¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
CTO van Appeal
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Flickr PSN ID= cheironnl

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Hebbon! Jezus wat wil ik deze game hebben. Ik ga 'm zo hard pre-orderen
OMFG live demo!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Tuurlijk, primary platform. Console versies zijn ports (maar dat gaan ze niet toegevenJeroenneman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:22:
Hij speelt m op de PC!!!!
+1
Met nog een hoop vieze woorden erbij....
tis cliche maar et gebeurde net!

Ik bekijk hem nu op gametrailers.com
http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/Mutakalah schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:23:
Waar kijken jullie hem live?
Ik bekijk hem nu op gametrailers.com
betere kwaliteit
CTO van Appeal
CTO van Appeal
Vroege build, je weet 't verhaalboelensman1 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:24:
en ploep er spawnen wat tanks?
Maar die geluiden klinken wel erg mooi!
Ik weet weer waar ik m'n speakers voor heb gekochtQlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:25:
Hoor die rupsen terwijl hij rijd!
CTO van Appeal
Hebben ze zelfs al toegegeven toch?DarthDavy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:22:
[...]
Tuurlijk, primary platform. Console versies zijn ports (maar dat gaan ze niet toegeven)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja, maar met de woorden dat de console versies net zoveel liefde krijgen als de PC versie, maar de PC versie wordt toch eerst gemaakt. En de resolutie en het geheugen voor de texturen op console zullen toch serieus naar beneden moeten hoor. De kwaliteit van graphics die we nu zien kan de huidige generatie van consoles volgens mij niet aan.
Ja, maar dit is nog een testbuild. Waarschijnlijk zal zoiets in de final versie niet meer zitten.Mutakalah schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:29:
Zag iemand van jullie dat er een tank uit het niets spawnde in de hoek van het beeld?
het zou vrij grappig zijn als hij dood zou gaan.
CTO van Appeal
Probably, hij heeft wss een bepaalde tijd dat die door dat level heen moet.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:30:
Die tank rijdt daar in God modus ofwat?
Misschien maar is denken aan crossfire, de tering
Uiteraard. Is gebruikelijk om dat te doen tijdens demonstraties. Af gaan houdt de presentatie teveel op.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:30:
Die tank rijdt daar in God modus ofwat?
CTO van Appeal
Verder vond ik de demo niet zo heel boeiend. Erg langdradig level, gewaagde keuze voor een demo. So far trekt het meer fast-paced actie van CoD me toch wat meer
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Prachtig hoe ze ook de binnenkant van de tank laten zien!
Ook die soldaat die uit de brandende tank valt, oog voor detail die gasten bij Dice.
Wel jammer dat we niet zoveel destruction 2.0 kregen te zien, maar ach, F* it, dit was nice!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Vond ik ook.DarthDavy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:31:
Strakke presentatie van EA hoor. Die hebben het tenminste gesnapt.
Ik heb de presentatie van microsoft gezien maar daar bleven ze teveel op kinect doorhameren vond ik.
Verwijderd
waarom denk je dat het op de pc gespeelt werddreester schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:31:
Impressive! Ik vraag me af wat er overblijft van de graphics op de PS3 en 360, zouden ze dit trekken?
hoelaat is de Sony pers conferentie?
edit over 3,5 uur dat is dus 0200
[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-06-2011 22:35 ]
Open beta in september
02.00 uurFrank J. schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:33:
[...]
waarom denk je dat het op de pc gespeelt werd
hoelaat is de Sony pers conferentie?
Hehe, bye bye werkcolleges en hoorcolleges universiteit
Ik kom in januari wel weer terug naar de uni

Battlefield 3 Beta Access
Want to be among the first to get hands-on with Battlefield 3? If you own Medal of Honor Limited Edition you will receive an invitation to the Battlefield 3 beta within 12-months following the release of Medal of Honor.
Ja, in de zomervakantie zou geniaal zijn! (Alleen ben je dan wel weer zo bleek als je naar school/werk moet)Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:36:
Maarrrr hoe zit het met de beta voor Medal of Honor gebruikers? Komt die dan eerder in september? Of zelfs augustus?
[...]
Oke dan! weet je toevallig ook hoe laat, of is daar geen ETA over?Qlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:38:
Meer mp enzo komt morgen over BF3. Maar het zag er super vet uit! Die grote maps, de super graphics, en alle bewegingen enzo!
Dan zet je een complete open home cinema op in de tuin en die van je burenJeroenneman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:38:
[...]
Ja, in de zomervakantie zou geniaal zijn! (Alleen ben je dan wel weer zo bleek als je naar school/werk moet)
Misschien net zoals Bulletstorm, 1 week voor de open beta?Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:36:
Maarrrr hoe zit het met de beta voor Medal of Honor gebruikers? Komt die dan eerder in september? Of zelfs augustus?
[...]
Opzetten?! Wie heeft er tijd om een home cinema op te zetten als je BF3 nieuws moet volgen?Uniciteit schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:39:
[...]
Dan zet je een complete open home cinema op in de tuin en die van je buren
Flickr PSN ID= cheironnl
De trailer van de nieuwe AC is al gelekt en staat op youtubeQlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:46:
Ik ga niet meer wachten op Ubisoft hoorDaar is het nog maar middag.... Ik ga lekker slapen
Iemand die het campaign gameplay filmpjes van BF3 van daarjuist kan vinden?
[ Voor 21% gewijzigd door Qlii256 op 06-06-2011 23:01 ]
Maar helaas wel erg lelijk opgenomen...
Je kan ook naar: Gametrailers E3 Stream gaan en dan een eind terugspoelen, kan je de stream bekijken. Weet alleen niet hoever je dan terug moet.
[ Voor 38% gewijzigd door Infinchible op 06-06-2011 23:04 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Cod is meh en bf3 is EPIC!!
Okee nu weer normaal
En had 10min mw3 gezien en heb gewoon zitten gapen, was gewoon weer zelfde als mw2 en zag er ong zelfde uit, niets nieuws, zelfde soort missies, dus nee geen 60 euro waard(plus elite kosten
Heerlijk ook die grapjes bij presentatie van bf3 over gratiz battlelog
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Net ook prachtige Skyrim footage bekeken. Die staat wat mij betreft op gelijke (miss net iets hoger) hoogte met Battlefield 3. Tot nu toe.