Toon posts:

Black ops free weekend :)

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

• Anoniem: 395810
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:06
Mooie kans om te kijken hoe black ops is op de pc.
Nog nooit eerder gedaan behalve op de ps3 van m'n buren. (Ik ben niet goed in een controller bedienen. Dus dat was een ramp.)

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:14
Thanks voor deze tip :)
Ik bak niks van zombies op ps3, eens kijken of het op de pc beter gaat ;)

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:13
Leuk, ik ga eens testen

Ik heb nog niet echt gezocht, maar volgens mij is het nog geen weekend, dus tot wanneer duurt dit weekend?

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 12:45
Bedankt voor de tip!
Ik ben hem nu aan het downloaden.

i5-10400F | R9 Fury Nitro | 16GB - Precision 15

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
yannickie111 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:54:
Leuk, ik ga eens testen

Ik heb nog niet echt gezocht, maar volgens mij is het nog geen weekend, dus tot wanneer duurt dit weekend?
Zondagavond/Maandagochtend ;)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Goeie tip, ben benieuwd hoe het is. Gratis is altijd goed :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Anoniem: 395810
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:13:
[...]

Zondagavond/Maandagochtend ;)
dit

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:13
crasht bij mij steeds?? :?

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Goed, even half uurtje gespeeld en alweer helemaal door dat dit nog steeds helemaal niks voor mij is. Te snel, te hersenloos, slechte spawnpoints. En zeg niet dat ik te kort gespeeld heb, dit was niet mijn eerste kennismaking met de game. (of de reeks)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:06
Veel te mooi weer dit weekend dus jammer dat het in dit weekend valt.

Anders had ik hem graag even getest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik heb het zelf ook ondervonden (slechte spawnpoints in BO). Wel leuk dat ze deze aanbieding zo via Steam doen, goede tip!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:48

Dennis1812

Amateur prutser

Oe, even downloaden. Ben beniewd.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Dit soort meldingen kunnen in het vervolg beter in het algemene topic van het desbetreffende spel of in De Gamelounge.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee