Toon posts:

Aansluiten actieve subwoofer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 145748

Topicstarter
Ik wil graag de bas regelen op mijn surround setje maar kom er niet helemaal achter wat voor mogelijkheden ik heb. De sub doet of helemaal mee, of helemaal niet. Volgens mij kan ik hem niet regelen op het toestel.

Het typenummer is de SONY DAV-DZ260 ; http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs

Heeft iemand een tip? Als ik de aansluitingen goed begrijp, dan kan ik hier ook geen actieve subwoofer op aansluiten toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:17
Blz 54 van de handleiding, daar staat dat je met de testtoon de onderlinge volumes kunt aanpassen. Inderdaad geen actieve sub.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik begrijp hier helemaal niets van, er staat helemaal niet vermeld hoe ik bij deze instelling terechtkom.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21
Zoals ShittyOldMan al zei. Het staat beschreven in de handleiding. Heb je die uberhaupt wel doorgelezen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Die heb ik gelezen uiteraard, ik loop vast bij de calibratie die ik moet doen via het apparaat. Dat menu krijg ik niet te voorschijn.

Ik heb de HDMI kabel die naar mijn pc loopt, eruit gehaald. Verder heb ik nog wel de optische kabel erin zitten. Dat moet geen probleem zijn toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:17
Hoe je er in komt staat op blz 48 zo te zien. Ik heb zo'n ding hier niet staan dus ik kan het ook niet testen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee