... te gaan? Daar staat je regio

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Mark.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Anoniem: 409214 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:26:
Ja volgens mij was dat wel nederlands :)
Maar de handlijding is spaans
:D Hoe doe je dat? spaans? |:(

De mens wikt maar God beschikt.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken, omdat hoop dat het inmiddels wel duidelijk is. Met een beetje eigen inzet is deze vraag prima zelf te beantwoorden :) Simpele vragen stellen mag best, aangezien de antwoorden soms toch best lastig te vinden zijn, maar laat dan op z'n minst zien wat je hebt geprobeerd om je vraag te beantwoorden (en nee, roepen dat je Google hebt gebruikt is niet voldoende). Dit topic dus ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee