My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wasda? Zodat je niet bij een update de hele applicatie hoeft binnen te slepen of?1:19PM They're adding delta updates too, which should make patching easier and more quickly.
Wel apart dat hij dan 1 seconde voorloopt op de OMT streamDonstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:21:
[...]
Haha dat is iemand die de OMT stream door streamed.
SiZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:21:
[...]
Wasda? Zodat je niet bij een update de hele applicatie hoeft binnen te slepen of?
Absoluut ja, hoe meer windows je open hebt staan, hoe handiger dit is.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ooh hier liep juist de OMT stream net iets voor.Haazzz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:22:
[...]
Wel apart dat hij dan 1 seconde voorloopt op de OMT stream
Dat zal wel nice zijn als dat ook op iOS komt dan, als je nu bv Fifa updated voor een bugfix kan je 800MB binnen slepen

Weet niet of hij nog online komt
youtube.com/@hisrep
Beter dan die lelijke troep die ze atm hebben voor de App Store en iTunes.filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:23:
De icoontjes zien er wel allemaal aluminium/zwart uit, ziet er niet mis uit maar kleur mag ook wel...
Is hij gepakt?DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:23:
Deze stream werkte net perfect alleen de dude die filmde is zujuist gepakt dus de stream is gestopt
Daar zit iig nog wat kleur inTheJVH schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:23:
[...]
Beter dan die lelijke troep die ze atm hebben voor de App Store en iTunes.
Lijkt erop dat ze brushed metal weer helemaal terug willen halenfilenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:23:
De icoontjes zien er wel allemaal aluminium/zwart uit, ziet er niet mis uit maar kleur mag ook wel...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Volgens de presentatoren van http://www.ustream.tv/channel/applelivekeynotes niet, maar ze krijgen geen verbinding meer. Endgadget schijnt down te zijn.
Verwijderd
hoe kun je dat nou weer weten..?DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:23:
Deze stream werkte net perfect alleen de dude die filmde is zujuist gepakt dus de stream is gestopt
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Doen ze daar de hele keynote op streamen dan?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:25:
http://live.cnn.com/
hier kan je over 5minuten gewoon kijken
Hier is ie nu 'offline'..filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:24:
Ik denk niet dat de cameraman gepakt is, de stream werkt namelijk nog.. Alleen heel traag
Bron: http://www.ustream.tv/channel/applelivekeynotes
Verwijderd
Ja, wel met een 30 min achterstand, maar who cares goed beeld en geluid XDMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:26:
[...]
Doen ze daar de hele keynote op streamen dan?
http://www.quickpwn.com/2...-announcement-online.htmlaerofreak schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:25:
Ik ben wel weer klaar met OSX Lion, de vorige keer is dit ook allemaal al besproken.
Deze dudes
youtube.com/@hisrep
Sweet, dankVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:26:
[...]
Ja, wel met een 30 min achterstand, maar who cares goed beeld en geluid XD
Serieus? Dan haal ik ff koffie en ga ik daar beginnen met kijken.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:26:
[...]
Ja, wel met een 30 min achterstand, maar who cares goed beeld en geluid XD
Verwijderd
Estimated
Steve Jobs headlines Apple developers’ conference
New video from Apple’s annual developers’ conference as CEO Steve Jobs unveils the company’s next generation of software, including iCloud.
Jobs to help unveil iCloud
Krijg alleen nergens geluidDonstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:27:
[...]
Serieus? Dan haal ik ff koffie en ga ik daar beginnen met kijken.
Yeah, waar SL voornamelijk under the hood opschoonde en optimaliseerde, is Lion toch wel echt een mega UI (en dus niet alleen GUI) update!
youtube.com/@hisrep
AirDrop is p2p; grootte is dus irrelevant.SidewalkSuper schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
Ik zie bij Engadget een fotootje van een 8GB usb stick om AirDrop aan te duiden... is AirDrop 8GB standaard?
Dat was het plaatje voor 'Sneakernet' aka, ipv een thumbdrive pakken en naar de buurman lopen, pak je nu AirDrive.SidewalkSuper schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
Ik zie bij Engadget een fotootje van een 8GB usb stick om AirDrop aan te duiden... is AirDrop 8GB standaard?
Dat is gewoon een USB-stick als voorbeeld van het oude "Sneaker Net". Heeft niks met AirDrop te makenSidewalkSuper schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
Ik denk dat je over AirDrop kunt zenden wat je wilt en dat de USB stick alleen een voorbeeld was van 'Sneakernet'SidewalkSuper schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
Verwijderd
Ik vind 'm wel stijlvol. Past goed bij de vernieuwing van icoontjesTheJVH schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
Ugh, dat icoontje is dan weer verschrikkelijk lelijk. Oude mail icon was mooi.
Dat hoort je elke keer als een icoontje verandert. Na een paar maanden is iedereen eraan gewendTheJVH schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
Ugh, dat icoontje is dan weer verschrikkelijk lelijk. Oude mail icon was mooi.
Jup, lijkt ook sterk MobileMe interface.jip_86 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:33:
Mail is een beetje een port van de iPad ui als ik het zo zie of niet?
Dat deed ik nu altijd via FTP maar dat lijkt overbodig te worden.
Verwijderd
en sparrow lijkt op ipad mailCAFC1905 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:33:
De Mail lijkt erg op Sparrow.
http://www.quickpwn.com/2...-announcement-online.html
youtube.com/@hisrep
Waarschijnlijk werkt het alleen niet onder Windows... en dat kom ik nog wat vaker tegen om wat mee te delen.Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:35:
Dat AirDrop lijkt me wel handig. Het komt nog al eens voor dat iemand in het netwerk iets nodig heeft wat er bij mij op staat.
Dat deed ik nu altijd via FTP maar dat lijkt overbodig te worden.
En het is wel een goede verbetering dat het duidelijk is welke apps van Apple standaard zijn, ipv dat ze wegvallen tussen overige apps.Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:34:
[...]
Dat hoort je elke keer als een icoontje verandert. Na een paar maanden is iedereen eraan gewend
Momenteel nog niets over Apple, enkel weer & één of ander procesVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:25:
http://live.cnn.com/
hier kan je over 5minuten gewoon kijken
Windows ?ZpAz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:35:
[...]
Waarschijnlijk werkt het alleen niet onder Windows... en dat kom ik nog wat vaker tegen om wat mee te delen.
Ik weet ...
En Lion is afgelopen. Alleen via de App-Store.. yaay
[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 06-06-2011 19:37 ]
Moet nu steeds zelf CMD+R'en
Wel jammer dat ze er zelf steeds doorheen zitten te brabbelenUnbreukable schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:36:
Die 2 nerdjes hebben nu wel een live audio stream...
Deze is beter.Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:37:
Bij mij wil de Engadget live blog niet automatisch verversen. Super vervelend.
Moet nu steeds zelf CMD+R'en
OS X Lion komt via App Store voor NEGENENTWINTIG EURO
[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-06-2011 19:38 ]
youtube.com/@hisrep
Op http://live.cnn.com/ staat nu 6:00 PM "Replay: Apple developers conference".MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:35:
[...]
Momenteel nog niets over Apple, enkel weer & één of ander proces

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Was al bekend toch?Neefdave schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:37:
Mac Lion alleen via appstore! Nice!
Signature
Verwijderd
Niet naar de winkel, geen gelazer met cdroms/dvds, en geen reboots tijdens upgrade.filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:37:
Wat is daar nice aan?
Met de DeveloperPreviews kan dat niet dacht ik.
Nee. Hij mist het "only" gedeelte. Geen box dus als ik het goed begrijp..
Niet zo nice
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2011 19:38 ]
Mja, één keer binnenslepen, klaar.Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:38:
Inderdaad, dat het alleen via de App Store beschikbaar zal zijn is een nadeel.
Dit topic is gesloten.
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!
Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.