Toon posts:

Hoe apps betalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 843 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 409214
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hallo allemaal
Ik heb eenipad 2 en wil graag apps als angry birds en gta ctw kopen...
Maar hoe?
Ik heb op internet gezocht maar ik vind niet hoe ik moet betalen...
Is er niet een soort wally kaart ofzo?

Gr. Lol299999

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 14:48
In iTuneseen account aanmaken, daar kan je dan met een CC of via opwaardeerkaarten (onder ander te krijgen bij de MediaMarkt en Freerecordshop).

Geloof ook dat je bij de activatie er al op gewezen word zelfs.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:47
http://www.apple.com/nl/support/ipad/ -->
Vragen inzake aankopen of facturering? Ga naar de ondersteuning voor iTunes Store
Ondersteuning voor vragen over de aankoop, de facturering of het account inzake iBooks, App Store en iTunes Store is beschikbaar in de ondersteuningspagina van iTunes.
--> http://www.apple.com/nl/support/itunes/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dat is voor itunes...
Kan dat ook in de app store????

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:58
Dat zijn dezelfde accounts

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Maar
Als ik op mij ipad bij de app store een betaalmogenlijkheid kies staat er geen giftcard bij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Of ben ik nu dom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Maak of een virtuele creditcard aan op 3vcash.nl, of maak een clickandbuyaccount (te koppelen aan je bankrekening) en koppel die clickandbuy aan je itunes account. Voilà!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

Mystikal

It never hurts to help

En overleg even met je ouders. Ik gok dat de TS nog niet zo oud is namelijk....

Mijn gevoel klopt dus. Hij is 13 en heeft in zijn 2 dagen op tweakers nog niet echt indruk gemaakt met zijn posts...

Groeten hoef je niet te doen op GOT, dat doen we automatisch al bij elke post.
Daarnaast wellicht even letten op hoofdletters, zpelvauten :) en leestekens. Dan nodigt iets meer uit om het ook te lezen.

Daarnaast is er een edit knop, zodat je 2 posts achter elkaar krijgt. Die knop ziet er als volgt uit http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif.

Succes!

[Voor 92% gewijzigd door Mystikal op 06-06-2011 14:20]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:58
Anoniem: 409214 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:12:
Maar
Als ik op mij ipad bij de app store een betaalmogenlijkheid kies staat er geen giftcard bij...
Op je ipad weet ik niet, maar in iTunes op pc of mac het volgende:

Store | Mijn account tonen | Werk betaalgegevens bij | iTunes cadeaubonnen en certificaten | Code inwisselen

edit:
http://support.apple.com/...locale=nl_NL&locale=nl_NL
Daar staat info voor zowel copmuter, als iPad

[Voor 13% gewijzigd door Cheesy op 06-06-2011 14:18]

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
http://www.itunescode.nl/euitunes.php

ik koop daar altijd een prepaykaartje, betalen via IDeal, PDF met code in je mail, code invoeren in de AppStore en je hebt tegoed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Oke tx ik weet genoeg :)
Komtgoed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:58

Hoedje

Moderator Apple Talk
En ook dit topic gaat weer op slot :/

Check je mail!

[Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 06-06-2011 21:54]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee