PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
BTC €94.837,08
Heel apart rijgedrag

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2012 20:15 ]
Ik heb m ook, maar vandaag geen tijd meer...
Morgen weer een dag...
Het is nu wat je verwacht van alles verhalen die je hoort..
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2012 20:21 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
alleen als je het onderstel behoorlijk upgradend en je pakt de curbstone's een beetje strak dan gaatie op z'n kant
[ Voor 43% gewijzigd door wuppie007 op 22-05-2012 21:11 ]
BTC €94.837,08

is er wat mis mee in-game? Ik zie nml dat zelfs de rode hendels om de deur open te doen er mooi uitziet. En het serienummer van de 911GT2 RS in het spel is 228 van de 500..
[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2012 21:30 ]
Bij mij is alles alsof het Forza 3 textures zijn ...GAIAjohan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:26:
[afbeelding]
is er wat mis mee in-game? Ik zie nml dat zelfs de rode hendels om de deur open te doen er mooi uitziet. En het serienummer van de 911GT2 RS in het spel is 228 van de 500..
BTC €94.837,08
Porsche vs RUF

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2012 22:06 ]
Sorry!
sorry ik (GT: Direwolf 80) had gister niet meer tijd om nog mee te gaan naar lobby van Rdesign. ik moet helaas vandaag weer werkenGAIAjohan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:45:
Er joinde net iemand mijn room, maar ik drukte per ongeluk op een verkeerde knop waardoor ik m kickte..
Sorry!
Gisterenavond voornamelijk gereden in de Carrera GT en Cayman R. Vond beide lekker rijden.
911 of kever: is er verschil danhomernt schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:55:
Waarom klinken veel van die Porsches en met namen de 911's zo blikerig? Het klinkt dan meer als een Volkswagen Kever of Busje. Ik vind het maar niks.
Gisterenavond voornamelijk gereden in de Carrera GT en Cayman R. Vond beide lekker rijden.
Nee, maar je zou verwachten dat recentere modellen toch wat meer als sportauto zo klinken en niet als een Volkswagen busje uit de jaren zestig.
Verwijderd
Ik heb nog geen tijd gehad om FM4 te spelen maar ik ga ervan uit dat de wagens in races wel zichtbaar zijn zonder dat je ze download?
Als je het pakket niet download (dus niet aanschaft) zie je de auto's volgens mij net als met andere carpacks als ghost (in de vorm van een soort VW Bora)Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:43:
1600 punten voor een carpack vind ik toch wel heftig. Ik weet het, het zijn er dertig maar voor mij is het niet echt interessant als Ferrari fan en Porsche hater..
Ik heb nog geen tijd gehad om FM4 te spelen maar ik ga ervan uit dat de wagens in races wel zichtbaar zijn zonder dat je ze download?
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Maar heb je wel de gratis auto gedownload? Want dan wordt de hele car pack gedownload. Bij de Porsche pack heb je geen gratis auto dus geen idee hoe dat dan werkt.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:54:
Nou, ik heb geen carpacks aangeschaft en ik zie in onlie races toch echt wel Lamborgini Aventadors voorbij komen.
Bij de andere carpacks moet je ook gewoon de gratis auto downloaden...Bullet NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Als je het pakket niet download (dus niet aanschaft) zie je de auto's volgens mij net als met andere carpacks als ghost (in de vorm van een soort VW Bora)
Ik denk dat de Porsche pack mss wel met de gratis Viper wodt gereleased later.. Zodat de Viper de poort is naar eht zien van Porsches online.
Ik ga zo s wat Porsches proberen. De GT2 RS lijkt me erg tof en ik ben benieuwd naar de body kits... ik ga natuurlijk meteen een 964 maken!
Hoe joinen jullie trouwens elkaar...? Ik kijk wel eens als ik zie dat één van jullie in een lobby zit, maar kom dan nooit de optie "Join session" ofzo tegen...?
Verwijderd
Het kan soms even duren voordat je in een lobby komt, als je voor circuit klasse a of s kiest bijvoorbeeld kom je redelijk snel in een lobby
Die 911 RS 2.7 vind ik ook een heerlijk bakkie, kan je ERG lekker mee raggen zo standaard al. Denk dat ik die ook maar langzaamaan eens een upgrade ga geven. De Panamera vind ik wat saai, de cayenne met V10 motor is best rap
WAAR BLIJFT DE TS SUPRAAAA!
De 997 GT2 RS is echt een beest! Geluid is ook heerlijk, maar wel wat lastiger om in de hand te houden. De Carrera GT vind ik een betere S-klasse wagen. Heerlijke bak dit. Beiden nog niet online uitgeprobeerd.
De 997 GT3 wel. Opzich een aardige bak, nerveus op de kerbs, weinig onderstuur.
Tot nu toe niet veel online gereden, en dan maar alleen in public lobbies, ofwel lekker beuken...
De Porsche pack lobbies waren trouwens uitgestorven. Misschien maar s wat private lobbies proberen...
Tot nog toe een leuke pack! Wat vinden jullie ervan?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Real deal:
170kW (231bhp)
284Nm torque
top speed: 245kmh
0-100 kmh = 6.1 sec
My recreation:
172kW (234 bhp)
320Nm torque
top speed: 243kmh
0-97 kmh (0-60mph) = 5.7 sec
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 24-05-2012 01:05 ]
Hoe heb je de turbo eraf kunnen halen? Want ik wil gewoon een 964RS maken zonder turbo alleen kon niet vinden hoe.GAIAjohan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:18:
Ik heb van de 930turbo een 911SC gemaakt. Turbo eraf, achterspoiler eraf, juiste gear ratios, en hij komt nog vrij dicht bij het echie.. Ik heb m overigens even in de garage gezet als eerste normale auto naast alle unicorns
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik vind m zelf nogal tegenvallen kwa wegligging, het geluid is wel heel lekker.Jobbie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:47:
De Carrera GT vind ik een betere S-klasse wagen. Heerlijke bak dit.
Beide 997 GT 3's zijn wel super, ben er alleen nog niet over uit welke de betere S700 is.
XboxLive: Dave 130R
Ja en neeRossi46 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:41:
Uitermate gave pack! De details zijn echt goed. Je moet je rijstijl echt aanpassen. Eerder insturen, beetje laten glijden over de voorkant (niet teveel natuurlijk) en vroeg op het gas want veel meer tractie door de motor achterin. Het lijkt dan niet snel te gaan maar je vliegt over de baan.
Je kan inderdaad betere tractie hebben doordat er meer gewicht op de achteras rust.
Nadeel is dat er dus veel gewicht in de 'kont' zit waardoor het achterkantje een eigen leven gaat lijden en dus soms onvoorspelbaar is en alsnog snel kan uitbreken. Oudere modellen hebben hier overigens meer last van.
Gewoon 'normal aspirated' maken bij engine upgrades?Tijn96 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:59:
[...]
Hoe heb je de turbo eraf kunnen halen? Want ik wil gewoon een 964RS maken zonder turbo alleen kon niet vinden hoe.
[ Voor 55% gewijzigd door NLuna op 24-05-2012 12:31 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Twin turbo selecteren bij upgrades.Tijn96 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:59:
[...]
Hoe heb je de turbo eraf kunnen halen? Want ik wil gewoon een 964RS maken zonder turbo alleen kon niet vinden hoe.
Daarna terug naar engine. Daar een verbeterde twin-turbo installeren en daarna verkopen en niet een andere selecteren. En voilá je hebt een auto zonder turbo
Aspiration glitch
En dat werkt met alle turbocharged autos? En je merkt het dus ook in prestaties?GAIAjohan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Twin turbo selecteren bij upgrades.
Daarna terug naar engine. Daar een verbeterde twin-turbo installeren en daarna verkopen en niet een andere selecteren. En voilá je hebt een auto zonder turbo.
Aspiration glitch
edit: Ik bedoel bij alle autos die een TwinTurbo setup als mogelijkheid hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door BioHazard op 24-05-2012 12:55 ]
Ja, de PI dropped namelijk aanmerkelijk.. Er moet wel een turbo-upgrade bschikbaar zijn (daar waar je ook een auto rwd of awd kan maken))..!BioHazard schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:54:
[...]
En dat werkt met alle turbocharged autos? En je merkt het dus ook in prestaties?
na het verkopen van de turbo zie je linksonderin beeld de actuele PI..
ook auto's zonder turbo kun je zo nog een paar punten laten droppen. Want na het verwijderne van de turbo kun je nog wel het gewicht van een intercooler toevoegen
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 24-05-2012 12:57 ]
VetGAIAjohan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Daarna terug naar engine. Daar een verbeterde twin-turbo installeren en daarna verkopen en niet een andere selecteren. En voilá je hebt een auto zonder turbo.
Aspiration glitch
Kan ik de nieuwe BMW F10 M5 van de beademing halen
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Wat is daar het praktisch nut van?NLuna schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:43:
[...]
Vet
Geinige truuk! Net m'n BMW 1M eventjes turboloos gemaakt, verliest ie zo'n 100 pk mee..GAIAjohan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Aspiration glitch
Kan zo te zien helaas niet omdat deze geen turbo upgrade heeft in het 'Conversion' menu.NLuna schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:43:
[...]
Vet
Maar desondanks veel plezier ermee heren!
De Carrera GT is een behoorlijk listig ding om op de weg te houden.
De Boxter en Cayman zijn bij mij allebei supercharged
Tering zeg, wat een velgen..
Zijn er al porsches die de rankings toppen op bepaalde tracks
My thoughts exactly...RMB schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:56:
Jammer dat iedereen toch maar dit pack koopt, zo leren ze het nooit!!!!
Waarom jammer?RMB schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:56:
Jammer dat iedereen toch maar dit pack koopt, zo leren ze het nooit!!!!
Als je Porsches wilt rijden in Forza 4 heb je de pack nodig. Het is een keuze, zo simpel is het!
Niet kopen zal ze heus niet ineens gratis maken...
Geloof maar dat als gewoon niemand de boel koopt het óf gratis/veel goedkoper wordt óf dat ze in de toekomst fatsoendelijke packs met echt nieuwe dingen uitbrengen
Verwijderd
En nee ik ga geen 1600 ms points neerleggen voor een stel platgeslagen kevers...
Dan koop je hem toch niet? Het is een keuze...... Ik moet wel zeggen dat ze geweldig rijden....Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:45:
Ik blijf het bullshit vinden dat ze niet eens even de moeite nemen om één Porsche gratis te maken zodat ik online in ieder geval de Porsches kan zien.![]()
En nee ik ga geen 1600 ms points neerleggen voor een stel platgeslagen kevers...
guess what..... alles in het leven is duur, zelfs om met de auto naar je werk te rijden is niet kosten dekkend....
[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 25-05-2012 16:57 ]
En bovendien gaat het hier om het feit dat 1) de auto's al in Forza 4 vanaf het schijfje hadden moeten zitten. Door EA's overeenkomst kon dat helaas niet. Vervolgens wordt ons 30-50% van het aankoopbedrag voor het complete spel gevraagd voor deze 30 auto's (een 5% van het volledig aantal wagens in het spel). Daarbovenop komt nog eens dat er 3 of 4 van de 30 ECHT nieuw voor Forza zijn. De rest zat immers al in Forza 3.
[ Voor 46% gewijzigd door Googolplex op 25-05-2012 17:06 ]
Als één pack een bedrag rechtvaardigt is het dit pack wel....
Nee, als NIEMAND hierin trapt, of gewoon bar weinig mensen, dan zullen zij hun strategie zéker aanpassen.Bullet NL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:57:
Denken jullie nu echt dat MS niet weet dat omdat het pakket 1200/1600 ms points kost een grote groep mensen hem niet zal aanschaffen? Natuurlijk wel, sterker.... ik geloof dat MS een redelijke inschatting kan geven hoeveel mensen hem wel/niet zullen kopen. Het doet er dus helemaal niet toe alsof je hem niet haalt omdat je hem te duur vindt.
guess what..... alles in het leven is duur, zelfs om met de auto naar je werk te rijden is niet kosten dekkend....
Zoals Eleanor duidelijk zegt is 30% van het aankoopbedrag voor 5% van de auto's (die nota bene al in het deel hiervoor zaten) totaal buiten proportie.
Helaas zullen we steeds vaker kale games in de winkel moeten kopen om dan nog maandelijks 30% bij te leggen om de volledige experience te genieten.
Vroeger kwam er gewoon na een half jaar een expansion pack uit voor 50% van de prijs van het origineel, met een berg extra content. Uit mijn hoofd is Blizzard de enige die deze strategie nog toepast en dat vind ik heerlijk en dan dok ik graag die €30,- extra!
Zo heb ik ook Streetfighter X Tekken niet gekocht doordat er gelockte personages op het schijfje staan waarvoor je extra moet dokken. Ik wéét dat het totaal geen impact maakt of ik het wel of niet koop doordat alle anderen het toch kopen, maar nu draag ik er in ieder geval niet aan mee.
Een bijkomend nadeel van dit vuile werk is dat er toch nog een heel grote groep mensen zijn die zoals ik de content uit principe niet kopen, waardoor de kopers van de content (bij bijvoorbeeld extra maps bij een schietspel) nauwelijks gebruik van hun aankoop kunnen maken doordat niemand het speelt.
Het moet gewoon zo werken: lage prijs en daardoor veel verkopen waardoor het voor de massa aantrekkelijk is.
Bovendien, een argument als "alles in het leven is duur" is natuurlijk niet erg zinvol, en ik vind het jammer dat zoiets komt van een modje die best zou moeten weten hoe het werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door RMB op 25-05-2012 17:26 ]
Als ze nou eens echte track-packs uit zouden brengen, dat zou pas écht wat toevoegen. Maar ja, het namaken van een baan is veel duurder dan het namaken van een aantal auto's. Dus dat zal niet gebeuren helaas...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wat doet het idee tot jou komen dat dit paket voor een lagere prijs verkocht kan worden? Misschien moet MS ook wel rechten aan Porsche afdragen om gebruik te mogen maken van de naam. Zodoende kan de prijs van 1200/1600 ms punten best wel rechtvaardig zijn. Heb jij inzage in de kost prijs van Microsoft? Helemaal wanneer je alles doorrekend, consolles die ontwikkeld moeten worden, netwerk wat instant moet worden gehouden, enz enz enz... Er gaat achter een bedrag op live veel meer schuil dan je op eerste instantie zou kunen opmaken.RMB schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:18:
[...]
Het moet gewoon zo werken: lage prijs en daardoor veel verkopen waardoor het voor de massa aantrekkelijk is.
Bovendien, een argument als "alles in het leven is duur" is natuurlijk niet erg zinvol, en ik vind het jammer dat zoiets komt van een modje die best zou moeten weten hoe het werkt.
Je laatste zin slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik post in dit deel van het forum onder mijn eigen naam, en geloof me ik weet echt wel hoe het werkt. Helemaal wanneer ik schrijf dat alles in het leven een prijs heeft, ook producten die via Xbox live worden verkocht.
Vind je het te duur, dan koop je het niet, maar ga niet schrijven dat anderen het ook maar moeten laten staan, dit is een keuze die iedereen voor zich zelf moet maken.
En het argument dat een groot deel ook in F3 zaten, vind ik een zwakke. De auto's moeten immers opnieuw ontwikkeld worden, samen met liveries en tuning mogelijkheden.
Ook was van te voren bekend dat Porsche niet in F4 zou zitten.
Uiteindelijk vind ik de prijs van 1200 erg goed en 1600 is ook prima. Wil je ze, koop je ze. Wil je ze niet, koop je ze niet. Simpel toch?
Maar zo te zien zijn hier meer mensen die dat normaal vinden, prima dan!
@Bullet, voor Xbox live betalen we al (dat is een andere discussie aangezien playstation dit wel gratis kan) voor het netwerkonderhoud. Bovendien is het wel heel erg gek als de distributie van dit digitaal pakket 10 - 15 euro kost.
De auto's zijn niet volledig opnieuw opgebouwd, kijk bijvoorbeeld alleen al naar het vormverschil tussen de gt3 RS en gewone gt3 (997) Dit modelleer verschil zat ook al in Forza 3.
Het is natuurlijk wel zo dat er enig werk ingezeten heeft deze auto's naar deel 4 te poorten, maar dat werk zal niet zoveel geweest zijn als 25% van de waarde van de originele aanschafwaarde. (dit percentage omdat het pack 25% van de originele aankoop kost) Vooral als je erbij nadenkt dat ze die licentiekosten bij Forza 3 wel bij de game inbegrepen hadden.
