Toon posts:

Boombox met Harddisk

Pagina: 1
Acties:

• well0549
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-05 08:35
Ik ben een beetje van de oude stempel.

Vroeger had je een Ghetto Blaster die je kon meenemen, die vrat tapes, wat later soms cd's. Tegenwoordig zitten we allemaal op MP3, we hebben schijven of smartphones vol met die zooi....

Nu ben ik op zoek naar een apparaat dat wat met die MP3-tjes kan, maar ik kan het niet vinden. Het apparaat zou moeten voldoen aan de volgende specs....

1. Loopt op batterijen
2. Ongeveer 20 Watt of meer
3. Geen Apple dock
4. Wel USB / SDHC of elke andere memory card.
5. Liefst ook een USB Hard disk (of SSD) in te prikken..
6. Minimaal dispplaytje om nummers etc te selecteren.....
7. Uiteraard Audio in voor aansluiten van andere muziek zooi...
8. Geen CD loopwerk ( MP3 staan op USB of Memory card )

Ik ben behoorlijk rond wezen kijken maar bijna geen enkel apparaat voldoet hieraan.....

Als ze al USB hebben dan zit het niet achter een kapje waardoor je met een uitstekende usb stick rond loopt, een tikje en je aansluiting is kaduuk. Voorts worden alle apparaten ontsiert door een i-Dock iets, zonde van de plek die het inneemt.

Ik wil niet via mijn telefoon afspelen, want die wil ik altijd in mijn zak hebben....

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een supersimpel apparaat, maar ik kan het niet vinden, heeft iemand hier wel eens van gehoord ?

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-03 10:24
Met de spullen wat jij wil zou ik het geen supersimpel apparaat meer noemen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Met de eisen die je hebt, zou ik bijna zeggen: Bouw het zelf. Kijk eens in dit topic: Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 13]

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• well0549
barry457 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:19:
Met de spullen wat jij wil zou ik het geen supersimpel apparaat meer noemen.
Nou zeg, het zijj gewoon twee speakers met usb en een display... Da's toch redelijk simpel zou ik zo zeggen ?

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Ik denk dat je het beste toch richting een autoradio kan gaan kijken die usb harddisks ondersteunt (doen ze volgens mij niet allemaal, aangezien een hdd via usb toch net iets anders is dan een usb stick naar mijn weten).
Als het echt zo'n probleem is dat de usb uitsteekt zou je dit evt zelf aan kunnen passen. Lees: zelf iets van een usb connector maken die ergens anders uitkomt, een usb kabeltje eraan maken dus.

Het beste kun je dan dus eens een kijkje nemen in het door RaZ genoemde topic.

Crizyz op Steam

• well0549
crizyz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:43:
Ik denk dat je het beste toch richting een autoradio kan gaan kijken die usb harddisks ondersteunt (doen ze volgens mij niet allemaal, aangezien een hdd via usb toch net iets anders is dan een usb stick naar mijn weten).
Als het echt zo'n probleem is dat de usb uitsteekt zou je dit evt zelf aan kunnen passen. Lees: zelf iets van een usb connector maken die ergens anders uitkomt, een usb kabeltje eraan maken dus.

Het beste kun je dan dus eens een kijkje nemen in het door RaZ genoemde topic.
Ja dat heb ik al gedaan, maar da's natuurlijk wel een hoop werk. En de kwaliteit is dan natuurlijk wel een beetje afwachten. (Hoewel een Kratradio me wel erg geinig lijkt !....).

Eigenlijk zoek ik gewoon deze : http://support.jvc.com/co...hId=37&modelId=MODL027366

maar dan met een beetje USB opgeleukt.......
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee