Ach, op bijna alle enquetes zijn altijd wel opmerkingen over te maken. Neem al de enquetes die op GoT worden toegestaan. Laten we wel zijn, met zoveel users kan je moeilijk iedereen te vriend houden.
Ik kom zelf ook niet verder dan pagina 3, bij het zelfde euvel als KroontjesPen ook al aangaf. Als ik op de FP zit, is dat meestal omdat ik een prijs wil checken, of dat ik een interessante titel zie in de tracker op Fok. Daar let eigenlijk niet eens op in welke category ik dan zit.
Ik denk niet dat jullie er wat aan hebben als ik bij alle vragen die ik open zou willen laten maar willekeurig op iets ga klikken, zodat de resultaten van mijn deelname dus totaal niet naar waarheid is ingevuld.
De enquete is dus niet echt optimaal opgezet denk ik, maar ach. Het is niet zo dat t.net dit dagelijks doet, en alle begin is moeilijk, volgende keer beter
Edit: Damn, ik loop alweer wat achter zie ik..
NMe schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:13:
[...]
Bij de omschrijving van Pro staat iets als "voor de zakelijke IT-gebruiker". Toch bestaat Pro op het forum enkel uit de Devschuur. Die link is dus niet altijd zomaar te maken.

Geeft ook mooi aan dat de Pro-categorie nog steeds niet helemaal in balans lijkt te zijn tussen FP en GoT.
Hou daarbij ook in je achterhoofd, dat de kleurstelling van de FP totaal niet te zien zijn op de oude template. Dat devschuur onder pro valt heb ik dus nog niet gezien. Hoewel ik de topics in devschuur interessant vind, vind ik pro op de FP weer totaal niet zo boeiend.
Goed, ik ben dan ook meer een GoT'er dan een tweaker misschien

[Voor 31% gewijzigd door RaZ op 14-06-2011 00:31]
Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.