Jobbie, je geeft eigenlijk aan dat de andere packs dus nog véél meer buiten proportie geprijsd zijn, en daar geef ik je volledig gelijk in!
Welk feit jullie echter ook over het hoofd zien:
Het was de intentie van Turn10 om de Porsches bij release erbij te doen, dit was echter niet mogelijk.
Later is de EA Licentie komen te vervallen en toen grepen ze even die kans om extra duiten te vangen.
Tot slot: Het is uiteraard iedereen vrij dit pack te kopen, en ik gun iedereen het genot ervan en vind het jammer dat ik ditzelf moet missen wegens mijn principes.
Ik wil slechts de ogen van jullie openen dat dit pakketje rationeel gezien buiten proportie is geprijsd en een duidelijke vorm van makkelijk cashen is (dat geldt voor alle carpacks overigens).
Edit:
Bovendien snap ik best dat als je helemaal into deze game bent je niets wil missen, maar zie dan ook in dat deze situatie met deze houding nooit zal veranderen, terwijl het vroeger anders (mijns inziens; beter en voordeliger door middel van een expansion pack) ging.
Edit 2:
Ik heb nog een leuk voorbeeld!
Blizzard heeft Diablo III uitgebracht, echter zonder auction house en zonder PvP modus. Dit brengen ze later uit doordat zij nu niet de mogelijkheid zagen om deze functies in de game te leveren.
Zij zorgen dat deze functies werken, en op dat moment voegen zij dit GRATIS toe aan de game, zodat IEDEREEN ervan kan genieten!
Dit is de andere kant van de medaille, natuurlijk snap ook ik dat voor niets de zon opgaat en fabrikanten dus best geld mogen ontvangen voor extra werk. Echter vind ik het fijn als dit binnen proportie staat van de content en dat is bij deze carpacks gezien de prijs van de volledige game, totaal niet.
[ Voor 18% gewijzigd door RMB op 25-05-2012 19:50 ]
Proberen mensen te motiveren om iets niet te kopen, is natuurlijk goed, maar wordt lastig als mensen DLC anders zien dan jij.
Daarnaast zie je al meteen dat mensen die er niet in meegaan worden benadeeld. Kijk naar MW3 Elite met expansions die eerder uitkomen en nu met de PEP. Je moet derhalve flink in je schoenen staan als je een statement wilt maken. In deze wil ik dat niet, dus betaal ik ervoor en ben er ook blij mee. Dat dit voor jou geen optie is, is in deze dan ook wel duidelijk.
Uiteindelijo hoop ik dat T10 met een aardige oplossing komt voor het zien van de Porsches, zodat meerdere mensen kunnen genieten van deze wagens. Maar om er in te rijden blijft een privilege waar je voor moet betalen, of je er nu blij mee bent of niet.
Paar pagina's terug heb ik een cartoon geplaatst die hierover gaat. Erg ironisch en feitelijk correct ook, hoezeer ik er ook betreur.
Verwijderd
De gemiddelde pc-gamer pikt deze praktijken ook niet, maar er zijn zoveel console gamers die hier niet zo over denken, en die verpesten het voor de tweakers.
Verwijderd
Ik wil gewoon aangeven waarom je forza niet kunt vergelijken met diablo.Jobbie schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:55:
Maak hier aub niet een Console vs PC discussie van. Dat heeft hier echt niets mee te maken!
Hoeveel spelers heeft DGOT al? misschien moeten we eens een race organiseren.
Het gaat om:
Gamertag: Gaiajohan
Description: x360a100
het is een Volvo 850, deze wil ik naar 100 views trekken.
Om te viewen moet je hem fullscreen krijgen
verder kunnen we wel even wat gaan organiseren. Vanavond kan ik echter niet.
En sinds vandaag heb ik alle unicorns in mijn garage
[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2012 17:07 ]
Verwijderd
Maar los daarvan, is het nu wel de moeite waard of niet? Hoe zijn de graphics van de cockpits, de geluiden en de handling? Want als het echt de moeite waard is koop ik deze pack
Ik ben er iig blij mee!
Verwijderd
Mij lijkt het ook wel vet om een race te organiseren met A-klasse auto's die voor minder dan 30.000 cr. uit de auction house komen (zonder ze aan te passen). Dan heb je waarschijnlijk een heel afwisselend deelnemersveld, en het is weer eens wat anders.RMB schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:12:
Mij lijkt een A klasse race met een bepaalde stock car fantastisch!
