Acties:
  • 0Henk 'm!

• LeoGraper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-07-2022
Hallo Lui,
Ik heb net 1 week mijn nieuwe LG-E720 en mis natuurlijk een aantal zaken tov mijn vorige.

Ik zoek een soort van Home Replacement zodat ik in 1 keer overzichtelijk kan zien of (en wie!) ik mogelijk gemist heb met bellen/sms'n.
Wat mijn uitstaande agenda items zijn, voor vandaag, maar ook morgen.

En als het niet teveel gevraagd is, een aantal favorieten die ik veel bel.

Weet 1 van jullie van een (gratis/betaald maakt niet uit) programma waar ik dit mee kan doen, want ik heb al verschillende bronnen nagekeken, maar het nog niet kunnen vinden.

Alvast bedankt!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik heb nog even zitten twijfelen of ik hier op moest gaan reageren, want er is dacht ik voldoende over te vinden dacht ik. Ik heb zelf LauncherPro als launcher, daar kun je bij de instellingen [Dock Settings aanvinken dat je wilt zien je gemiste telefoontjes, sms en email (gmail) Als agenda kun je bijvoorbeeld Android Agenda nemen en deze als widget toevoegen. Contacten durf ik niet te zeggen, maar er zal vast wel een widget zijn waar je favoriete contacten kunt. Als je de betaalde LauncherPro versie neemt, zit er ook een people Widget in, daar kun je zelf aangeven welke contactgroep je er wilt weergeven.

Zoek in de Market, er staat voldoende in.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:45

Touchdomex

Meisje!

Vrij simpel!

LauncherPro Plus Betaalde homescreen replacement maar wel de plus maakt hem perfect op toepassing voor jou. Zowel met widgets als met de sms en telefoon statistieken.

Hier een klein overzicht van al mijn 5 de widgets. Agenda widget kan zowel op deze manier als op algemene weergave. Zowel contacten als smsjes gaan in een widget. Kun je gemakkelijk en snel doorheen scrollen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 19:59

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb ook die launcherpro en werkt erg lekker.
Ik mis in de gratis versie overigens volgens mij niets van wat jij wilt hebben. De meldingen krijg ik op mijn scherm (dropdown dingetje) en de agenda is bij mij een widget.
Ik ken alleen geen prog die de agenda items van de huidige PLUS de volgende dag laten zien....? Je hebt wel een paar opties in de android widget maar daar moet je ook voor doorklikken...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• LeoGraper
@Jan: blij dat je ondanks je twijfel mij deze kant opstuurt, heb ook van te voren gekeken, ook in de Market, maar vond niet precies wat ik zocht, dank voor de info.
@Touchdomex: jij ook bedankt voor de bevestiging, ziet er goed uit!
@Druw: mooi zo, ga ik zeker proberen.

@Alle3: Enige schaamte is wel op zijn plaats want ik had reeds ADWlauncher geprobeerd en ook...LauncherPro, stond zelfs in een thread als aanrader, na het aanzetten eerst wat aan dat slome startgebeuren doen.
Nu heb ik dat wel gedaan, maar wellicht niet diep genoeg in de App gekeken, moet ook nog aan die optieknop wennen van mijn LGE720, eigenlijk aan alles wel zo'n beetje, mijn vorige was nl een Diamond met Windhows...

Bedankt voor jullie input heren!
Leo.

[Voor 4% gewijzigd door LeoGraper op 01-06-2011 16:11]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Pure calendar widget of Android Agenda is denk ik wat je zoekt. Ze zijn beide met verschillende widgetgrootes, dus je kunt net instellen wat je wilt(kleur, transparant, enz.)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 19:59

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb net ook ff zitten klooien en de simple calendar widget van Alex Gavrishev is volgens mij qua agenda precies wat je zoekt (ik heb er net ff mee zitten spelen maar vind hem erg vraai!)
linkje: https://market.android.co...dar&feature=search_result

wellicht ook wel leuk om te horen: hijs gratizzzzz;)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LeoGraper
Jan en Druw, hartstikke bedankt voor jullie suggesties, ik ga ze allemaal even bekijken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Post je Homescreen! - Deel 2
Staan enorm veel widgets in de start post en ook in het topic enorm veel homescreens met duidelijke beschrijvingen van de widgets. Daar kan je vast heel veel vinden denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee