Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhilgenkamp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Haha dacht ik dat ik met 2 miljoen al aardig wat centjes had gespaard !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
Ik race gewoon voor men geld ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:23
Ja is net wat ik ook geprobeerd had maar wekte dus niet zoals verwacht. Dan maar terug rivals doen he is veel minder werk of steeds auto kopen, upgraden, verven, verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
glennvho schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:41:
Ja is net wat ik ook geprobeerd had maar wekte dus niet zoals verwacht. Dan maar terug rivals doen he is veel minder werk of steeds auto kopen, upgraden, verven, verkopen....
Rivals is inderdaad ook een super manier om geld te verdienen!
Maar met setups opslaan heb je in 10 seconden een auto geverft plus upgrades hoor :p. Gewoon My Designs, selecteren en daarna My Tuning Setups en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, rgarretsen, ik heb je tijd weer.
44.179
P197 vd wereld :p

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
GAIAjohan schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:11:
Nou, rgarretsen, ik heb je tijd weer.
44.179
P197 vd wereld :p
Grrrr misschien maar meteen een halve seconde eraf rijden, haha.

Ga straks er wel weer ff voor zitten.

Edit: 00:43,986
Edit: 00:43:616 (Rank 66) Dit is echt wel de max dat ik kan.

Zal me spark sharen in de club, kunnen jullie hem ook eens proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door rgarretsen op 20-10-2011 21:47 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Jullie gasten zijn echt niet normaal! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

MazeWing

The plot thickens...

Ik merk nu dat ik bij de topgear challenge (rivals) tegen de limieten van de xbox controller oploop. Ik heb alle hulpmiddelen uit behalve clutch (dat is gewoon niet te doen, zolang het niet mogelijk is de clutch op zowel de RB en LB te zetten), maar krijg bepaalde bochten niet 100% genomen omdat de controller niet precies genoeg is.

Wat baal ik er toch van dat ik mijn g25 niet kan gebruiken. Weet iemand waarom dit eigenlijk is (zal wel iets met licensing kosten voor logitech te maken hebben). Vanmiddag ook even mijn oude xbox 360 wheel gebruikt, maar na 5 minuten schoten de tranen in mn ogen van het fisher-price gevoel en de waardeloze pedalen. (mocht iemand 'm overkopen, doe maar een mooi bod).

Al bij al vermaak ik me uitstekend met dit spel en het is een stuk beter dan Forza 3 en GT5. Zelfs ZONDER goed stuurtje!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zit ik er sterk aan te denken een Fanatec CSR of GT2 te nemen met pedaaladapter voor G25 pedalen.

Want juist de pedalen van het XBOX360 stuur zitten me in de weg. Heb in Forza3 weleens bekeken hoe precies die pedalen eigenlijk zijn, en het is net of elk pedaal hooguit 8 verschillende hoeveelheden input heeft.(dus 6 tussen niet en volledig in).

Maar ik blokkeer steeds met deze pedalen bij het aanremmen, en ik zie voorlopig geen kans in de 43'ers te komen met de Starter car challenge.

Veel mensen vragen zich af wat er mis was/is met het XBOX360 stuur, ik zal een samenvatting geven in 10 punten:

1. Betrouwbaarheid slechter dan een British Leyland uit de jaren 70/80 (denk aan een Rover SD1 met V6.. of een Austin Princess. Voedingen die doorbranden, van alles dat kan afbreken/kapot gaan etc.
2. Pedalen met zeer weinig gevoel
3. Pedalen zonder enige precisie
4. Schakelflippers lijken met de sessie slechter te worden
5. FFB loopt soms vast, en trekt ie naar 1 hoek toe tot de volgende bocht :?
6. FFB zwak, en geeft weinig informatie door over de auto
7.De bevestigingsklem werkt voor geen meter en het stuur beweegt vrolijk alle kanten op
8. Richtingsknop werkt voor geen meter (Net als op de controllers)
9. Stuur beweegt horizontaal ten opzichte van behuizing
10. Kwaliteit van bevestigingsstekkers aan het stuur (mn de RJ11-achtige) is om te huilen.

[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Haal jij die tijden met een standaard xbox360 stuur!!! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door MazeWing op 21-10-2011 01:00 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vanavond voort het eerst soccer gespeeld...
Kom ik aan met mn Hummer tegen allemaal inimini auto's :P
Jammer dat daarna de server weer niet benaderbaar was...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nu gewoon net of rgarretsen én meer vermogen én betere banden heeft.. Ik weet t niet meer.

Mijn bak glijdt bovendien steeds weg aan de achterkant

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2011 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 12:22
Beakzz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

Welke Mediamarkt ? Of landelijk ?
Geen idee of het landelijk is, maar ik heb 'm gehaald bij de Media Markt op de Grote markt in Den Haag.

Gisteravond flink lopen spelen, maar wat is dat spel mooi zeg! Een van de mooiste spellen die ik tot nu toe heb gezien op de xbox.

[ Voor 20% gewijzigd door dvdheiden op 21-10-2011 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:36:
Vanavond voort het eerst soccer gespeeld...
Kom ik aan met mn Hummer tegen allemaal inimini auto's :P
Jammer dat daarna de server weer niet benaderbaar was...
Ah, jij was dat.
Ik ook voor het eerst gedaan. Erg lollige toevoeging aan de multiplayer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook erg vermaakt met soccer gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:19:
Het is nu gewoon net of rgarretsen én meer vermogen én betere banden heeft.. Ik weet t niet meer.

Mijn bak glijdt bovendien steeds weg aan de achterkant
Het is een setup van de winkel, zal straks even kijken van wie die was.

Daarom kan ik me spark ook niet sharen, kan alleen met eigen setups.

Setup: F200TOPGEARESTE
Maker: THC Lowrider

Probeer die maar eens.

[ Voor 8% gewijzigd door rgarretsen op 21-10-2011 08:09 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Gisterenavond geprobeerd een race te rijden met de ultimate aero wat een onding is dat. Ik ga hem nog proberen op het oude Le mans circuit om te kijken hoe hard hij kan maar daaarna ga hem nooit meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
MazeWing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:30:

Wat baal ik er toch van dat ik mijn g25 niet kan gebruiken. Weet iemand waarom dit eigenlijk is (zal wel iets met licensing kosten voor logitech te maken hebben). Vanmiddag ook even mijn oude xbox 360 wheel gebruikt, maar na 5 minuten schoten de tranen in mn ogen van het fisher-price gevoel en de waardeloze pedalen. (mocht iemand 'm overkopen, doe maar een mooi bod).
Ik heb wel eens gelezen dat je de G25 pedalen kan gebruiken met het Xbox 360 wheel in plaats van de standaard pedalen. Je hoeft dan alleen een kabeltje te maken geloof ik.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
MazeWing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:30:
Vanmiddag ook even mijn oude xbox 360 wheel gebruikt, maar na 5 minuten schoten de tranen in mn ogen van het fisher-price gevoel en de waardeloze pedalen. (mocht iemand 'm overkopen, doe maar een mooi bod).
Hmm je bent geen goede verkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 11:39
Ik ben nu level 24 in de careermodus en wat mij opvalt is dat alle rewardautos die je krijgt wanneer je door de levels gaat standaard tot het maximum PI zijn geupgrade van de betreffende class. Wanneer je met die autos dan verder gaat in de worldtour zie ik dat de tegenstanders ook allemaal op hooguit twee of drie punten na ook tot de max zijn geupgrade.

Als ik nou gewoon met stock/standaard autos wil racen in de world tour,tegen gelijkwaardige autos, hoe doe ik dat? Ik wil niet altijd met max geupgrade autos rijden.
Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik heb tot nu toe alleen met wagens gereden die je krijgt, maar ik neem aan dat de AI zich aanpast aan jouw PI van je auto. Ook kan je bij de assists opties kiezen of je tegenstanders met upgrades of met stock wagens rijden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Gisteravond maar wat drift races gedaan bij de Rivals Mode. Serieus waar iets van 150.000cr gekregen in maar 20 minuutjes spelen?

Gaat inderdaad erg rap dat geld verdienen!

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kun je nu dat Aygo-voetbal online doen, zoals in Top Gear? Lees her en der van wel, maar kan het even niet nagaan nu op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 11:39
Ik rij zelf ook veel in de "krijgertjes", het viel me alleen op dat de PI veel hoger is.
Ik kan me niet herinneren dat ik bij de opties hier iets over heb zien staan. Iemand die dit kan bevestigen? Ik ben nu niet in de buurt van mijn Xbox.

Wanneer ik een stockauto kies blijven de tegenstanders gemaxt in de class, dan maak je dus ook meteen geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:22:
Kun je nu dat Aygo-voetbal online doen, zoals in Top Gear? Lees her en der van wel, maar kan het even niet nagaan nu op het werk.
Jipper gisteren avond nog met een paar clubleden een potje gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Jipper gisteren avond nog met een paar clubleden een potje gedaan :)
Top! Lijkt me humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook echt humor na een paar intense races te hebben gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:38

Player1S

Probably out in the dark

Alleen moet je dan wel eerlijke auto's kiezen. Zo'n hummer mag wel qua class maar als jij in je Aygo rijdt, beuk je die echt niet ff aan de kant.

Mooiste is dat iedereen dezelfde auto kiest :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Was de originele TopGear versie niet Aygo VS Fox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Lakota schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:25:
Ik rij zelf ook veel in de "krijgertjes", het viel me alleen op dat de PI veel hoger is.
Ik kan me niet herinneren dat ik bij de opties hier iets over heb zien staan. Iemand die dit kan bevestigen? Ik ben nu niet in de buurt van mijn Xbox.

Wanneer ik een stockauto kies blijven de tegenstanders gemaxt in de class, dan maak je dus ook meteen geen kans.
Jup, meeste wagens zijn getuned tot de top van de klasse.
Erg irritant als je het mij vraagt.
Normaal kun je je favo wagens altijd snel vinden door naar B500, A600 en S700 te gaan, nu staan er allemaal price cars tussen die ik helemaal niet wil gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55

Ik zie net dat je dat alleen kunt instellen als je races uit de event list kiest (1 na onderste optie in assists menu). World Tour helaas niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:47

De optie staat en is werkt alleen in de event calender. In de world tour heeft de optie geen effect helaas.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik snap het niet helemaal, de World Tour is er juist op gericht dat je steeds snellere auto's pakt. Als dat je niet bevalt kun je gewoon de events doen met jou instellingen en gewoon XP/Cash binnen harken.
Als je een auto pakt die stock hoog tegen de limiet zit kun je gewoon stock rijden, maar langzamere auto's worden uitgefaseerd in latere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
Gisteren na problemen met de LE levering door Mycom, eindelijk een Limited editie kunnen bemachtigen.
Wat een fantastisch spel weer!

Hoe kun je meedoen met een potje Aygo-voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:02:
[...]

Het is een setup van de winkel, zal straks even kijken van wie die was.

Daarom kan ik me spark ook niet sharen, kan alleen met eigen setups.

Setup: F200TOPGEARESTE
Maker: THC Lowrider

Probeer die maar eens.
Naja, dan share ik mijn Spark wel met mijn setup. Ik zie wel wat anderen met mijn setup kunnen uithalen. En probeer later eens TOPGEARESTE.

//edit
Mijn Spark staat geshared.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die autovista dingen van Clarkson zijn al een tijdje geleden ingesproken denk ik.

De spijker eens bekeken en hij had het over goede cijfers enzo, de Saab sale werd wel meegenomen maar niets van de huidige stand van zaken.

De paintjob vind ik ontzettend lelijk overigens, van dicht bij is het iets beter te doen maar echt veel te druk.

De Sagaris vond ik ook ontzettend lelijk tot ik die afschuwelijke two-tone afhaalde. Toen werd het best een mooie wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
In het spel heb ik eigenlijk wel bijna voor elke klasse al een goede opgevoerde auto, alleen vind ik maar geen goede voor de d klasse. Iemand soms suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:17:
In het spel heb ik eigenlijk wel bijna voor elke klasse al een goede opgevoerde auto, alleen vind ik maar geen goede voor de d klasse. Iemand soms suggesties? :)
Fairlady Z 432

mijn Spark is een zwart vierkantje :'(

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 21:37
SemperFidelis schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:05:
Daar is zelfs een photocontest van (Bernese Alps). Als je de foto naar hun Facebook pagina stuurt kun je een Unicorn winnen!

BTW, ik zag gisteravond dat Turn 10 een Spirit-R heeft gestuurd!

..

Naar m'n Forza 3 account 8)7
Klopt, En je zult vanzelf de Joss, Ferrari 458 en Mazda Spirit-R gegift krijgen in Forza 4.
Dus maak je niet druk en wacht nog even rustig af.

Houd er trouwens wel rekening mee dat die gift cars tussen je auction house berichten komen in je inbox,
En dat je er dus op moet letten dat je die niet zomaar delete. (Deed ik tot nu toe steeds wel en ben nu bang dat ik ze al ontvangen heb en perongeluk heb gedelete.)

---

Ander Punt: Als VIP kreeg je in Forza 3 toch altijd auto's gegift.
Gaan ze dat in Forza 4 ook weer doen?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:34:
[...]

Fairlady Z 432

mijn Spark is een zwart vierkantje :'(
En hoe tune ik die dan best? Is wel een oude auto hè :)

Zijn er ook nog modernere d klasse auto's die goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

En hoe tune ik die dan best? Is wel een oude auto hè :)

Zijn er ook nog modernere d klasse auto's die goed zijn?
Achterspoiler erop. Sportversnellingsbak, betere banden Sport banden. Onderstel verlagen, en het vermogen opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Sato schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Klopt, En je zult vanzelf de Joss, Ferrari 458 en Mazda Spirit-R gegift krijgen in Forza 4.
Dus maak je niet druk en wacht nog even rustig af.

Houd er trouwens wel rekening mee dat die gift cars tussen je auction house berichten komen in je inbox,
En dat je er dus op moet letten dat je die niet zomaar delete. (Deed ik tot nu toe steeds wel en ben nu bang dat ik ze al ontvangen heb en perongeluk heb gedelete.)

---

Ander Punt: Als VIP kreeg je in Forza 3 toch altijd auto's gegift.
Gaan ze dat in Forza 4 ook weer doen?
Ah ok, thanks!
Die Spirt-R wil ik toch wel graag hebben :p

Over dat VIP: met die Season Pass kun je natuurlijk weer een soort VVIP worden, dus wie weet gaan ze alleen aan Season Pass houders auto's giten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Een klein puntje wat mij is opgevallen ten opzichte van Forza 3:
Als je een auto optisch zo laag mogelijk wil hebben zette je in Forza 3 de "duurste" set veren er onder en zette je daarna bij tuning de afstelling op minimaal.
Dit laatste heeft in Forza 4 geen invloed meer op de "looks" voor het verlagen :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Hmm denk dat ik die season pass ook maar eens ga aanschaffen dan. Bied toch enkele voordelen natuurlijk als je alle auto's in het spel wil hebben (dus incl dlc).

Heb overigens een fairlady z 432 met een setup van de storefront nu, ga hem nu eens testen op fujima kaidu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Season Pass vind ik weer complete geldtrekkerij...

Maar waarschijnlijk koop ik hem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kreeg je met de season pack nou als je de muscle cars al had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 21-09 21:37
250.000 Credits.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
alle dlc de komende 6 maanden, maar nu niks afaik.
heb het wel gepakt, want met FM3 heb ik ook alle DLC gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Is die pass nu al te koop dan?
Hoeveel kost het, en wanneer zal men DLC gaan uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

2400 MS points en vanaf volgende maand zal er elke maand een DLC pack met daarin 10 auto's verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Dus krijg je eigenlijk 50 auto's voor je geld als je de limited edition hebt...

Krijg je dan ook andere status als je die pass hebt? Nu krijg je als vip een kroontje achter je naam maar komt er dan nog iets extra's? Sommigen zie ik hier ook met nog een schiltje achter hun naam rijden, wat is dat dan juist?

[ Voor 59% gewijzigd door glennvho op 21-10-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het wel los kopen. Uiteindelijk is 5*560 maar 400 punten meer, en dan kan ik beter bepalen wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
Hoe zit het dan als je season pass afloopt, ben je dan alle DLC ook weer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Nee tuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tJapDBAC4izei8eDlfqQGhwJ/full.jpg

Forza Motorsport 4 met Wireless Racing Wheel... Wheel was 20 eu extra, voor dat geld wil ik wel eens kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PFFF ben voorlopig weer klaar met fm4 singleplayer.
Heb net uur lang een race op suzuka met r1 geprobeerd.
Eerst met alles uit, en schade max.
Eerste bocht wordt heel mn wagen aan gort gereden, door die "briliante" ai.
Dan denk je ok kan gebeuren.
Maar nee, blijft gewoon elke keer gebeuren.
Tenzij je settled met schade, of als laatste gaat rijden, ben je gewoon fucked.
Dus schade uit zetten dan maar.
Mja maakt geen reet uit, je wordt constant omgedraaid, en mocht jij iemand raken, dan raak jezelf ook nog eens in een spin :S
Ja lekker geregeld weer.
Ook valt me op dat die peugeot 908 hdi fap gewoon nog minder grip heeft in de bochten tijdens gas geven dan in fm3 :| lijkt me sterk dat dat ding in zn 3 bij kleine tikjes gasgeven, gelijk uitbreekt ;)
Ben nu maar gestopt want mn hart kon het niet meer aan.....
Man man man wat is die AI slecht, geloof mij maar, gt5 zn ai ziet er ineens echt heel erg goed uit ;)
En ik ben echt niet slecht, want ik houdt ze altijd bij en kan ze ook inhalen, maar dan aanremmen bij bochten beuken ze je aan gort. Ze maken ook inhaal acties die helemaal nergens op slaan, en lijkt wel alsof ze er dan alleen voor gaan om jou van de baan te kegelen.....
Neen die AI is echt heel erg slecht. En zijn zo on rails als maar kan, behalve als ze gaan inhalen dan ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
Die wireless wheel heb ik geprobeerd. Als een gimmick en voor even is het leuk, maar na 10 minuten begonnen mijn armen het enigszins op te geven en speelde ik het met het stuurtje op mijn benen.

Ben benieuwd of jouw ervaring beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:06
Mja beetje hetzelfde idee als op de wii he.. Ik zie wel, anders verkoop ik hem voor 30 euro en dan heeft het me 10 euro opgeleverd (Forza was 55, combo 22 euro duurder)

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 21-10-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Wat is het online racen vervelend! :@
Lig je de eerste paar rondjes aan kop, beuken ze je race na race gewoon van de baan af zodat je die eerste plaats kan vergeten.
Heel onsportief gedrag, maar goed daar kan Turn 10 niks aan doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Redax op 21-10-2011 17:33 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redax schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:32:
Lig je de eerste paar rondjes aan kop, beuken ze je race na race gewoon van de baan af zodat je die eerste plaats kan vergeten.
Deden ze laatst ook bij mij. Stond dik aan de leiding, ramt een team met 2 auto's genaamd iSAS, gamertags IBIZASXE14i97 en vazie2k mij eraf.
Hierna ramde vazie diegene die mij had ingehaald nog, waardoor ik toch nog eerste werd..

Misschien fout dat ik de gamertags en teamnaam noem, maar ik ben zelf geheel klaar met dat soort figuren, en ze mogen van mij publiekelijk aan de schandpaal en TBH mag van mij hun XBOX360 geband worden worden van Live.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Probeer 360racing.nl eens, misschien is dat wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

Deden ze laatst ook bij mij. Stond dik aan de leiding, ramt een team met 2 auto's genaamd iSAS, gamertags IBIZASXE14i97 en vazie2k mij eraf.
Hierna ramde vazie diegene die mij had ingehaald nog, waardoor ik toch nog eerste werd..

Misschien fout dat ik de gamertags en teamnaam noem, maar ik ben zelf geheel klaar met dat soort figuren, en ze mogen van mij publiekelijk aan de schandpaal.
Dan heb je nog geluk gehad.
Rij je een mooi een race tot het einde voor aan, zonder te botsen of wat dan ook. En dan is er iemand die denkt, o wacht maar dat gebeurd niet. Hij ramt je, jij verliest de race en de fun is weg.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24
Het rammen zelf kan T10 niets aan doen, maar in GT5 heb je gewoon een lobby met rooms, als er boven de room clean driving staat zit je goed. In forza 4 heb je dat niet :(.
Rivals online is wel lachen en de auction house's e.d. zijn wel tof, maar de rest is online bagger. Qua ai sluit ik me bij V8power aan, ze zijn wel sneller dan bij GT, maar bij GT hebben ze nog een beetje door dat je er bent. Naja, GT is ook niet perfect, maar leuker dan forza online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redax schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:45:
[...]

Dan heb je nog geluk gehad.
Rij je een mooi een race tot het einde voor aan, zonder te botsen of wat dan ook. En dan is er iemand die denkt, o wacht maar dat gebeurd niet. Hij ramt je, jij verliest de race en de fun is weg.
Dit waren vooral twee figuren die niet mee konden komen en toen maar samenwerken om iedereen te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb eigenlijk nog geen enkele keer online geraced tegen anderen dan de got club. :) Oké zo nu en dan gebeuren er ook wel eens wat ongelukjes, maar dat zijn dan ook dingen die niet met opzet gedaan worden.

Was daarstraks aan het racen met 4 gotc members (weet de namen even niet meer) en we reden op de topgear track met allemaal een c klasse auto. Ik reed in de Mercedes E190 en was 2de. Juist bij de voorlaatste bocht remde de eerste wat te vroeg, ik rem daar altijd later dusja hup in zijn poep en de 3de kon er mooi voorbij. Het verschil is dat ik ook nog op de rem ben gaan staan en een botsing probeerde te vermijden maar het gewoon niet meer lukte omdat ik te dicht reed.
Dus mijn oprechte excuses aan de persoon die ik geramd heb, was niet met opzet!

Maar kan mij wel voorstellen dat in de gewone online races de verleiding voor de minder snelle piloten groot is om even te rammen zodat ze toch kunnen winnen. Zouden ze eigenlijk moeten op bannen vind ik, maar ja hoe controleer je zoiets he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 12:18
Volgens mij was ik dat.. Denk ik (cvw2703)? Voorlaatste bocht lap 2? Ik reed ook in een 190E en er reden nog een RCZ en Ferrari mee. Ik heb de race uiteindelijk nog wel gewonnen omdat die RCZ erg sloom is itt tot de heerlijke 190E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Christ1000 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:13:
Volgens mij was ik dat.. Denk ik (cvw2703)? Voorlaatste bocht lap 2? Ik reed ook in een 190E en er reden nog een RCZ en Ferrari mee. Ik heb de race uiteindelijk nog wel gewonnen omdat die RCZ erg sloom is itt tot de heerlijke 190E.
Jep dat was jij inderdaad. Mijn excuses. :)

Die RCZ is inderdaad erg sloom, die 190E vind ik imo de beste auto in de C klasse, tenminste als het niet te veel lange recht stukken zijn op het parcour. Die Ferrari heeft wel betere acceleratie maar in bochten nemen is ie toch niet zo goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:20:
[...]

Die RCZ is inderdaad erg sloom, die 190E vind ik imo de beste auto in de C klasse, tenminste als het niet te veel lange recht stukken zijn op het parcour. Die Ferrari heeft wel betere acceleratie maar in bochten nemen is ie toch niet zo goed. :)
De Sierra is beter dan de 190e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Heb zelf ook alleen nog maar online met gotc gespeeld, alle races die ik gedaan heb waren fair.

Tuurlijk gebeurd er wel eens wat maar het is nooit opzettelijk.

Iedereen weet dat public online altijd gebeuk is (welke game dan ook) dus ik doe het gewoon niet vaak :-)

Zat ff me stats te checken en zag dat ik al 9miljoen heb verdient aan rivals. Das dus echt een money maker als je een beetje snelheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:35:
[...]

De Sierra is beter dan de 190e..
Dan zal ik die Sierra ook maar eens uit de stal halen en testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 12:18
glennvho schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:20:
[...]

Maakt niet uit, kan gebeuren natuurlijk! Zal ook een die Sierra tevoorschijn toveren en de sporen gaan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Die RCZ was ik, vlak voor een van de laatste bochten kreeg ik ineens een pauzescherm voor m'n neus waardoor ik rechtdoor ging =/
Voelde me wel erg genaaid toen :p
De RCZ vind ik ook te sloom, ik koos maar snel een auto zodat we konden beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Laatst online: 22-09 18:21
Ik heb me gisteren aangemeld voor de club. Net na het eten heb ik mijn stuur maar eens van stal gehaald. Met die chevy spark die in de club stond, ben ik tot 45.1 gekomen. Binnenkort een eigen setup maken. :)

Ik krijg alleen last van kramp in mijn vingers van de clutch (button a) op het stuur. Het stuur kan ik niet fatsoenlijk vasthouden om te schakelen en de clutch te gebruiken. Of gebruiken jullie hiervoor een andere instelling?

GT: Harriesch

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Nee maar, een heuze GoT Forza 4 car club? Kan ik mij daarbij aansluiten? Mijn gamertag is EleanorNL :)

Zijn er hier gebruikers van een Fanatec stuur? Ikzelf heb de GT2, maar voor de Turbo S geldt denk ik hetzelfde: waar zit de handrem? Ik gebruik Steering wheel layout 4, alleen dan lijken de koppeling en H-bak goed te werken, maar dan heb ik nergens meer een handrem. Het liefst krijg ik die op mijn linker flappy pedal. Iemand enig idee hoe?

En dan nog iets: er zit een kaartje van een Mini Countryman of Clubman JCW geval bij mijn game. Is er hier iemand die de Subaru Impreza bij zijn of haar game heeft gekregen en deze wil ruilen tegen deze 'razendsnelle' MC JCW? (Heren en dames Tweakers, als het niet de bedoeling is dat ik dergelijke requests post, dan bij deze mijn excuus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 20:51
Ik wil ook graag lid worden van de GOT club, miijn gamertag is: HoiHman

Vandaag mijn CSR binnen gekregen en ik ben er helemaal klaar voor:

Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/10/21/7b11f30506a54fcdadf51da3123e6753/IMG_8410.JPG

Alle aids nu uit, manual shift, alleen rewind aan, net een nieuw gold abonnement afgesloten.

Kortom ik heb er zin in.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 16:19
Ik ben momenteel ook lid van de GoT club en ik vroeg me af hoe je het makkelijkst met clubleden online races kan doen. Moet je die clubleden dan uitnodigen of kan dat heel makkelijk via de club?

Mijn gamertag is Slam7Matt

[ Voor 7% gewijzigd door arjankol op 22-10-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga met alle auto's in stock-versie een stukje over Nordschleife A rijden.
Ik wil gewoon zien hoe de PI's zich tot elkaar verhouden enzo.
Op dit moment F-klasse bijna klaar. Alleen nog de Ford Ka. Resultaten staan hier over 6 minuten.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/5n0krr.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 22-10-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
GAIAjohan schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:54:
Ik ga met alle auto's in stock-versie een stukje over Nordschleife A rijden.
Ik wil gewoon zien hoe de PI's zich tot elkaar verhouden enzo.
Op dit moment F-klasse bijna klaar. Alleen nog de Ford Ka. Resultaten staan hier over 6 minuten.
[afbeelding]
Dat is altijd jammer geweest van forza dat er geen offline klassement per track in zit van alle auto's die je op een baan hebt gereden per class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, en daarnaast een aparte stock en tuned klassement.
overigens zijn de Toyota Prius, Lexus CT200h en Chevrolet Volt op automaat gereden.
Als je die drie auto's op automaat zet, gaat de CVT in deze wagens in werking. Dat vond ik toch even wat meer kloppen dan een handbak in bv een Prius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Even een vraag, ik ben geen forza speler van het eerste uur dus het e.e.a. is me nog onduidelijk.

Inzake tuning, wanneer ik ga naar auto, tuning, en daar probeer instellingen te wijzigen (bv de verschillen tussen schakelen kleiner maken) dan lukt dat niet.
Ik kan in tuning alleen de bandenspanning aanpassen.
Is dit bekend, doe ik iets fout of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Je kan alleen de gear ratio's aan passen nadat je een andere versnellingsbak hebt gemonteerd en zo geld dat ook voor andere onderdelen die samenhangen met de instellingen die je wilt maken.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iamjev schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:34:
Even een vraag, ik ben geen forza speler van het eerste uur dus het e.e.a. is me nog onduidelijk.

Inzake tuning, wanneer ik ga naar auto, tuning, en daar probeer instellingen te wijzigen (bv de verschillen tussen schakelen kleiner maken) dan lukt dat niet.
Ik kan in tuning alleen de bandenspanning aanpassen.
Is dit bekend, doe ik iets fout of kijk ik ergens overheen?
Je dient eerst wel upgrades te kopen waarmee je vervolgens kunt tunen; dus een bak waarin je je eigen verhoudingen kunt aanpassen, verenset die je zelf kunt verlagen/verhogen/aanpassen etc. :)

/had post hierboven gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag lid willen worden van de GoT club! :) GT= MrBubblesNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

YouTube: Nürburgring - Radical SR8 - 07:49:979

Filmpje van mijn 7:49 op Nürburgring met de Radical SR8

GAIAjohan..Hoe doe je het..7:35.. Misschien dat ik morgens nog eens mijn tijd probeer te verbeteren. Ik vind het nogal lastig om niet het gras in te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:28

ThunderNet

Flits!

ReFresh F5 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:09:

GAIAjohan..Hoe doe je het..7:35.. Misschien dat ik morgens nog eens mijn tijd probeer te verbeteren. Ik vind het nogal lastig om niet het gras in te gaan :p
Zojuist foutloos rondje gedaan in rivals-mode op de ring. f50gt in 7:34:057 het moet wel sneller kunnen nog hield op paar plekken nog net teveel in.

Trancesetter zit nu het dichtste bij mijn tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 22-10-2011 20:45 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

ReFresh F5 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:09:

Iew wat erg dat Nederlands :X

"Gedeeld" "Ronden" Brrr.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Willybubba schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:54:
[...]

"Gedeeld" "Ronden" Brrr.
Kan ik ook engels instellen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:54:
[...]

"Gedeeld" "Ronden" Brrr.
Eerlijk gezegd bevalt het me wel, de game in Nederlands. Afgezien van de taalfouten, maar die kom ik in andere talen ook gewoon tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

7:19.511 gehaald op de ring (validated, rivals) wie van jullie gaat eronder zitten?
http://t.co/P6Au1mJo

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal me straks wel aan de f50 wagen.
Wat de ring betreft kan ik denk ik wel zeggen dat ik het circuit goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThunderNet schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:10:
7:19.511 gehaald op de ring (validated, rivals) wie van jullie gaat eronder zitten?
http://t.co/P6Au1mJo
done :
7:17,204 vanaf stilstand :)
kan nog makkelijk 4-5 sec af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

v8power67 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:35:
[...]

done :
7:17,204 vanaf stilstand :)
kan nog makkelijk 4-5 sec af :P
Zag 'm net verschijnen.. Makkelijk 5s vanaf? Ik vond dit al hard werken. Welke driving-aids had je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThunderNet schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:36:
[...]

Zag 'm net verschijnen.. Makkelijk 5s vanaf? Ik vond dit al hard werken. Welke driving-aids had je aan?
niets en met controller :) had btw wel auto koppeling aanstaan.
mja de run was vanaf de start dus mis veel rechte stuk snelheid, dus denk wel makkelijk 5 sec eraf ja, maar deze run doe ik niet meer na vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
ff snel 2 e rondje
7.09,480 met een stock f50 gt. Helaas niet clean gebleven. Aids alleen brake-line. Had wel nog makkelijk een paar seconden sneller gekund.

1e rondje radical 7.22 ook niet clean helaas

Later eens met frisse moed een clean rondje rijden. Met al dat bier gaat dat helaas niet meer zo goed.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naar iets van 7:07.xx :p
stock F50gt.

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 23-10-2011 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

ReFresh F5 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:04:
[...]

Kan ik ook engels instellen ergens?
Ja, gewoon de regio van je XBox veranderen naar UK. Heb ik ook gedaan (al een tijdje geleden, voor Prince of Persia, ging ook automatish naar nederlands) en bevalt prima. Localisatie, OK, maar geef me graag wel zelf in game de keuze...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het jammer vinden dat je bij de Rivals niet gewoon een vliegende start hebt. Nu daal je al halverwege de leaderboards gewoonweg omdat je maar 1 rondje rijd. Mocht je je tijd willen verbeteren voor een andere rival, dan moet je al snel een extra rondje rijden, waardoor je per rival al snel enkele minuten langer doet over de challenge. Hoop dat ze dat mogelijk met een patch nog gaan verbeteren.

Al is de top-gear challenge wel beter dat je daar echt maar 1 ronde vanuit stilstand hebt, maar vind het raar dat ze dat niet overal hebben gedaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 19 ... 46 Laatste