Mystikal schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:46:
Okay, daar moet ik jullie in gelijk geven. Maar wat ik ook nog steeds tegen vindt vallen is de kwaliteit EN kwestbaarheid van de led-strips. De kleuren zijn vaak niet echt egaal, maar doordat een kleur wordt samengesteld uit verschillende ledkleuren krijg je niet echt een gelijkmatig licht. Maar ook dit zal ongetwijfeld verschillend zijn per type led strip en de prijs die je er voor moet betalen.
Uiteindelijk weet je het toch pas, totdat je de led in handen hebt en het goed kan bekijken.
kwaliteit verschil heb je zeker, ik heb momenteel een vaste leverancier uit hong-kong waarvan ik weet wat ik krijg. en dat bevalt me prima.
en als je zelf een kleur gaat samenstellen met RGB LED's krijg je inderdaad alleen mooie kleuren als het indirect licht is, dus op een muur ofzo. LED strips met een vaste kleur is dit niet het geval.
wat ik een nadeel vindt van LED is dat je op de 2/3 cm een lichtbron hebt, en dus alleen indirect licht mooi is.
Bij direct licht zie je de LED's teveel. en zijn ze ook te fel.
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |