Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Geen idee, ik zou even je zooi backupen en data wipentimovd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:09:
Ik ben vandaag overgestapt van T-Mobile naar Tele2 (zelfde netwerk). Internet instellen was even wat uitzoekwerk, maar het werkt.
Nu reboot mijn telefoon vanzelf enkele malen per dag en soms wordt er opnieuw naar de SIM PIN gevraagd. Het kaartje is dus nieuw en ik heb 'm ook nog even schoongemaakt, maar dit helpt niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
ROM: MavROM 4.5.
Inmiddels terug naar MavROM 4.0 (werkt toch lekkerder) en een nieuwe SIM gekregen van Tele2.
Kaarten van KPN (zakelijk) en T-mobile werken gewoon goed. Wat is er anders aan de kaart van Tele2?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
net vandaag overgestapt van KPN naar Telfort, nu wil mijn stock Droid3 geen dataverbinding aangaan
APN netjes toegevoegd....
wel 3g logo maar hij blijft wit en dus geen internet!
heeft iemand anders ook problemen met Telfort???? of tips???
heb bij KPN nooit problemen gehad, en telfort weet t ook niet op te lossen, ze spelen t nu door naar KPN om te kijken of er in het netwerk alles goed gaat!
Alle ICS ROM's zuigen mijn batterij leeg.
SteelDroid bevalt mij nog het beste van de ICS ROMs, maar daar krijg ik het lockscreen niet werkend. Voor mijn Exchange account moet ik een PIN instellen na 15 min sleep. Wellicht dat dit er mee te maken heeft.
Iemand die mij een energiezuinige GB ROM kan aanbevelen?
Ik draai nu SteelDroid 5.6 (ICS), maar de batterij wordt letterlijk leeggezogen en het lockscreen werkt of helemaal niet, of bij iedere keer dat je het scherm uit en aanzet.
Misschien moet je ff goed naar de APN instellingen kijken die in ICS gebruikt worden.
En deze dan toepassen in GB?
Noem ook maar ff wat... Zou gewoon moeten werken.
Ik ben van T-Mobile naar een virtuele privider gegaan, die ook gebruik maakt het het T-mobilenetwerk, dus aan het netwerk kan het niet liggen.
Ervaren meer mensen dit en zijn er nog tips om mijn telefoon weer sneller te laten reageer op het touchscreen?
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
als ik een beetje rammel aan de slider heb ik soms een halve seconde beeld, weet er iemand war ik de droid3 kan laten nakijken???
alvast bedankt.

Je zou http://www.solid-vision.com/organisatie/contact kunnen proberen. Maar dat zijn niet de goedkoopste. Alhoewel, ik ken geen ander bedrijf dat Motorola's repareert in NL.
Zelf openschroeven is het alternatief. Maar of je dat wil...
[ Voor 12% gewijzigd door Die Bruine op 13-11-2012 14:35 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Ik denk het niet, ik weet eigenlijk niet eens wat het is? Kan je mij dat vertellen en misschien op weg helpen hoe ik dat moet doen?Die Bruine schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 07:51:
In het afgelopen jaar ook geen enkele wipe uitgevoerd? Want dan zou ik dat als eerste proberen. Geen elegante oplossing, maar wel 1 die je veel zoekwerk bespaart. Persoonlijk ben ik liever een uur of 2 zoet met het opnieuw instellen dan een paar dagen kwijt aan het zoeken naar vaagheden.
Ja hoor, heb je er weer een. Je hebt hoogstwaarschijnlijk, zoals ""Die Bruine"" al aangaf, een scheur in je flex kabel. ( komt van al dat uit-inschuiven ) Blijkt bekend te zijn met dit toestel. Ik kan je er alles over vertellen. Normaal, in portrait start het toestel op,zodra je het toetsenbord uitschuift, valt het scherm weg, maar toestel staat nog aan ) met terugschuiven, komt het wellicht soms terug, of knippert t scherm.bArAbAtsbB schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:03:
hmm mijn droid 3 geeft sinds gisteren geen beeld meer!!
als ik een beetje rammel aan de slider heb ik soms een halve seconde beeld, weet er iemand war ik de droid3 kan laten nakijken???
alvast bedankt.
Waarschijnlijk hoor je ook iets raars ( flex kabel ) zodra je het toetsenbord uitschuift net nadat je de bovenste rij letters nadert.
Het probleem zal steeds erger worden naarmate je t toetsenbord gebruikt, doordat de flex steeds verder scheurt ( en het toetsenbord zal je zeker gebruiken, en anders heb je niks aan dit toestel natuurlijk. Kan gaan tot niet opstarten. Front camera en speaker is ook gekoppeld aan de flex, waarschijnlijk zullen die t ook begefen binnenkort.
Ik heb hetzelfde gehad, nieuwe flex erin, deed het voor een 2 weken, vervolgens weer t zelfde. Het repareren is ook niet ff gedaan, veel pijn en moeite. Flex kabel kost rond 25usd, en dan rond 16usd verz.kosten
Tja, geen garantie natuurlijk hier.. survival mode. Zelf repareren is echt een hele klus. Op youtube kun je een filmpje vinden met hoe je het uit elkaar moet halen, allemaal kleine componenten, sommige vastgelijmd

Uiteindelijk, heb je heel wat losse componenten, en kom je eindelijk bij de flex kabel. Daarna moet je het toestel weer in elkaar zien te krijgen. Let op dat je de connector van je toetsenbord er goed indoet, anders doet je halve toetsenbord het niet meer. En tjah, zodra eenmaal uitelkaar is gehaald, is het toestel niet meer de oude, en is dit maar pas het begin van alle ellende.

[ Voor 22% gewijzigd door freaknormel op 19-11-2012 00:26 ]
Zeker. Batterij gaat ook langer mee, word ook bevestigd door veel andere gebruikers. Ik heb er een Anker batterij in zitten van 1800Mah. Aan het einde van de dag is de batterij leeg ( intensief gebruik )timovd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:49:
Inmiddels terug naar MavROM 4.0 (werkt toch lekkerder) en een nieuwe SIM gekregen van Tele2.
Hebben jullie de regel in de build.prop met ""this is a wireless global phone"" ( zoiets ) al gewijzigd naar 0 ?
Ik had het tijdje terug in een forum gelezen, uitgeprobeerd, en t werkt echt. Beter bereik ( 3-4 strepen , ipv 1-2 )
Ook heb ik vaak, dat ik opeens geen bereik meer heb tijdens een gesprek ( ook in de ruststand ) Ik zie dan een rode streep door de signal strenght, en dan alleen maar geruis..Soms komt het even, en is dan weer weg.
Dit ICM t-mobile.. iemand anders met dezelfde klacht?
Ik hoop dat er binnenkort een nieuwe versie komt van hashcode want ik wil nu al niet meer terug naar GB. Niet alleen omdat JB beter is, maar ook door een aantal handige features in CM10
Het enige waar ik tegenaan loop is het unlock scherm dat bij de hoge DPI niet meer werkt als het toetsenbord uitgeklapt is. Heeft iemand ervaring met de DPI mod op andere roms dan de bovengenoemde? en of het dan wel werkt?
Of is er een manier om dat unlockscherm in te stellen?
Hyundai Ioniq 28kWh
repaircentre van Moto EU wil hem niet in reparatie nemen!
Moto VS, zegt; uhhmmm buiten europa helaas niet ons probleem!
dus dat was t....ik neem na, Milestone1, Milestone2 en een droid3 afscheid van Motorola....ben er klaar mee, en over 3wk komt mn nexus4 binnen bij Saturn.de!
Ik heb mijne al weer 1 jaar en 3 maanden. Hopen dat ie et nog overleefd tot eind 2013..!
Ondanks dat ik erg tevreden ben met mijn droid 3, denk ik niet dat ik hierna nog een motorola koop.
Voornaamste reden is dat ze enkele maanden na de droid 3 al met de droid 4 kwamen, en de droid 3 gewoon lieten stikken m.b.t. ICS (en JB). De droid 4 heeft ook nog geen JB overigens.
Daarnaast hadden ze "beloofd" om de bootloader te unlocken. Er is inmiddels de mogelijkheid om een custom kernel te laden, maar het is nu eigenlijk te laat en er werkt om precies te zijn nog maar één persoon aan de droid 3.. al is hij er eigenlijk ook al mee gestopt.
Ik heb een tijdje JB gebruikt en al werkt het redelijk, zonder camera moet ik toch terug naar GB 2.3.4..
Helaas zie ik nogsteeds geen enkele aankondiging van een mobiel met een full qwerty keyboard. Ik ben er toch zeker gewent aan geraakt en wil eigenlijk niet meer zonder. Ben erg tevreden met het toetsebordje van de D3, en moet zeggen dat hij eigenlijk nog net zo goed typt als toen ik heb net kreeg.
Anoniem: 460030
Ik heb sinds vorig jaar een Droid3 Verizon unlocked.
Ik had destijds een Vodafone abbo en via de info in dit forum heb ik toen de 3G en internet aan de praat gekregen (waarvoor nog dank
Inmiddels heb ik een ander abbo van Telfort.
Nu probeer ik 3G en internet weer aan de praat te krijgen (dmv aanpassen apns-conf.xml en pppd-ril.options) maar dat lukt mij van geen kant.
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?
Alvast dank.
Hey AnnieDroid,Anoniem: 460030 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:12:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds vorig jaar een Droid3 Verizon unlocked.
Ik had destijds een Vodafone abbo en via de info in dit forum heb ik toen de 3G en internet aan de praat gekregen (waarvoor nog dank
Inmiddels heb ik een ander abbo van Telfort.
Nu probeer ik 3G en internet weer aan de praat te krijgen (dmv aanpassen apns-conf.xml en pppd-ril.options) maar dat lukt mij van geen kant.
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?
Alvast dank.
Volgens mij zit telfort gewoon op het KPN netwerk. Je hoeft hiervoor geen pppd-ril.options aanpassingen te doen. Gewoon stock laten en je info in apns-conf.xml zetten. Nouja, dit hoeft eigenlijk ook niet, je kan em gewoon handmatig invullen.
Wat ik me kan herinneren is dat je voor telfort echter "data roaming" moet aan zetten, dus probeer dat eens
Anoniem: 460030
Gelukkig had ik nog een .bak van de apns-conf en de pppdril-options dus het was een kwestie van terugzetten apn aanmaken en RocknRoll.
Ik heb deze Droid3 begin vorig jaar gekocht met de belofte dat hij naar 4.0 zou gaan, ijdele beloftes dus.
Dus nu heb ik maar even een sim-only voor een jaar genomen in de hoop dat volgend jaar de AsusPadphone2 hier uitkomt. Tot die tijd nog maar door met de Droid3.
Als ik nou toch Android4 op deze telefoon wil, moet ik er dan een andere rom op zetten? Zo ja, welke raad je me aan en waar kan ik een beetje een goede tutorial vinden voor een 50%n00b
Mooi dat het werktAnoniem: 460030 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:12:
Doubleyoupee .... je bent een koning!
Gelukkig had ik nog een .bak van de apns-conf en de pppdril-options dus het was een kwestie van terugzetten apn aanmaken en RocknRoll.
Ik heb deze Droid3 begin vorig jaar gekocht met de belofte dat hij naar 4.0 zou gaan, ijdele beloftes dus.
Dus nu heb ik maar even een sim-only voor een jaar genomen in de hoop dat volgend jaar de AsusPadphone2 hier uitkomt. Tot die tijd nog maar door met de Droid3.
Als ik nou toch Android4 op deze telefoon wil, moet ik er dan een andere rom op zetten? Zo ja, welke raad je me aan en waar kan ik een beetje een goede tutorial vinden voor een 50%n00b
Er zijn inderdaad android 4.x roms voor de D3 (zowel ICS en JB). De laatste JB roms (CM10) werken best prima, het probleem is echter dat op geen van alle 4.x camera werkt... en ik betwijfel het eigenlijk of dat ooit nog wel gaat werken.
Zelf gebruik ik minomoto (android 2.3
Beiden kunnen geflashed worden met safestrap. Let er wel op dat CM10 alleen op rom-slot 1 werkt.
Met safestrap kan je dus naast je stock-rom nog 4 andere roms proberen
Over de padfone 2: mooi ding inderdaad, je kan em al uit duitsland laten komen. Voor mij is hij echter veel te duur (800+ euro)
Anoniem: 114502
is er de mogelijkheid om de software van de Droid3 cdma te veranderen naar software met een Nederlands menu en Nederlandse systeemtaal of zijn alle beschikbare roms in het Engels?
Zover ik weet zijn de alle ROMs in het Engels, en heb zelf nooit een Nederlandse ROM gezien.Anoniem: 114502 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:21:
Ik weet niet of iemand dit nog leest,
is er de mogelijkheid om de software van de Droid3 cdma te veranderen naar software met een Nederlands menu en Nederlandse systeemtaal of zijn alle beschikbare roms in het Engels?
Je kan wel met MoreLocale 2 iets proberen (market). Zelf nooit geprobeerd want ik heb liever mn mobiel in het Engels.
Ik heb wel interesse naar je flexcable en eventueel het moederbord.Da-WiZZy0n schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:43:
Ik verkoop m'n Droid 3 in onderdelen, het mobo is defect geraakt door een gare flexcable, heb 'm nog even aan de praat gehad met een nieuwe flexcable, maar hij laadt niet meer op. Ik heb dus nu een nieuwe flexcable, een LCD scherm, accu, camera module, etc. te koop dus.
Vraagprijs?