Hoihoi
Ik zit weer eens met een probleem:
Vanwege dit verhaal windows 7: digitaal en analoog geluid tegelijk wil ik graag mijn hele projectopstelling digitaal aansluiten (of een DAC scoren dat kan ook, maar is duurderen brengt meer voorraad etc met zich mee).
Daarom zoek ik luidsprekrs met de volgende specs:
- 2.0 of 2.1. 5.1 is ook mogelijk maar ik gebruik er maar 2 van
.
- Niet te groot (ze moeten in een meubel weggewerkt worden). Hier heb ik geen harde eisen aan, maar 30x20x40 ga ik niet weggewerkt krijgen
.
- Redelijke prijs-kwaliteitsverhouding.
- En... digitaal aanstuurbaar, waarbij optisch zeer sterk de voorkeur heeft.
Het grootste probleem is dus een betaalbare set moet zijn die toch digitaal aanstuurbaar is, een mega 7.1 set met grote subwoofer van 450E is niet de bedoeling
.
Waarom ik niets vind?
- of de aansluitmogelijkheden zijn niet (goed) vermeld
- of het is een dure 7.1 set
Oh ja als het kan ook nog OF in de winkel te koop (premium prijs is prima) OF op zeer korte termijn online leverbaar.
Iemand ideeen?
Mijn opstelling stuurt trouwens een 5.1Dolby signaal uit, dus dat moeten de speakers wel snappen
.
Ik zit weer eens met een probleem:
Vanwege dit verhaal windows 7: digitaal en analoog geluid tegelijk wil ik graag mijn hele projectopstelling digitaal aansluiten (of een DAC scoren dat kan ook, maar is duurderen brengt meer voorraad etc met zich mee).
Daarom zoek ik luidsprekrs met de volgende specs:
- 2.0 of 2.1. 5.1 is ook mogelijk maar ik gebruik er maar 2 van

- Niet te groot (ze moeten in een meubel weggewerkt worden). Hier heb ik geen harde eisen aan, maar 30x20x40 ga ik niet weggewerkt krijgen

- Redelijke prijs-kwaliteitsverhouding.
- En... digitaal aanstuurbaar, waarbij optisch zeer sterk de voorkeur heeft.
Het grootste probleem is dus een betaalbare set moet zijn die toch digitaal aanstuurbaar is, een mega 7.1 set met grote subwoofer van 450E is niet de bedoeling

Waarom ik niets vind?
- of de aansluitmogelijkheden zijn niet (goed) vermeld
- of het is een dure 7.1 set
Oh ja als het kan ook nog OF in de winkel te koop (premium prijs is prima) OF op zeer korte termijn online leverbaar.
Iemand ideeen?
Mijn opstelling stuurt trouwens een 5.1Dolby signaal uit, dus dat moeten de speakers wel snappen

[Voor 4% gewijzigd door Boudewijn op 08-06-2011 20:03]
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl