Toon posts:

Aansluiten actieve subwoofer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de bas regelen op mijn surround setje maar kom er niet helemaal achter wat voor mogelijkheden ik heb. De sub doet of helemaal mee, of helemaal niet. Volgens mij kan ik hem niet regelen op het toestel.

Het typenummer is de SONY DAV-DZ260 ; http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs

Heeft iemand een tip? Als ik de aansluitingen goed begrijp, dan kan ik hier ook geen actieve subwoofer op aansluiten toch?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12 22:08
Blz 54 van de handleiding, daar staat dat je met de testtoon de onderlinge volumes kunt aanpassen. Inderdaad geen actieve sub.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp hier helemaal niets van, er staat helemaal niet vermeld hoe ik bij deze instelling terechtkom.

Iemand een idee?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:09
Zoals ShittyOldMan al zei. Het staat beschreven in de handleiding. Heb je die uberhaupt wel doorgelezen?

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik gelezen uiteraard, ik loop vast bij de calibratie die ik moet doen via het apparaat. Dat menu krijg ik niet te voorschijn.

Ik heb de HDMI kabel die naar mijn pc loopt, eruit gehaald. Verder heb ik nog wel de optische kabel erin zitten. Dat moet geen probleem zijn toch?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12 22:08
Hoe je er in komt staat op blz 48 zo te zien. Ik heb zo'n ding hier niet staan dus ik kan het ook niet testen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1