Toon posts:

Tweakers.net gebruikersonderzoek

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:17
Heb net even de enquete gemaakt en aan het eind krijg ik de opmerking dat sommige van mijn antwoorden niet overeen komen met mijn profiel. Ik krijg netjes een link om mijn profiel aan te passen, maar ik moet zeggen dat ik geen idee heb over welke antwoorden wordt gesproken.

Misschien een idee om die hint óf te verduidelijken met de antwoorden die worden bedoelt óf niks zeggen. Nu zat ik een beetje hulpeloos in mijn profiel, maar wist niet wat er fout was.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:18
Geen topic kaap, maar ik maak er maar een verzameltopic van als dat goed gevonden wordt?
Gebruik je voornamelijk de zoekfunctie om het product te vinden of oriënteer jij je voornamelijk via de categorieën?
Ik kies er 1, maar eigenlijk is het beide op deze manier beschouwd:
• Ik wil de 'XN3006' vinden > zoekfunctie > altijd!
• Ik wil een geschikt onderdeel vinden met specs dit en dat > categorieën klikken > altijd!
Dus voornamelijk het één of het ander is een beetje onzinnig.
(offtopic: ik heb beide antwoorden een keer gegeven en daardoor beide vervolgvragen beantwoord, ben ik nu niet cool?) :p

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:36
@ MuddyMagical; dat zijn je demografische gegevens. Voor de mensen met een profiel op Tweakers vullen we alvast wat gegevens in om het wat makkelijker te maken. Mocht je uiteindelijk daar andere gegevens invullen, dan klopt klaarblijkelijk een van de twee niet. In dat geval krijg je de mogelijkheid om je profiel weer up to date te maken :)

@ Barleone; er wordt helaas maar 1 antwoord onthouden (je laatste ;)). Verder willen we daarmee je een keuze laten maken. Als we "beide" zouden toevoegen, dan wisten we nu al dat 90% dat antwoord zal geven. Door het op deze manier te stellen krijgen we een beter inzicht

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:17
Mi6 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:55:
@ MuddyMagical; dat zijn je demografische gegevens. Voor de mensen met een profiel op Tweakers vullen we alvast wat gegevens in om het wat makkelijker te maken. Mocht je uiteindelijk daar andere gegevens invullen, dan klopt klaarblijkelijk een van de twee niet. In dat geval krijg je de mogelijkheid om je profiel weer up to date te maken :)
Gevonden. Ik had mijn geboortedatum niet ingevuld in mijn profiel, maar wel mijn leeftijd in de enquête. Thanks!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:18
Mi6 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:55:
@ Barleone; er wordt helaas maar 1 antwoord onthouden (je laatste ;)). Verder willen we daarmee je een keuze laten maken. Als we "beide" zouden toevoegen, dan wisten we nu al dat 90% dat antwoord zal geven. Door het op deze manier te stellen krijgen we een beter inzicht
Dat snap ik ... maar ten dele. Uiteraard wordt er 1 antwoord onthouden van de eerste vraag, maar van de twee verschillende vervolgvragen, wordt daar ook maar één vraag van gesubmit/opgeslagen? Meer een dev vraag misschien, maar de redactie kan vast wel inzien of ik deze beide vervolgvragen beantwoord heb.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MuddyMagical schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:01:
Gevonden. Ik had mijn geboortedatum niet ingevuld in mijn profiel, maar wel mijn leeftijd in de enquête. Thanks!
Kan aan mij liggen, maar waarom zou dit moeten overeenkomen met elkaar? Als de enquete ten op zichte van de userbase goed 'gekoppeld' is zou het namelijk niet nodig hoeven te zijn.

Ik weet dat je achteraf de geboortedatum weer kan verwijderen, maar het gaat mij om het principe.

[Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2011 12:49]

• Misha
@ Barleone; yup, daar wordt ook maar 1 vraag opgeslagen. Als je teruggaat worden de gegeven antwoorden weer overschreven. Het heeft dus geen zin om terug te gaan

@ CptChaos; het hoeft niet perse overeen te komen. Het staat je vrij om later je profiel aan te passen of niet. We willen met zulke vragen enkel toetsen op representativiteit. Stel dat iemand zijn gegevens niet overeenkomen maar hij wil dat wel, dan geven we dat even aan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

crisp

Devver

Pixelated

CptChaos schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:48:
[...]
Kan aan mij liggen, maar waarom zou dit moeten overeenkomen met elkaar? Als de enquete ten op zichte van de userbase goed 'gekoppeld' is zou het namelijk niet nodig hoeven te zijn.
Ja, we zouden de antwoorden vanuit de enquête automatisch kunnen terugkoppelen naar het profiel, maar we hebben er enerszijds bewust voor gekozen dat niet te doen (we willen mensen die afweging zelf kunnen laten maken), en anderszijds had dat natuurlijk extra werk gekost en (dev)tijd is schaars ;)

Daarbij is een leeftijds-categorisering natuurlijk niet automatisch terug te brengen naar een geboortedatum (andersom wel).

Even voor de volledigheid; het gaat om de volgende gegevens uit je profiel die in de enquete (al dan niet als afgeleide) terugkomen: geslacht, leeftijd (geboortedatum), opleiding, beroepsgroep (ict of niet), functie en/of branche.

Intentionally left blank

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 09:54
Delete deze maar :P
Zojuist de reacties gevonden op het artikel van de enquête.

[Voor 82% gewijzigd door Bld- op 09-06-2011 22:38]

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 19:43
Worden de resultaten ook terug gekoppeld naar het publiek? Doel van de enquete en actieplannen die eruit komen :?

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 12:19
Ben net 15 minuten bezig geweest, komt ie met een vraag over de pricewatch. Druk ik op de link met het voorbeeld, komt er een plaatje over de vraag heen te staan. Geen knop om het te sluiten, dus klik ik op de 'back' knop van de muis...
... afijn enquete weg! :( (en de motivatie om het opnieuw te gaan invullen natuurlijk)

PS3/4/5 PSN: FDK

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Je moet op het plaatje zelf klikken om 'm weg te krijgen; dat had wellicht wat duidelijker geimplementeerd kunnen worden maar het was een last-minute toevoeging...

Intentionally left blank

• Misha
@ fdkuyper; kwestie van nogmaals op het plaatje klikken en hij is weer weg

@ 4Real; zodra een .plan wordt geschreven over aanpassingen aan de website, dan kunnen we wat terugkoppelen. Maar een algemene samenvatting wordt niet gedaan

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 19:44
Klein puntje toch:het is heel vriendelijk om de enquête ook open te stellen voor niet-Nederlanders. Maar de eerstvolgende vraag is wel specifiek op hen gericht: opleidingsniveau.
Ter info: in België (waarschijnlijk 2e belangrijkste doelgroep) en andere delen van de wereld kent men HBO, MBO, WO etc niet. Maak liever een onderscheid op de titels die x aantal jaren terug wat meer gemeengoed zijn geworden: bachelor, master... of zet een dergelijke verhouding ten minste achter de Nederlandse benaming.

Maar zoals gezegd, een klein puntje...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fdkuyper schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:35:
Ben net 15 minuten bezig geweest, komt ie met een vraag over de pricewatch. Druk ik op de link met het voorbeeld, komt er een plaatje over de vraag heen te staan. Geen knop om het te sluiten, dus klik ik op de 'back' knop van de muis...
... afijn enquete weg! :( (en de motivatie om het opnieuw te gaan invullen natuurlijk)
Dit, al nu 2x, 1x liep mijn browser vast en 1x refreshde de frontpage en weg was de enquete. Eerste keer was ik nog zo dom om die extra vragen te doen (van 29 naar 55 ofzo), maar er wordt dus niets tussentijd opgeslagen.

Sorry, maar dit wordt dus een [ik wil niet meedoen aan het onderzoek]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:31
Er wordt meen ik af en toe de vraag gesteld 'Gebruik je X? Ja / Nee' om na 'Nee' _toch_ te vragen 'Wat vind je van X'? Beste voorbeeld dat ik daarbij heb ik Jobs: Maak je gebruik van vacaturebanken? Nee. Hé, leg eens uit, waarom verwacht je niet dat je interessante dingen gaat vinden in onze vacaturebank? Nou, omdat ik geen vacaturebanken gebruik 8)7

Wat veel vaker voorkomt is dat ik een onderdeel van de site gewoon compleet niet gebruik. Daar heb ik dus maar overal 'neutraal' ingevuld over wat ik er van vind...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Paul schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:50:
Er wordt meen ik af en toe de vraag gesteld 'Gebruik je X? Ja / Nee' om na 'Nee' _toch_ te vragen 'Wat vind je van X'? Beste voorbeeld dat ik daarbij heb ik Jobs: Maak je gebruik van vacaturebanken? Nee. Hé, leg eens uit, waarom verwacht je niet dat je interessante dingen gaat vinden in onze vacaturebank? Nou, omdat ik geen vacaturebanken gebruik 8)7
Dat zou natuurlijk niet voor mogen komen. Het voorbeeld wat je geeft van Jobs is inderdaad niet helemaal jofel als je dit pad volgt:

Wist je dat Tweakers.net een eigen vacaturebank heeft voor iedereen die een nieuwe werkuitdaging zoekt in de IT-sector? -> Ja
Bezoek je wel eens een vacaturebank? -> Nee

Je krijgt dan inderdaad toch de vraag "Verwacht je een interessante vacature via onze vacaturebank te vinden?" omdat die gekoppelt is aan het antwoord op de eerste vraag hierboven en niet het antwoord op de tweede vraag meeneemt. Ik zal eens overleggen of dat nog aangepast kan/moet worden.

Als je andere concrete voorbeelden hebt horen we dat natuurlijk graag :)
Wat veel vaker voorkomt is dat ik een onderdeel van de site gewoon compleet niet gebruik. Daar heb ik dus maar overal 'neutraal' ingevuld over wat ik er van vind...
Dat is prima, 'neutraal' kan inderdaad ook voor 'geen mening' staan :)

Intentionally left blank

• Misha
Yohsoog schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:37:
Klein puntje toch:het is heel vriendelijk om de enquête ook open te stellen voor niet-Nederlanders. Maar de eerstvolgende vraag is wel specifiek op hen gericht: opleidingsniveau.
Ter info: in België (waarschijnlijk 2e belangrijkste doelgroep) en andere delen van de wereld kent men HBO, MBO, WO etc niet. Maak liever een onderscheid op de titels die x aantal jaren terug wat meer gemeengoed zijn geworden: bachelor, master... of zet een dergelijke verhouding ten minste achter de Nederlandse benaming.

Maar zoals gezegd, een klein puntje...
Klopt. Maar; bij opleidingstype in je profiel staan die dingen ook niet. Omdat we gaan toetsen of de enquete representatief is voor alle bezoekers van Tweakers, kunnen we niet andere dingen gaan vragen dan die voorkomen in je profiel :)

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

kraats

Ik rol

Omdat het toch een verzameltopic is: Op sommige vragen moet je een antwoord geven, ook al wil je niks invullen.
Bijvoorbeeld: op welke jobsites kijk je nog meer? Ik kijk nooit op andere jobsites, maar ik mag de opties niet leegmaken. Is 'geen' als optie nog toe te voegen? Nu zou ik 'Anders:' moeten kiezen en dan 'geen' kiezen als die optie beschikbaar is.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

kraats schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:15:
Omdat het toch een verzameltopic is: Op sommige vragen moet je een antwoord geven, ook al wil je niks invullen.
Bijvoorbeeld: op welke jobsites kijk je nog meer? Ik kijk nooit op andere jobsites, maar ik mag de opties niet leegmaken. Is 'geen' als optie nog toe te voegen? Nu zou ik 'Anders:' moeten kiezen en dan 'geen' kiezen als die optie beschikbaar is.
Ik neem aan dat dat het geval is als je alleen Jobs op Tweakers bezoekt en geen andere vacaturesites? Anders had je de vraag daarvoor "Bezoek je wel eens een vacaturebank?" met 'Nee' moeten beantwoorden.
Wellicht zou die eerdere vraag eigenlijk "Bezoek je wel eens een andere vacaturebank?" moeten zijn (Mi6?)

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vreemd, bij de vraag of ik nog verdere vragen wil beantwoorden op de site, en daar nee kies, krijg ik vervolgens gewoon vragen over Tweakers' "Jobs" vacaturebank...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CptChaos schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
Vreemd, bij de vraag of ik nog verdere vragen wil beantwoorden op de site, en daar nee kies, krijg ik vervolgens gewoon vragen over Tweakers' "Jobs" vacaturebank...
Nee, de vraag was of je nog extra vragen wilt beantwoorden over de onderdelen die je het meest bezoekt. De jobs-vragen zijn weer meer algemene vragen die iedereen die in de ICT werkzaam is krijgen :)

Intentionally left blank

• Misha
crisp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Ik neem aan dat dat het geval is als je alleen Jobs op Tweakers bezoekt en geen andere vacaturesites? Anders had je de vraag daarvoor "Bezoek je wel eens een vacaturebank?" met 'Nee' moeten beantwoorden.
Wellicht zou die eerdere vraag eigenlijk "Bezoek je wel eens een andere vacaturebank?" moeten zijn (Mi6?)
I agree. Dat moet idd andere vacaturebank zijn

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mi6 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:30:
[...]

I agree. Dat moet idd andere vacaturebank zijn
Bij deze dan aangepast; maakt het inderdaad helderder :)

Intentionally left blank

• Nielson
  • Laatst online: 10:23
Vraagje over deze vraag :)
Maak je wel eens gebruik van de mogelijkheden (Bookmarks) om forumtopics waar je hebt gereageerd te volgen?
Is dit bewust zo geformuleerd? Om topics te volgen waarin ik heb gereageerd maak ik namelijk gebruik van m'n Post History in myReact. Bookmarks gebruik ik daarentegen wel om topics te volgen waarin ik níet heb gereageerd.

• Misha
Die vraag gaat specifiek over bookmarks ja :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mi6 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:41:
Die vraag gaat specifiek over bookmarks ja :)
Het gaat volgens mij om het stukje "waar je hebt gereageerd" - je kan ook topics bookmarken waarin je niet hebt gereageerd :)

Intentionally left blank

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:34
Mi6 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:37:
@ 4Real; zodra een .plan wordt geschreven over aanpassingen aan de website, dan kunnen we wat terugkoppelen. Maar een algemene samenvatting wordt niet gedaan
Spijtig. Ik loop altijd over van alles en nog wat te foeteren, maar ben dan wel benieuwd of mijn medetweaker daar ook zo over denkt...
Je moet op het plaatje zelf klikken om 'm weg te krijgen; dat had wellicht wat duidelijker geimplementeerd kunnen worden maar het was een last-minute toevoeging...
Ik weet wel zeker dat dat duidelijker geimplementeerd had kunnen worden :D Ik zocht me eindeloos naar een 'sluitkruisje' zonder resultaat. Ook naast het plaatje klikken had geen effect (lijkt apple wel...). Maar! Uiteindelijk heb ik 'm gevonden. Veni vidi vici enzo.

Tot slot zit er nog een 'bugje' in, bij de vacaturebanken. Er wordt daarbij een maximum gesteld, maar wat er niet bij vermeld wordt is dat er ook een minimum van 1 is. Terwijl ik nooit andere vacaturebanken bezoek. Heb 't maar gehouden op 'x overige' => "Geen"

Edit: wat presoon hieronder beweert had ik ook. Tijd om een einde te maken aan de rechterbalk? >:)

[Voor 4% gewijzigd door Freeaqingme op 10-06-2011 18:31]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• AHBdV
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2018
crisp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Er zijn meer situaties waarin je gevraagd wordt minimaal één vakje aan te kruisen, terwijl je misschien niets wilt aankruizen.

Eén vraag die ik onthouden heb, was de vraag welke items aan de rechterkant van de FP je het meeste gebruikt of meest nuttig vindt. Dus: Nieuws I/O, categorien, t/m gerelateerde content.

Ik vindt ze allemaal totaal nutteloos, en heb nog nooit één van die dingen gebruikt. Maar ik moest er toch ééntje invullen, want anders kon ik niet verder. En daar zit geen vraag aan vooraf of je die dingen ooit gebruikt...

• _eXistenZ_
  • Nu online
Zojuist ingevuld, toen kreeg ik dit:
Hartstikke bedankt voor je feedback! We gaan er mee aan de slag.

Een aantal antwoorden kwamen niet overeen met de gegevens uit je profiel. Je kan eventueel hier je profiel bijwerken.
Nu wil ik natuurlijk weten wat er dan niet klopt?

There is no replacement for displacement!

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik was 15 minuten bezig de boel zeer netjes in te vullen totdat ik eens bij een vraag over een forumonderdeel klikte op:

voorbeeld Opent in nieuw venster

Die opende dus niet in een nieuw venster, en de enquete was weg. Ook bij *terug*. :(

Fuck it. Op niet meedoen geklikt.

Dat was een ondankbaar stukje tijdverspilling. Krijg je met die dynamische content.

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 12:59
_eXistenZ_ schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:18:
Zojuist ingevuld, toen kreeg ik dit:

[...]

Nu wil ik natuurlijk weten wat er dan niet klopt?
Met stom. Leuk dat er een verschil in zit maar wát moge dat zijn? En daarnaast; Ben ik verplicht mijn profiel bij te werken? Wat maakt het uit dat dat niet klopt?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 12:14
Ik kreeg dat dus ook. En ik denk dat het ligt aan de provincie die in het begin van de enquete gevraagd werd. Echter kun je deze niet invullen op je profiel :).

Volgende keer zou ik persoonlijk het bericht ook weglaten.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Redsandro schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:32:
Ik was 15 minuten bezig de boel zeer netjes in te vullen totdat ik eens bij een vraag over een forumonderdeel klikte op:

voorbeeld Opent in nieuw venster

Die opende dus niet in een nieuw venster, en de enquete was weg. Ook bij *terug*. :(
Ik heb alle links nog even nagekeken en ze hebben allemaal een target="_blank", dus waarom dat bij jou niet goed is gegegaan is mij een raadsel...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Tha_T schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:41:
[...]

Met stom. Leuk dat er een verschil in zit maar wát moge dat zijn? En daarnaast; Ben ik verplicht mijn profiel bij te werken? Wat maakt het uit dat dat niet klopt?
Nee, dat ben je niet verplicht :)

Voor de volgende keer zullen we zorgen dat er ook duidelijk wordt aangegeven wat er precies niet overeenkwam :)

Intentionally left blank

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wist je dat Tweakers.net een eigen vacaturebank heeft voor iedereen die een nieuwe werkuitdaging zoekt in de IT-sector?
Ja.

Volgende vraag:
Bezoek je wel eens een andere vacaturebank?
Bezoek ik een andere? Ik bezoek die van tweakers niet eens. Ik heb alleen aangegeven dat ik wist dat er een vacaturebank is. Ik kreeg het idee dat als ik 'nee' kies, dat dat voor jullie impliceert dat ik die van tweakers dus wel bezoek.

[Voor 14% gewijzigd door Chester op 10-06-2011 21:58]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 14:39
Even een beetje feedback op de enquête die jullie gemaakt hebben. Bij een van de eerste vragen loop ik al helemaal vast. Ik woon niet in Nederland en heb geen flauw idee wat WO, HBO,... als opleiding is.
Als je daar al gewoon het volledige op zou zetten ipv de afkorting zou een mens er al wat meer van verstaan. Zeker dan omdat de vraag daarvoor is uit welk land je bent. Als je dan specifieke NL termen voorgeschoteld krijgt vraag je je af waarom er niets gedaan wordt met die landkeuze.

Uiteindelijk moest ik al wikipedia bovenhalen om gewoon te beseffen dat die afkortingen niet voor mij van toepassing zijn :p

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Chester schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:57:
[...]

Bezoek ik een andere? Ik bezoek die van tweakers niet eens. Ik heb alleen aangegeven dat ik wist dat er een vacaturebank is. Ik kreeg het idee dat als ik 'nee' kies, dat dat voor jullie impliceert dat ik die van tweakers dus wel bezoek.
Ja, die vragen zijn niet echt lekker op elkaar afgestemt. Daar zullen we bij de analyse in ieder geval rekening mee houden.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Je bent iig niet de eerste met die opmerking: Yohsoog in "Tweakers.net gebruikersonderzoek" en Anoniem: 167912 in 'plan: Tweakers.net gebruikersonderzoek'

volgende keer houden we er rekening mee ;)

Intentionally left blank

• Tha_T
  • Laatst online: 28-05 12:59
crisp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:52:
[...]

Nee, dat ben je niet verplicht :)
Ik was dan ook sarcastisch gelukkig ;)
Voor de volgende keer zullen we zorgen dat er ook duidelijk wordt aangegeven wat er precies niet overeenkwam :)
Tof :) d:)b

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 21:20
Bij de vragen of je navigatie X wel/niet gebruikt krijg je steeds Waarom niet? Waar ik telkens hetzelde antwoord moet geven.

Ik gebruik enkel de Frontpage en niet de Core/Pro/Etc categorieën. Daar komen echter meerdere vragen over die allemaal hetzelfde beantwoord moeten worden alsmede de vervolgvraag (Als je de frontpage alleen gebruikt ipv de navigatie).

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Hier dus ook een enquete weg... en klik dus weer op opnieuw openen enquete weer bij het begin.

Welke Web 1.0 ontwikkelaar heeft dit bedacht?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Skinkie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:35:
Hier dus ook een enquete weg... en klik dus weer op opnieuw openen enquete weer bij het begin.

Welke Web 1.0 ontwikkelaar heeft dit bedacht?
Als je denkt dat je het beter kan in de korte tijd die ik ervoor had dan verwijs ik je graag hier naar door ;)

Intentionally left blank

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

crisp schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:09:
[...]

Als je denkt dat je het beter kan in de korte tijd die ik ervoor had dan verwijs ik je graag hier naar door ;)
Ik denk dat ik dan beter 1 functie hoger kan gaan zitten. Want als er een developer uit mijn team mijn een demo zou geven van een product wat niet verder gaat waar ik ben gebleven bij een enquete en/of de data niet zou opslaan die al is ingevuld. Dan weet ik dat die developer geen enkel besef heeft van de hoeveelheid mensen die afhaken bij een enquete, en dat zelfs het moment dat mensen afhaken waardevolle informatie is.

Als je overigens over 'korte' tijd hebt, wie heeft dan de "ok" gegeven om dit op de grootste tech site van Nederland op te leveren? En niet gewoon in te kopen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Skinkie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:40:
[...]

Als je overigens over 'korte' tijd hebt, wie heeft dan de "ok" gegeven om dit op de grootste tech site van Nederland op te leveren? En niet gewoon in te kopen.
Er is overwogen om een 3rd-party enquêtetool in te zetten maar dat voldeed niet aan een aantal van onze requirements, waaronder het vooraf al in kunnen vullen van een aantal gebruiker-gerelateerde gegevens, het goed kunnen afstemmen van de aankeiler met een check of betreffende bezoeker mogelijk de enquête al heeft ingevuld (hoewel dat niet helemaal waterdicht te krijgen is zolang je ook niet-ingelogde gebruikers wilt kunnen benaderen), en de sterke wens om de ingevulde gegevens vanuit privacy-oogpunt intern te houden.

Uiteindelijk is de huidige tool, waarvan ik grif toegeef dat deze nog wel wat ruwe kantjes heeft, intern en door de crew getest en is het niet-tussentijds opslaan van de gegevens niet als manco naar boven gekomen. Ik begrijp dat het frustrerend is als dat onverhoopt toch gebeurt en het is dan ook een verbeterpunt dat op de to-do lijst staat mochten we deze tool nogmaals in gaan zetten. Aan de andere kant hebben we deze klacht nu slechts een paar maal gehoord (en dan met name doordat mensen automatische refresh op de frontpage aan hadden staan - iets waar we in de test geen rekening mee hadden gehouden), dus het lijkt ook geen heel groot probleem te zijn. Dat is het natuurlijk wel voor degene die het overkomt, maar in absolute getallen lijkt dat dus reuze mee te vallen. Op dit moment hebben we al ruim 9000 ingevulde enquêtes en dat is een response van zo'n 6% - dat zijn cijfers die boven verwachting zijn.

Ja, ik had graag nog een week extra willen werken aan deze tool om echt de puntjes op de i te zetten, maar op een gegeven moment moet je gewoon de knoop doorhakken en live gaan. Als je die afweging niet kan maken dan denk ik dat je 1 functie hoger ook niet op de juiste plek zit ;)

Intentionally left blank

• Freeaqingme
Skinkie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:40:
[...]

Ik denk dat ik dan beter 1 functie hoger kan gaan zitten. Want als er een developer uit mijn team mijn een demo zou geven van een product wat niet verder gaat waar ik ben gebleven bij een enquete en/of de data niet zou opslaan die al is ingevuld.
Ik moet het hier toch even voor de developer in kwestie opnemen (hoi crisp! :D). Tweakers.net is een commercieel bedrijf wat aan het einde van de maand wel gewoon een positief getal onder aan de streep moet hebben staan. Wat dat betreft ga je op een moment een kosten/baten afweging maken, en als blijkt dat de benodigde ontwikkeltijd niet meer opweegt tegen de additionele functionaliteit ga je op een gegeven moment je developers weer ander (meer winstgevend) werk laten doen. Zeker als je toch al developers te kort komt.

Ik ben het met je eens dat vanuit gebruiksvriendelijkheid het wellicht beter gekund had, maar de tijd die 't gekost zou hebben weegt m.i. niet op tegen de toegevoegde waarde van een dergelijke eenmalige enquete.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:32
Had deze enquête ingevuld maar kreeg later nog de melding of ik deze wou invullen, is hij nu nou wel of niet aangekomen?

• NMe
  • Laatst online: 22-05 17:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind het heel wat dat crisp überhaupt ingaat op de aanval van Skinkie met al die steken onder water. Ik zou die moeite niet eens gedaan hebben. Als je niet normaal zaken terug kan koppelen zonder mensen te beledigen dan kun je beter je mond houden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

NMe schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:45:
Ik vind het heel wat dat crisp überhaupt ingaat op de aanval van Skinkie met al die steken onder water. Ik zou die moeite niet eens gedaan hebben. Als je niet normaal zaken terug kan koppelen zonder mensen te beledigen dan kun je beter je mond houden.
In mijn uitgebreide reactie ik was bij vraag 54 van 64 ben ik heel uitgebreid in gegaan op jullie 'gewenste methode' als je zelf niets kan met reactie van je peers die in het veld wel te maken hebben met 'imago schade' bij gepruts zou je geen moderator moeten willen zijn van een forum waar discussie mogelijk is.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

matsotten schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:30:
Had deze enquête ingevuld maar kreeg later nog de melding of ik deze wou invullen, is hij nu nou wel of niet aangekomen?
Ja, ik zie een volledig ingevulde enquête op jouw userid. Het kan inderdaad zijn dat je opnieuw een uitnodiging krijgt als je niet ingelogd bent, maar in jouw geval kan je die dus negeren :)

Intentionally left blank

• Freeaqingme
Skinkie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:53:
[...]

In mijn uitgebreide reactie ik was bij vraag 54 van 64 ben ik heel uitgebreid in gegaan op jullie 'gewenste methode' als je zelf niets kan met reactie van je peers die in het veld wel te maken hebben met 'imago schade' bij gepruts zou je geen moderator moeten willen zijn van een forum waar discussie mogelijk is.
Must... not... feed... the.. troll...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ziedaar, nog meer steken onder water. Chapeau. :)

Kritiek is prima hoor, maar als je bij voorbaat al aankomt met zinsneden als "Welke Web 1.0 ontwikkelaar heeft dit bedacht?" en "Dan weet ik dat die developer geen enkel besef heeft van" dan maak je geen vrienden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

[...]

Ik kan me heel goed voorstellen dat in het individuele geval dat dit voorkomt dit een 'bad user experience' is. Ik bagetalliseer dit dan ook niet en het is een punt dat we meenemen voor een eventuele vervolg-enquête. Dit soort manco's kan je afdoen als 'gepruts', maar enquêtetools zijn gelukkig niet onze core business :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

NMe schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Ziedaar, nog meer steken onder water. Chapeau. :)

Kritiek is prima hoor, maar als je bij voorbaat al aankomt met zinsneden als "Welke Web 1.0 ontwikkelaar heeft dit bedacht?" en "Dan weet ik dat die developer geen enkel besef heeft van" dan maak je geen vrienden...
Ja helaas zul je de complimenten uit de ingevulde enquete richting crisp ook moeten missen. En iemand die op handen wordt gedragen kan hard vallen. Zoals ik crisp zelf op mij zie reageren ligt het volgende scenario meer voor de hand: "er moest een tool asap af zijn, eigenlijk al voor dat men bij mij kwam, dat resulteerde in wat in elkaar beunen dat niet aan m'n eigen kwaliteitstandaarden voldoet, maar als alles goed gaat wel resultaten geeft. En we konden voorbeeld niet-{betalen,gebruiken} etc."

Jij lijkt hier zelf diegene met de korste tenen te hebben. De statements die ik maak vallen niet uit de lucht. Ik hoef bij kritiek geven geen vrienden te maken. Als iemand goed bezig is wordt dat ook gezegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Skinkie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:32:
[...]

Ja helaas zul je de complimenten uit de ingevulde enquete richting crisp ook moeten missen. En iemand die op handen wordt gedragen kan hard vallen. Zoals ik crisp zelf op mij zie reageren ligt het volgende scenario meer voor de hand: "er moest een tool asap af zijn, eigenlijk al voor dat men bij mij kwam, dat resulteerde in wat in elkaar beunen dat niet aan m'n eigen kwaliteitstandaarden voldoet, maar als alles goed gaat wel resultaten geeft. En we konden voorbeeld niet-{betalen,gebruiken} etc."
Ik ben zelf nauw betrokken geweest in dit hele proces en mijn voorkeur is altijd uitgegaan naar een eigen tool, voornamelijk vanwege het privacy-aspect. Ik ben mij zeer bewust van het feit dat ik mijzelf hiermee een behoorlijke last op de schouders heb genomen want het maken van een goede enquêtetool is bepaald geen sinicure. Ik kan ook toegeven dat de initiële inschatting die ik had gemaakt voor de tijd dat het maken van een dergelijke tool zou kosten veels te optimistisch was; zeker toen de vragenlijst eenmaal af was en daarmee de requirements waren bepaald bleek dat ik met veel zaken geen rekening had gehouden. Uiteindelijk heb ik ook behoorlijk wat privé-tijd hierin moeten steken om de algehele planning niet in gevaar te brengen.

En ja, uiteindelijk gaat tijdsdruk dan meespelen, maar om van 'beunen' te gaan spreken dat gaat mij persoonlijk wel te ver; ik vat dat wel degelijk op als een belediging en vind het jammer dat je niet op een normale manier lijkt te kunnen discusseren...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 25-05 12:37

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ach, iedereen die meer heeft gebouwd dan een dreamweaver-site (en misschien zelfs dan nog) weet hoe dat gaat. Er zijn altijd kleine dingetjes die het nét wat strakker, beter, sneller maken. Een beetje perfectionistisch en je kan voor hobbyprojecten al snel doorschieten; het komt niet af.

Als je iets nieuws begint, zeker iets wat niet per sé jouw 'kunstje' is, zal je altijd tijd kwijt zijn aan onvoorziene zaken. Daardoor worden dingen die juist wél makkelijk kunnen op de lange baan geschoven worden. Als je dan zit met economische overwegingen gaat (van 'hogerhand' dus) de voorkeur uit naar de '95 % van de keren werkt het zonder problemen' in plaats van 'sorry, ik heb nog even een x tijd nodig'.

Bij de meeste sites werken functies niet in één keer zo goed als dit ding nu heeft gewerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
In een poging over te gaan op een ander onderwerp :P

Ik zat op school en had geen tijd om de etiquette in te vullen. Dus ik probeer weg te klikken. Probleem: dat kan alleen via de knop "ik wens niet mee te doen aan de etiquette". Daar klikte ik dus op. Vervolgens is er -blijkbaar- geen mogelijkheid om (al dan niet via een andere browser) de etiquette alsnog in te vullen... Dat was niet wat in in gedachten had toen ik haastig op de text in de rechterbovenhoek klikte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anoniem: 303530 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:25:
In een poging over te gaan op een ander onderwerp :P

Ik zat op school en had geen tijd om de etiquette in te vullen. Dus ik probeer weg te klikken. Probleem: dat kan alleen via de knop "ik wens niet mee te doen aan de etiquette". Daar klikte ik dus op. Vervolgens is er -blijkbaar- geen mogelijkheid om (al dan niet via een andere browser) de etiquette alsnog in te vullen... Dat was niet wat in in gedachten had toen ik haastig op de text in de rechterbovenhoek klikte.
Dat wordt inderdaad op profiel-basis opgeslagen als je ingelogd was. Ik kan het wel weer voor jouw user-id aanzetten, maar je zal dan alsnog de 'enq'-cookie zelf weg moeten gooien...

Intentionally left blank

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Zoals ik het al het gemeld in een reactie op het enquête artikel op FP wacht ik nu even met de tweede en laatste poging om deze alsnog in te vullen. Hopelijk kom ik dan langs vraag 3 zonder daar iets te moeten invullen wat niet waar is voor mij.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

KroontjesPen schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:13:
Zoals ik het al het gemeld in een reactie op het enquête artikel op FP wacht ik nu even met de tweede en laatste poging om deze alsnog in te vullen. Hopelijk kom ik dan langs vraag 3 zonder daar iets te moeten invullen wat niet waar is voor mij.
Welke vraag is dat precies? 'vraag 3' zegt niet zoveel omdat de meeste vragen afhankelijk zijn van antwoorden op eerdere vragen...

Intentionally left blank

• KroontjesPen
  • Nu online
crisp schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:29:
[...]

Welke vraag is dat precies? 'vraag 3' zegt niet zoveel omdat de meeste vragen afhankelijk zijn van antwoorden op eerdere vragen...
Tweakers.net gebruikersenquête

Welke onderdelen van Tweakers.net bezoek je het vaakst? (Maximaal drie kiezen)
Nieuws Reviews & achtergronden Pricewatch Vraag & Aanbod Forum (GoT) Jobs Video Overig (deze keuze kan je eventueel later in de enquête specificeren)

Welke rubrieken spreken jou het meeste aan? (Maximaal drie kiezen)
Core (Berichtgeving over computer hard- en software, et cetera) Pro (Berichtgeving voor zakelijk ICT-professionals) Mobile (Berichtgeving over mobiele telefoons, providers, et cetera) Electronics (Berichtgeving over televisies, tablets, et cetera) Games (nieuws en reviews over games voor pc en consoles)

Stem blanco!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En wat is precies het probleem met die vragen? Dat maximaal 3 keuzes te weinig is, of dat je eigenlijk niets wilt kunnen selecteren? In het laatste geval vraag ik me af of je eigenlijk wel binnen de doelgroep van de enquête valt...

Intentionally left blank

• Anoniem: 341744
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ik vroeg me af waarom we hier geen karma voor kregen ?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Omdat je geen content toevoegt aan de site. Karma is een bedankje dat je krijgt voor het delen van informatie met andere gebruikers en niet zozeer met Tweakers zelf. :)

• KroontjesPen
  • Nu online
Dan is het duidelijk dat ik hier niet meer thuis hoor. Erg jammer.

Stem blanco!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

KroontjesPen schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:33:
Dan is het duidelijk dat ik hier niet meer thuis hoor. Erg jammer.
Je maakt er ook wel een beetje een zoekplaatje van voor ons hoor, want ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom je niet in staat zou zijn om bij die vragen minstens één antwoord te geven.

De vraag "Welke onderdelen van Tweakers.net bezoek je het vaakst" bevat een 'Overig, namelijk:' optie, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

De vraag met betrekking tot de rubrieken; tsja, ik zou me kunnen voorstellen dat je daar geen antwoord op zou kunnen geven als je eigenlijk helemaal niet geinteresseerd bent in technologie en je alleen maar non-tech fora bezoekt. Dat is op zich prima, voel je dus absoluut niet onwelkom (heck, ik ken je al heel lang hier op GoT en voor mij ben je een waardevolle bezoeker - ik beschouw je zelfs als een online 'vriend' als ik het zo mag zeggen), maar dan is de enquête voor jou eigenlijk niet echt van toepassing. Dat kan gebeuren; het is een situatie waar we simpelweg niet in voorzien hebben...

[Voor 7% gewijzigd door crisp op 13-06-2011 23:50]

Intentionally left blank

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-07-2021
crisp schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:46:
[...]
De vraag met betrekking tot de rubrieken; tsja, ik zou me kunnen voorstellen dat je daar geen antwoord op zou kunnen geven als je eigenlijk helemaal niet geinteresseerd bent in technologie en je alleen maar non-tech fora bezoekt.
Het probleem voor mij was dat de keuzes enkel gericht zijn op FP-zaken, daar maak ik die selectie nooit (meestal kom ik enkel op FP via de tracker waardoor het bericht in alle categorieeen kan vallen)

Ik heb nu voor mezelf maar mijn eigen interesse zaken uitgekozen, maar mijn antwoord heeft niets met de genoemde FP-categorieen te maken, het was meer zoiets van ik moet verplicht iets kiezen ook al had ik het liefste geen categorieen gekozen (of waar valt devschuur onder :) )

• Misha
Volgens mij hebben die rubrieken betrekking op alles wat wij doen op deze website: of jij je nou voornamelijk bezig houdt met core, pro, mobile of een ander; ieder van deze onderwerpen komen aan bod op alle subonderdelen van T.net, van De FP tot de Pricewatch tot het forum

Enkel jobs vallen hier misschien uit de boot, maar dat is een bewuste keuze van mij geweest

De vragen zijn op een bepaalde manier opgesteld waardoor er eenvoudig correlaties te constateren zijn. Bijvoorbeeld: stel dat het gros van de bezoekers voornamelijk geïnteresseerd is in Mobile en fanatiek het forum bezoekt; dan is daar een significant verband aan te hangen

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mi6 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:10:
Volgens mij hebben die rubrieken betrekking op alles wat wij doen op deze website: of jij je nou voornamelijk bezig houdt met core, pro, mobile of een ander; ieder van deze onderwerpen komen aan bod op alle subonderdelen van T.net, van De FP tot de Pricewatch tot het forum
Bij de omschrijving van Pro staat iets als "voor de zakelijke IT-gebruiker". Toch bestaat Pro op het forum enkel uit de Devschuur. Die link is dus niet altijd zomaar te maken. ;) Geeft ook mooi aan dat de Pro-categorie nog steeds niet helemaal in balans lijkt te zijn tussen FP en GoT.

• KroontjesPen
  • Nu online
Het is natuurlijk niet persoonlijk bedoeld crisp. Je doet hier bere goed werk. d:)b
Wel wordt mij gevoel zo versterkt dat ik echt te oud bent geworden voor GoT/FP.

Wat Gomez12 zegt is precies wat ik ook denk. De FP staat hier op 'index' en als ik nieuwsbericht wil lezen heb ik geen idee in welke categorie valt. Dat kan zelf een bericht over gamen zijn terwijl ik dat niet doe.
Alleen heb ik een principe en dat geldt voor alle enquêtes dat ik niet gedwongen mag worden om te moeten kiezen om door te gaan.
Heb dat probleem vaak gehad bij Intomarkt wat ook heeft gezorgd dat ik mij op het laatst heb laten uitschrijven.

Stem blanco!

• Misha
Dat klopt. Dat was ook lastig te formuleren. Je moet er goed mee rekening houden dat een dergelijke enquête een breed publiek trekt. Ik moest samen met Crisp de vragen voor iedereen zo helder mogelijk maken. Dat is geen eenvoudige opgave.

Het is daarom ook belangrijk om tijdens de verwerking van de resultaten zulke zaken altijd in acht te nemen

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Ach, op bijna alle enquetes zijn altijd wel opmerkingen over te maken. Neem al de enquetes die op GoT worden toegestaan. Laten we wel zijn, met zoveel users kan je moeilijk iedereen te vriend houden.

Ik kom zelf ook niet verder dan pagina 3, bij het zelfde euvel als KroontjesPen ook al aangaf. Als ik op de FP zit, is dat meestal omdat ik een prijs wil checken, of dat ik een interessante titel zie in de tracker op Fok. Daar let eigenlijk niet eens op in welke category ik dan zit.

Ik denk niet dat jullie er wat aan hebben als ik bij alle vragen die ik open zou willen laten maar willekeurig op iets ga klikken, zodat de resultaten van mijn deelname dus totaal niet naar waarheid is ingevuld.

De enquete is dus niet echt optimaal opgezet denk ik, maar ach. Het is niet zo dat t.net dit dagelijks doet, en alle begin is moeilijk, volgende keer beter :P

Edit: Damn, ik loop alweer wat achter zie ik..
NMe schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:13:
[...]

Bij de omschrijving van Pro staat iets als "voor de zakelijke IT-gebruiker". Toch bestaat Pro op het forum enkel uit de Devschuur. Die link is dus niet altijd zomaar te maken. ;) Geeft ook mooi aan dat de Pro-categorie nog steeds niet helemaal in balans lijkt te zijn tussen FP en GoT.
Hou daarbij ook in je achterhoofd, dat de kleurstelling van de FP totaal niet te zien zijn op de oude template. Dat devschuur onder pro valt heb ik dus nog niet gezien. Hoewel ik de topics in devschuur interessant vind, vind ik pro op de FP weer totaal niet zo boeiend.

Goed, ik ben dan ook meer een GoT'er dan een tweaker misschien :P

[Voor 31% gewijzigd door RaZ op 14-06-2011 00:31]

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Mi6 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:16:
Dat klopt. Dat was ook lastig te formuleren. Je moet er goed mee rekening houden dat een dergelijke enquête een breed publiek trekt. Ik moest samen met Crisp de vragen voor iedereen zo helder mogelijk maken. Dat is geen eenvoudige opgave.

Het is daarom ook belangrijk om tijdens de verwerking van de resultaten zulke zaken altijd in acht te nemen
Enquetes waar ik vragen niet kan overslaan met een "niet van toepassing" of "geen antwoord" sla ik altijd over, of stop ik als ik er tegenaan loop. Het zou imo een verplichting moeten zijn bij een enquete :) .

Nu moet ik ook zeggen dat ik geen enquetes invul, als ik er niet toe gedwongen wordt ;)

[Voor 6% gewijzigd door gambieter op 14-06-2011 00:33]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee