Toon posts:

[iPhone / iPod] Navigatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 21:27
Hoi Allen,

Na al een behoorlijke poos tevreden gebruik te maken van Ndrive Benelux ben ik op zoek naar een Europa navigatie. Ndrive is zo niet meer te vinden in de Appstore dus ben maar verder gaan zoeken. Tot mijn verbazing zijn er, buiten de bekende aanbieders ook een hele hoop goedkope.

Nou kan ik natuurlijk klakkeloos TomTom aanschaffen maar vroeg me af of er hier mensen zijn die de andere al dan niet naar tevredenheid gebruiken. Een verschil 29,95 t/m 89,95 is nogal behoorlijk en daar kan ondergetekende heel wat andere leuke dingen voor verzinnen :D

Heb op tweakers nog geen topic o.i.d. over iPhone navigatie kunnen vinden dus wellicht kan het velen helpen. Persoonlijk ga ik de route Nederland / Duitsland / Zwitserland / Italië afleggen en heb mijn oog laten vallen op de volgende:

- TomTom West Europa - 59,95
- Sygic Mobile maps Europa - 49,95
- Navv Western Europa - 29,95
- iGO Western Europe - 29,95

Kan iemand me hier mee helpen?! Alvast bedankt!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 11:39

HeyDude

Blijven lachen!

Je vergeet mijn favoriet Navigon maar goedkoper is deze niet!
Edit: behalve als je T-mobile klant bent:kijk eens naar Navigon Select

Wel gratis maar minder accuraat en nog lang niet af: Waze zie www.waze.com

[Voor 20% gewijzigd door HeyDude op 29-05-2011 20:52]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 19:30
Dit is misschien niet de meer recente review, maar misschien helpt het om een keuze te maken. 4 van de 5 programma's die tot nu toe hier genoemd zijn worden besproken. Zelf heb ik er ook nog niet zo'n ervaring mee.
http://www.iphoneclub.nl/...atiesoftware-voor-iphone/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rosmalen
Thnx voor de reacties!

@heydude Ben geen T-mobile klant, dus weet niet of Navigon dan nóg een navigatie is om rekening mee te houden? En het hoeft zeker niet gratis te zijn, liever wat stabieler ;)

@nickeyboy Had die pagina langs zien komen maar kon er nergens een publicatiedatum van vinden, er worden een aantal dingen beschreven die ik niet herken bij Sygic.

Ik twijfel nog even verder :P

www.vdzande.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HeyDude
  • Laatst online: 01-06 11:39

HeyDude

Blijven lachen!

Rosmalen schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:13:
[...]
@heydude Ben geen T-mobile klant, dus weet niet of Navigon dan nóg een navigatie is om rekening mee te houden? En het hoeft zeker niet gratis te zijn, liever wat stabieler ;)
[...]
Voor alle duidelijkheid:
Waze is niet onstabiel, het kaartmateriaal is Open source en wordt aangevuld met details van gebruikers.
De on the spot file en probleemmeldingen zijn gewoon een leuke toevoeging.

Probeer het eens uit...

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rosmalen
HeyDude schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:25:
[...]

Voor alle duidelijkheid:
Waze is niet onstabiel, het kaartmateriaal is Open source en wordt aangevuld met details van gebruikers.
De on the spot file en probleemmeldingen zijn gewoon een leuke toevoeging.

Probeer het eens uit...
Nice! Zal het er eens opzetten straks!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-06 10:12
Nickeyboy schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:40:
Dit is misschien niet de meer recente review, maar misschien helpt het om een keuze te maken. 4 van de 5 programma's die tot nu toe hier genoemd zijn worden besproken. Zelf heb ik er ook nog niet zo'n ervaring mee.
http://www.iphoneclub.nl/...atiesoftware-voor-iphone/
artikel is oud!, tomtom heeft bijvoorbeeld al lang een rijbaan assistent

[Voor 5% gewijzigd door Reloader op 30-05-2011 14:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:21
Persoonlijk vind ik TomTom nog steeds veruit het beste en het meest gebruiksvriendelijk. Qua logica van wegen vind ik TomTom met name een uitblinker. Heb overigens alleen de Navigon Select daarnaast uitgeprobeerd, dus kan over de anderen niets zeggen.

Navigon stuurde mij wel een paar keer verkeerd namelijk of naar doodlopende straten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 19:30
Reloader schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:12:
[...]

artikel is oud!, tomtom heeft bijvoorbeeld al lang een rijbaan assistent
Daarom zeg ik het erbij

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 222093

Ik heb Navigon en tom Tom gebruikt en Navigon is veruit favoriet! Zeer stabiel en betrouwbaar. Grote voordeel tov Tom Tom (die ook stabiel en betrouwbaar is) is de verkeersinformatie. Bij TT reken je maandelijks af. Navigon is een eenmalige IAP (in app purchase).
Daarnaast zijn de 3D kaarten fijner van Navigon vind ik.

zie: [iPhone navigatie] Navigon MobileNavigator

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 222093 op 31-05-2011 13:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-05 18:36
Ik moet eerlijk zeggen: Tomtom is niet de goedkoopste maar alleszinds wel de beste in mijn ogen. Ik heb een abonnementje op HD Traffic en hun flitspalen (kost me 50€ per jaar) en de software zelf heb ik met 10€ korting gekocht voor 49€ (West Europa) (kost nu 59 euro)

Ik sta sinds ik m'n iPhone heb met TomTom niet meer in de file en ben sindsdien nog maar 1x geflitst, toen m'n iPhone een tethered JB had, ik ergens aan de andere kant van België zat, en m'n batterij plat was wegens hele nacht bellen. Maar iedereen heeft natuurlijk zo z'n eigen favoriet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-04 12:12
Zelf gebruik ik nu TomTom. Heb ook Sygic geprobeerd, echter vond ik deze minder prettig werken. 2 weken geleden ben ik naar een kleine plaats tussen Den Bosch en Eindhoven geweest en moet zeggen dat tomtom erg accuraat werkte. Zelfs lane assistant zag er zeer goed uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Hier ook een TomTom gebruiker maar alles is daarover eigenlijk al wel gezegd. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal.

Wat ik wel erg netjes vind van TomTom is dat de kaarten 4x per jaar gratis worden geüpdatet en dat er er tot nu toe bij die updates ook steeds nieuwe functies zijn toegevoegd. Onder andere rijstrookassistentie, HD-traffic, Map Share en nu de Flitspalen/locaties service.

Ja, je moet er voor betalen en het is zeker niet de goedkoopste maar je hebt wel een prima product in handen wat er goed uitziet en zijn werk uitstekend doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2022

Tha BasZ

- niks -

Kijk voor de gein ook eens met een schuin oog naar Navigon...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 16:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Rosmalen schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:13:
Navigon is er ook als betaalde variant en is veruit mijn favoriet tegenwoordig. :)
Volgend jaar naar de USA komt daar dus ook zeker de respectievelijke versie bij.

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:01
Ik heb eigenlijk altijd Navigon gebruikt op m'n iPhone, prachtig programma. Gebruik het nu niet meer sinds er een navi in de auto zit ingebouwd en die toch net wat sneller werkt :)
Navigon heeft wel altijd me perfect geleid naar de meest gekke afgelegen plekjes!!!

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee