• Fritsje_p
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 10:28
<-- Samsung d900 (nadat mijn touch pro er 1 maand geleden mee ophield.)

Ik wacht nog max. 2 weken (ook ivm. met euro-dollar koers) maar daarna moet ik toch echt een fatsoenlijke hebben

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:39:
Tja..het verschil tussen de OEM en de Bell versie is 25 euro en wat software van bell.... Eigenlijk boeit et niet zo veel dus...
Voor jou misschien niet, voor anderen misschien wel. (Anders had ik de XT860 Bell nu al in mijn handen ;) )
Een default XT860 OEM is feitelijk beter dan een default unlocked XT860Bell. (Met default bedoel ik standaard settings.)
Of dit significant beter is, kan je alleen voor jezelf bepalen.

Het verschil is zo'n 31 euro inc btw. Daarnaast heeft een OEM ook een hogere 2dehands marktwaarde, wat nu niet meegerekend is, en als gevolg van de lagere prijs een lager risico in kosten bij defecten.
Maar de momenteel stijgende dollar koers maakt die verschillen weer kleiner.

Verder heb je voor de XT860 OEM waarschijnlijk ook sneller updates van Motorola, omdat je niet op Bell hoeft te wachten. (Geen idee of dit ook geldt als de XT860 van Bell geunroot is.)

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
Daar heb je zeker een paar goede punten.. alleen denk ik dat als de OEM eenmaal uit is, het waarschijnlijk gewoon mogelijk wordt om een OEM SBF te flashen op de Bell XT860, waardoor ze identiek zijn. (of ze moeten andere zaken zoals baseband hebben aangepast, maar dat betwijfel ik)

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Cyb schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:06:
[...]

Voor jou misschien niet, voor anderen misschien wel. (Anders had ik de XT860 Bell nu al in mijn handen ;) )
Een default XT860 OEM is feitelijk beter dan een default unlocked XT860Bell. (Met default bedoel ik standaard settings.)
Of dit significant beter is, kan je alleen voor jezelf bepalen.

Het verschil is zo'n 31 euro inc btw. Daarnaast heeft een OEM ook een hogere 2dehands marktwaarde, wat nu niet meegerekend is, en als gevolg van de lagere prijs een lager risico in kosten bij defecten.
Maar de momenteel stijgende dollar koers maakt die verschillen weer kleiner.

Verder heb je voor de XT860 OEM waarschijnlijk ook sneller updates van Motorola, omdat je niet op Bell hoeft te wachten. (Geen idee of dit ook geldt als de XT860 van Bell geunroot is.)
Is het nou zo dat beide versies in Nederland eerst nog geroot moeten worden, willen ze gebruikt kunnen worden? Ik heb hier namelijk geen verstand van, is dit een lang en lastig proces of moet dit met een handleiding wel te doen zijn?

Waar wacht iedereen nou eigenlijk op O-)

• DoubleYouPee
gruys7 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:32:
[...]

Is het nou zo dat beide versies in Nederland eerst nog geroot moeten worden, willen ze gebruikt kunnen worden? Ik heb hier namelijk geen verstand van, is dit een lang en lastig proces of moet dit met een handleiding wel te doen zijn?
Nou, pas sinds gisteren heeft iemand een XT860 in nederland, en het lijkt er op dat alles out-of-the-box werkt.
Bij droid 3 moet je bijv met vodafona wat aanpassingen doen en daarvoor heb je root access nodig. Bij sommige mobieltjes is dat best ingewikkeld maar bij de droid 3 is het nu zelfs maar een kwestie van een .bat openen en klaar.
gruys7 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:32:
[...]
Waar wacht iedereen nou eigenlijk op O-)
De XT860 OEM (dus zonder bloatware/logo's)

• gruys7
DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:10:
[...]

Nou, pas sinds gisteren heeft iemand een XT860 in nederland, en het lijkt er op dat alles out-of-the-box werkt.
Bij droid 3 moet je bijv met vodafona wat aanpassingen doen en daarvoor heb je root access nodig. Bij sommige mobieltjes is dat best ingewikkeld maar bij de droid 3 is het nu zelfs maar een kwestie van een .bat openen en klaar.

[...]

De XT860 OEM (dus zonder bloatware/logo's)
Bedankt voor het antwoord! Die aanpassingen verschillen dus per provider. Ik heb een sim-only abbo bij BEN. Ik heb hier nog geen problemen over voorbij zien komen. Klopt dit?

• DoubleYouPee
Ik denk dat het gewoon moet werken, vooral met de XT860. Maar om het zeker te weten zou je bijv lucas moeten vragen of hij zn XT860 met t-mobile (BEN), vodafone en KPN netwerk wil proberen

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2024
Direct even geprobeerd! Ik heb een kleine vergelijking, niet echt goed omdat ik niet lang test..

Vergeleken met een Nokia E52 (kan je mee bellen :))

(strepen)binnen -buiten
KPN 3 5
Vodafone 4 5
T-Mobile 4 4

Zoals gezegd hier geen verschil, maar ja dat is niet echt representatief. Aangezien ik geen Vodafone netwerk sim's meer heb kan ik die niet verder testen, hier lijkt het prima. Het werkt in elk geval wel. Dus hij is echt simlockvrij. T-mobile kan ik morgen wel even testen tijdens de rit terug naar huis (ben nu op fam. weekend vandaar dat hier wel Vodafone en T-mobile kaartjes voorhanden zijn!)

Maar tijdens de rit hiernaartoe heb ik hem naast een HTC Desire Z gehouden met beide KPN als netwerk en het viel me op dat de XT860 minder last had van netwerk verlies als de HTC. Terwijl ze beide KPN hebben. Maar ik weet het nog niet met T-mobile of Vodafone (die is waar ik woon zowieso slecht te bereiken, ongeacht de mobiel.)

nog iets anders, Bell of motorola heeft enkele spellen mee geinstalleerd, iets met golf 2 en nog 1, maar die zijn gewoon te verwijderen. De Bell soft(lees: bloat)ware niet zonder root, maar daar ben ik nog wat huiverig voor aangezien er nog geen weg terug is...

Hoe zou ik kunnen controleren hoe groot de hoeveelheid ongewenste software is?? Bij Manage Apps heb ik het niet kunnen vinden...

[ Voor 15% gewijzigd door lucaspr op 24-09-2011 23:22 ]

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• DoubleYouPee
Oke mooi om te weten! bedankt voor de moeite/informatie tot nu toe :)

edit: heb je veel 'last' van de bell bloatware?

[ Voor 27% gewijzigd door DoubleYouPee op 24-09-2011 23:23 ]

• lucaspr
Geen probleem! Vind het wel mooi om de info te delen! Als iemand mij nou kan vertellen hoe ik de grootte van de bloatware kan krijgen dan wil ik dat ook wel vertellen! :)

Ik helemaal niet, het stoort me niet, maar omdat het hele topic mede om de blaotware op deze telefoon draait wil ik best uitzoeken hoe groot het is! ik heb nu 237MB van de 1,6GB in gebruik voor apps dus dat net niks..Maar ik ben alleen wel dood gemaakt met een blij musje. Er staat ook navigatie op, maar die lijkt alleen te werken met Bell. Bell Remote PVR, Slef Service, Phone Portal, Tunes & Apps, TV&Radio, Zoompass en GPS Navigator zie ik als de aanwezige bloatware.

[ Voor 58% gewijzigd door lucaspr op 24-09-2011 23:33 ]

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 08:20
Hmm goed berijk dus

bedankt voor de info :)

ook leuk dat HDMI kabeltje naar de TV lekker groot angry birds spelen (of zoals ook wel gezegd boze vogels)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• DoubleYouPee
lucaspr schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:26:
Geen probleem! Vind het wel mooi om de info te delen! Als iemand mij nou kan vertellen hoe ik de grootte van de bloatware kan krijgen dan wil ik dat ook wel vertellen! :)
Haha, ben zelf ook nog android noob O-) , anders had ik je graag geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
lucaspr schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:26:
Maar ik ben alleen wel dood gemaakt met een blij musje. Er staat ook navigatie op, maar die lijkt alleen te werken met Bell.
_O- haha..wat?!
Maarrum, zit er niet gewoon google maps op met navi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij de droid 3 zit de gewone Google navigatie er nog op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
Natuurlijk werkt google navigatie. Er staat alleen nog een navigatie pakket op en ik dacht proberen!! Maar helaas kan deze geen subscription info vinden (goh raar...) en de google navigatie werkt met engelse begeleiding... ze noemt ook de straatnamen, welke dan wel kloppen, maar het is hilarisch hoe xe het uitspreekt...

al met al ben ik ENORM blij dat ik hem besteld heb. Navigatie is wel iets wat echt een drama was op de n97. En ik heb het gevoel dat de gps van de xt860 beter is (snellere fix) als de sgs en de htc desire z.. maar t-mobile vertoonde gister trouwens dezelfde gaten in de dekking als kpn. Ik reed door stukken bebost gebied en daar kon je met een SGS niet bellen en met deze ook niet... trouwens wist iemand dat er een lampje bij de caps lock zit? Als je die aan hebt dan gaat er een lampje branden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat was je bedrag in betaalde euro's uiteindelijk? 625 dollar + 60 dollar verzending?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06-2021
Kan iemand mij vertellen of die 512mb aan ram voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeer waarschijnlijk wel in: Motorola Milestone 3 - Reviews...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
CLB schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:28:
Wat was je bedrag in betaalde euro's uiteindelijk? 625 dollar + 60 dollar verzending?
Ja. Best veel eigenlijk, maar ja het is ook heel veel telefoon! Of eigenlijk weinig..maar veel erom heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geddie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 20:18
Iemand enig idee wanneer de Milestone 3 gewoon in de winkel uitkomt in NL? Ook al zijn het maar geruchten? Durf het importeren niet aan en het wachten begint wel erg lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geddie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 20:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Nouja, er is dus geen bron dat hij wél naar NL komt.
Daarnaast zijn er wel bronnen dat hij niet naar de UK komt
http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Geddie schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:36:
Iemand enig idee wanneer de Milestone 3 gewoon in de winkel uitkomt in NL? Ook al zijn het maar geruchten? Durf het importeren niet aan en het wachten begint wel erg lang te duren.
Als hij niet binnen een half jaar uit komt in de EU, kan je er denk ik wel vanuit gaan dat het hier niet uit gaat komen. Verder zou het best kunnen dat hij eind december hier in de winkels ligt, maar daar is publiekelijk geen informatie over bekend.
Niemand hier in dit topic (tenzij je bij Motorola werkt) kan uitsluiten dat er morgen een press release komt met dat de Milestone 3 in de EU gaat uit komen.
De vraag is dus vooral, ben je bereid lang te wachten met een grote kans dat het toestel hier niet uit gaat komen.....
Als ik zou moeten gokken (heel grofweg) , dan 35% kans dat het hiet uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Haha, 35% hoe kom je er bij _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Dat het nog in Europa uit gaat komen:
Tegen:
-tegen Clove (een grote retailer in de UK) is gezegd (onofficieel) dat het niet in de UK uit komt. Later is daar door Clove aan toegevoegd dat dat mogelijk komt omdat de Motorola Pro (ook qwerty) al uit zou komen in de UK, waarvoor de Milestone 3 te veel concurrentie zou geven.
-De Milestone 2 had mogelijk geen goede verkoop cijfers in de EU, wat een reden zou kunnen zijn om de Milestone3 hier ook niet uit te brengen.
-veel toestellen komen niet in de EU uit
-er is nog geen ander bericht over Milestone 3 en de EU naar buiten gekomen, wat de kansen met elke maand verder verkleint.

Voor:
-de milestone 1 en 2 zijn ook in de EU uitgekomen
-vorige Motorola toestellen komen (als ze in Europa uit komen) meestal een paar maanden later uit dan in de VS.
-motorola brengt volgens mij relatief vaak Europese toestellen uit. Wel blijven ze vaak kort op de markt, en wordt er weinig reclame voor gemaakt.
-er is naast de Droid 3 al een GSM versie beschikbaar, waardoor de stap relatief klein is om het in Europa uit te brengen
-Er is weinig concurrentie voor de Droid 3 in de EU, tegelijkertijd is het een veel besproken toestel.
-Een tijdje na het bericht van Clove, heeft Google Motorola's smartphone divisie overgenomen, waardoor eventuele onofficiele plannen over het niet uitbrengen gewijzigd kunnen zijn.
-De Milestone 3 kwam vrij plotseling uit in Brazilie, en gaat later nog in andere zuid-amerikaanse landen uit komen. Hetzelfde kan uiteraard gebeuren voor Europa.

Op basis hiervan schat ik zeer grof en subjectief een kans in van 35% dat het hier binnen een half jaar uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Aangezien ik zelf nogal een fan ben van de standaard launcher (4 iconen in de dock, gave 3d effecten, etc), maar het toch wel balen vond dat de launcher af en toe moet 'redrawen' als je van een app terug komt in de launcher, was ik blij toen ik deze hack las:
I added "ro.HOME_APP_ADJ=1"
it locks your launcher into memory preventing redraws. useful if you use the stock launcher.
Het werkt 100% bij mij. Launcher is nu super snel met opstarten. Je hebt wel root nodig. Bovenstaande code komt in de build.prop

Daarnaast lijkt het unlock scherm ook sneller naar voren te komen als je het scherm aandrukt. Blijkbaar hangt dat dus samen met de home app?

[ Voor 11% gewijzigd door Magnetic_Man op 27-09-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikzelf wacht eerst 4 oktober af en de OEM Milestone 3...
Daarna maak ik m'n keuze pas. Ben wel overtuigd van de kracht van de OMAP4430 en de rest van de specs.

• Cyb
  • Niet online
Droid 4 gerucht: Cyb in "Qwerty Androids"

• DoubleYouPee
Laat we eerst maar eens wachten tot de droid 3 OEM daadwerkelijk beschikbaar is :+ :D

• DoubleYouPee
Ik raad je aan om ontopic te blijven, hier is het offtopic.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 29-09-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Ik heb dus familie die vandaag naar de states vertrekt.

Droid3 of toch liever de XT860?

Denk sowieso dat de XT860 daar niet snel te vinden is. Of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
McTurque schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:20:
Ik heb dus familie die vandaag naar de states vertrekt.

Droid3 of toch liever de XT860?

Denk sowieso dat de XT860 daar niet snel te vinden is. Of toch wel?
Lijkt me niet nee, in ieder geval niet in de 'normale' shops.
De droid 3 is overigens bij veel winkels op het moment uitverkocht
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278141

Mocht je een verizon droid 3 eentje vinden voor <$500 of zo dan zou je daarvoor kunnen kiezen. Hij werkt dus prima in NL met wat modificaties/root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders via Simply Electronics voor 425,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
De off-contract / retail prijs van de droid 3 is $459. Lijkt me stug dat Verizon de prijzen verhoogt als hij slecht leverbaar is. In de gemiddelde stad daar heb je tig van die Verizon winkels.

Als je beetje geluk hebt kom je in een Mall daar een standje tegen met unlocked telefoons, had ik ook. Heb hem daar gehaald voor een paar euries meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Okidoki. Dus Droid3 is prima te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik vind hem zeker prima te doen. Zolang je dus bereid bent om hem te rooten om hem werkbaar te krijgen hier in NL.

EDIT: Inmiddels mijn Droid 3 geupdate naar 5.6.890. Lukte niet OTA omdat ik mijn build.prop en nog wat andere bestanden had aangepast, dus handmatig geupdate via windows. Ging prima, moest alleen wel daarna opnieuw rooten, en opnieuw mijn fixes voor NL toepassen.

Volgens mij waren het niet echt baanbrekende fixes (maar heb sowieso niet last van bugs). Batterij zou iets beter moeten zijn, en er zit nu Google Talk met video op, maargoed daar heb je natuurlijk niks aan als niemand anders die heeft ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Magnetic_Man op 01-10-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Hoe lastig/moeilijk/risicovol is het rooten van je Droid3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Lastig is het zeker niet. Er is een programma dat je opent op je pc, je klikt op start, en die doet de rest.
Risico is als je de verkeerde bestanden gaat verwijderen met die root rechten, dan kan het zijn dat alles vastloopt en je het systeem opnieuw moet flashen. Maar als je gewoon goed leest hoeft dat niet te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Ik heb het topic al een beetje doorgespit maar qua bereik is het iets minder dan de xt860?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
McTurque schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:35:
Ik heb het topic al een beetje doorgespit maar qua bereik is het iets minder dan de xt860?
Standaard is het bereik minder ja, althans, dat is wat ik op maak uit gebruikers ervaringen, al hoewel er geen hard bewijs is of het daadwerkelijk minder is dan de XT860. Maar met een kleine aanpassing kan het signaal verbeterd worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1269805
Onduidelijk is of het signaal dan net zo goed is als de XT860. Misschien dat die instellingen de XT860 ook wel verbetert.

[ Voor 18% gewijzigd door Cyb op 02-10-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Oke top. Ik zit zelf in omgeving Amsterdam. Over het algemeen heb ik wel goed bereik hier. Dus dat zal geen zware impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
McTurque, ik zit in een omgeving waar je regelmatig slecht/geen bereik hebt en ik kan je vertellen dat de XT860 niet onder doet voor andere telefoons! Ik heb hem nu vaker vergeleken met een HTC Desire Z met beide KPN als netwerk en ik durf te zeggen dat hier de Motorola het beter doet en zeker net zo goed. Als de XT862 'iets minder' is en je woont in amsterdam zal bereik geen probleem zijn!

Wat anders, weet iemand hoor ook of er al CFW is voor de droid 3? Ik heb gelezen op XDA dat ze de bootloader wel omzeilt hebben. En er is een Steel Droid, maar die kan ik niet gebruiken omdat ik de XT860 heb. Dat is dus het stukje community support wat er voor mijn type ontbreekt. Maar ik wat ik met CFW bedoel is eigenlijk de lightning rom of de CyanogenMod. Zou er ooit een versie voor de Milestone 3 uitkomen?

De bootloader hoeft dus geen probleem meer te zijn, die heeft 'men' 'omzeild' met de clockwork recovery mod (vergeef het me als ik het verkeerd zeg... :))

[ Voor 42% gewijzigd door lucaspr op 04-10-2011 09:41 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Even tussendoor mensen., Galaxy S Glide.

http://www.gsminfo.nl/nie...sung-Galaxy-S-Glide-2.jpg

Ziet er niet slecht uit om eerlijk te zijn. Niet zo sexy als de XT maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
lucaspr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:56:
McTurque, ik zit in een omgeving waar je regelmatig slecht/geen bereik hebt en ik kan je vertellen dat de XT860 niet onder doet voor andere telefoons! Ik heb hem nu vaker vergeleken met een HTC Desire Z met beide KPN als netwerk en ik durf te zeggen dat hier de Motorola het beter doet en zeker net zo goed. Als de XT862 'iets minder' is en je woont in amsterdam zal bereik geen probleem zijn!

Wat anders, weet iemand hoor ook of er al CFW is voor de droid 3? Ik heb gelezen op XDA dat ze de bootloader wel omzeilt hebben. En er is een Steel Droid, maar die kan ik niet gebruiken omdat ik de XT860 heb. Dat is dus het stukje community support wat er voor mijn type ontbreekt. Maar ik wat ik met CFW bedoel is eigenlijk de lightning rom of de CyanogenMod. Zou er ooit een versie voor de Milestone 3 uitkomen?

De bootloader hoeft dus geen probleem meer te zijn, die heeft 'men' 'omzeild' met de clockwork recovery mod (vergeef het me als ik het verkeerd zeg... :))
Ja..dat is dus de vraag. Ik neem aan dat het niet al te veel moeite kost om een mod om te zetten naar XT860. Maarja, straks is er geen cyanogen mod voor XT860 en wel voor XT862. :/
McTurque schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:01:
Even tussendoor mensen., Galaxy S Glide.

http://www.gsminfo.nl/nie...sung-Galaxy-S-Glide-2.jpg

Ziet er niet slecht uit om eerlijk te zijn. Niet zo sexy als de XT maar toch.
Inderdaad, maar volgens mij komt ook deze telefoon niet naar europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Snap het niet. Waarom komen die qwerty toestellen niet naar de EU? Verkopen ze zo slecht dan hier?

Is het toch echt een te klein doelgroep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Tja.. goeie vraag. Volgens mij is de markt groot genoeg.. kijk naar de desire Z.
Maarja, je kan je ook afvragen waarom motorola niet europa zit. Markt genoeg lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:35:
Tja.. goeie vraag. Volgens mij is de markt groot genoeg.. kijk naar de desire Z.
Maarja, je kan je ook afvragen waarom motorola niet europa zit. Markt genoeg lijkt me
Uit de markt gedrukt door Nokia een aantal jaren terug meende ik gelezen te hebben. Ik kan er naast zitten natuurlijk.

Ik lees zojuist dat Motorola de Atrix heeft aangekondigd voor Griekenland met morgen als release datum. Hopelijk kan de Milestone 3 ook op zo'n spontane aankondiging rekenen voor Europa.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 20:55 . Reden: Bronverwijzing toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
@CLB, misschien had ik het via een PM moeten doen, maar daar is het nu te laat voor..

In de TS staat nog dat het onbekend is of de XT860 Out-of-the-box werkt, maar dat doet hij! En ik zal nog een optelsommetje maken voor het aantal MB's dat de Bell Bloatware inneemt! Zal ik je dat laten weten via een PM? hmm.. das natuurlijk interessante info voor deze thread, dat zal ik hier neerzetten!

[ Voor 12% gewijzigd door lucaspr op 04-10-2011 23:17 . Reden: verkeerde gedachte! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griekenland heeft niet eens geld...
lucaspr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:16:
@CLB, misschien had ik het via een PM moeten doen, maar daar is het nu te laat voor..

In de TS staat nog dat het onbekend is of de XT860 Out-of-the-box werkt, maar dat doet hij! En ik zal nog een optelsommetje maken voor het aantal MB's dat de Bell Bloatware inneemt! Zal ik je dat laten weten via een PM? hmm.. das natuurlijk interessante info voor deze thread, dat zal ik hier neerzetten!
That's fine, neem ik het wel op =) Morgen even veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
Programma MB's

Citrix Receiver 2,32
Tunes & Apps 3,32
TV & Radio 4,32
Zoompass 5,32
Top HD Games 6,32
Self Serve 7,32
Remote PVR 8,32
QuickOffice 9,32
Phone Portal 10,32
Kobo 11,32
GPS Navigator 12,32
MusicPlayer 13,32

Totaal: 93,84

Exclusief de Nova en Let's Golf, die waren zowieso te verwijderen, dus dat heb ik gedaan.

Het valt me nog tegen hoeveel dit is, er zitten wel een paar nuttige apps tussen als de Phone Portal en quickoffice, maar die gebruik ik ook niet dagelijks. Misschien toch wel handig als er een keuze is of je dit erop wilt hebben. Het scheelt altijd weer een hoop(je) MB's! En ondanks dat ik mijn XT860 geroot heb durf ik het niet te verwijderen met het oog op updates!

[ Voor 10% gewijzigd door lucaspr op 04-10-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
[b][message=36868289,noline][...]Maar ik wat ik met CFW bedoel is eigenlijk de lightning rom of de CyanogenMod. Zou er ooit een versie voor de Milestone 3 uitkomen?[...]
CyanogenMod7 on Droid 3
http://www.droid-life.com...-some-cyanogenmod-7-love/
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FrzPSLIJyiQ&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
nou het dat is al heel wat.

hij start op... en dat is het zo'n beetje:D

maar het begin is gemaakt. zoals die al zegt, het is al heel ver gevorderd opzich..

is dit overigens de XT862 of de XT860?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Denk XT682 (Droid3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
List of ROMs currently available for the Motorola Droid 3 on Verizon Wireless ON SYSTEM VERSION 5.6.890

These ROMs are not compatible with the Canadian Motorola XT860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Ik heb gsmrepareren.nl een bericht gestuurd met daarin de vraag of zij ook de XT860/XT862 ter reparatie accepteren. Stel dat er iets stuk gaat... Wat doe je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
lucaspr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:32:
Het valt me nog tegen hoeveel dit is, er zitten wel een paar nuttige apps tussen als de Phone Portal en quickoffice, maar die gebruik ik ook niet dagelijks. Misschien toch wel handig als er een keuze is of je dit erop wilt hebben. Het scheelt altijd weer een hoop(je) MB's! En ondanks dat ik mijn XT860 geroot heb durf ik het niet te verwijderen met het oog op updates!
Je zou ook met een programma zoals Titanium Backup de programma's kunnen freezen. Dan veranderd hij ze naar .bak en heb je dus wel nogsteeds een programma dat je terug kunt zetten indien je wilt updaten.

Dan heb je nog wel de MB's in gebruik, maar ziet het er iets schoner uit in je launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Begin toch te neigen naar de XT862.. Hoogst waarschijnlijk werken ROMs in 1e instantie NIET voor XT860. Je moet dus maar geluk hebben dat iemand zin heeft om de ROM om te zetten (zóveel werk zou dat niet zijn neem ik aan). Daarnaast heeft de XT860 nogsteeds geen update gehad terwijl de XT862 die al wel heeft.
Ben benieuwd of de XT860 OEM deze dan wel zal hebben??

Magnetic_man nog nieuwe klachten/opmerking m.b.t. XT862 in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Nope, nogsteeds blij met mijn aankoop. Kan het toestel zeker aanraden. Maar rooten is dus wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 01:15:
Begin toch te neigen naar de XT862..
Dacht dat je hem al had besteld? (Ik ook nog niet...)
Hoogst waarschijnlijk werken ROMs in 1e instantie NIET voor XT860. Je moet dus maar geluk hebben dat iemand zin heeft om de ROM om te zetten (zóveel werk zou dat niet zijn neem ik aan). Daarnaast heeft de XT860 nogsteeds geen update gehad terwijl de XT862 die al wel heeft.
Ben benieuwd of de XT860 OEM deze dan wel zal hebben??
Hier de changelog van de XT862 updates: http://support.verizonwir...system_update/droid_3.pdf

De XT860 is later uitgebracht. Misschien zitten de relevante updates er al in?
Als de XT860 OEM er is (al die uberhaupt nog gaat komen), dan komen updates misschien ook sneller uit, omdat ze dan rechtstreeks van Motorola kunnen komen. En die werken misschien weer op de XT860Bell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Nee had em nog niet besteld. Zit te wachten op de XT860 OEM. Maar als ie binnenkort niet komt ga ik voor de XT862... Bereik is blijkbaar gewoon goed genoeg, anders had magnetic_man dit ondertussen wel ondervonden. Ik betwijfel nog steeds of de XT860 daadwerkelijk beter ontvangst heeft op GSM netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:38:Nee had em nog niet besteld. Zit te wachten op de XT860 OEM. Maar als ie binnenkort niet komt ga ik voor de XT862... Bereik is blijkbaar gewoon goed genoeg, anders had magnetic_man dit ondertussen wel ondervonden. Ik betwijfel nog steeds of de XT860 daadwerkelijk beter ontvangst heeft op GSM netwerken.
Heb genoeg van het wachten en de onzekerheid over of de OEM gaat komen, en zo ja, wanneer, en op het moeten wachten of de XT862 wel of niet net zo goed bereik heeft, en de stijgende dollarkoers die misschien wel gaat pieken als de euro in stort enz... Dus... ik heb hem zojuist maar de XT860 besteld :)
Bij de checkout op Negri kon btw ik alleen FedEx kiezen, dus $61.39 aan verzendskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Bells versie op backorder dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Yep. Volgens Negri komt hij volgende week binnen. Ik neem even aan dat dit geen verkoop uitstel smoesjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Op de XT862 zitten logo's van Verizon. Is dit alleen aan de voorkant (bij de mic.) of ook nog ergens anders? Als het alleen de voorkant is, is deze gemakkelijk te verwijderen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
timovd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 08:19:
Op de XT862 zitten logo's van Verizon. Is dit alleen aan de voorkant (bij de mic.) of ook nog ergens anders? Als het alleen de voorkant is, is deze gemakkelijk te verwijderen.
Ook op de achterkant
http://www.techrific.com.au/images/motorola_droid-3_d.jpg
Cyb schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Yep. Volgens Negri komt hij volgende week binnen. Ik neem even aan dat dit geen verkoop uitstel smoesjes zijn.
Oke, succes ermee! Bij mij is de verleiding ook erg groot.. maar zie mezelf al +100€ douane kosten betalen en €600 vind ik toch erg veel met hardware-failures in gedachte enzo. ( €600 vind ik sowieso te veel voor een mobiel)

edit: ter vergelijking, de galaxy SII is nog maar €430, en ook een van de high-end telefoons van dit moment

[ Voor 43% gewijzigd door DoubleYouPee op 08-10-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Magnetic_Man schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:07:
Nope, nogsteeds blij met mijn aankoop. Kan het toestel zeker aanraden. Maar rooten is dus wel een must.
Hoe zit het trouwens met die .890 update. Heb jij die al installed? Krijg je die automatich binnen ondanks dat je niet op verizon netwerk zit? Hoe lang doe je op 1 batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Jep de laatste update heb ik al. Kreeg inderdaad gewoon de melding dat er een nieuwe versie was. Helaas wou het niet via die tool omdat hij telkens update failed aangaf. Vermoedelijk omdat ik in mijn /system/ map bestanden heb aangepast. Maar mbv handmatig installeren werkt het gewoon :)

Doe 1 dag op 1 batterij. Gewoon 's avonds aan de lader. Niet veel anders dan ik van voorgaande smartphones gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Hoe haal je de update dan binnen en installeer je het handmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Kennis van mij gaat volgende week naar Miami. Hij wil voor mij wel een Droid 3 meenemen. Maar ben nog steeds aan het twijfelen over de Verizon variant of die van Bell. Kan je ook in de winkel meteen laten unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
DiMacho schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:45:
Kennis van mij gaat volgende week naar Miami. Hij wil voor mij wel een Droid 3 meenemen. Maar ben nog steeds aan het twijfelen over de Verizon variant of die van Bell. Kan je ook in de winkel meteen laten unlocken?
Vraag me uberhaubt af of de canadese versie zo 123 in de USA te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
DoubleYouPee1 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:14:
[...]

Vraag me uberhaubt af of de canadese versie zo 123 in de USA te vinden is
Dat dacht ik ook al. Dus het zal wel die van Verizon worden. Dan is het dus de XT862. Nu nog kijken of je hem ook unlocked kan krijgen daar.

Edit: Dit is degene die ze bij Verizon in the store verkopen voor $459,99. http://tinyurl.com/5vkn5bo
Ik zie nergens een optie voor unlocken in de winkel zelf.

[ Voor 33% gewijzigd door DiMacho op 10-10-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
McTurque schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:17:
Hoe haal je de update dan binnen en installeer je het handmatig?
Dit heb ik gedaan met het programma RSDLite. Daar laad je de zip in, hangt de telefoon aan je PC en je flashed de update. Daarna moest ik wel weer opnieuw rooten (maar had alle instellingen en apps nog wel gewoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Magnetic_Man schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:13:
[...]

Dit heb ik gedaan met het programma RSDLite. Daar laad je de zip in, hangt de telefoon aan je PC en je flashed de update. Daarna moest ik wel weer opnieuw rooten (maar had alle instellingen en apps nog wel gewoon).
Het enige wat je moet doen is rooten, RSDlite installeren, en de ZIP toevoegen? That's it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Oke thanks voor de info.

Staan dit soort stappen ook op xda? Anders blijf ik het hier vragen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
McTurque schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:48:
Oke thanks voor de info.

Staan dit soort stappen ook op xda? Anders blijf ik het hier vragen namelijk.
Ja.. maar echt goede guides zijn er niet. Daarnaast staat alles door elkaar.
Rooten is simpel maar dat bootloader, clockwork recovery enzo.. et veranderd elke keer weer en ik kan et niet volgen :(

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleYouPee op 10-10-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Momentje fuuuu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Unlocken kan trouwens hier: http://www.motorola-unloc...ock_Motorola_Droid-3.html

Had ik nog niet zien staan op deze pagina. Ik heb het van xda als betrouwbaar. Voor $10,99

Een vriend van mij neemt er één mee uit de USA. Ben erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
DiMacho schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:28:
Unlocken kan trouwens hier: http://www.motorola-unloc...ock_Motorola_Droid-3.html

Had ik nog niet zien staan op deze pagina. Ik heb het van xda als betrouwbaar. Voor $10,99

Een vriend van mij neemt er één mee uit de USA. Ben erg benieuwd!!
Ja, er zijn al meerdere betrouwbare sites. Maar bij sommige werkt et niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ik ben een beetje in de war op het moment...

Er is de XT860, XT862 en de XT883.
Mijn HTC Desire Z is overleden en wil dus een nieuwe QWERTY android phone kopen.
Enige opties in mijn ogen zijn of weer de Desire Z, maar begint al oud te worden, of een Droid3 / Milestone3.
Aangezien ik ook de eerste Milestone heb gehad en me deze eigenlijk wel goed beviel.

Nu zit ik veel in Zweden en heb ik ook een Zweeds nummer wat ik wil blijven gebruiken.
Zit bij de provider '3' oftwel 'tre' daar, die volgens mij op de 900Mhz zitten.
Welke van de Droids3 / Milestones3 moet ik nu hebben om er zeker van te zijn dat hij werkt?

De XT862 heeft volgens sommige geen 900Mhz, de XT860 (oftewel XT860 4G uit Canada) heeft dit volgens sommige sites wel, andere weer niet. En de XT883 die hetzelfde zou moete zijn als de XT860 maar niemand die hier exact uitspraak over durft te doen.

Kan iemand mij uit de brand helpen door duidelijk te maken welke nu wel of niet zullen werken?

Tack sa mycket! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
@Niels,
Hier een overzicht met links naar de officiele specs: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1237302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:37:
[...]

Het enige wat je moet doen is rooten, RSDlite installeren, en de ZIP toevoegen? That's it??
Jep, RSD starten op je PC. Telefoon aan je PC hangen, ZIP inladen in RSD, en op de startknop drukken :) piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Cyb! Die link had ik inderdaad ook al gevonden.
Alleen wat ik niet helemaal helder heb is naar welke frequenties ik nu moet kijken.
'3' oftwel 'tre' gebruikt voor 3G en mobiel internet de 900Mhz, alleen is dit voor GSM, HSDPA of welke?
Ik heb internet op mijn telefoon via HSDPA (wordt ook een H teken getoond in beeld).
Alleen bij de HSDPA specs staan geen frequencies?

Moet ik er nu alleen op letten dat er bij de GSM 900Mhz staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
quote: NegriElectronics
Thank you for contacting Negri Electronics. I was forward your email from Ryan. He informed me some news in regards to the OEM model but unfortunately there not good. He informed me that we are not expecting these units in anytime soon, no release date confirmed as of yet. We do expect the Bell Wireless model in soon and these are non-branded units. At this time we have sold out but should have some in very soon. If you need any other information do not hesitate to contact us, thank you

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleYouPee op 12-10-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Zojuist mijn XT860 binnen :)

Ik heb hem vrijdag avond besteld via Negri met Google Checkout. Maandag eind-middag/avond kreeg ik van Negri te horen dat mijn credit card niet verwerkt kon worden, en gaven ze als optie om in overleg de order opnieuw te plaatsen, alleen dan via Amazon Checkout. (Toen ik de eerste keer bestelde, stond Amazon Checkout er volgens mij ook niet tussen.) Dinsdag avond heb ik de order opnieuw geplaatst, alleen dan dus via Amazon checkout. 3 uur na het plaatsen kreeg ik een Fedex tracking nummer waarin stond dat het 13 oktober zou aankomen. Dacht dat het om een foutje ging, want dat leek me wel erg snel, en dat ze misschien uit versturen vanuit de VS bedoelden. Maar zag daarna dat het via Fedex Priority was verstuurd, dus extra snel :) (Ik heb het dus binnen 40 uur ontvangen.)
Verder geen douane kosten, al hoewel dat nog zou kunnen komen per post.

Wat me verder verbaast is dat de verpakking van de XT860 volledig gesealed was. Ik had verwacht dat Negri zelf het toestel zou unlocken, en weer terug in de verpakking zou stoppen.
Verder is er bij het unboxen geen enkele aanwijzing dat het toestel van Bell vandaan komt. Zelfs niet op de stickers op de doos. Er staat alleen bij dat het toestel van Motorola Canada vandaan komt. Van buiten af gezien zou ik zeggen dat het om een OEM gaat, maar ik moet nog zien of er Bell software op staat.

Ik kan het toestel nog niet testen. Ik wil hem eerst netjes volgens de handleiding opladen, en heb ook nog geen mobiel internet abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Das inderdaad snel! Ben benieuwd naar je bevindingen.
Aangezien de OEM versie dus hoogstwaarschijnlijk nog een tijd op zich laat wachten ga ik deze dagen de knoop doorhakken en de XT860 of XT862 bestellen

[ Voor 59% gewijzigd door DoubleYouPee op 13-10-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Cyb: Heb je nog een directe link van Negri? Sounds good namelijk zonder stickers / Belldoosje enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
CLB schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:14:
@ Cyb: Heb je nog een directe link van Negri? Sounds good namelijk zonder stickers / Belldoosje enzo...
http://negrielectronics.c...900-3g-bell-unlocked.html

Sounds good inderdaad, maar je betaald dus wel +€50 voor deze versie in vergelijking met de XT862 unlocked... De XT862 heeft ook al ROM support terwijl de XT860 dat nog niet heeft...

[ Voor 23% gewijzigd door DoubleYouPee op 13-10-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revlitez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-02-2023
Op papier staat er:
Accu (mAh, standby, spreektijd) 1540mAh, 240 uur, 580 min

Dit zal per gebruiker natuurlijk verschillen, maar hoelang gaat de accu ongeveer mee? (Droid 3 bezitters)

Wat ik waarschijnlijk zal gebruiken:
Mail
SMS
Whatsapp
Facebook
Twitter
Browser
en Bellen

Ik ga er niet op gamen en gebruik heel af en toe Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
wat is nou het verschil tussen deze twee versies.

http://negrielectronics.c...oid-3-verizon-locked.html

http://negrielectronics.c...t862-droid-3-verizon.html

Schilt bijna honderd euro voor de zelfde versie (XT862). Ik denk dat de telefoon van 560 dollar al geunlocked is en dus direct in Nederland te gebruiken is? Maar het is toch ook zo dat je het unlocken hier in Nederland zelf kunt doen voor slecht een tientje? Zoals hier bijvoorbeeld http://www.motorola-unloc...ock_Motorola_Droid-3.html.

Waarom dan honderd euro meer betalen, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
gruys7 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:25:
wat is nou het verschil tussen deze twee versies.

http://negrielectronics.c...oid-3-verizon-locked.html

http://negrielectronics.c...t862-droid-3-verizon.html

Schilt bijna honderd euro voor de zelfde versie (XT862). Ik denk dat de telefoon van 560 dollar al geunlocked is en dus direct in Nederland te gebruiken is? Maar het is toch ook zo dat je het unlocken hier in Nederland zelf kunt doen voor slecht een tientje? Zoals hier bijvoorbeeld http://www.motorola-unloc...ock_Motorola_Droid-3.html.

Waarom dan honderd euro meer betalen, of zie ik iets over het hoofd?
Klopt, de ene is unlocked en de andere niet. De 'normale' versie heeft een tijdje geleden korting gekregen. Waarom de unlocked versie niet ook deze korting heeft gekregen is onduidelijk.
Je kan inderdaad de normale versie kopen en em dan zelf unlocken. Er zijn echter gevallen (bijv op XDA) waarbij geen een van de online verkrijgbare codes werkt.
Een gokje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
DoubleYouPee1 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

Klopt, de ene is unlocked en de andere niet. De 'normale' versie heeft een tijdje geleden korting gekregen. Waarom de unlocked versie niet ook deze korting heeft gekregen is onduidelijk.
Je kan inderdaad de normale versie kopen en em dan zelf unlocken. Er zijn echter gevallen (bijv op XDA) waarbij geen een van de online verkrijgbare codes werkt.
Een gokje dus :)
Oke bedankt! Is het wel bekend waarom soms de online verkrijgbare codes niet werken? Of kan je hier pas achter komen wanneer je de codes daadwerkelijk wilt invoeren in je telefoon.
En als die codes dus echt allemaal niet werken heb je dus helemaal niks aan je net gekochte telefoon neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
gruys7 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

Oke bedankt! Is het wel bekend waarom soms de online verkrijgbare codes niet werken? Of kan je hier pas achter komen wanneer je de codes daadwerkelijk wilt invoeren in je telefoon.
En als die codes dus echt allemaal niet werken heb je dus helemaal niks aan je net gekochte telefoon neem ik aan?
Iets met verizon of motorola die de codes veranderen. Maar kan je van te voren niet weten.
Sommigen hebben zovaak een verkeerde code ingevoerd dat hun droid 3 freezed. Misschien dat in de toekomst je met een of andere hack wel kan unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En welke verzendingsmethode had jij in eerste instantie aangevinkt:
USPS
- Priority Mail International $43.61
- Global Express Guaranteed (GXG) $102.53
FedEx
- International Economy $61.39
- International Priority $75.34
Free Shipping
- Free $0.00

En je box? Was zo'n doosje en dan dus gesealed? Of ander uiterlijk?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vgjyi.jpg

Laatste vragen? Toevallig Vodafone of mogelijkheden om dat te testen?

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 13-10-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McTurque
Ik krijg er einde volgende week 1 mee uit de States. XT862 (Droid3).

Ben benieuwd hoe de toestel zal zijn. Ik heb de Galaxy S2 nu maar dat is echt drama... Toestel zelf niet maar het typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:06:
[...]En welke verzendingsmethode had jij in eerste instantie aangevinkt:
USPS
- Priority Mail International $43.61
- Global Express Guaranteed (GXG) $102.53
FedEx
- International Economy $61.39
- International Priority $75.34
Free Shipping
- Free $0.00

En je box? Was zo'n doosje en dan dus gesealed? Of ander uiterlijk?
[afbeelding]

Laatste vragen? Toevallig Vodafone of mogelijkheden om dat te testen?
(Ik heb binnen vandaag, DoubleYouPee1 heeft hem nog niet besteld zover ik weet.)

Ik heb tijdens het bestellen gekozen voor de goedkoopste optie. Priority Mail International $43 stond dacht ik wel op de product pagina, maar niet in de uiteindelijke pagina waar ik bestelgegevens moest invullen. Ik heb "Shipping and Handling: $58.25". Welke verstuurd is via Fedex Priority.
Order Summary
---------------------------------------------------------------------------
Order Placed: October 11, 2011
Amazon Payments order number: xxxxxxxxxxxxxxxx Order Total:$683.75

Item(s) Subtotal: $625.50
Shipping and Handling: $58.25

Total Before Tax: $683.75
Estimated Tax: $0.00
Grand Total: $683.75
Het is inderdaad die doos, alleen dan gesealed.
Tijdens de first boot van de XT860, was niks van Bell zichtbaar. (Misschien dat het blauwe achtergrondje van Bell is, maar dat weet ik niet.) Nu ik in de desktop scherm zit, zie ik wel een "Bell tv" icoontje, wat voor mij (als Android noob) de enigste hint is dat het een Bell toestel is. (Verder nog een paar andere icoontjes, zoals "Kobo", "Zoompass" en "TV&Radio", welke misschien ook van Bell zijn.) Verder was geen activatie of iets dergelijks nodig, anders dan het akkoord gaan met standaard voorwaarden van Google en Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje_p
@ Cyb,

welk netwerk gebruik je?

Dus als ik het goed begrijp werkt de XT860 direct out-of-the-box? Ook GPS, Google Maps, internet en SMS?

Sta op het punt om hem te bestellen. Laatste drie dagen is de EUR-DOL namelijk weer erg gunstig geworden. (Bijna 1.38)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje_p
mmm.... site van negri ligt eruit. of ligt dat aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fritsje_p schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:48:
mmm.... site van negri ligt eruit. of ligt dat aan mij
Ik kan de site ook niet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Hijs wel vaker down, maar werkt nu weer.
@Cyb, wanneer krijg je internet? Kan je wel gewoon meteen bellen en zo? Hoe is ontvangst?
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste