Nee nu laat je je serienummer bij een hacker achter ... ?pathfinder2k schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 03:26:
[...]
Vooruit...
Het blijkt dus dat ALLE toekomstige devices gelockt worden geleverd en via een webtool kunnen worden unlockt nadat een unique device identifier is opgegeven die je garantie per direct cancelt. Tjah... hmm...
Net s-off en root op stock rom. Heb het vooral gedaan vanwege titanium backup, dat blijft de beste voor backups! En als er echt snellere roms komen, dan komen die er natuurlijk ook op!
Je kunt trouwens s-on en originele ruu er weer opzetten!
@RieIN daar heb j ewel gelijk in.. maar mijn nieuwsgierigheid heeft het toch gewonnen..
Je kunt trouwens s-on en originele ruu er weer opzetten!
@RieIN daar heb j ewel gelijk in.. maar mijn nieuwsgierigheid heeft het toch gewonnen..
Ik heb m'n stock rom nu ook S-OFF. Nu kan ik tenminste gebruik maken van Adfree en ook maar direct die irritante (LUIDRUCHTIGE) startup en shutdown geluiden uitgeschakeld.
Ik heb sinds vandaag s-off, root + custom rom erop (AR).
Nu roept hij de hele tijd in de market dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is om te installeren. Wat kan ik hier aan doen? Intern heb ik 1gb over aan ruimte
Nu roept hij de hele tijd in de market dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is om te installeren. Wat kan ik hier aan doen? Intern heb ik 1gb over aan ruimte
Macbook Pro 15"
Wordt er bij deze rom niet gevraagd om ext(2,3 of 4)? Let wel dat in dat geval je de sd kaart moet formateren. (dus kopie maken op je pc).Ik heb ook S-off en root maar met Androd 2,3,3 en software 1.35.401.1. Deze is ergens op internet te dowloaden. Heb diverse apps die meegeleverd werden al verwijderd, aandelen enzo. Geen van die problemen die jij schetst. In feite heb ik de stock rom erop staan die ik heb aangepast aan wat ik erop wil.Catz schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:18:
[ Voor 27% gewijzigd door kraonkel op 06-08-2011 00:47 ]
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Even in je recovery je cache clearenCatz schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:18:
Ja natuurlijk, niet aan gedacht, maar bij installatie van elke (custom)Rom van tevoren cache legen.
Ik gebruik zelf altijd het full whipe.zip voor dat ik een rom flash.kraonkel schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:02:
[...]
Ja natuurlijk, niet aan gedacht, maar bij installatie van elke (custom)van tevoren cache legen.
Nog nooit tegen problemen aangelopen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ok zal die dan ook eens proberen. Er zijn toch al een aantal roms beschikbaar voor de Sensation.Switchie schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:55:
[...]
Ik gebruik zelf altijd het full whipe.zip voor dat ik een rom flash.
Nog nooit tegen problemen aangelopen.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1112
Heeft iemand er al ervaring mee?. Sorry dat ik anderen de kastanjes uit het vuur laat halen.
[ Voor 3% gewijzigd door kraonkel op 07-08-2011 12:20 ]
Ik heb hier al sinds bijna een week naar volle tevredenheid Leedroid op men Sensation draaien. Naar mijn idee zeker een aanrader!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Anoniem: 412731
Ik draai de Insertcoin versie die gebouwd is op de uitgelekte 2.3.4 versie. Zeker één van de snelste roms op dit moment.
Same here. Draai alleen momenteel nog de 1.1 versie. Moet vandaag nog even 1.2 flashen.Anoniem: 412731 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:22:
Ik draai de Insertcoin versie die gebouwd is op de uitgelekte 2.3.4 versie. Zeker één van de snelste roms op dit moment.
Enige verschil tussen die 2 is volgens mij dat er minder/geen lag meer op zou moeten treden.
Nu heb ik daar eigenlijk niet heel veel last van maar af en toe als ik de app-drawer open wel een kleine lag.
Verder een fantastische rom als je het mij vraagt!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Hmm gelijk even de Insertcoin thread doorgenomen en die ziet er idd ook goed uit!
Kunnen jullie al wat nuttigs zeggen over de accuduur?
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ik overweeg die InsertCoin ook, omdat ik snel een non-HTC ROM wil hebben in sneaky updates van HTC wat betreft die S-OFF methode voor te zijn. Ook wil ik Android 2.3.4, vanwege wat dualcore optimalisaties. Van de andere kant ben ik er door mijn Hero een beetje moe van geworden met custom ROMs te toveren en steeds alles opnieuw te installeren. Ik wacht denk ik nog een weekje tot de handel wat stabieler geworden is. Heb nu toch een permtemproot erop zitten, werkt ook redelijk.JKratos schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:01:
Hmm gelijk even de Insertcoin thread doorgenomen en die ziet er idd ook goed uit!
De accuduur lijkt nu (ik gebruik hem een dag of 3) al beter te zijn dan mijn (welliswaar afgetrapte) Hero. Een dag kom ik goed door.
Kan het niet met 100 % zekerheid zeggen, aangezien mijn gebruik per dag verschilt.JKratos schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:01:
Maar ik gebruik nu dus Insert Coin 1.1 met aanbevolen radio en naar mijn gevoel is de accuduur drastisch verbeterd.
Ook heb ik het idee dat mijn telefoon een stuk minder warm wordt bij bv. een potje angrybirds oid.
En dan te bedenken dat dit in Insert Coin 1.2 nog verder verbeterd zou zijn.
Bedankt jongens(meisjes), normaal wordt er namelijk pas over Roms gepraat als het niet goed gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door kraonkel op 07-08-2011 14:36 ]
Mooi om te horen. Ook InsertCoin is een interessante ROM dus!Switchie schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
Kan het niet met 100 % zekerheid zeggen, aangezien mijn gebruik per dag verschilt.
Maar ik gebruik nu dus Insert Coin 1.1 met aanbevolen radio en naar mijn gevoel is de accuduur drastisch verbeterd.
Ook heb ik het idee dat mijn telefoon een stuk minder warm wordt bij bv. een potje angrybirds oid.
Met een volle acculading kun je dus wel 12 klokuren vooruit met gemiddeld/intensief gebruik denk je?
ook insertcoin geinstaleerd, hele fijne rom! enkel de radio heb ik niet geflashed, en tevens een hele nette batterij duur(met allemaal toeters en bellen aan)Switchie schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
Kan het niet met 100 % zekerheid zeggen, aangezien mijn gebruik per dag verschilt.
overigen, is het veilig om een clockwork recovery backup op je pc op te slaan? of bestaat er dan een kans dat de MD5 checksum invalid wordt?
Is er al een dev. aardig bezig met een Vanilla AOSP rom?
Edit: Nu heb ik "Senseless ROM" gevonden maar dat is gewoon een rom gebaseerd op HTC's versie waar sense uitgesloopt is.
Edit: Nu heb ik "Senseless ROM" gevonden maar dat is gewoon een rom gebaseerd op HTC's versie waar sense uitgesloopt is.
[ Voor 52% gewijzigd door z0bin op 07-08-2011 15:53 ]
Dan heb jij dus deze radio; 10.50.9007.00U_10.12.9007.21_2. Toch?Switchie schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:24:
[...]
Hoe heb je die geflashed? Via recovery of via ADB commands?
Edit! Heb net geupdate naar bovengenoemde versie dmv ADB. Stond toch al op men PC dus ging al een tierelier.
@Kraonkel. Idd, zo deed ik het ook op de Desire maar dit was nauwlijks moeilijker moet ik zeggen. Zo gedaan.
[ Voor 23% gewijzigd door JKratos op 07-08-2011 17:51 ]
Ik vind dit ook een beetje raar, bij Desire kon je de radio gewoon op sd card zetten en via recovery flashen. Recovery zag dan dat het om radio ging. En PG58IMG.zip kan toch gewoon op sd card en tijdens reboot vraagt sensation of deze zip file uitgepakt moet worden. Heb nog even verder gekeken.JKratos schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:36:
[...]
Dan heb jij dus deze radio; 10.50.9007.00U_10.12.9007.21_2. Toch?
Hoe heb je die geflashed? Via recovery of via ADB commands?
Van xda :
Hoe kan ik RADIO flashen?
Dat hangt.af van het format en of de naam begint met een P met nog wat erachter, dan moet je het volgende doen:
1. Plaats deze file in de root van je sdcard.
2. Reboot in de bootloader.
3. De bootloader zal deze file vinden, en u vragen of u wilt updaten
4. Laat de bootloader deze update doorvoeren.
5. Herstarten in recovery en wipe de Dalvik cache.
6. Reboot .
Zeer vrij vertaald, beetje van Google en beetje van mij.
[ Voor 31% gewijzigd door kraonkel op 07-08-2011 18:00 ]
Ik heb dat zip bestand van de juiste radio gewoon op mijn sd kaart gezet. Vanuit recovery installeerde de sensation hem. Daarna van de sd kaart afgehaald, omdat ie anders niets anders in recovery mode kon. Daarna gewiped en de insert coin geinstalleerd.
Ik heb echter wel het idee dat de Android Revolution HD met Nosense++ sneller liep dan Insert Coin 1.2. Waarom ik dit zeg is omdat de lag die ik ervaar in het spelletje Dillo Hills erger is dan met de ARHD met Nosense++. Spelen jullie dit spel overigens ook? Ik zou zo graag willen dat ie niet lagt op mn sensation. Any tips?
Ik heb echter wel het idee dat de Android Revolution HD met Nosense++ sneller liep dan Insert Coin 1.2. Waarom ik dit zeg is omdat de lag die ik ervaar in het spelletje Dillo Hills erger is dan met de ARHD met Nosense++. Spelen jullie dit spel overigens ook? Ik zou zo graag willen dat ie niet lagt op mn sensation. Any tips?
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Zo heb ik het ook gedaan maar dan zonder het wipen van de Dalvik cache. Ging prima.kraonkel schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:49:
[...]
Zeer vrij vertaald, beetje van Google en beetje van mij.
Kan niet wachten om eens MIUI rom op de Sensation te krijgen!
De benchmark via CFbench zegt wat anders;Anoniem: 412731 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:22:
Voor: 8750/2286/4871
Na: 7417/2178/4273
Ben (nog?) niet echt enthousiast.
Ik draai de Insertcoin versie die gebouwd is op de uitgelekte 2.3.4 versie. Radio geflasht die er beste bij zou "passen". Snelheidsgevoel hetzelfde als bij Stock rom 1.35.401.1, maar ik schrok van het batterijverbruik, als een secondenwijzer zag ik de batterij in % teruglopen, hoop dat dat beter wordt. Anders wordt het hoppen. AR nosense ++ ben ik wel nieuwsgierig naar, ook omdat ik al Laucher ADW EX gebruik.Al een jaar (Desire) heel tevreden daarover.
Wat betreft na een rom installatie alles opnieuw installeren: Ik maak niet alleen in recovery een backup maar ook van te voren met MyBackuppro (of welke je maar wilt)een backup van apps en data. Na installeren wel account instellen enzo, je backup app als eerste terughalen, maar daarna wifi uit (anders gaat de Sensation weer alles via market terugzetten en daar krijgt batterijtje het wel warm van)en backup terugzetten. Alles is daarna weer zoals bij de "oude" rom.
Wat betreft na een rom installatie alles opnieuw installeren: Ik maak niet alleen in recovery een backup maar ook van te voren met MyBackuppro (of welke je maar wilt)een backup van apps en data. Na installeren wel account instellen enzo, je backup app als eerste terughalen, maar daarna wifi uit (anders gaat de Sensation weer alles via market terugzetten en daar krijgt batterijtje het wel warm van)en backup terugzetten. Alles is daarna weer zoals bij de "oude" rom.
[ Voor 36% gewijzigd door kraonkel op 09-08-2011 13:38 ]
Bij mij gaat de batterij niet minder presteren met de insertcoin rom. Ik vind dat de menu'tjes en dergelijke snel werken. Maar zoals ik zei, een zwaar spel als Dillo Hills lagt veel meer dan met de ARHD met Nosense++. Alleen zaten in die rom weer iets meer bugs..
Iemand enig zicht op wanneer de Cyanogen mod uit komt? Ik hoor er veel mensen over, zelf geen ervaring mee.
Kan iemand mij overigens helpen met het overclocken? Ik hoor dat naar 1.51ghz geen probleem moet zijn. Heb echter geen idee hoe.
Iemand enig zicht op wanneer de Cyanogen mod uit komt? Ik hoor er veel mensen over, zelf geen ervaring mee.
Kan iemand mij overigens helpen met het overclocken? Ik hoor dat naar 1.51ghz geen probleem moet zijn. Heb echter geen idee hoe.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Overclocken kun je doen met SetCPU of met O/C DeamonMerfeh schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:25:
Met SetCPU heb ik zelf een positieve ervaring gehad.
Met O/C Deamon heb ik zelf geen ervaring maar ik lees positieve reacties op xda.
cyanogenmod zijn ze wel mee aan het testen, volgens mij werkt de camera nog niet lekker en zijn er hier en daar nog wat andere vervelende bugs.
wel is er al een video van CM op een sensation
http://www.androidunite.c...g-on-htc-sensation-video/
wel is er al een video van CM op een sensation
http://www.androidunite.c...g-on-htc-sensation-video/
Wat is nu echt een leuke custom rom om te hebben?
Cyanogen als je snelheid wilt, Miui als je veel eye-candy wilt. De rest zijn allemaal een beetje 13 in een dozijn en veelal gebasseerd op een standaard ROM met hier en daar wat aanpassingen.Grudgie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:04:
Wat is nu echt een leuke custom rom om te hebben?
Ja, maar Cyanogen is er nog niet voor op de Sensation
en MIUI rom ook nog niet. Heb op mijn Desire altijd MIUI gehad en vond ik altijd lekker werken, wacht eigenlijks tot die komt voor op de Sensation.
Anoniem: 32925
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Met een beetje tweaken kun je al heel ver komen totdat Cya/Miui iets gaan uitbrengen.Switchie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:14:
[...]
Cyanogen als je snelheid wilt, Miui als je veel eye-candy wilt. De rest zijn allemaal een beetje 13 in een dozijn en veelal gebasseerd op een standaard ROM met hier en daar wat aanpassingen.

[quotAnoniem: 32925 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:28:
[...]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Met een beetje tweaken kun je al heel ver komen totdat Cya/Miui iets gaan uitbrengen.
[afbeelding]
Heb je uiteraard gelijk in. Draai zelf naar volle tevredenheid insertcoin. Maar als je op zoek bent naar wat "leuks" als in speciaal c.q. niet standaard dan kom je al snel bij mijn suggesties uit. Puur omdat deze praktisch vanaf scratch gebouwd worden. (duurt niet voor niets zo lang voor een eta) verder zijn natuurlijk alle bekende huidige roms uitstekend geschikt voor dagelijks gebruik. Al dan niet met wat extra getweak en/of een 3th party launcher.Anoniem: 32925 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:28:
[...]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Met een beetje tweaken kun je al heel ver komen totdat Cya/Miui iets gaan uitbrengen.
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Switchie op 08-08-2011 22:47 ]
En het is al véél beter geworden!kraonkel schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:13:
Ik draai de Insertcoin versie die gebouwd is op de uitgelekte 2.3.4 versie. Radio geflasht die er beste bij zou "passen". Snelheidsgevoel hetzelfde als bij Stock rom 1.35.401.1, maar ik schrok van het batterijverbruik, als een secondenwijzer zag ik de batterij in % teruglopen, hoop dat dat beter wordt.
Als je een custom rom erop wilt zetten.. moet je dan ook weer met EXT3 werken? Dat moest wel op mijn Desire, moest ik op mn SD een aparte partitie aanmaken.
Nope, hoeft niet. De sensation heeft ruimte zat.
Ah oke, ik had trouwens ergens gelezen dat je ook zeg maar je apps kan opslaan op je google account? Dus stel dat als ik een nieuwe rom erop zet dat de market automatisch de apps installeert die ik had gedownload? of klopt dat niet.
Jawel, dat klopt. Wel even die instelling aanvinken in het menu maar werkt prima. Hoewel die de laatste keer bij mij de helft was vergeten.. Daarom maak ik voor de zekerheid ook altijd ff backup met My Backup Root.
Die app? Gewoon in de market.
Hahah.. nee niet die app, de instellingen dat de market automatisch weer je apps download
ooh
uuhm, weet het niet precies maar volgens mij in het instellingenmenu onder applicaties. (Heb men sensation nu niet bij de hand dus kan het checken voor je).
Dat doet ie automatisch volgens mij. Toen ik twee weken geleden de stock rom had geflashed en de telefoon dus weer opnieuw moest instellen, zag ik dat de market automatisch al mijn apps ging downloaden.Grudgie schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:32:
Hahah.. nee niet die app, de instellingen dat de market automatisch weer je apps download
Dit is een instelling die je tegenkomt wanneer je je telefoon voor het eerst 'instelt' en je inlogt met je google account. Standaard staat deze optie aangevinkt en zal hij dus een back-up bijhouden van je geinstalleerde apps.tiguan schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:31:
[...]
Dat doet ie automatisch volgens mij. Toen ik twee weken geleden de stock rom had geflashed en de telefoon dus weer opnieuw moest instellen, zag ik dat de market automatisch al mijn apps ging downloaden.
Let op: dit geld alleen voor apps die je uit de market hebt gehaald, niet die je via je sd-kaartje oid hebt geinstalleerd.
Nee, dat lijkt me ook logisch!
Ik wil m'n telefoon ook rooten, ik heb alleen nog wat vragen. Is het batterij-probleem al opgelost en werkt alles verder ook goed? (komen er geen grote updates aan?)
En moet je persé je echte serial nummer invoeren op die revo site? Ik probeerde gewoon 11111111111 en toen kreeg ik ook een code..
En moet je persé je echte serial nummer invoeren op die revo site? Ik probeerde gewoon 11111111111 en toen kreeg ik ook een code..
Batterij probleem is opgelost in de nieuwste ClockWork Recovery.J0ey schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:37:
Ik wil m'n telefoon ook rooten, ik heb alleen nog wat vragen. Is het batterij-probleem al opgelost en werkt alles verder ook goed? (komen er geen grote updates aan?)
Vandaar dat ik in de 'how-to' in de topicstart ook adviseer om handmatig de laatste recovery te flashen. Of alles verder goed werkt? Het enige dat je in wezen doet is een 'deurtje openzetten' om bij bepaalde functionaliteiten te komen. Er veranderd verder niets aan je huidige rom qua apps/instellingen oid. Dus ja, dit werkt goed.
Hier durf ik je geen keihard antwoord op te geven aangezien ik geen inzicht heb in de hack/exploit.J0ey schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:37:
Wat ik zelf denk (dus pin mij er niet op vast
Wellicht wel interessant om het te proberen om te kijken wat er gebeurd als je die code ingeeft in Revolutionary?! Let me know!
Ben der eindelijk achter de O was een 0 is echt slecht te zien maar nu eindelijk voor elkaar

InsertCoin Sense Android 2.3.4 STABLE 1.3 is uit. Changelog:
1.3 Stable Version
- cleaned and optimized
- improved battery life- you need to do a battery calibration in order to benefit from this
- added HTC stocks app widget lockscreen ( you need to wipe Rosie data to view the widget)
- removed talk 1.3 for now, seems for some causes wifi problems
1.3 Stable Version
- cleaned and optimized
- improved battery life- you need to do a battery calibration in order to benefit from this
- added HTC stocks app widget lockscreen ( you need to wipe Rosie data to view the widget)
- removed talk 1.3 for now, seems for some causes wifi problems
Nee, die werken inderdaad niet. Ik heb het ook geprobeerd, maar het programma valideert je key tegen de data uit de telefoon. Beetje jammer, want ik zie het ook niet zo zitten om mijn serial achter te laten bij twee hack teams, maar goed. AlphaRev en unrEVOked vertrouw ik allebei wel, we zullen later wel merken hoe slim dat was geweest.Switchie schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:58:
[...]
Batterij probleem is opgelost in de nieuwste ClockWork Recovery.
Vandaar dat ik in de 'how-to' in de topicstart ook adviseer om handmatig de laatste recovery te flashen. Of alles verder goed werkt? Het enige dat je in wezen doet is een 'deurtje openzetten' om bij bepaalde functionaliteiten te komen. Er veranderd verder niets aan je huidige rom qua apps/instellingen oid. Dus ja, dit werkt goed.
[...]
Hier durf ik je geen keihard antwoord op te geven aangezien ik geen inzicht heb in de hack/exploit.
Wat ik zelf denk (dus pin mij er niet op vast) is dat jouw toestel-specifieke-serienummer nodig is om een nieuwe code te generen welke noodzakelijk is voor het root-proces. Ik verwacht dan dus ook dat een code, gegenereerd aan de hand van jouw (11111111111111) invoer niet gaat werken op jouw toestel.
Wellicht wel interessant om het te proberen om te kijken wat er gebeurd als je die code ingeeft in Revolutionary?! Let me know!
Ik durf zo ook niet te zeggen of je daadwerkelijk je serial achterlaat.doltishDuke schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:12:
[...]
Nee, die werken inderdaad niet. Ik heb het ook geprobeerd, maar het programma valideert je key tegen de data uit de telefoon. Beetje jammer, want ik zie het ook niet zo zitten om mijn serial achter te laten bij twee hack teams, maar goed. AlphaRev en unrEVOked vertrouw ik allebei wel, we zullen later wel merken hoe slim dat was geweest.
Het moge duidelijk zijn dat de input die je daar geeft wordt gebruikt om een key te genereren. Of de ingegeven serial hierna wordt opgeslagen in een database weet ik niet. In principe zou dit niet nodig moeten zijn om een key te genereren namelijk. Tevens zou ik niet weten wat zij met dergelijke gegevens moeten.
Htc zelf zou er ongetwijfeld wat mee kunnen door een ingebouwde backdoor, maar ik zie zo het nut voor Alpha/Unrevoked niet in.
Al zouden ze er wat mee kunnen, zie ik de meerwaarde nog niet in.
Ja, het zijn hackers. Maar ze staan aan onze kant! (om het zo maar even te zeggen)
Ze willen htc te slim/snel af zijn, daar halen zij hun "respect" uit. Onze serials hebben imo geen enkele waarde voor ze.
Als ze er wat mee doen zie ik dan wel weer.
ben al blij dat het eindelijk gelukt is. nu net nieuwe rom erop gezet en eindelijk root.
zo ff testen of er ook nog vooruitgang in zit
ben al blij dat het eindelijk gelukt is. nu net nieuwe rom erop gezet en eindelijk root.
zo ff testen of er ook nog vooruitgang in zit
Dat is waar, jammer, het was te proberen. En als ik wil terug flashen is het simpelweg de originele HTC ROM op mijn SD kaartje zetten en via volume down/up terug flashen toch?
Hier staat een goede tut. om terug te gaan naar stockJ0ey schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:10:
Dat is waar, jammer, het was te proberen. En als ik wil terug flashen is het simpelweg de originele HTC ROM op mijn SD kaartje zetten en via volume down/up terug flashen toch?
Ik zal deze zsm opnemen in de ts. Ben er op dit moment alleen te lui voor
Moeilijk is natuurlijk relatief. Het lijken veel regels maar uiteindelijk stelt het niet zo veel voor. Hooguit een keer zelf een commando moeten geven in je cmd/adb maar als je de tut. volgt zou het niet moeilijk moeten zijn.J0ey schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:17:
Thanks!Zo te zien wel wat moeilijker dan het rooten zelf.
Ach, hopelijk hoef ik niet meer terug.
Nu inderdaad hopen dat je het nooit nodig zal hebben. Al leert mijn ervaring dat Htc niet heel moeilijk doet over het repareren van geroote toestellen.
Hallo!
Ik ben volledig nieuw in de Android wereld en ben eind van de week een trotse eigenaar van de Sensation.
Zelf ben ik al op diverse websites info aan het winnen over o.a. het rooten en het installeren van een custom ROM.
Mijn abbo gaat pas 20 september in i.v.m. nummerbehoud dus ik heb nog ruim de tijd om mijn Sensation op te pimpen.
Als ik het goed heb begrepen moet ik het toestel eerst in S-Off status krijgen, dat staat mooi vermeld in het begin van dit topic (mijn dank daarvoor!).
Vervolgens moet ik de Clockwork Recovery installeren om een alternatieve ROM te kunnen flashen. ( verbeter me aub als ik het niet goed heb)
Nadat ik deze 2 stappen heb ondernomen kan ik dus een custom ROM zoals ''InsertCoin Sense Android 2.3.4 Stable 1.3'' installeren?
Helaas kan ik dat nog niet in het begin van dit topic terug vinden hoe ik precies de custom ROM moet installeren of flashen.
Kan iemand bovenstaande stappen bevestigen en mij vertellen hoe ik de ROM kan flashen?
Ik kijk er graag naar uit!
Groetjes
Ik ben volledig nieuw in de Android wereld en ben eind van de week een trotse eigenaar van de Sensation.
Zelf ben ik al op diverse websites info aan het winnen over o.a. het rooten en het installeren van een custom ROM.
Mijn abbo gaat pas 20 september in i.v.m. nummerbehoud dus ik heb nog ruim de tijd om mijn Sensation op te pimpen.
Als ik het goed heb begrepen moet ik het toestel eerst in S-Off status krijgen, dat staat mooi vermeld in het begin van dit topic (mijn dank daarvoor!).
Vervolgens moet ik de Clockwork Recovery installeren om een alternatieve ROM te kunnen flashen. ( verbeter me aub als ik het niet goed heb)
Nadat ik deze 2 stappen heb ondernomen kan ik dus een custom ROM zoals ''InsertCoin Sense Android 2.3.4 Stable 1.3'' installeren?
Helaas kan ik dat nog niet in het begin van dit topic terug vinden hoe ik precies de custom ROM moet installeren of flashen.
Kan iemand bovenstaande stappen bevestigen en mij vertellen hoe ik de ROM kan flashen?
Ik kijk er graag naar uit!
Groetjes
Stap1
Gebruik de Alpharev tool om de Sensation S-off te maken, te rooten en om de ClockWorkMod te installeren.
Stap 2
Gebruik een app als Titanium backup of My Backup Pro om je huidige apps, sms'jes, instellingen etc. te backuppen op je SD kaart.
Stap 3
Reboot de Sensation met de ''volume-down'' knop ingedrukt en gebruik de volume knoppen om ''recovery'' te selecteren en druk op de ''on/of'' knop om te bevestigen/selecteren.
Stap 4
Wipe de hele boel. Factory reset heet het volgens mij in CWM. Kijk er nooit naar eigenlijk..
Stap 5
Kies optie ''install zip from SD'' (oid) in recovery en kies, bijvoorbeeld, InsertCoin.
Stap 6
Reboot de Sensation op normale wijze en heb geduld!! Voor de eerste keer kan dit voor je gevoel er lang duren maar dat hoort zo.
Gebruik de Alpharev tool om de Sensation S-off te maken, te rooten en om de ClockWorkMod te installeren.
Stap 2
Gebruik een app als Titanium backup of My Backup Pro om je huidige apps, sms'jes, instellingen etc. te backuppen op je SD kaart.
Stap 3
Reboot de Sensation met de ''volume-down'' knop ingedrukt en gebruik de volume knoppen om ''recovery'' te selecteren en druk op de ''on/of'' knop om te bevestigen/selecteren.
Stap 4
Wipe de hele boel. Factory reset heet het volgens mij in CWM. Kijk er nooit naar eigenlijk..
Stap 5
Kies optie ''install zip from SD'' (oid) in recovery en kies, bijvoorbeeld, InsertCoin.
Stap 6
Reboot de Sensation op normale wijze en heb geduld!! Voor de eerste keer kan dit voor je gevoel er lang duren maar dat hoort zo.
Grandioos!
Ik heb het toestel aankomende vrijdag in mijn handen en zal er dan meteen mee aan de slag gaan!
Ik heb het toestel aankomende vrijdag in mijn handen en zal er dan meteen mee aan de slag gaan!
Net ook gedaan, was echt makkelijk!
Met de Desire Z was ik een stuk langer bezig! Nu aan het wachten tot hij opstart met Insertcoin 2.3.4 erop.
@SoundLab. Mocht je er komend weekend mee aan de slag gaan en het lukt niet, geef dan gewoon ff een gil he! Zoals J0ey al zegt is het idd vrij makkelijk maar je weet maar nooit.
Mocht er iemand nog foutje o.i.d. ontdekken in men stappen hierboven, meldt het dan ff. Heb die paar stapjes net ff uit men hoofd en vrij snel op papier geknald dus misschien ben ik nog iets vergeten en staat het er onduidelijk.
Mocht er iemand nog foutje o.i.d. ontdekken in men stappen hierboven, meldt het dan ff. Heb die paar stapjes net ff uit men hoofd en vrij snel op papier geknald dus misschien ben ik nog iets vergeten en staat het er onduidelijk.
Ik raad je aan wel even een dag of 3 te kijken of je toestel geen vage kuren heeft en terug moet naar HTC. Met de stock ROM is niks mis, dus een straf is het niet. Als je al meteen weer moet gaan unrooten om de handel terug te sturen is dat lastig, zeker als je een rotte Sensation blijkt te hebben die ermee ophoudt.
We verwachten van users wel enige kennis in dit topic (m.b.t. het hoe en wat om een custom rom te installeren), het is dus niet toegestaan om mensen aan het handje te houden. Een handleiding opzetten hoe te rommen is geen probleem, maar we gaan niet steeds bij elke nieuwe gebruiker uitleggen hoe je moet rooten en een custom rom moet installeren!
Cogitationis poenam nemo patitur
Alle bovenstaande reacties: Thanks!
Ik begrijp de reactie van de mod ook wel, alleen zou een handleiding opzetten hoe te rommen wel handig zijn voor de toekomstige beginners.
Even terugkomend op Jkratos en MartijnGP:
Ik zal het toestel inderdaad de eerste paar dagen uittesten op kuren e.d. Mocht dit niet het geval zijn dan hou ik het stappenplan van JKratos aan.
Mocht het niet lukken dan meld ik het in dit topic.
Ik begrijp de reactie van de mod ook wel, alleen zou een handleiding opzetten hoe te rommen wel handig zijn voor de toekomstige beginners.
Ik zal het toestel inderdaad de eerste paar dagen uittesten op kuren e.d. Mocht dit niet het geval zijn dan hou ik het stappenplan van JKratos aan.
Ik zal vanavond een stap-voor-stap handleiding in de TS zetten. Versie 1.4 van insertcoin is trouwens ook al weer uit. Als ik de mensen in #sensation-devs moet geloven moet deze zeer zeer snel zijn!SoundLab schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:01:
Alle bovenstaande reacties: Thanks!
InsertCoin 1.4 is inderdaad weer een stapje sneller dan 1.2. 1.3 heb ik niet geprobeerd, dus dat weet ik niet.Switchie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:35:
[...]
Ik zal vanavond een stap-voor-stap handleiding in de TS zetten. Versie 1.4 van insertcoin is trouwens ook al weer uit. Als ik de mensen in #sensation-devs moet geloven moet deze zeer zeer snel zijn!
Als je verdomme net denkt dat het niet sneller kan, krijg je weer zo'n update. Al moet gezegd dat de iOS devices nog steeds soepeler aanvoelen. Qua 'vloeiendheid' van de interface dan, qua brute kracht blijft er natuurlijk niets over van zo'n ding.
Ik ben nu een battery calibration aan het uitvoeren met InsertCoin 1.4. Inmiddels ligt hij aan het sap en is hij weer groen, over een half uurtje haal ik hem eraf. Dan gaan we het meemaken.
Weet iemand hoe ik een MD5 checksum op mijn Sensation zelf kan doen?
Ik download de rom namelijk direct op de telefoon, maar de verbinding is niet al te sterk en wil de MD5 graag checken, maar weet niet waar.
Ik download de rom namelijk direct op de telefoon, maar de verbinding is niet al te sterk en wil de MD5 graag checken, maar weet niet waar.
Is in principe niet persé nodig, de recovery image checkt de handel ook nog even voor je. Maar ik denk dat gespecialiseerde apps dat ook wel kunnen. ASTRO File Manager moet wel zo'n functie hebben.
1,4 maar aan het downloaden meteen zien of titanium backup werkt
maar gaat maar met 50kb denk dat er meerdere aan het downen zijn.
maar gaat maar met 50kb denk dat er meerdere aan het downen zijn.
Heb hem binnen en geupt zag dat het batt icoontje weg was. en dat alles nog zo stond als dat ik voor die tijd had staan. heb na die tijd nog ff titanium backup alles terug laten zetten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1201255 een van die batt indicator heb ik er nu opgezet ziet er leuk uit.
met een accu calibratie wordt dat stappenplan van htc bedoeld?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1201255 een van die batt indicator heb ik er nu opgezet ziet er leuk uit.
Battery stats wipen vanuit Clockwork, en dan terwijl de telefoon uit staat opladen tot het lampje groen wordt, en dan nog een uurtje. Dan met normaal gebruik leeg trekken en weer zonder onderbrekingen volledig opladen terwijl de telefoon aan staat.silvester6 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:58:
Heb hem binnen en geupt zag dat het batt icoontje weg was. en dat alles nog zo stond als dat ik voor die tijd had staan. heb na die tijd nog ff titanium backup alles terug laten zetten.
Anoniem: 418418
Hallo mensen,
Een probleem waar ik tegenaan loop wanneer ik mijn sensation s-off wil krijgen.
Bij het openen van het programma Revolutionary pakt hij mijn sensation dus niet automatisch op.
Hij blijft aangeven: Waiting for device
Heb het toestel op alleen opladen gezet - op htc sync - usb foutopsoring aan/uit - zonder drivers - met drivers
Kan iemand me verder helpen?
Bij voorbaat dank!
Bij het openen van het programma Revolutionary pakt hij mijn sensation dus niet automatisch op.
Heb het toestel op alleen opladen gezet - op htc sync - usb foutopsoring aan/uit - zonder drivers - met drivers
Bij voorbaat dank!
Welke drivers heb je gebruikt als ik vragen mag? Je moet de htc drivers volledig verwijderen en zorgen dat er bij configuratiescherm > systeem > aparaatbeheer iets in de trant van "unknown android device" (weet zo niet meer uit mijn hoofd)Anoniem: 418418 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:27:
Hallo mensen,
Bij voorbaat dank!
Vervolgens selecteer je deze en kies je voor 'stuurprogramma bijwerken' waarbij je de drivers selecteert die in de TS te vinden zijn.
Verder al geprobeerd je pc/mobiel opnieuw op te starten?!
Anoniem: 418418
Bedankt voor je hulp.
Inmiddels pakt hij hem en is dat deel klaar. Nu blijft de telefoon staan op een keuze menu. Ik kan kiezen uit:
Bootloader
Reboot
Reboot bootloader
Power down
Welke keuze moet ik maken alvorens naar de volgende stap?
(Fastboot USB staat rood aangegeven) Daarmee niks doen?
Sorry voor de vragen.. Ik weet wat de mod zegt maar goed..
Inmiddels pakt hij hem en is dat deel klaar. Nu blijft de telefoon staan op een keuze menu. Ik kan kiezen uit:
Bootloader
Reboot
Reboot bootloader
Power down
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 418418 op 10-08-2011 17:41 ]
Telefoon opnieuw opstarten en Rom manager downloaden > installeren. Vanuit rom manager kun je de custom recovery flashen en klaar ben je!Anoniem: 418418 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:39:
Bedankt voor je hulp.
Bootloader
Reboot
Reboot bootloader
Power down
Damn, net overgestapt van Android Revolution HD naar InsertCoin, en hij is voelbaar sneller! Vanavond ook even batterij opnieuw calibreren en dan hopelijk ook een betere batterij
Ik heb insertcoin 1.4 geinstalleerd. Ziet er uit als een stock rom, maar aandelen enz apps haal ik er wel uit. Alleen bij snel instellen krijg ik de tekst: Er is geen pakket gevonden dat de ,,,,,, als ik aanklik gaat wifi enz aan maar krijg ik de tekst: De actie FACTORY_TEST wordt alleen.... De rest kan ik niet lezen.
Ik had in eerste instantie niets gewiped maar na wipes in Recovery had ik nog steeds bovengenoemde tekst.
Herkenbaar?
Foutje van hunnie of van mij?
Ik had in eerste instantie niets gewiped maar na wipes in Recovery had ik nog steeds bovengenoemde tekst.
Herkenbaar?
Foutje van Baadnwz;kraonkel schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:25:
Ik heb insertcoin 1.4 geinstalleerd. Ziet er uit als een stock rom, maar aandelen enz apps haal ik er wel uit. Alleen bij snel instellen krijg ik de tekst: Er is geen pakket gevonden dat de ,,,,,, als ik aanklik gaat wifi enz aan maar krijg ik de tekst: De actie FACTORY_TEST wordt alleen.... De rest kan ik niet lezen.
Herkenbaar?
14:39 @baadnwz • i didnt have time to poke in systemui.apk properly
14:39 @baadnwz • and fails to compile
Probleem zal waarschijnlijk in 1.5 wel verholpen zijn.
Wellicht een optie om via de bootloader+adb de systemui.apk uit v1.3 te pushen maar dit zal geheel op eigen risico zijn. Al vermoed ik wel dat het zal werken though
[ Voor 10% gewijzigd door Switchie op 10-08-2011 20:32 ]
Ok thx. Wachten we af. Zal, Baadnewz kennende, wel over 10 minuten zijn. Man, wat is die snel met romcooking. Was bij Desire ook al, sneller dan dat ik kan installeren.Switchie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:28:
[...]
Foutje van Baadnwz;
14:39 @baadnwz • i didnt have time to poke in systemui.apk properly
14:39 @baadnwz • and fails to compile
Probleem zal waarschijnlijk in 1.5 wel verholpen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door kraonkel op 10-08-2011 20:35 ]
Snel indeed! maar niet altijd even nauwkeurig zo blijkt maar weer.kraonkel schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:33:
[...]
Ok thx. Wachten we af. Zal, Baadnewz kennende, wel over 10 minuten zijn. Man, wat is die snel met romcooking.
Iedereen mag natuurlijk zijn eigen manier van werken hebben maar dit doet mij een beetje aan microsoft denken.
Product op markt zetten, vervolgens om de haverklap updates, om na een tijd alle updates maar eens samen te voegen tot één fatsoenlijk werkend product
Ja, god gloeiend! Heb ik net 1.4 fatsoenlijk draaien..
Wat dat betreft zat ik met mijn Hero beter. ROMs van Feeyo, niet zo vaak geupdate maar wel oerdegelijk.
Morgen maar eens kijken wat we ermee doen, vooralsnog draait InsertCoin 1.4.perfect.
Wat dat betreft zat ik met mijn Hero beter. ROMs van Feeyo, niet zo vaak geupdate maar wel oerdegelijk.
Morgen maar eens kijken wat we ermee doen, vooralsnog draait InsertCoin 1.4.perfect.
Ik heb inderdaad nog geen problemen met 1.4.
Eerste keer bleef hij na het installeren van Insertcoin steken op het witte HTC scherm, na 15 minuten batterij eruit gehaald en rom opnieuw gedownload. Vanuit recovery gemount en geïnstalleerd. Waarschijnlijk was mijn eerste ROM niet goed, terwijl hij wel door de MD5 checksum kwam.
Raak dus niet in paniek als hij het niet doet, maar volg de stappen opnieuw en je kunt altijd weer opnieuw flashen!
Eerste keer bleef hij na het installeren van Insertcoin steken op het witte HTC scherm, na 15 minuten batterij eruit gehaald en rom opnieuw gedownload. Vanuit recovery gemount en geïnstalleerd. Waarschijnlijk was mijn eerste ROM niet goed, terwijl hij wel door de MD5 checksum kwam.
Raak dus niet in paniek als hij het niet doet, maar volg de stappen opnieuw en je kunt altijd weer opnieuw flashen!
Ik had ook hetzelfde probleem. Gewoon opnieuw een wipe + install gedaan en toen lukte het wel.dangerousp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:19:
Ik heb inderdaad nog geen problemen met 1.4.
Het was mijn eerste keer dus toch spannend
Wel vond ik vreemd dat ik met restore via Titanium Backup voor elke app "Install" moest klikken, kan hij dit niet automatisch doen? Daarna gaven ook alle widgets een "Error loading widget" en moest ik ze ook opnieuw toevoegen...
Verder begrijp ik niet waarom men soms zegt dat een full wipe nodig is, terwijl men erna wel een backup van alles terugzet. Levert dat uiteindelijk niet hetzelfde resultaat op?
Heeft meer met cashe en dalvik geheugen te maken.Kiff schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:32:
[...]
Ik had ook hetzelfde probleem. Gewoon opnieuw een wipe + install gedaan en toen lukte het wel.
Het was mijn eerste keer dus toch spannend
Wel vond ik vreemd dat ik met restore via Titanium Backup voor elke app "Install" moest klikken, kan hij dit niet automatisch doen? Daarna gaven ook alle widgets een "Error loading widget" en moest ik ze ook opnieuw toevoegen...
Verder begrijp ik niet waarom men soms zegt dat een full wipe nodig is, terwijl men erna wel een backup van alles terugzet. Levert dat uiteindelijk niet hetzelfde resultaat op?
Titanium kan heel snel alles in een batch terug zetten zonder op knoppen te hoeven klikken. Hier voor heb je wel de donatie versie nodig. Als je vaak roms flashed is dit zeker een aanrader.Kiff schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:32:
[...]
<knip>
<knip>
Iedere keer als er een widget op je scherm geplaatst wordt krijgt deze een nieuwe ID. Na het restoren is de koppeling met welke widget dit was kwijt. Je moet de widgets opnieuw plaatsen. Ik heb gemerkt dat de eigen widgets van Launcher Pro wel goed terug werden gezet.
[ Voor 19% gewijzigd door RunaR op 11-08-2011 10:07 ]
Ik dacht het wel, maar zag het niet onmiddelijk tussen de features staan. Wordt dus zeker gekocht!RunaR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:05:
[...]
Titanium kan heel snel alles in een batch terug zetten zonder op knoppen te hoeven klikken. Hier voor heb je wel de donatie versie nodig. Als je vaak roms flashed is dit zeker een aanrader.
Ik werk nu een tijdje met Revolution HD. Is er een reden om over te stappen op InsertCoin? RHD maakte op mij een goede indruk door de gelikte OP op XDA, maar heb me niet verdiept in technische verschillen. Ik wil iig geen Sense, maar wel een beetje kunnen OC'en (1,3/1,4GHz).
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Voor Sense kun je natuurlijk altijd een no-sense script flashen nadat je de rom hebt geflasht.jelbo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:28:
Ik werk nu een tijdje met Revolution HD. Is er een reden om over te stappen op InsertCoin? RHD maakte op mij een goede indruk door de gelikte OP op XDA, maar heb me niet verdiept in technische verschillen. Ik wil iig geen Sense, maar wel een beetje kunnen OC'en (1,3/1,4GHz).
Zelf gebruik ik hiervoor een aangepaste versie die Rosie voor mij verwijderd en Adw ex flashed. Deze ga ik echter (hopelijk) dit weekend nog verder perfectioneren.
Verder, als je wilt oc'en dan zit je op dit moment vast aan een 2.3.3 rom, aangezien er nog geen custom kernels voor 2.3.4 zijn. In dat geval zou ik niet voor de InsertCoin gaan. Voor zover ik weet richt Baadnwz zich voornamelijk op de .4 rom en is er al een tijdje geen update uitgekomen voor de .3 versie van zijn rom.
Er zwerft ook al een AOSP Android ROM rond op XDA. Misschien kun je daar eens naar kijken.
Je bedoelt deze???doltishDuke schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:52:
Er zwerft ook al een AOSP Android ROM rond op XDA. Misschien kun je daar eens naar kijken.
Leuke rom om mee te klooien maar het woord 'alpha' verraad natuurlijk al het nodige.
Audio en sync werken niet. En zo zullen er nog wel meerdere zaken zijn die je bij daily use gaat missen aan deze rom.
Persoonlijk ben ik erg benieuwd wat deze rom ons gaat brengen, maar ik laat hem de komende tijd nog even links liggen.
Ik heb ook de insertcoin geflashed maar bij mij blijven widgets error loading widget geven ook na opnieuw geplaatst te hebben.
en ook de snelkoppelingen bij de ring in het lockscreen zijn weg.
meer mensen hier last van?
Gewhiped bij het flashen? Probeer hem in ieder geval eens opnieuw te flashen (ook al had je gewhiped)MattyBomba schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:14:
Ik heb ook de insertcoin geflashed maar bij mij blijven widgets error loading widget geven ook na opnieuw geplaatst te hebben.
Gedaan, nog steeds zelfde probleem.. nu moet ik weer al die widgets gaan terug plaatsen..Puc van S. schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:16:
[...]
Gewhiped bij het flashen? Probeer hem in ieder geval eens opnieuw te flashen (ook al had je gewhiped)
misschien toch maar eens overstappen op Launcher Pro als dat daar niet bij hoeft..
Dan hoeven alleen de Launcher Pro Widgets niet opnieuw geplaatst te worden. Bij mijn Hero moest ik de reguliere widget nog steeds opnieuw plaatsen.MattyBomba schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:44:
[...]
Gedaan, nog steeds zelfde probleem.. nu moet ik weer al die widgets gaan terug plaatsen..
misschien toch maar eens overstappen op Launcher Pro als dat daar niet bij hoeft..
Heb ook InsertCoin 1.5 geïnstalleerd, maar moet eerlijk zeggen dat ik er weinig snelheidsverandering in merk t.o.v. van stockrom?
zijn er ook al goede custom roms met sense 3.0? die revolution hd is gewoon een stap terug naar sense 2 of zie ik dat verkeerd?
Let op:
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!