Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:20
nieuws: 'LG Optimus Note heeft dualcore-cpu en uitschuifbaar toetsenbord'

Als ie hier niet snel komt, ga ik hopen op deze lg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Het toestel is bedoeld voor de Zuid-Koreaanse markt
succes(Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
Bell's versie is nu al 'uitverkocht'
http://negrielectronics.c...900-3g-bell-unlocked.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inmiddels terug uit de USA, en toch maar een Milestone 3 meegenomen. Durfde het eerst niet aan, ivm gedoe met garantie en het verhaal over Vodafone.

Heb inmiddels mbv rooten Vodafone aan de gang gekregen, en de hulp van deze post van een andere hollander: http://www.verboom.net/blog/index_nl.html?single=20110908.0

Werkt nu 100%.

Het toetsenboard is echt top! Had hiervoor een N900, en ter vergelijking vond ik dat toetsenboard misschien ietsje beter (die hadden iets meer hoogte, deze is wat platter. Maar dat is misschien ook een kwestie van wennen.
Verder is hij echt super snel (tjah, dual core). Heb echt geen problemen met de stock blur-launcher (las wat verhalen dat hij traag was).

Voor de rest is het scherm misschien ietsje te groot voor mijn gevoel, maar dat kan natuurlijk ook als luxe worden gezien ;) Heb overigens niks tegen het qHD scherm. Ik las ook hierover dat je geen rechte lijnen op het scherm kon zetten, maar volgens mij zie je dat echt alleen dat zodra je er met je neus tegenaan zit. Daarentegen heeft hij wel een beetje ghost trials als je snel scrolled door je menus.

Wel heb ik het gevoel dat 3g ontvangst iets minder is dan mijn N900, maar heb verder niet veel vergelijkend materiaal. Of verizon hier dus op heeft bezuinigd, dan zou je echt de dell versie er naast moeten houden.

Daarnaast lijkt hij super traag op te laden met mijn usb lader in de EU. Als ik hem aan de pc hang laadt hij wel weer snel. Beetje apart.

Zodra ik hem wat langer in gebruik heb komt er een uitgebreidere review denk ik. Als een van jullie vragen heeft, laat het me weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vooral benieuwd of je hem eerst hebt moeten activeren met een verizon kaartje of hebt moeten unlocken met een gekochte code voordat je het aan de praat kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Nou, daar kan ik je helaas niet mee helpen.. Wou hem eerst in de officiele Verizon store kopen, maar in de 'mall' in de buurt waar ik was had een stand met unlocked telefoons waar hij ook te krijgen was. Aangezien ik geen zin had om in Nederland erachter te komen of het unlocken wel zou werken (schijterd ben ik ook), heb ik hem daar maar gehaald en mijn Vodafone kaartje erin gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, dat was nu juist het punt wat ik wilde weten zodat ik zelf gewoon een locked versie zou kunnen bestellen die 100 dollar goedkoper is bij negri dan de unlocked versie...

Best vreemd, 100 dollar durven te vragen voor unlocken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:00:
[...]Best vreemd, 100 dollar durven te vragen voor unlocken?!
http://negrielectronics.c...&order=relevance&dir=desc
90 dollar is dat. Maar je moet de phone eerst nog unlocken. Als je uit gaat van andere unlockers, dan is Negri uiteindelijk 60 dollar duurder.

En misschien zijn ze de "special price" wel vergeten door te berekenen in de unlocked versie, en gaan ze uit van de "regular price". Verder zijn er ook verhalen van mensen die problemen hebben met unlocken. (Geen idee of ze dat uiteindelijk hebben opgelost, maar wel lullig als je het dan naar Europa hebt genomen.)

[ Voor 9% gewijzigd door Cyb op 13-09-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Cyb schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:15:
[...]

http://negrielectronics.c...&order=relevance&dir=desc
90 dollar is dat. Maar je moet de phone eerst nog unlocken. Als je uit gaat van andere unlockers, dan is Negri uiteindelijk 60 dollar duurder.

En misschien zijn ze de "special price" wel vergeten door te berekenen in de unlocked versie, en gaan ze uit van de "regular price". Verder zijn er ook verhalen van mensen die problemen hebben met unlocken. (Geen idee of ze dat uiteindelijk hebben opgelost, maar wel lullig als je het dan naar Europa hebt genomen.)
Precies, dat was ook mijn reden om dan maar voor de "veilige" manier te kiezen. Al was het eiteindelijk nog even zweten om 3g werkend te krijgen. Maar ben blij dat hij nu helemaal NL compatible is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Negri aangesproken op dit feit maar de gene die ik sprak zei dat dit de prijzen zijn zoals zijn manager bepaald had en hij ook geen uitspraken kon doen over hoe en waarom. Hij was het wel met me eens dat wanneer het unlocken zelf gedaan kon worden 90 euro wel erg veel geld is terwijl dat eerst maar +- 45 euro was met de oude prijs voor het gelockte toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig niet nog een kennis / collega in de VS die er nog meer zou kunnen opsturen?
Tegen betaling uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Magnetic_Man schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:24:
[...]Maar ben blij dat hij nu helemaal NL compatible is :)
Voor mij blijft het onduidelijk of de XT860 (Milestone 3) beter is in GSM dan de XT862 (Droid 3, waar je het over hebt). (Waar deze thread ook over gaat: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1237302 )
De XT862 zou bepaalde GSM features missen. (Of je die nodig hebt is een andere vraag.) En misschien nog belangrijker, de vraag of de GSM prestatie/bereik anders is. Wil je zekerheid, dan kan je het beste gaan voor de XT860. Kies je voor de prijs, dan de XT862.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Magnetic_Man schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:24:
[...]

Precies, dat was ook mijn reden om dan maar voor de "veilige" manier te kiezen. Al was het eiteindelijk nog even zweten om 3g werkend te krijgen. Maar ben blij dat hij nu helemaal NL compatible is :)
Wat moest je doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ah sorry, niet gezien.
Is dit alleen bij vodafone het geval? of ook bij andere providers?
Hoe is et ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik las op de gelinkte pagina dat standaard alle smsjes via een amerikaans nummer gaan. Dat was een setting in build.prop die ik ook maar ff heb aangepast. Mijn sms deed het wel direct, maar geen zin om straks op mijn rekening te zien dat alles via amerika ging. Dat geldt volgens mij voor alle providers.
3g zou in theorie bij de rest wel gewoon moeten werken.

Ontvangst is goed, maar wel minder dan mijn N900. Woon wel in een dorp, waar je aan t mobile al helemaal niet moet beginnen. Voor uitgebreider verslag zou ik wat meer locaties af moeten gaan ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Magnetic_Man op 13-09-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Tja.. als de XT862 gewoon prima werkt wordt et toch wel weer aantrekkelijk.
Al die keuzes wordt er gek van
1) wachten op XT860 unlocked
2) XT860 bell unlocked
3) XT862 unlocked
4) XT862 locked $470

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik vind persoonlijk dat als je de moeite neemt om een exotische telefoon uit de US te importeren, je ook niet vies moet zijn om hem te rooten om hem hier in de EU werkend te krijgen.

Mijn reden voor de XT862 te kiezen was inderdaad beschikbaarheid en prijs. Die bloatware is helemaal geen issue meer nu met het rooten (al heb ik zelf nog niet de moeite genomen om er mee af te rekenen).

Op mijn fiets naar mijn werk en inmiddels op mijn werk gewoon 3G ontvangst. Nog steeds van mening dat mijn N900 betere ontvangst had, dus of de XT860 dat beter heeft zal nog moeten blijken. Zo ja, dan kan dat natuurlijk ook een interessante optie zijn, vooral als je in een gebied woont waar de ontvangst sowieso brak is.

Wel bagger dat je op android per device weer een andere market hebt. Mijn vriendin heeft op haar Desire S weer een compleet ander lijst games dan ik heb. Vond zelf Order & Chaos wel gaaf, maar die staat er niet bij :(

Verder is de standaard motorola SMS app echt onnozel ontworpen. De sms 'bubbles' zijn veel te dik. Door die margin die er boven en onder de berichten zit krijg je er in landscape net 2 a 3 in beeld. Whatsapp heeft dat wat handiger ontworpen. Gelukkig kan je dan wel weer je eigen SMS app installeren (hoera voor android!). Go SMS is een prima alternatief.

• DoubleYouPee
Hoe is de 3G snelheid?
Dat rooten vind ik inderdaad geen probleem. Gaat me alleen om de zogenaamd betere GSM performance van de XT860. Mijn ouders wonen bijv in een gebied waar nauwelijks bereik is binnen.

• Magnetic_Man
  • Niet online
Heb nog nooit eerder de moeite genomen om een speedtest te draaien op een telefoon. Hij voelt lekker snel in iedergeval.

Maar voor de nummertjes: de android Speedtest app geeft 550Kbps. Ik zit dus op het Vodafone netwerk.

Als je inderdaad gewend bent om nauwelijks bereik hebt zou het verschil best uit kunnen maken tussen de Verizon en de Bell versie (als die er is). Misschien inderdaad eens afwachten wat daar de reviews van zijn. Misschien dat iemand ze in de toekomst naast elkaar houdt.

• DoubleYouPee
550kB of kb p/s? En welke snelheid heb je bij je abbo?

• Magnetic_Man
  • Niet online
Volgens mij heeft de app het over kilobit per seconde. Mijn abbo is 3.6 megabit per seconde.

• DoubleYouPee
nou lijkt me niet heel goed dan
Dit is 1 gemeten situatie, wat wil je =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DoubleYouPee
Ja kan aan het gebied liggen inderdaad. Ben benieuwd of je rond de 3mbit kan halen

• Magnetic_Man
  • Niet online
Net op een andere plek met meer ontvangst nog een keer gedaan: 3353kbps. Nu begin ik te twijfelen of ik mijn abbo wel goed heb want er lijkt nouwelijks overhead te zijn. Of zou dit wel kunnen kloppen?

• DoubleYouPee
Kijk dat is beter :) Nou je hebt toch 10% overhead.. niet veel inderdaad maar ik zou niet klagen.

• Cyb
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:04:
Kijk dat is beter :) Nou je hebt toch 10% overhead.. niet veel inderdaad maar ik zou niet klagen.
Ik weet zelf niet precies hoe GSM netwerken zich gedragen, maar dat hij nu een maximale snelheid wil misschien nog niet alles zeggen. Misschien dat ondanks dat hij nu wel een goede snelheid heeft, hij een beter signaal zou hebben bij een XT860. Er zijn namelijk bij draadloze netwerken meerdere factoren:
-snelheid
-signaal kwaliteit
Welke elkaar ook vaak beinvloeden.

Meer misschien dat hij in de 550Kbps situatie wel een hogere snelheid zou hebben bij een XT860, maar eenzelfde snelheid in de 3353kbps situatie. Maar ik ben geen GSM netwerk expert, dus ik heb geen idee of dit het geval zou kunnen zijn. (Ik ben alleen skeptisch aangelegd ;) )

• Magnetic_Man
  • Niet online
Dat lijkt mij wel inderdaad. Als de XT860 inderdaad betere ontvangst heeft, zou die in mijn 550kbps situatie inderdaad een snellere verbinding hebben gehad. Maar aan het max zit hij inderdaad sowieso vast.

Maar hoe dan ook, volgens de tech specs praten we over 10mbps vs 14mbps max. Tenzij je een enorme speedfreak bent lijkt me die 10mbps max genoeg.

Ben dus vooral benieuwd naar het ontvangst verschil op GSM van die twee.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Hmm iig fijn dat het werkt met vodafone met root. Alleen ik wil toch wel even wachten tot er een sbf is. Anders kun je niet unrooten (voor garantie, eventuele updates etc).

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• DoubleYouPee
Unrooten kan al hoor

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Maar er staat hier: http://rootzwiki.com/show...-for-Windows-Linux-OSX%29

WARNING for Droid 3: We do not yet have a way to return the phone back to stock(SBF). Please do not delete any system apps from your phone. Use Titanium Backup(or similar) to freeze apps or Root Explorer to rename from .apk ->.bak. Deleting apps could get you stuck being unable to accept updates. Speaking of updates, we won't know until they come out if you can still root them, thus wait for the 'all clear' before you take an OTA update.

Daarom het liefst een sbf file :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Cyb
  • Niet online
@3DMaster,
Misschien dat dit een oplossing gaat worden? http://www.droid-life.com...very-booted-up-on-droid3/

• DoubleYouPee
3dmaster schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:53:
[...]

Maar er staat hier: http://rootzwiki.com/show...-for-Windows-Linux-OSX%29

WARNING for Droid 3: We do not yet have a way to return the phone back to stock(SBF). Please do not delete any system apps from your phone. Use Titanium Backup(or similar) to freeze apps or Root Explorer to rename from .apk ->.bak. Deleting apps could get you stuck being unable to accept updates. Speaking of updates, we won't know until they come out if you can still root them, thus wait for the 'all clear' before you take an OTA update.

Daarom het liefst een sbf file :)
Ja, daarom moet je dus ook renamen/freezen ipv deleten ;).

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ben er ook achter gekomen dat er standaard maar 2 'locales' op staan: English en Spanish. Alle telefoonnummers bij contacten die ik aanmaak hebben een streepje tussen elke 3 nummers. dus 234-567-8901

Niet erg handig, dus eens onderzoeken of er op een of andere manier nieuwe locales te installeren zijn mbv de root.

Daarnaast is er standaard geen NL autocorrect. Maar mijn voornaamste reden voor een fysiek toetsenboard is toch wel dat ik daar niet mee overweg hoef ;)
Kwestie van ander toetsenbord installeren dunkt me?
Ik ben trouwens ook het spoor bijster hoor welke versie van deze phone gewoon out-of-the-box goed werkt..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DoubleYouPee
Iemand vinden die de XT860 in europa heeft... :p

• Magnetic_Man
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:27:
Kwestie van ander toetsenbord installeren dunkt me?
Ik ben trouwens ook het spoor bijster hoor welke versie van deze phone gewoon out-of-the-box goed werkt..
Klopt, gelukkig is android zo open. De meeste problemen die je al kon hebben met de standaard software zijn toch makkelijk te fixen.

De Droid 3(codenaam XT862) versie werkt dus niet out-of-the-box. Maar na wat tweaken dus wel. Of de Bell versie (codenaam XT860) wel direct werkt is afwachten op iemand die hem aanschaft. Maar de kans is groter, aangezien de XT862 vooral gericht is op het CDMA netwerk, met GSM als 'extra', en de XT860 echt gericht is op een GSM netwerk.

Verwijderd

Voor extra locals even zoeken op de morelocal 2 apk file, her en der wel te vinden

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb de XT860 bij Negri besteld.. Nou afwachten tot hij komt!

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• Magnetic_Man
  • Niet online
Top! Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Om ze naast elkaar te houden zal moeilijk zijn, maar ben in iedergeval benieuwd naar jouw 3g snelheid en ontvangst.

@PATRICK; die morelocals heeft inderdaad geholpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Magnetic_Man op 17-09-2011 09:22 ]

• DoubleYouPee
lucaspr schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:53:
Ik heb de XT860 bij Negri besteld.. Nou afwachten tot hij komt!
Oke, ben benieuwd
Ik hoop voor je dat je geen douane kosten krijgt. Volgens diuane.nl kan je dan 19% en daarnaast 3-7% (even uit mn hoofd) kosten er bij krijgen. Dit geld voor het totale bedrag, inclusief verzendkosten. Dan kan je dus +-24% over 475 = 589 euro gaan aftikken. :')

• Cyb
  • Niet online
http://www.droid-life.com...-recovery-and-backups-on/
"DROID 3 Bootstrap Released, Get Your Recovery And Backups On"
This morning we had the pleasure of the bootstrap for the DROID Bionic being released and now all you lovely DROID 3 owners can have some fun too. Thanks to HashCode, users can start backing up and restoring from SD Cards, and even flash some soon-to-be available ROMs. Make sure to be careful when attempting these procedures.

FOR DROID3 DEVICES ONLY
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=grL-xOPOEHo]

• lucaspr
Ik neem aan dat je 114 euro bedoeld? De rest heb ik dan al voldaan, het zou inderdaad een tegenvaller zijn, maar duimen dat het goed gaat..... (vast niet, maar ik hoor/zie het wel!)
DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:00:
[...]

Oke, ben benieuwd
Ik hoop voor je dat je geen douane kosten krijgt. Volgens diuane.nl kan je dan 19% en daarnaast 3-7% (even uit mn hoofd) kosten er bij krijgen. Dit geld voor het totale bedrag, inclusief verzendkosten. Dan kan je dus +-24% over 475 = 589 euro gaan aftikken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
ja +-114 euro extra inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We will see! Ben benieuwd of alles out-of-the-box met dat model wel goed werkt...
Ik wil best 600,00 uitgeven voor de Milestone 3 met alles erop en eraan qua prijs, maar dan moet die heel goed werken en out-of-the-box weinig aanpassingen nodig hebben om hem goed met Vodafone te laten werken.
Ik wacht ook even de iPhone 5 af en wat die gaat brengen en tezijnertijd maak ik mijn keuze dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ik vind €600 toch wel erg veel. Dat is meer dan zowat elke mobiel die op het moment verkrijgbaar is inclusief de iphone 4 16GB.
En dan zit je ook nog eens met de gebakken peren mocht je telefoon een hardwarematig mankement hebben/krijgen.
Mocht je douane kosten krijgen dan zit je zo op €600

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik al bijna 2 jaar de Milestone 1 met alle plezier en ik ben een echte gadgetfreak dusja imho zegt dat wel wat. En deze Milestone 3 is nog stukken beter in ieder opzicht ook dusja ik zie het wel over een maandje. Ieder z'n eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Voor de geinteresseerden: het is mogelijk om met een 2 euro muntstuk het verizon logo van de voorkant van de droid 3 af te krassen zonder de lak te beschadigen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=17673912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Magnetic_Man schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:00:
Voor de geinteresseerden: het is mogelijk om met een 2 euro muntstuk het verizon logo van de voorkant van de droid 3 af te krassen zonder de lak te beschadigen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=17673912
Nu is er dus nog maar één nadeel aan de droid 3 en dag is de radio firmware :X

@ magnetic_man: update m.b.t hoe de droid 3 in NL werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit ook nog een logo op de achterkant natuurlijk =)
Ikzelf heb vroeger weleens logo's van een PDA afgehaald met een suikerklontje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
CLB schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:40:
Er zit ook nog een logo op de achterkant natuurlijk =)
Ikzelf heb vroeger weleens logo's van een PDA afgehaald met een suikerklontje :9
Hehe, die met het suikerklontje ken ik ook inderdaad :D
Als je nou _echt_ graag van dat logo op de achterkant af wilt, kan je natuurlijk een batterij klepje van de Bell versie kopen. Maar zo duidelijk/groot is dat logo nou ook weer niet.

Update over de werking: Had zaterdag iets geks dat ineens mijn 3G verbinding weg was, en ik bij de APN instellingen keek en er niks meer stond. Een reboot loste dat op, maar was wel even zon momentje waarvan ik dacht 'uhmmm, okee?'.

Verder heb ik nogsteeds het gevoel dat mijn ontvangst niet overal is wat ik gewend ben van mijn vorige telefoon. Nog niet zonder 3g of ontvangst gezeten, maar heb nou ook niet echt vaak volop ontvangst.

Ben blij dat ik met behulp van rooten van alles af kan wat ook maar enigzins irritant is aan deze telefoon. Ben erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1269805

Interessant.. improving droid 3 performance in Germany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
Zenuwachtig.... Telefoon is onderweg!

Sep 23, 2011 10:48 At local FedEx facility DRACHTEN NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Douane dus gepasseerd zonder extra kosten?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
timovd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:41:
Denk dat je dat bij de postbode moet lappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
timovd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:41:
Ja dus, volgens FedEx!

Geen idee of ik wat moet betalen, mocht het zo zijn... tja, ik ga niet zeggen dat ik het niet doe, daar wil ik hem veel te graag voor hebben :*) !

Nog geen idee hoe ik de postbode dan moet betalen.. of Fedex koerier..

Net FedEx gebeld..

En de vriendelijke mevrouw aan de telefoon zei dat als het pakket afgeleverd wordt er geen kosten meer komen. Dan komt er bij het inklaren een rekening/offerte, dus ik verwacht geen extra douane kosten! En de koerier is onderweg, dus ik kan hem vandaag verwachten! Nou word ik pas echt zenuwachtig hahahahahaha! :9~

Hij staat gepland: Estimated delivery Sep 23, 2011 by 18:00

En hij is nog steeds on schedule... Ik zie het wel! Ik zal wel even laten weten of het out-of-the-box werkt! Das natuurlijk wel zo netjes. snelheden kan ik niet teveel over zeggen aangezien ik bij Simyo maar 1 mbits/s kan halen. Voor een beetje push mail en agenda meer dan genoeg. Als ik aan het internetten ben zit ik toch op een Wifi verbinding...

Maar ik hou jullie op de hoogte. Rest me nu niks anders als afwachten....

[ Voor 27% gewijzigd door lucaspr op 23-09-2011 12:04 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ben benieuwd!!

edit: je hebt dus voor fedex gekozen? was die niet duurder?

[ Voor 69% gewijzigd door DoubleYouPee op 23-09-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan elke koerier nog een narekening sturen, maar ik kan 't verkeerd hebben =) Succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ben ook wel benieuwd of er zo'n lelijke Verizon logo op zit.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje_p
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 10:28
en.. en.. en.. al binnen?? Ik wil hem namelijk ook bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Jammer dat de euro weer wat zwakker is tegenover de dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
OK!!

Ik heb hem hier!

Out-of-the-box werkt hij in ieder geval met bellen. Internet werkte niet direct, ik moet het toegangspunt (APN) zelf invullen, maar dat was bij de SGS net zo met Simyo dus daar val ik niet over.

Taal is wel engels.. Je kunt kiezen uit ong. 5 talen, maar geen nederlands. Geen Bell logo's o.i.d. wel software. Power VR en Self service en nog een paar, maar daar stoor ik me niet aan. Kan wel zeggen dat de ontvangst hier niet onder doet voor mijn (oude) N97... Die zat ongeveer halverwege en de XT860 ook, dus daarover nu geen klachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu willen we pictures zien :9~ en welke heb je nou precies besteld, linkje... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
CLB schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:46:
En nu willen we pictures zien :9~ en welke heb je nou precies besteld, linkje... O-)
Deze:
http://negrielectronics.c...900-3g-bell-unlocked.html

En na een smsje naar 1300 met JA werkt het internet ook... Dit is wel heel makkelijk!!

pics... euh.. even kijken, ik heb mijn ouwe N97 hier nog liggen en dit zijn de eerste pics:
Voorkant met bewijs (Maps :)) dat hij hier ligt
Afbeeldingslocatie: http://www.hmabackup.nl/images/23092011004.jpg

En de achterkant met een mooie vingerafdruk van mij!
Afbeeldingslocatie: http://www.hmabackup.nl/images/23092011005.jpg

Met fedex heb ik besteld omdat ik via de google checkout geen andere mogelijkheid had. Ik heb alleen economy aangeklikt en op het doosje staat int priority.. 3 dagen heeft het verzenden geduurd..

[ Voor 34% gewijzigd door lucaspr op 23-09-2011 17:14 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Had je nou met fedex bezorgt? waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seht sehr gut aus =) Ik ga Negri ook is bekijken qua betaalmogelijkheden..
Toevallig iemand met een Vodafone simkaart die je kent zodat je dat netwerk ook kan testen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
lucaspr schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:50:
[...]
Met fedex heb ik besteld omdat ik via de google checkout geen andere mogelijkheid had. Ik heb alleen economy aangeklikt en op het doosje staat int priority.. 3 dagen heeft het verzenden geduurd..
Google checkout is toch gewoon een service waaraan je je creditcard of paypal kan binden? dat heeft verder toch niks met verzenden te maken? Als ik em aan shoppingcart toevoeg kan ik ook UPS kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
Nou ja dan heb ik niet goed opgelet... maar goed ik heb hem en zeer wss zonder douanekosten. Alleen heb ik wel een klein puntje gevonden, maar mogelijk ligt dat aan de app... met de 2x client voor rdp werkt de 'alt' functie niet.. of ik zie iets volledig over het hoofd.... maar goed als beginneling android gebruiker, mag dat toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:54:
Had je nou met fedex bezorgt? waarom?
Fedex is volgens mij ook iets minder strikt met douane controles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Cyb schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:52:
[...]

Fedex is volgens mij ook iets minder strikt met douane controles.
Hoe kom je daar bij (als ik vragen mag ;) )?
USPS

Priority Mail International $43.61
Global Express Guaranteed (GXG) $102.53

FedEx

International Economy $61.87
International Priority $75.94
is toch wat duurder namelijk

[ Voor 34% gewijzigd door DoubleYouPee op 23-09-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Ik krijg bij de verzendopties 3 dingen: USPS/Fedex/Free Shipping. Waarom zou ik $62 voor shipping betalen als het free kan?

Ben toch echt benieuwd naar het toestel.... volg het topic een tijdje en het wordt tijd voor een opvolger van de Milestone 1 !

Edit: Met Fedex shipping kom ik op 495 euro. Wel heel veel geld... Nog een tijdje wachten of de koers bijtrekt? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door DiMacho op 23-09-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:53:
[...]
Hoe kom je daar bij (als ik vragen mag ;) )?
Had paar werken terug ernaar zitten Googlen, puur op gebruikerservaringen. Fedex gaat vaak via Frankrijk (wat mij ook al minder strikt in de oren klinkt). Maar het blijft verder een vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Volgens XDA (volgens mij) geld free-shipping niet voor internationale verzendingen.
Maarja, als ik inclusief verzenden naar google checkout ga staat daar dan weer het bedrag zonder verzendkosten..wellicht wordt daarna weer gevraagd om verzendopties en zijn die anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
http://www.pdaplaza.ca/pr...cked.html?setCurrencyId=4

Hier de Bell XT860 voor $575.49 USD. (Vorige week hadden ze hem op voorraad.)
(Geen OEM, heb ik nagevraagd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Cyb schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:02:

Subtotal: $575.49
Estimate Shipping & Tax
Shipping (Worldwide Express (3-4 Days)): $70.80
Grand Total: $646.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Oja, het werkt bij Negri zo dat Bell's versie nog wel een hele tijd op "backorder" blijft staan, namelijk zolang er meer mensen deze versie bestellen dan dat er per week binnen komen. Je komt dus gewoon op een lijst

[ Voor 8% gewijzigd door DoubleYouPee op 23-09-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritsje_p
Heb nog een paar vraagjes; (sommige voor de zekerheid voordat ik hem ga bestellen)

- Het is dus de Bell XT860 4G die je besteld hebt? (Niet OEM)
- Er zit niet veel Bell software op en geen logo?
- Out of the Box werkte hij prima? (Ook 3G??, en zou je hem ook eens met KPN kunnen proberen ivm. snelheid?)
- Hoeveel was je precies kwijt (in dollars)
- Hoe is het toetsenbord?
- Hoe is de accu (vs. gebruik)?
- Hoe is het slider mechanisme?

Super bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Fritsje_p schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:02:
Heb nog een paar vraagjes; (sommige voor de zekerheid voordat ik hem ga bestellen)

- Hoe is de accu (vs. gebruik)?
Dit is denk ik de vraag die iedereen heeft! Hoop dat er antwoord op komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toetsenbord, accu en slidermechanisme zijn ook uit reviews wel te halen.
Toetsenbord moet superieur zijn, slider is 't zelfde als Milestone 1 en 2, toppie

• Magnetic_Man
  • Niet online
Toetsenboard en slider is top. Typt echt lekker weg, en je hebt goed veel ruimte, want door die rij met nummers er boven zit je tobo niet strak tegen het scherm aan :D
Accugebruik is zelfde als met andere smartphones, wat ik gewend ben. Gewoon 's avonds in de oplader stoppen als je hem de volgende dag nog wilt gebruiken ;)

Ben overigens ook benieuwd hoe Vodafone het doet op de Bell. Wat volgens mij heeft dat meer te maken met de motorola software dan met de verizon troep. Maar ik kan er naast zitten :)

[ Voor 22% gewijzigd door Magnetic_Man op 24-09-2011 10:19 ]

• McTurque
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06-2021
Ik heb de Galaxy S2 nu, die duidelijk meer RAM tot z'n beschikking heeft.

Merk je daar wat van met de xt860? Die heeft 512 en dat is een stuk minder.

• lucaspr
Kan uit ervaring zeggen dat het toetsenbord erg fijn typt! Het slider mechanisme is nog wat 'stroef', maar dat zal met de tijd wel wat minder worden.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Cyb schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:02:

Geen OEM; dus zonder logo's en ook geen bloatware?

• Cyb
  • Niet online
timovd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:07:
[...]
Geen OEM; dus zonder logo's en ook geen bloatware?
Nee, juist wel met logos en bloatware. Netzoals bij Negri. OEM is momenteel nog niet verkrijgbaar zover ik weet.

• Fritsje_p
lucaspr schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:44:
OK!!

... Geen Bell logo's o.i.d. wel software. Power VR en Self service en nog een paar, maar daar stoor ik me niet aan...
Op de foto's ook geen logo's te zien. Vraag me wel af hoeveel ruimte de bloatware inneemt en of er mogelijkheden zijn tot verwijderen (itt Verizon)

• Cyb
  • Niet online
Fritsje_p schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:13:
[...]
Op de foto's ook geen logo's te zien. Vraag me wel af hoeveel ruimte de bloatware inneemt en of er mogelijkheden zijn tot verwijderen (itt Verizon)
Foto's van smartphones op webshops zeggen erg weinig. Ook voor de specs moet je altijd oppassen. Je moet het altijd navragen aan de webshops of andere gebruikers.

De Bell XT860 heeft een stuk minder bloatware dan de Verizon Droid 3. Verwijderen kan riskant zijn als er updates worden vrijgegeven, uitschakelen d.m.v. renamen, schijnt wel veilig te zijn.

• Fritsje_p
Ik doelde op de foto van Lucaspr

• DoubleYouPee
Volgens Negri heeft bells versie geen logo, en wel wat Bell software. Volgens XDA staat er veeeel minder sofware op dan bij de verizon droid 3.
Aan de foto's van lucas te zien heeft Bell's versie inderdaad geen logo's.
Nu nog wachten op root voor de XT860 (van Bell) en basta =)
Toevallig al andere simkaarten / providers kunnen proberen in je Bell-stone?

• Cyb
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:44:
Nu nog wachten op root voor de XT860 (van Bell) en basta =)[...]
De root voor de Droid 3 werkt ook voor de XT860, stond op XDA dacht ik.

• McTurque
Waar staat OEM voor?
Wikipedia: Original equipment manufacturer oftwel unbranded apparatuur =)

• Cyb
  • Niet online
"Original Equipment Manufacturer"
Bij smartphones houdt dat in dat de phone direct van de fabrikant (Motorola) vandaan komt, en dus geen bloatware of logos bevat, en als het goed is ook by default geunlocked is (i.p.v. dat de winkelier de phone zelf handmatig unlocked). Waarschijnlijk wijken de ROMS ook af, maar dat weet ik niet zeker.

Het is een volledig schone versie van de Milestone3/XT860, en nog goedkoper ook. Onduidelijk is alleen wanneer en of deze leverbaar gaat worden. Mogelijk dat puremobile.ca binnen 1 a 2 weken een OEM binnen heeft, of het is de Bell versie, maar dat weten ze nog niet.

• McTurque
Nice. Ik wacht nog even, met toch redelijk weinig geduld.

• DoubleYouPee
Tja..het verschil tussen de OEM en de Bell versie is 25 euro en wat software van bell.... Eigenlijk boeit et niet zo veel dus...
Mij wel =)

• DoubleYouPee
Ook als je nog een maand moet wachten?
O jahoor, weet ik ook of het toch geen iPhone 5 zal worden..
Mn huidige telefoons zullen 't vast en zeker nog wel uithouden.

• DoubleYouPee
Haha daar ligt bij mij et probleem, heb een samsung jet :'( :r
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste