Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bhagwanie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-08-2019
Hallo beste mensen

Eén van deze dagen wil ik een HTC Trophy7 halen maar heb nog steeds geen duidelijkheid over iets..
Het toestel is Nederlands maar de Taal-interface is gewoon Engels.
Als ik dit toestel aanschaf, krijg ik dan vanzelf een update als de Nederlandse versie uit is?
Ik lees op andere forums dat dit niet gebeurd en dat je dan gewoon vastzit met een Engelstalige toestel.

Kan iemand mij hier meer informatie geven?

Groeten, Jayant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1431053?data[filter_keywords]=taal&data[boolean]=AND

edit:
bovenstaande moet je even in je browser kopiëren / plakken

Volgens mij blijf je voorlopig nog op een Engelstalige versie zitten.

[Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 31-05-2011 12:31]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 10:01
Zoals het er nu naar uit ziet is het meest waarschijnlijke scenario, dat je na het uitkomen van Mango een taalupdate krijgt, met daarin de Nederlandse taalwoordenboeken, maar niet de Nederlandse UI.

Dat wil zeggen dat je toetsenbord-autocorrectie wél in het Nederlands is, maar alle Menu-items, andere elementen in de UI (user interface) wel in het Engels blijven.

Mango wordt verwacht in oktober; het kan dan echter nog een aantal weken tot maanden duren voordat je de update op je telefoon binnenkrijgt (heeft de ervaring geleerd met de NoDo-update). Sowieso zit je dus, zoals Outerspace al zegt, nog maanden met een volledig Engelstalig toestel.

Dat ook je UI geupdatet wordt naar Nederlands is ook nog steeds een mogelijkheid; maar dat lijkt echt onwaarschijnlijker. Hierover is nog geen zekerheid.
Edit: zie opmerking van Matthijs hieronder.

Zie: Matthijs Hoekstra in "Windows Phone 7 - OS Discussie en ervari..."
(Matthijs Hoekstra is Microsoft NL-medewerker). Sowieso interessant om eens door dat topic door te lezen, je wordt er een stuk wijzer van over de huidige stand van zaken mbt. WP7!

[Voor 16% gewijzigd door HyperioN op 31-05-2011 16:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 06:25

Matthijs Hoekstra

Ik werk aan Azure Identity

HyperioN schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:12:
Zoals het er nu naar uit ziet is het meest waarschijnlijke scenario, dat je na het uitkomen van Mango een taalupdate krijgt, met daarin de Nederlandse taalwoordenboeken, maar niet de Nederlandse UI.

Dat wil zeggen dat je toetsenbord-autocorrectie wél in het Nederlands is, maar alle Menu-items, andere elementen in de UI (user interface) wel in het Engels blijven.

Mango wordt verwacht in oktober; het kan dan echter nog een aantal weken tot maanden duren voordat je de update op je telefoon binnenkrijgt (heeft de ervaring geleerd met de NoDo-update). Sowieso zit je dus, zoals Outerspace al zegt, nog maanden met een volledig Engelstalig toestel.

Dat ook je UI geupdatet wordt naar Nederlands is ook nog steeds een mogelijkheid; maar dat lijkt echt onwaarschijnlijker. Hierover is nog geen zekerheid.

Zie: Matthijs Hoekstra in "Windows Phone 7 - OS Discussie en ervari..."
(Matthijs Hoekstra is Microsoft NL-medewerker). Sowieso interessant om eens door dat topic door te lezen, je wordt er een stuk wijzer van over de huidige stand van zaken mbt. WP7!
Het is ondertussen bekend geworden dat met de Mango update voor bestaande toestellen geen NL UI wordt toegevoegd. Wel de NL keyboard en dictionary.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 10:01
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:21:
[...]

Het is ondertussen bekend geworden dat met de Mango update voor bestaande toestellen geen NL UI wordt toegevoegd. Wel de NL keyboard en dictionary.
Ok thanks, wist nog niet dat dat definitief was. Zal binnenkort de topicstart van het WP7-topic updaten met wat nieuwe info mbt. Mango etc. Ik geef dan wel een seintje dan kun je er even overheen kijken of er geen onjuistheden in staan ;-).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 06:25

Matthijs Hoekstra

Ik werk aan Azure Identity

HyperioN schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:24:
[...]

Ok thanks, wist nog niet dat dat definitief was. Zal binnenkort de topicstart van het WP7-topic updaten met wat nieuwe info mbt. Mango etc. Ik geef dan wel een seintje dan kun je er even overheen kijken of er geen onjuistheden in staan ;-).
Hier staat de officiele mededeling: http://blogs.microsoft.nl...unicatie-apps-en-web.aspx
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee