Mooie kans om te kijken hoe black ops is op de pc.
Nog nooit eerder gedaan behalve op de ps3 van m'n buren. (Ik ben niet goed in een controller bedienen. Dus dat was een ramp.)
Nog nooit eerder gedaan behalve op de ps3 van m'n buren. (Ik ben niet goed in een controller bedienen. Dus dat was een ramp.)
Leuk, ik ga eens testen
Ik heb nog niet echt gezocht, maar volgens mij is het nog geen weekend, dus tot wanneer duurt dit weekend?
Ik heb nog niet echt gezocht, maar volgens mij is het nog geen weekend, dus tot wanneer duurt dit weekend?
Bedankt voor de tip!
Ik ben hem nu aan het downloaden.
Ik ben hem nu aan het downloaden.
i5-10400F | R9 Fury Nitro | 16GB - Precision 15
Zondagavond/Maandagochtendyannickie111 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:54:
Leuk, ik ga eens testen

Goeie tip, ben benieuwd hoe het is. Gratis is altijd goed 

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Goed, even half uurtje gespeeld en alweer helemaal door dat dit nog steeds helemaal niks voor mij is. Te snel, te hersenloos, slechte spawnpoints. En zeg niet dat ik te kort gespeeld heb, dit was niet mijn eerste kennismaking met de game. (of de reeks)
Veel te mooi weer dit weekend dus jammer dat het in dit weekend valt.
Anders had ik hem graag even getest.
Anders had ik hem graag even getest.
Ik heb het zelf ook ondervonden (slechte spawnpoints in BO). Wel leuk dat ze deze aanbieding zo via Steam doen, goede tip!
Oe, even downloaden. Ben beniewd.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dit soort meldingen kunnen in het vervolg beter in het algemene topic van het desbetreffende spel of in De Gamelounge.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.