Idee: Active Users

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien is het een leuk idee om net als de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart]active topics[/url] pagina een pagina te maken waarop te zien is wie er op dat moment op GoT actief zijn, een 'Active Users' pagina dus.
Net zoiets als al op het forum van scholieren.com gebeurd.
Wat vinden jullie ervan?

Verwijderd

cool! nog meer serverload!

• El Jefe
  • Niet online
Ja dat wel maar ik zie ook dat daar al oplossingen voor worden gezocht. ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz lijkt me een goed idee ! :) , nu nog zien wat de modjes ervan denken.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Jah!

Dat lijkt me erg 8-)

[edit2]
URL Weggehaald.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Liever niet, als je het niet erg vind. Ik ben nog een beetje gesteld op Privacy.

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
Ah gossie... nu de url op got staat is die pagina snel getrasht...

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Das een test page Dis, die had die niet openbaar moeten worden. De gebruikers hebben nu nog niet de mogelijkheid om aan te kunnen geven óf ze wel in die lijst willen worden opgenomen en dus heb ik 'm offline gehaald.

Maar die feature is dus binnenkort te verwachten.

Verwijderd

Warning: Failed opening '/www/tweakers/forum/online.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in Unknown on line 0
huh? vage error.. als je online.php weg pleurt hoor je toch gewoon een 404 te zien :?

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 19:20 schreef Arjen het volgende:
Das een test page Dis, die had die niet openbaar moeten worden. De gebruikers hebben nu nog niet de mogelijkheid om aan te kunnen geven óf ze wel in die lijst willen worden opgenomen en dus heb ik 'm offline gehaald.
Oh sorry, als ik dat wist had ik het niet gepost. Mijn excuses.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

All Your Sessions Are Belong To Me.
Stond het al lang in je sig, of pas sinds deze avond..? (die punt dus)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Leuk idee ja, kan mijn vader op z'n werk zien dat ik aan het gotten ben. |:( ;)

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 19:41 schreef Burat het volgende:

[..]

paar daagjes, heb hem al een paar keer bekeken.

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 19:41 schreef Burat het volgende:
[..]
Stond er al, straalvergeten..
thnx dat je het ff zegt. Is nu weggehaald.

• DiSiLLUSiON
Op zondag 18 maart 2001 19:49 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
paar daagjes, heb hem al een paar keer bekeken.
Yup, ik wist niet dat het dus niet openbaar mocht worden. (Dan noem je 'm toch niet zo?)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zondag 18 maart 2001 19:49 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Stond er al, straalvergeten..
thnx dat je het ff zegt. Is nu weggehaald.
Hehe :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoe werkt dat Active users dan precies? Wordt er gewoon gekeken wie er allemaal de laatste X minuten een post hebben geplaatst? of anders? bijv. dmv te 'kijken' welke IP adressen (en bijbehordende users (geeft wel probleem statisch/dyn. IP adressen..)) allemaal pagina's opvragen van GoT?
Dus als iemand geen posts plaatst maar wel leest is ie dan active of inactive? :?

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 00:11 schreef rick_h het volgende:
Hoe werkt dat Active users dan precies? Wordt er gewoon gekeken wie er allemaal de laatste X minuten een post hebben geplaatst? of anders? bijv. dmv te 'kijken' welke IP adressen (en bijbehordende users (geeft wel probleem statisch/dyn. IP adressen..)) allemaal pagina's opvragen van GoT?
Dus als iemand geen posts plaatst maar wel leest is ie dan active of inactive? :?
Arjen zal vast wel een log table hebben (net als ik). Elke request wordt daarin gezet, en om dan active users te krijgen haal je ze er gewoon met een destinct op naam uit, over de laatste 300 seconde.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Prima idee, maar er zijn weer mensen die daar (om een beetje miereneukerige redenen IMHO) problemen mee hebben, dus misschien moet het uit te schakelen zijn.

Aan de andere kant kun je je ook afvragen wat voor nut het dan nog heeft als mensen het uit kunnen zetten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Nou, ik ben ook wel gesteld op m'n privacy. Het is ook niet aan jou om daar een oordeel over te vellen. Wat voor jou mierenneukerig is, is voor een ander misschien heel normaal. Even nadenken voor je iets typt.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• DiSiLLUSiON
Een idee: Misschien mods-only maken? Net zoals ik op netzone heb?

De gewone gebruikers krijgen het toch niet te zien, en de modjes kunnen ip's enzo toch wel zien dus dan heeft het geen erge afbraak in privacy meer..

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op maandag 19 maart 2001 07:15 schreef ronaz het volgende:
Nou, ik ben ook wel gesteld op m'n privacy. Het is ook niet aan jou om daar een oordeel over te vellen. Wat voor jou mierenneukerig is, is voor een ander misschien heel normaal. Even nadenken voor je iets typt.
Op het moment dat je op een forum zit en dingen post, ben je al niet meer 100% anoniem en geef je je privacy al op. Je interact met het Internet met andere mensen.

Maar geef eens een reden waarom je niet in een lijstje zou willen staan van mensen die op dat moment ingelogd zijn op GoT? (Serieuze vraag). Ik zie daar namelijk geen kwaad in. Ving het een beetje paranoide.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

En wat heb je eraan??? Wauw GoT'er a_f_k_a_w_g is online today!

Nuttige info .... dacht t niet!|:(

Verwijderd

[superheelergofftopicmaartochweleenbeetjegrappigmode]
Op maandag 19 maart 2001 14:12 schreef a_s_k_a_p het volgende:
En wat heb je eraan??? Wauw GoT'er a_f_k_a_w_g is online today!

Nuttige info .... dacht t niet!|:(
LOL... zag ik jou een tijdje geleden niet beweren dat je niet a_s_k_a_p en a_f_k_a_w_g tegelijk was? per ongeluk op de verkeerde ingelogd :D[/superheelergofftopicmaartochweleenbeetjegrappigmode]

Verwijderd

Of was ik a_s_f_b_w of a_k_w_b_f_a of .....:?

leuk zo'n naam :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Misschien idee om in je prefs aan te kunnen geven of je visible of invisible bent (ala ICQ).

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 19:20 schreef Arjen het volgende:

Maar die feature is dus binnenkort te verwachten.
heb ik niks maar aan toe te voegen 8-)
Pagina: 1