Ik zit zelf helaas sinds een maand of 2 met ernstige lag...
Ik snap niet hoe het eerst perfect kan werken en dan ineens
lag met als resultaat eigenlijk niet meer online kunnen racen
Gelukkig werkt het nog wel zo

Dikke lol gehad vandaag met de bezorgdienst (A600 RWD) met een -voor een bus- heel behoorlijke afstelling samen met een kameraad van me.
Zo'n setup hebben we dan.
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Eigen idee:
Stock auto's
Tussen 520 en 550 pi
3 ronden Nordschleife of 10 ronden Camino Viejo extreme.
Vraagje: Moeten porsches worden toegestaan of niet? gezien mensen die de pack niet hebben ze zien als een VW Bora..
[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 28-05-2012 02:20 ]
Damn die moet ik hebben, ik rijd zelf voor PostNL maar helaas niet in zo'n snelle transit hahaHirzoSchuurman schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:49:
Stock is niet verkeerd om te doen, close racing.
[afbeelding][[url=""]afbeelding[/url]]
Dikke lol gehad vandaag met de bezorgdienst (A600 RWD) met een -voor een bus- heel behoorlijke afstelling samen met een kameraad van me.
Geen Opel Combo in de game
Verwijderd
@Gaia, Misschien is het leuk om het een beetje op te splitsen, bijv. 1 rondje nurburgring, 3 rondjes camino extreme en dan nog een ander circuit (fujimi ofzo). Je kunt dat volgens mij vrij makkelijk opzetten in het online race menu.
Of we ook 3 soorten auto's gebruiken moeten we dan maar zien. Ik denk namelijk dat het leuker is wanneer je een foutje maakt op de Nurburgring (bijvoorbeeld) , je daarna weer kunt beginnen met een nieuwe start, het houdt de spanning er ook wat meer in. Porsches kun je best toestaan, het is alleen wel vervelend dat je geen remlichten kunt zien bij die bora. Die ford transit heeft volgens mij ook niet iedereen.
edit: Als we gaan racen, dan geef ik wel een miljoen credits als prijzengeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 11:46 ]
Kun je mij die livery ook geven?HirzoSchuurman schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:49:
Stock is niet verkeerd om te doen, close racing.
[afbeelding][[url=""]afbeelding[/url]]
Maar de Transit kan wel iedereen zien als diegene maar de pack heeft..Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:42:
@Hirzo , je kunt misschien je router even opnieuw opstarten. Ik heb soms ook wel eens dat het internet vreselijk lagged, en met een reboot van mijn router werkt het daarna weer perfect.
@Gaia, Misschien is het leuk om het een beetje op te splitsen, bijv. 1 rondje nurburgring, 3 rondjes camino extreme en dan nog een ander circuit (fujimi ofzo). Je kunt dat volgens mij vrij makkelijk opzetten in het online race menu.
Of we ook 3 soorten auto's gebruiken moeten we dan maar zien. Ik denk namelijk dat het leuker is wanneer je een foutje maakt op de Nurburgring (bijvoorbeeld) , je daarna weer kunt beginnen met een nieuwe start, het houdt de spanning er ook wat meer in. Porsches kun je best toestaan, het is alleen wel vervelend dat je geen remlichten kunt zien bij die bora. Die ford transit heeft volgens mij ook niet iedereen.
edit: Als we gaan racen, dan geef ik wel een miljoen credits als prijzengeld.
Ik zal vanavond even met plannen komen voor meerdere races..
Verwijderd
Als je in de storefront bij ontwerpen "tnt" invoert als handmatige zoekterm heb je de livery in twee tellen,
hij is niet van mij dus kan deze zelf niet sturen/cadeau doen.
Was het maar zo simpel..Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:42:
@Hirzo , je kunt misschien je router even opnieuw opstarten. Ik heb soms ook wel eens dat het internet vreselijk lagged, en met een reboot van mijn router werkt het daarna weer perfect.
De lag kwam ineens (na paar maand geen problemen) en is niet meer weg gegaan.
Router resetten helpt niet, utp rechtstreeks van modem naar xbox ook niet.
Ziggo zegt hier geen ondersteuning voor te bieden.
Speedtests lijken gemiddeld genomen goed (30mb down, paar mb up, en ping van 20ms) alleen soms schiet de ping ineens naar iets van 120ms.
Ben bang dat online gamen verleden tijd is, close racing is onmogelijk met lag (m'n tegenstanders schieten alle kanten op).
Ik huur een kamer in het centrum van Winschoten, ben een half jaar bezig geweest om hier internet te krijgen.
Gebruik nu de hoofdaansluiting van de kledingwinkel waar ik boven woon, die komt vanuit hun kelder uiteindelijk bij mij boven uit. Onbekend via wat voor kabels en hoeveel vertakkingen.
Misschien nog een (retour band geschikte) versterker er tussen zetten, maar blijft raar dat het eerst goed werkte en all of a sudden niet meer

[ Voor 7% gewijzigd door koelebobes op 28-05-2012 17:30 ]
BTC €94.837,08
Verwijderd
ik zou hem gewoon gratis , of bijna gratis doen. Mensen hebben heel vaak geen geld over voor een skin, en als je het spel wat langer speelt, heb je toch geld zat.koelebobes schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:30:
Wat zal ik gaan vragen voor deze skin ? 15.000 ??
[afbeelding]
Ik hoef er inderdaad alleen een rating voorVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:47:
[...]
ik zou hem gewoon gratis , of bijna gratis doen. Mensen hebben heel vaak geen geld over voor een skin, en als je het spel wat langer speelt, heb je toch geld zat.
wel effe raten alsjeblieft
BTC €94.837,08
Ook de 914 lijkt mee te kunnen, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Ook 1 x een '73 Carrera RS tegengekomen die erg snel was. Dat lijkt dan de enige competitieve 911.
Wat zijn jullie ervaringen?
De 914/6 kan goed meekomen.
993 GT2 lijkt de beste 911 te zijn als het gaat om top 100 tijden..
Edit: Damn, een 550 in A600 is echt snel. Nog nooit zoveel online races achter elkaar gewonnen. Ik lijk ineens veel beter dan ik ben!
Zijn er hier trouwens mensen die over zijn gestapt van een controller naar een stuurtje? Merk dat ik met de controller vaak een beetje finesse mis. Sturen is eigenlijk aan/uit...
Ben opzich wel snel met controller en rij makkelijk 1% tijden, maar wil misschien toch wel opzoek naar een dimensie meer.
Iemand die hier iets over kan zeggen?
[ Voor 76% gewijzigd door SqueakyClean op 28-05-2012 22:52 ]
Verwijderd
Ik heb eerst een controller gehad (2 weken), daarna een microsoft xbox 360 stuur (1,5 jaar), en nu heb ik een fanatec (4 maanden).Jobbie schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:40:
De 550? Die ga ik zo ff proberen! Kben benieuwd welke motoren erin gaan...
Edit: Damn, een 550 in A600 is echt snel. Nog nooit zoveel online races achter elkaar gewonnen. Ik lijk ineens veel beter dan ik ben!
Zijn er hier trouwens mensen die over zijn gestapt van een controller naar een stuurtje? Merk dat ik met de controller vaak een beetje finesse mis. Sturen is eigenlijk aan/uit...
Ben opzich wel snel met controller en rij makkelijk 1% tijden, maar wil misschien toch wel opzoek naar een dimensie meer.
Iemand die hier iets over kan zeggen?
De beleving met een stuur is wel beter, als met een controller. Vooral een force feedback stuur raad ik je aan.
Pijn in je armen nadat je een rondje nurburgring hebt gereden in een mclaren f1 doordat je de traction control vergeten was aan te zetten, is geen uitzondering.
Voor een paar tientjes kun je een xbox stuur (Microsoft wireless racing wheel)met force-feedback van markplaats afhalen. Dit stuur heeft force feedback, en is al een hele grote verbetering tegenover de controller. Als dat je bevalt, dan kun je later altijd nog wat duurders kopen.
Het grootste probleem met een stuur is dat je hem ergens kwijt moet. Dat is het belangrijkste waar je over na moet denken.
De gozer waar ik mijn 1ste stuurtje vandaan had, verkocht hem omdat hij geen plek had om zijn stuur neer te zetten.
Dus denk hier goed over na.
De beleving is zo veel mooier/beter (intensiever
Strakke lijnen rijden gaat me veel beter af dan met controller en corrigeren (overstuur bijv.) gaat beter, met controller corrigeer je snel te veel/ruig is mijn ervaring.
Heb mijn 2e hands microsoft force feedback stuurtje voor 60 euro bij de lokale gameshop gehaald.
Ik ben ook begonnen met een controler, daarna een MS xbox stuur en daarna ben ik overgestapt op een fanatec stuurtje.Jobbie schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:40:
......... Sturen is eigenlijk aan/uit...
Ben opzich wel snel met controller en rij makkelijk 1% tijden, maar wil misschien toch wel opzoek naar een dimensie meer.........Iemand die hier iets over kan zeggen?
Het is gewoon een heel andere game. Hou er wel rekening mee dat je met een stuur, zeker in het begin, een stukje langzamer zult zijn. Dit komt omdat Forza 4 automatisch een aantal verborgen hulpmiddelen heeft zodra je een joystick gebruikt.
Wil je nog een dimensie verder, denk dan aan een buttkicker (aanrader
Of triple screen

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Multiscreen ziet er ook tof uit, maar om nou 2 xboxen en 2x FM4 erbij te gaan kopen, zie ik niet echt zitten.
In m'n YouTube abo's staat ook een gast met 5 schermen! Ziet er wel erg tof uit, maar nogal overkill!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eTj1Jz_jAlA]
[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 29-05-2012 10:22 ]
Ik speel op een beamer, is ook kickass hoor. Daarnaast is het ook nog betaalbaar, alleen moet je wel een inrichting hebben waarmee het kan.
YouTube: Fifa 11 @ Epson TW-450 (720p, 115")
Fifa op mijn beamer. Beeld is 2.50 bij 1.40 ongeveer.
Ik speel zelf graag met controller, ik speel graag ontspannen en dat gaat zo beter
Verwijderd
Ik heb zelf een bank waar ik op speel.Henkus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:32:
[...]
Ik ben ook begonnen met een controler, daarna een MS xbox stuur en daarna ben ik overgestapt op een fanatec stuurtje.
Het is gewoon een heel andere game. Hou er wel rekening mee dat je met een stuur, zeker in het begin, een stukje langzamer zult zijn. Dit komt omdat Forza 4 automatisch een aantal verborgen hulpmiddelen heeft zodra je een joystick gebruikt.
Wil je nog een dimensie verder, denk dan aan een buttkicker (aanrader)
Of triple screen
[afbeelding]
hier te zien: productreview: Fanatec Fanatec CSR Racing wheel Rood, Zilver, Zwart, PC, PlayStation 3, Xbox 360 review door Verwijderd
Denk je dat er een mogelijkheid is om zo'n buttkicker daarop te monteren?
Is in klasse R3 800 en deze autos zijn toegestaan.
-2009 Audi R8 LMS
-2011 Lamborghini #08 West Yokohama Gallardo LP560-4
-2011 Mercedes Benz #35 Black Falcon SLS AMG GT3
-2009 Ford #40 Robertson Racing Ford GT Mk7
-2011 Ferrari #62 Risi Competizione F458 Italia
-2011 Porsche #17 Team Falken 911 GT3-RSR
-2011 Porsche #45 Flying Lizard 911 GT3-RSR
Laat maar even weten als je mee wilt doen dan stuur ik je wel een invite.
XboxLive: Dave 130R
Verwijderd
Kun je die buttkicker ook op een playseat monteren?Henkus schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:32:
[...]
Ik ben ook begonnen met een controler, daarna een MS xbox stuur en daarna ben ik overgestapt op een fanatec stuurtje.
Wil je nog een dimensie verder, denk dan aan een buttkicker (aanrader)
Of triple screen
[afbeelding]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
lijkt me inderdaad wel een leuke race en voor diegene die de #45 gt3rsr archie nog moeten halen een leuke challengeEarzz schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:48:
Iemand zin om vanavond 10 uur een race mee te doen?
-2009 Audi R8 LMS
http://raptr.com/Doppert/about
Misschien dat ik ook weer eens van de partij benEarzz schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:48:
Iemand zin om vanavond 10 uur een race mee te doen?
-2009 Audi R8 LMS