Toon posts:

[fp/bug] Banner PORTAL2 wordt niet goed geladen?

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Lieve Devvers :)

Recent heb ik FF4.01 geinstalleerd. Toen ik naar Tweakers.net ging (niet ingelogd) viel me op dat de banner van PORTAL2 niet mooi centraal staat. Volgens mij wordt deze niet helemaal goed geladen?
FF 4.01
W7 ultimate (32 bit)

(Het probleem is reproduceerbaar ondanks verwijderen coekies)

Bugje in banner PORTAL2

edit:
In IE9 wordt deze banner wel goed geladen:
Bugje in banner PORTAL2 IE9

Update:
Stom 8)7 Bovenstaande is waarschijnlijk geen bug. Ik kwam net op de site en kreeg de melding om de flash-plugin te installeren. Dat was ik dus vergeten. Na installatie doet die banner het wel :)
offtopic:
Al is het wellicht wenselijk om de pagina anders in te delen voor mensen zonder flash?

[Voor 36% gewijzigd door Herman op 31-05-2011 19:28]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem zal hem dan denk ik zitten in de no-flash fallback. Dat plaatje zal dan waarschijnlijk wel geen dimensies meekrijgen in de markup zodat wij niet goed kunnen detecteren waar hij gepositioneerd moet worden...

Ik ga daar morgen even achteraan :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels achterhaald :P

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee