@Willybubba: 21:30 

[Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 06-06-2011 20:12]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Spellen waarom ik voor de xbox zou gaan, ipv andere consoles. Daar heb je meer games voor nodig. Alles wijst erop dat de xbox 360 aan het einde van z'n latijn is...zezke schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:04:
[...]
Wat had jij dan verwacht? Halo was er, Forza 4, COD, GOW...
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
Kinect komt écht nog wel naar de pc, ben niet bangCompizfox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:09:
Zouden die voice controls voor ME3 niet ook voor de PC kunnen komen? Lijkt me prima nodig, heb je technisch gezien echt geen Xbox360 voor nodig.
[Voor 10% gewijzigd door BM op 06-06-2011 20:10]
Xbox
Even the dark has a silver lining
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er komt nooit een echte browser op Xbox Live. De reden daarachter is dat Microsoft zonder browser alles wat je doet op het Internet kan controleren en beïnvloeden en daar houden ze van.buran schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:13:
Ik had ook nog wel Skype verwacht en eigenlijk ook wel op Internet Explorer gehoopt.
[Voor 63% gewijzigd door S401 op 06-06-2011 20:22]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Haha dus jij zegt dat Sony al E3 op zijn zak heeft, terwijl je alleen maar denkt dat het geweldig zou zijn als? Sorry, maar ik kan je niet serieus nemen. Verder noem je alleen maar sequels. Om daar blij van te worden?DarthDavy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
Sony heeft het qua games nu al op zak voor dit jaar tov de Xbox360: Uncharted 3, Resistance 3 en The Last Guardian om er een maar een paar te noemen.
Stel je voor dat die Agent van Rockstar zijn neus opnieuw laat zien. Of Metal Gear Solid Rising. En waarom geen aankondiging van Killzone 4, Little Big Planet 2 of Heavy Rain 2. Of misschien mag Sony wel GTA5 aankondigen (wat dat is toch ook een hardnekkig gerucht dat ik een beetje bij Microsoft had verwacht als grote aankondiging).
Nintendo laat ik er wat buiten, want daar zal voornamelijk rond de Wii2 draaien en de first party Mario en Zelda games voor de huidige Wii.
Voice-control in ME3 zal je alleen op xbox vinden en niet op de ps3. En de xbox is verre van zijn latijn. Ze hebben vele games laten zien. Als het niet jouw smaak is, dan is het niet jouw smaak. Maar probeer dan niet voor de rest te bepalen dat het slechte games zijn.MazeWing schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:09:
[...]
Spellen waarom ik voor de xbox zou gaan, ipv andere consoles. Daar heb je meer games voor nodig. Alles wijst erop dat de xbox 360 aan het einde van z'n latijn is...
[Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 06-06-2011 20:24]
Terug spoelen naar 1.30 uurLampuhkap schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:20:
ik zoek het stukje over disney voor de vrouw
[Voor 6% gewijzigd door Proto op 06-06-2011 20:24]
[Voor 13% gewijzigd door DarkShadow op 06-06-2011 20:26]
Je kan ook niet alles leuk vinden. Voor iedereen is er wel wat. De een vind het ene leuk, de ander het andere. Laat je ook niet gekmaken door de reacties hier. Vele mensen vergeten dat hardcore-gamers maar 1% zijn van de totale gaming-markt. De E3 is voor elke doelgroep, van klein tot oud. En het geld zit vooral in de casual gaming. Simple as thatDarkShadow schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:25:
Beetje gemixte gevoelens. Kinect spul is soms heel gaaf zoals bij Mass Effect 3 (must buy voor mij). Maar bij Star Wars en Fable vond ik het vrij sneu, sowieso heel veel onrail suf gedoe. Dance Central 2 en Sports 2 zagen er wel weer leuk uit! Minecraft was ook tof. Halo en Gears zijn altijd leuk imho, maar deed me niet heel veel...
wat ik echt mis is fatsoenlijke headtracking + voice control en voor de rest gewoon de controller.
[Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 06-06-2011 20:32]
1% van de gamers zijn hardcore gamers?Relief2009 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:29:
[...]
Je kan ook niet alles leuk vinden. Voor iedereen is er wel wat. De een vind het ene leuk, de ander het andere. Laat je ook niet gekmaken door de reacties hier. Vele mensen vergeten dat hardcore-gamers maar 1% zijn van de totale gaming-markt.
Je kunt wat zeggen wat je wil over Kinect, maar het verkoopt als een tierelier. En je kunt mensen niet in de kou laten staan door Kinect nergens in te gebruiken. En ze laten ook zien dat mensen straks Kinect voor meer dan alleen casual games kunnen gebruiken, maar ook voor serieuze spellen zoals ME3 en Forza4. Ik vond trouwens het wapen customzien bij Ghost Recon erg gaaf!
Forza 4 heeft trouwens headtracking.
[Voor 16% gewijzigd door BM op 06-06-2011 20:36]
Xbox
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714816Qlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:37:
Waar kan ik de MW3 van daarnet herbekijken?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Voor de tiende keer al, 21:30.Qlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:38:
Krijgen we straks nog wat te zien van BF3? Of zal ik tot morgen moeten wachten... ^^
Ik ook. Ik verwacht zeker weer een hele mooie cgi trailer. Maar ik kijk ook uit naar info over de game.Paterpor schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:38:
Ik kijk uit naar informatie rond SW:TOR. Morgen is het echte moment maar verwacht nu zeker een trailer.
Het is bevestigd dat er een trailer van Blur gaat komen (zelfde makers als vorig jaar met Hope en Decieved)DarthDavy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:39:
[...]
Ik ook. Ik verwacht zeker weer een hele mooie cgi trailer. Maar ik kijk ook uit naar info over de game.
Wake-up call! Je zit op Tweakers en Tweakers is allesbehalve een weerspiegeling van de realiteit.painkill schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:33:
[...]
1% van de gamers zijn hardcore gamers?
Als ik zo om mij heen kijk dan zit dat denk ik wel tussen de 25-50% (dus mensen die niet van familiespelletjes houden etc..)
En alhoewel ik eerst headtracking wel een mooi idee vond, moet ik nu maar afwachten of het wat word.. Want dat kan alleen goed werken als de kinect niet lagt, zeker als je snel om je heen kijkt om in de spiegels te kijken..
Precies, verreweg de meeste bezitters van een 360 zijn 'casual gamers' die de party games wél leuk vinden. Jammer voor ons, maar zeer begrijpelijk dat MS daar op focussed.Relief2009 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:43:
[...]
Wake-up call! Je zit op Tweakers en Tweakers is allesbehalve een weerspiegeling van de realiteit.
Xbox
Ik denk dat jij een wake-up call nodig hebt. De gaming industrie is uitgegroeid naar een gezonde mix van hardcore gamers en casual spelers. En ook mensen die een mix van beide zijn.Relief2009 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:43:
[...]
Wake-up call! Je zit op Tweakers en Tweakers is allesbehalve een weerspiegeling van de realiteit.
[Voor 69% gewijzigd door Qlii256 op 06-06-2011 20:52]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Persco van 21:30 is toch EA, en niet BF3 specifiek?monnick schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:51:
Wordt de BF3 persco van 21:30 ook live gestreamed?
Xbox
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
Anoniem: 365532
Correct, heel waarschijnlijk laten ze een trailer of een paar minuten ingame zien. Morgen wordt er dan dieper per spel op ingegaan. Al dan niet livegestreamed maar op gametrailers vind je zowat alles terug.BM schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:53:
[...]
Persco van 21:30 is toch EA, en niet BF3 specifiek?
[Voor 6% gewijzigd door Splinter Cell op 06-06-2011 20:57]
Tis niet heel vernieuwend, maar vond MW2 en BO er al prima uit zien, en MW3 eigenlijk ook wel.Splinter Cell schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:56:
Graphics van CoD: MW3 vallen wel weer tegen.
Xbox
[Voor 8% gewijzigd door CoolGamer op 06-06-2011 21:09]
Maar zoals boven ook gezegt, weinig tot niks wat we niet in voorgaande games gezien hebbenQlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:08:
Ik moet zeggen, wat we nu te zien krijgen ziet er niet mis uit van MW3!
Xbox
Nee. Hier waren ze wel bij:Qlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:09:
CRYTEK gaan we ook nog te horen krijgen denk ik. Misschien iets over Crysis 2 DX11 patch? Zal wel niet maarjaOf en Crysis 3
haha
Qlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:59:
Is weer MW3 te zien nu. Ik moet zeggen dat ik echt minder verwacht had van MW3. De graphics vallen dan wel weer zeer tegen. De campaign ziet er wel vet uit! Ik ga hem zeker halen (downloaden) om gewoon even de campaign te testen! Maar de multiplayer? Nee die laat ik zeker na de faal van MW2 en de super grote faal van black ops links liggen!
Hoe lang bij HUT HUT HUUUUT roepen nou leuk. Mischien 1x voor de novelty. Ook zie je dat alle serieuze kinect only games echt kut zijn (starwars, ryse etc.). De enige interessante toepassing was Mass Effect wat mij betreft, maar voor mij persoonlijk zit ik niet echt op voice commands te wachten.Anoniem: 365532 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:54:
Zooo!
Net die hélé presentatie van Microsoft bekeken!
Was best wel verassend goed vind ik!
Vond dat Rugby met Kinect best wel lachen!
Haha met je maat/familielid (de grootmoeder?) in de woonkamer
'HUT
HUT
HUUUTT'
Was verder wel aangenaam verrast door Tomb Raider, Ghost Recon, en Mw III!
Benieuwd wat E.A. ons gaat brengen!
Iemand die precies weet hoelaat deze conference start?
Ps4/switch gamer
Ik download geen games die niet freeware zijnQlii256 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:13:
@Rockvee2: jij hebt nooit wat gedownload dan?
Als de game mij bevalt zal ik hem dan ook zeker kopen, maar dat lijkt mij niet het geval.
Haha, vette game nu op gametrailers! Ownee, het is gwn een backstage
Jep dat is hem. You can do EVERYTHING. Valt nog mee dat hij dat nog niet heeft gezegd.Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:15:
Die Peter, is dat niet die mislukte gast die iets teveel aandacht krijgt met een iets te groot ego?
Ik vond Ryse er wel vet uitzienNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
[...]
Hoe lang bij HUT HUT HUUUUT roepen nou leuk. Mischien 1x voor de novelty. Ook zie je dat alle serieuze kinect only games echt kut zijn (starwars, ryse etc.). De enige interessante toepassing was Mass Effect wat mij betreft, maar voor mij persoonlijk zit ik niet echt op voice commands te wachten.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[Voor 8% gewijzigd door Qlii256 op 06-06-2011 21:21]
[Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 06-06-2011 21:31]
zo lang nog?DarthDavy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:33:
6 maart volgend jaar voor ME3
[Voor 45% gewijzigd door Qlii256 op 06-06-2011 21:38]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Voor zover ik gelezen heb zou ME3 meer RPG bevatten dan ME2, maar minder dan ME1.DarthDavy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:36:
Ik hoop toch nog altijd op wat meer RPG invloeden in ME3 dan in ME2
LOL, net hetzelfde. EA is niet meer de evil company van 10 jaar geleden (Activision is dat nukazuka schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:40:
Erg foute muziek in die trailer, past er totaal niet bij. Mass Effect is wel steeds minder RPG geworden en steeds meer shooter en snellere gameplay. Ik vraag me af hoe de ME trilogie eruit had gezien als BioWare niet door EA was overgenomen.
Anoniem: 33436
Buffalo77 | Pokemon Unite
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details