Ok beste mensen van het tweakers forum.
Ik ben toevallig werkzaam bij de MM en zal middesl deze reactie wat sprookjes uit de wereld helpen en jullie wat duidelijk proberen te verschaffen.
Ik heb in dit topic niet alle berichten gelezen want na 5 berichtjes te lezen begonnen mijn vingers al onwijs te kriebelen dus maar ff snel account aangemaakt zodat ik kan atwoorden.
Ik ben werkzaam op de telecom en op de foto video afdeling.
Ok: -1. Elke MM is een winkel opzich!!
Dus ja elke MM mag zelf zijn prijzen bepalen!
-2. MM heeft laagste prijsgarantie voor winkels in een straal van 15 km.
Dus tik in op tweakers en zoek de goedkoopste winkel laat het zien in de MM en voila je krijgt hem voor die prijs. Wees ook niet bang om te vragen wat de prijzen zijn in andere filialen want ja zelfs als het in een MM 100km ver weg is doen ze niet moeilijk!! en anders ga jij moeilijk doen!!
-3 Laagste prijsgarantie geldt ook in de MM zelf. Je heb een garantie van 2 weken.
Dus ja als je vorige week iets gekocht heb wat duurder was even naar de INFORMATIE balie gaan gewoon ff terug vragen dat is geen probleem dat zijn ze zelfs verplicht!!!!
-4 Ja ik weet het MM personeel is niet altijd slim. Maar ik werk er zelf en geloof me ik kan je alles vertellen over Canon DSRL en Canon, sigma en tamron lenzen! Ben zelf hobby fotograaf.
-5 Als je wil weten of ze iets verkopen gewoon bellen en laten doorschakelen naar de desbetreffende afdeling.
AUB NIET tussen 2 en 4 en ook niet tussen 6 en 9 in een actie week!!! We kunnen niet en 6 klanten en een telefoon tegelijkertijd opnemen!
Ik zag een verhaal van een pentax die ze niet wilde vertellen of die op voorraad was. Dan had je dus de telefoniste aan de lijn want de telefoon staat naast de pc waar je in het systeem mee kijkt. Dus gewoon doorvragen.
-6. L lenzen doen niet mee met deze actie!
-7 Als je iets wilt kopen in een actie week.
DENK AUB NA! ga dan niet op een zaterdag of zondag. Alles is na woensdag zo'n beetje al uitverkocht. Dit geldt voor de serieuze klanten hier.
Ja ik ken jullie. Beetje stoer een 7D halen op een zaterdag als het stervens druk is
Gewoon lekker op maandag ochtend 10 uur komen.
echt waar MM is zo beroerd nog niet je moet gewoon weten hoe het werkt.
Oh ja en over dat prijzen ophogen voor een actie als je bewijs heb zijn ze nergens en kun je dus nog goedkoper krijgen!
Als er nog vragen zijn ik beantwoord ze graag.